Vertelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:07 schreef JaneDoe het volgende:
volgens mij heeft snot in je broek een andere naam sierd
Dat is vaginale afscheiding?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:07 schreef JaneDoe het volgende:
volgens mij heeft snot in je broek een andere naam sierd
Dan zouden Sneijder en Robben wel een normale bal geven?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
Met Huntelaar in de basis hadden we in de finale gestaan.
Het lag aan De Jong en WIjnaldumquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zouden Sneijder en Robben wel een normale bal geven?
Waarom willen ze in oranje komen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:08 schreef chufi het volgende:
Ik sprak net een Brasiliaanse vriendin en die zei dat de Brasilianen Brasil zat zijn en ze hoopt dat ze allemaal in Oranje komen
En nee ze woont niet in Nederland
Oh ja. Sneijder en Robben zijn heilig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lag aan De Jong en WIjnaldum
Nederland en Spanje speelden 4 jaar geleden gelukkig alleen maar goede wedstrijdenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:10 schreef hafcfan het volgende:
Argentijnen staan gewoon in de finale zonder een goeie wedstrijd
nou...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland en Spanje speelden 4 jaar geleden gelukkig alleen maar goede wedstrijden
Alle duels met 1 goal verschil/strafschoppen gewonnen. Vooral tegen Iran was echt WK finalist onwaardig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:10 schreef hafcfan het volgende:
Argentijnen staan gewoon in de finale zonder een goeie wedstrijd
Klootzak.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan niemand Gijp even uitschelden als hij iemands betoog onderbreekt?
Lijkt me wel iets voor Johanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan niemand Gijp even uitschelden als hij iemands betoog onderbreekt?
Invloed van DWDDquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom laat niemand in Nederlandse talkshows elkaar uitpraten?
In Nederland is iedereen zelfgeil en willen ze maar al te graag hun meninkje etaleren ten koste van wie dan ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom laat niemand in Nederlandse talkshows elkaar uitpraten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |