abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142183184
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:45 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Waarom kan ik hem dan niet vinden op rtlxl. :{
kijk op sigaarblogcom dan
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:46:55 #177
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142183187
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Joeregwee 3-2 Duitsland
Duitsland won met 3-2
  Redactie Sport vrijdag 11 juli 2014 @ 20:46:55 #178
274204 crew  Mexicanobakker
pi_142183188
Het was toch 3-2 voor Duitsland, niet voor Uruguay?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_142183191
Linksback David Silva.
pi_142183192
Als
  Redactie Sport vrijdag 11 juli 2014 @ 20:47:23 #181
274204 crew  Mexicanobakker
pi_142183205
Als die erin was gegaan was de finale Spanje - Duitsland.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:47:30 #182
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_142183209
Dit was wel echt het keerpunt.. maar Rene heeft het ook al 10x gezegd.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_142183213
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Duitsland won met 3-2
Oh, sorry.
pi_142183214
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:46 schreef JanCees het volgende:

[..]

kijk op sigaarblogcom dan
Ah, thanks dude.
pi_142183218
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die erin was gegaan was de finale Spanje - Duitsland.
Uh, nee.
pi_142183223
Gijp negeert derksen nog steeds en als ie wel reageert op derksen doet ie dat kort en moeilijk kijkend. :')
pi_142183230
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:47 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Uh, nee.
Dan was Frankrijk wereldkampioen geworden.
pi_142183234
Bedankt Hans.
  Redactie Sport vrijdag 11 juli 2014 @ 20:48:33 #189
274204 crew  Mexicanobakker
pi_142183247
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:47 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Uh, nee.
Dan was Spanje - Chili gelijk geworden en had Spanje met mazzeltjes gewonnen van Mexico en CRC. Vervolgens dik winnen van Argentinië en er kansloos af in de finale tegen Duitsland.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_142183269
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dan was Spanje - Chili gelijk geworden en had Spanje met mazzeltjes gewonnen van Mexico en CRC. Vervolgens dik winnen van Argentinië en er kansloos af in de finale tegen Duitsland.
Je slaat onzin uit.
pi_142183293
Ik zei het al eerder. Het opstellen van Nigel de Jong heeft ons de finale gekost.
  Redactie Sport vrijdag 11 juli 2014 @ 20:50:28 #192
274204 crew  Mexicanobakker
pi_142183300
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:49 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Je slaat onzin uit.
Hoezo? :?

De onvrede binnen de selectie werd natuurlijk veel groter door die 1-5. Spanje speelde niet groots, maar de nederlaag tegen Chili was heel onnodig, die was nooit gebeurd als Spanje niet alle moraal kwijt was. Al hadden ze wellicht wel van Argentinië verloren, daar ben ik het wel mee eens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 11 juli 2014 @ 20:50:54 #193
274204 crew  Mexicanobakker
pi_142183308
Ik vind dat Kroos de gouden bal verdient. Is die genomineerd?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_142183326
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Kroos de gouden bal verdient. Is die genomineerd?
Kandidaten Gouden Bal WK:
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos
pi_142183366
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Kandidaten Gouden Bal WK:
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos
1. Robben
2. Rodriguez
3. Muller
  Redactie Sport vrijdag 11 juli 2014 @ 20:52:25 #196
274204 crew  Mexicanobakker
pi_142183368
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Kandidaten Gouden Bal WK:
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos
Kroos, Hummels of Robben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_142183373
nooriet
pi_142183376
uitgescheurde anus voor sierd
  Redactie Sport vrijdag 11 juli 2014 @ 20:52:38 #199
274204 crew  Mexicanobakker
pi_142183378
Weer zo snel reclame :r
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_142183402
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Kandidaten Gouden Bal WK:
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos
Op Neymar, Di Maria en Mascherano na kunnen ze het allemaal worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')