Jij bent jaloersquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin om stoeptegels tegen het hoofd van die Ruud Feltkamp aan te gooien.
Ik word hier een beetje moe van.quote:
Ik baal zo dat Joling niet aan tafel zit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar een anusblessure hebben
die zit in ibiza met will smithquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik baal zo dat Joling niet aan tafel zit.
Die zou wel een paar gevatte opmerkingen hebben.
Dat wel, maar de bikini had mooier gekund.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lekkere chicks in bikini's altijd +1.
Ik denk bij een fringe bikini nu elke keer aan dat topic in KLB erover.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel, maar de bikini had mooier gekund.
mapimaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk bij een fringe bikini nu elke keer aan dat topic in KLB erover.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk bij een fringe bikini nu elke keer aan dat topic in KLB erover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeremies en Ballackquote:
kijk op sigaarblogcom danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom kan ik hem dan niet vinden op rtlxl.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die erin was gegaan was de finale Spanje - Duitsland.
Dan was Spanje - Chili gelijk geworden en had Spanje met mazzeltjes gewonnen van Mexico en CRC. Vervolgens dik winnen van Argentinië en er kansloos af in de finale tegen Duitsland.quote:
Je slaat onzin uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan was Spanje - Chili gelijk geworden en had Spanje met mazzeltjes gewonnen van Mexico en CRC. Vervolgens dik winnen van Argentinië en er kansloos af in de finale tegen Duitsland.
Hoezo?quote:
Kandidaten Gouden Bal WK:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Kroos de gouden bal verdient. Is die genomineerd?
1. Robbenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kandidaten Gouden Bal WK:
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos
Kroos, Hummels of Robben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos
Op Neymar, Di Maria en Mascherano na kunnen ze het allemaal worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos