SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 21:43:56#PSV definitief akkoord met #Borussia over De Jong. Prijs 5,5 miljoen. Morgen alle info in het ED. reageer retweet
Waar is Thijs?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 21:43:56#PSV definitief akkoord met #Borussia over De Jong. Prijs 5,5 miljoen. Morgen alle info in het ED. reageer retweet
Ik zou er snel bij zijn Davy, voor je het weet is het ED uitverkocht.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vijf en een half miljoen in de gootsteen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze post zag ik eerder.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vijf en een half miljoen in de gootsteen.
Dit is niet Thijs Sleegers van de Thijs Sleegers Show dus ik geloof er geen zak van.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wielrennen. Non-sport.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
Die kutkaartjes weerBen blij als TdJ begint.
Eingelijk is VI oranje best wel een kanjer showquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
daar gaan ze ook kaartjes sturen,let maar opquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
Daar krijg je een gescheurde anus vanquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb liever een gescheurde anus dan dat ik naar de GTST quiz kijk.
Waarschijnlijk kan je dat prima combineren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:51 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog liever dat ze bij m'n koker naar binnen gaan dan dat ik naar de GTST kwis kijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:51 schreef DrDentz het volgende:
En ik ga nu voor de eerste keer de avondetappe kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Mis de eerste dagen maar mèn wat is dat dan lekker thuiskomen de 20ste
Ik kan een tv huren daar en misschien is dat wel satelliet? Kan ik 's avonds ook lekker kijken onder het genot van 1 2 3 wijntjesquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik ga nu voor de eerste keer de avondetappe kijkenEr was steeds voetbal of ik weet niet eens, ik vergat het of ik had iets anders
Streamen kan denk ik wel vanaf daar toch? Met een truukje? Oh volgens mij kun je met digitenne overal kijken, moet je dat wel hebben natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan een tv huren daar en misschien is dat wel satelliet? Kan ik 's avonds ook lekker kijken onder het genot van 1 2 3 wijntjes
Ik heb geen idee eigenlijk. Weet dat ik wifi kan krijgen voor 15 euro p wk en een tv huren voor 42.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Streamen kan denk ik wel vanaf daar toch? Met een truukje? Oh volgens mij kun je met digitenne overal kijken, moet je dat wel hebben natuurlijk
Digitenne werkt inderdaad overal in het buitenland als ik het zo lees. Alleen moet je een abo voor een jaar nemen, maar misschien kan het ook op een andere manierquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Weet dat ik wifi kan krijgen voor 15 euro p wk en een tv huren voor 42.
Ah dankje Karinaquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Digitenne werkt inderdaad overal in het buitenland als ik het zo lees. Alleen moet je een abo voor een jaar nemen, maar misschien kan het ook op een andere manierZou je even moeten googelen, of de jongens van DIG even vragen
Die had last van een gescheurde anus.quote:
uiteindelijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee ja alle gekheid op een stokje, ik vond het wel een leuke uitzending of zo.
Ja... op een of andere manier verwacht je van tevoren wel dat het een leuke uitzending wordt, uiteindelijk, maar de laatste tijd was het niveau toch wat gedaald of zo, door al die interne conflicten en weet ik allemaal wat. Die heb ruzie met die, en die heb een hekel aan die. Helemaal gestoord word je daarvan op een gegeven moment. Maar vandaag haalden ze een goed niveau. In mijn ogen.quote:
Waarheid.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja... op een of andere manier verwacht je van tevoren wel dat het een leuke uitzending wordt, uiteindelijk, maar de laatste tijd was het niveau toch wat gedaald of zo, door al die interne conflicten en weet ik allemaal wat. Die heb ruzie met die, en die heb een hekel aan die. Helemaal gestoord word je daarvan op een gegeven moment. Maar vandaag haalden ze een goed niveau. In mijn ogen.
Jongen , je moest eens wetenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee ja alle gekheid op een stokje, ik vond het wel een leuke uitzending of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |