mapimaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk bij een fringe bikini nu elke keer aan dat topic in KLB erover.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk bij een fringe bikini nu elke keer aan dat topic in KLB erover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeremies en Ballackquote:
kijk op sigaarblogcom danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom kan ik hem dan niet vinden op rtlxl.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die erin was gegaan was de finale Spanje - Duitsland.
Dan was Spanje - Chili gelijk geworden en had Spanje met mazzeltjes gewonnen van Mexico en CRC. Vervolgens dik winnen van Argentinië en er kansloos af in de finale tegen Duitsland.quote:
Je slaat onzin uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan was Spanje - Chili gelijk geworden en had Spanje met mazzeltjes gewonnen van Mexico en CRC. Vervolgens dik winnen van Argentinië en er kansloos af in de finale tegen Duitsland.
Hoezo?quote:
Kandidaten Gouden Bal WK:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Kroos de gouden bal verdient. Is die genomineerd?
1. Robbenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kandidaten Gouden Bal WK:
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos
Kroos, Hummels of Robben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos
Op Neymar, Di Maria en Mascherano na kunnen ze het allemaal worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Rodriguez
Robben
Neymar
Lahm
Müller
Messi
Mascherano
Di Maria
Hummels
Kroos
messi?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op Neymar, Di Maria en Mascherano na kunnen ze het allemaal worden.
Die lag er in de eerste ronde al uit en speelde niet zo goed.quote:
als verdedigerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gaat schitteren in de finale
Hoezo Mascherano niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op Neymar, Di Maria en Mascherano na kunnen ze het allemaal worden.
Aan het hondenriempje vastgeketend.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Blatter zal hem persoonlijk nog toevoegen.
Was alleen gisteren echt goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch de organisator en de spil van het Argentijnse spel.
Argentinië heeft geen wedstrijd echt heel goed gespeeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch de organisator en de spil van het Argentijnse spel.
Dat vind ik niet zoveel zeggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Argentinië heeft geen wedstrijd echt heel goed gespeeld.
Verdedigend wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Argentinië heeft geen wedstrijd echt heel goed gespeeld.
Romero is genomineerd voor keeper van het WK.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Garay en zelfs Romero had ik logischer gevonden dan Di Maria en Mascherano.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |