Ja eh hij was eh zo groot eh als eh een eh bitterbal! HAHAHA gofferdomme wat ben ik grappigquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
We mogen grappen maken over de tumor van Bart.
Dat u het even weet.
Goede kieft imitasiequote:Op donderdag 10 juli 2014 22:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja... op een of andere manier verwacht je van tevoren wel dat het een leuke uitzending wordt, uiteindelijk, maar de laatste tijd was het niveau toch wat gedaald of zo, door al die interne conflicten en weet ik allemaal wat. Die heb ruzie met die, en die heb een hekel aan die. Helemaal gestoord word je daarvan op een gegeven moment. Maar vandaag haalden ze een goed niveau. In mijn ogen.
Dit keer mag je lachen, want ik vond het best een leuke opmerking.quote:
Een grap die de zegen van de Sjeik krijgtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dit keer mag je lachen, want ik vond het best een leuke opmerking.
Is dit opgenomen met een aardappel?quote:
beetje gaaaaaayyy inderdaadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Spijt dat ik nu al mijn broekie uit heb gedaan
Ik zou het niet weten aangezien GTST een teringprogramma is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stijn, wie is de persoon op de foto?
Oké. Vroeg het me af.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten aangezien GTST een teringprogramma is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |