SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 21:43:56#PSV definitief akkoord met #Borussia over De Jong. Prijs 5,5 miljoen. Morgen alle info in het ED. reageer retweet
Waar is Thijs?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 21:43:56#PSV definitief akkoord met #Borussia over De Jong. Prijs 5,5 miljoen. Morgen alle info in het ED. reageer retweet
Ik zou er snel bij zijn Davy, voor je het weet is het ED uitverkocht.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vijf en een half miljoen in de gootsteen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze post zag ik eerder.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vijf en een half miljoen in de gootsteen.
Dit is niet Thijs Sleegers van de Thijs Sleegers Show dus ik geloof er geen zak van.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wielrennen. Non-sport.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
Die kutkaartjes weerBen blij als TdJ begint.
Eingelijk is VI oranje best wel een kanjer showquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
daar gaan ze ook kaartjes sturen,let maar opquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
Daar krijg je een gescheurde anus vanquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb liever een gescheurde anus dan dat ik naar de GTST quiz kijk.
Waarschijnlijk kan je dat prima combineren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:51 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog liever dat ze bij m'n koker naar binnen gaan dan dat ik naar de GTST kwis kijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:51 schreef DrDentz het volgende:
En ik ga nu voor de eerste keer de avondetappe kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Mis de eerste dagen maar mèn wat is dat dan lekker thuiskomen de 20ste
Ik kan een tv huren daar en misschien is dat wel satelliet? Kan ik 's avonds ook lekker kijken onder het genot van 1 2 3 wijntjesquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik ga nu voor de eerste keer de avondetappe kijkenEr was steeds voetbal of ik weet niet eens, ik vergat het of ik had iets anders
Streamen kan denk ik wel vanaf daar toch? Met een truukje? Oh volgens mij kun je met digitenne overal kijken, moet je dat wel hebben natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan een tv huren daar en misschien is dat wel satelliet? Kan ik 's avonds ook lekker kijken onder het genot van 1 2 3 wijntjes
Ik heb geen idee eigenlijk. Weet dat ik wifi kan krijgen voor 15 euro p wk en een tv huren voor 42.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Streamen kan denk ik wel vanaf daar toch? Met een truukje? Oh volgens mij kun je met digitenne overal kijken, moet je dat wel hebben natuurlijk
Digitenne werkt inderdaad overal in het buitenland als ik het zo lees. Alleen moet je een abo voor een jaar nemen, maar misschien kan het ook op een andere manierquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Weet dat ik wifi kan krijgen voor 15 euro p wk en een tv huren voor 42.
Ah dankje Karinaquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Digitenne werkt inderdaad overal in het buitenland als ik het zo lees. Alleen moet je een abo voor een jaar nemen, maar misschien kan het ook op een andere manierZou je even moeten googelen, of de jongens van DIG even vragen
Die had last van een gescheurde anus.quote:
uiteindelijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee ja alle gekheid op een stokje, ik vond het wel een leuke uitzending of zo.
Ja... op een of andere manier verwacht je van tevoren wel dat het een leuke uitzending wordt, uiteindelijk, maar de laatste tijd was het niveau toch wat gedaald of zo, door al die interne conflicten en weet ik allemaal wat. Die heb ruzie met die, en die heb een hekel aan die. Helemaal gestoord word je daarvan op een gegeven moment. Maar vandaag haalden ze een goed niveau. In mijn ogen.quote:
Waarheid.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja... op een of andere manier verwacht je van tevoren wel dat het een leuke uitzending wordt, uiteindelijk, maar de laatste tijd was het niveau toch wat gedaald of zo, door al die interne conflicten en weet ik allemaal wat. Die heb ruzie met die, en die heb een hekel aan die. Helemaal gestoord word je daarvan op een gegeven moment. Maar vandaag haalden ze een goed niveau. In mijn ogen.
Jongen , je moest eens wetenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee ja alle gekheid op een stokje, ik vond het wel een leuke uitzending of zo.
Ja eh hij was eh zo groot eh als eh een eh bitterbal! HAHAHA gofferdomme wat ben ik grappigquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
We mogen grappen maken over de tumor van Bart.
Dat u het even weet.
Goede kieft imitasiequote:Op donderdag 10 juli 2014 22:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja... op een of andere manier verwacht je van tevoren wel dat het een leuke uitzending wordt, uiteindelijk, maar de laatste tijd was het niveau toch wat gedaald of zo, door al die interne conflicten en weet ik allemaal wat. Die heb ruzie met die, en die heb een hekel aan die. Helemaal gestoord word je daarvan op een gegeven moment. Maar vandaag haalden ze een goed niveau. In mijn ogen.
Dit keer mag je lachen, want ik vond het best een leuke opmerking.quote:
Een grap die de zegen van de Sjeik krijgtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dit keer mag je lachen, want ik vond het best een leuke opmerking.
Is dit opgenomen met een aardappel?quote:
beetje gaaaaaayyy inderdaadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Spijt dat ik nu al mijn broekie uit heb gedaan
Ik zou het niet weten aangezien GTST een teringprogramma is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stijn, wie is de persoon op de foto?
Oké. Vroeg het me af.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten aangezien GTST een teringprogramma is.
Jij bent jaloersquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin om stoeptegels tegen het hoofd van die Ruud Feltkamp aan te gooien.
Ik word hier een beetje moe van.quote:
Ik baal zo dat Joling niet aan tafel zit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar een anusblessure hebben
die zit in ibiza met will smithquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik baal zo dat Joling niet aan tafel zit.
Die zou wel een paar gevatte opmerkingen hebben.
Dat wel, maar de bikini had mooier gekund.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lekkere chicks in bikini's altijd +1.
Ik denk bij een fringe bikini nu elke keer aan dat topic in KLB erover.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel, maar de bikini had mooier gekund.
mapimaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk bij een fringe bikini nu elke keer aan dat topic in KLB erover.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk bij een fringe bikini nu elke keer aan dat topic in KLB erover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeremies en Ballackquote:
kijk op sigaarblogcom danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom kan ik hem dan niet vinden op rtlxl.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die erin was gegaan was de finale Spanje - Duitsland.
Dan was Spanje - Chili gelijk geworden en had Spanje met mazzeltjes gewonnen van Mexico en CRC. Vervolgens dik winnen van Argentinië en er kansloos af in de finale tegen Duitsland.quote:
Je slaat onzin uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan was Spanje - Chili gelijk geworden en had Spanje met mazzeltjes gewonnen van Mexico en CRC. Vervolgens dik winnen van Argentinië en er kansloos af in de finale tegen Duitsland.
Hoezo?quote:
Kandidaten Gouden Bal WK:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Kroos de gouden bal verdient. Is die genomineerd?
1. Robbenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kandidaten Gouden Bal WK:
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos
Kroos, Hummels of Robben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos
Op Neymar, Di Maria en Mascherano na kunnen ze het allemaal worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos
messi?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op Neymar, Di Maria en Mascherano na kunnen ze het allemaal worden.
Die lag er in de eerste ronde al uit en speelde niet zo goed.quote:
als verdedigerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gaat schitteren in de finale
Hoezo Mascherano niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op Neymar, Di Maria en Mascherano na kunnen ze het allemaal worden.
Aan het hondenriempje vastgeketend.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Blatter zal hem persoonlijk nog toevoegen.
Was alleen gisteren echt goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch de organisator en de spil van het Argentijnse spel.
Argentinië heeft geen wedstrijd echt heel goed gespeeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch de organisator en de spil van het Argentijnse spel.
Dat vind ik niet zoveel zeggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Argentinië heeft geen wedstrijd echt heel goed gespeeld.
Verdedigend wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Argentinië heeft geen wedstrijd echt heel goed gespeeld.
Romero is genomineerd voor keeper van het WK.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Garay en zelfs Romero had ik logischer gevonden dan Di Maria en Mascherano.
Neuer wint dat echter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Romero is genomineerd voor keeper van het WK.
Die zien we in Oranje nooit meer terug.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ben wel blij dat dat andere propje v/d Vaart er niet bij was.
Vertelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:07 schreef JaneDoe het volgende:
volgens mij heeft snot in je broek een andere naam sierd
Dat is vaginale afscheiding?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:07 schreef JaneDoe het volgende:
volgens mij heeft snot in je broek een andere naam sierd
Dan zouden Sneijder en Robben wel een normale bal geven?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
Met Huntelaar in de basis hadden we in de finale gestaan.
Het lag aan De Jong en WIjnaldumquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zouden Sneijder en Robben wel een normale bal geven?
Waarom willen ze in oranje komen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:08 schreef chufi het volgende:
Ik sprak net een Brasiliaanse vriendin en die zei dat de Brasilianen Brasil zat zijn en ze hoopt dat ze allemaal in Oranje komen
En nee ze woont niet in Nederland
Oh ja. Sneijder en Robben zijn heilig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lag aan De Jong en WIjnaldum
Nederland en Spanje speelden 4 jaar geleden gelukkig alleen maar goede wedstrijdenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:10 schreef hafcfan het volgende:
Argentijnen staan gewoon in de finale zonder een goeie wedstrijd
nou...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland en Spanje speelden 4 jaar geleden gelukkig alleen maar goede wedstrijden
Alle duels met 1 goal verschil/strafschoppen gewonnen. Vooral tegen Iran was echt WK finalist onwaardig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:10 schreef hafcfan het volgende:
Argentijnen staan gewoon in de finale zonder een goeie wedstrijd
Klootzak.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan niemand Gijp even uitschelden als hij iemands betoog onderbreekt?
Lijkt me wel iets voor Johanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan niemand Gijp even uitschelden als hij iemands betoog onderbreekt?
Invloed van DWDDquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom laat niemand in Nederlandse talkshows elkaar uitpraten?
In Nederland is iedereen zelfgeil en willen ze maar al te graag hun meninkje etaleren ten koste van wie dan ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom laat niemand in Nederlandse talkshows elkaar uitpraten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |