SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Turkenlogicaquote:
Laatst al 170 mio voor een flat in One Hyde Park zal toch een keer moeten omvallen met zulke prijzen.quote:
Zonder twijfel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst al 170 mio voor een flat in One Hyde Park zal toch een keer moeten omvallen met zulke prijzen.
oke mooiquote:
Ik wel ja. Gewoon dikke ranch in Texas zou ik kopenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Snap ook niet wat hier zo bijzonder aan is.
As je multimiljonair ben ga je toch niet in een appartement met buren zitten maar koop je een landgoed.
Waarom Texasquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel ja. Gewoon dikke ranch in Texas zou ik kopen
Haha jij kent die Rolo-reclame uit de jaren 90 zeker niet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke mooi
ik had op m'n dell photofiltre maar die heb ik al heel lang niet meer en kan niks bewerken op mn mac
weet jij een of ander makkelijk programma voor op mac? waar iedere randdebiel mee overweg kan.
dan niet en sterfquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha jij kent die Rolo-reclame uit de jaren 90 zeker niet?
Met zijn rechtse hillbillies.quote:
genoeg polen in usquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Met zijn rechtse hillbillies.
Zal vast leuk worden om daar als Pool te wonen die man is gelijk talk of the town
in houston is 1% pools-amerikaansquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet in Texas.
Daar doen de Mexicanen het vuile werk (grapje)
Sowieso geen twijfelquote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso geen twijfeldik appartement tegenover Central Park
Als vrouw sowieso kun je elke dag winkelen tot je er bij neer valt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, zoveel mensen enz. Ik hou wel van druktw
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Als vrouw sowieso kun je elke dag winkelen tot je er bij neer valt.
Niet alleen drukte, ook tofste museums, veel etniciteiten bij elkaar.quote:
Alsof jij als zelfbenoemde autist zou kunnen aarden in zo'n wereldstad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen drukte, ook tofste museums, veel etniciteiten bij elkaar.
Lijkt me zo'n heerlijke vibe daar
Waarom haal je ons door elkaar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:46 schreef Elan het volgende:
Haal Fera en Ama altijd door elkaar dus beter niks zeggen over elitehoeren
Als ik autisme zou hebben zou ik wel een diagnose hebben gekregenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij als zelfbenoemde autist zou kunnen aarden in zo'n wereldstad.
Misschien moet ik Tinkerbell weer doen als UIquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Allebei katachtigen in jullie UI of zo. Geen idee zal wel aan mij liggen
Daarom zelfbenoemde.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik autisme zou hebben zou ik wel een diagnose hebben gekregen
Jouw feestje manquote:
Moet je wel wat met dieren hebben en paarden en shit wat moet je anders de hele dag op een afgelegen ranch doen.quote:
lekker rustig tochquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je wel wat met dieren hebben en paarden en shit wat moet je anders de hele dag op een afgelegen ranch doen.
Verandaatje zitten met je gun naast je stoelquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Af en toe naar stad gaan.
Beetje haten op linksen.
Prima plek.
Sowieso. Boekje erbij lezen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verandaatje zitten met je gun naast je stoel
Dit kan ik beamen. Fokkie is een impulsieve idioot. Zeker geen autist.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen die mij kent in jet echt zal kunnen beamen dat ik verre van autistisch ben Elan
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen. Fokkie is een impulsieve idioot. Zeker geen autist.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen. Fokkie is een impulsieve idioot. Zeker geen autist.
Hey, je oude UI is terug.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:56 schreef Amarantha het volgende:
Onweer
Zolang het rond 21:15 maar droog is
Ja Elan raakte in de warquote:
Ik wilde er geen reactie op geven maar wel heel irritant jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja Elan raakte in de warEn heb al reacties gehad van mensen die hem een beetje te trippend vonden
Ik vond hem ook wel trippend, maar op een toffe manier.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja Elan raakte in de warEn heb al reacties gehad van mensen die hem een beetje te trippend vonden
Mijn vorige UI? Viel wel mee tochquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde er geen reactie op geven maar wel heel irritant ja
Ja maar er hebben best veel mensen hier (en ONZ-sc) een kat als UI. Ik snap de verwarring welquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel trippend, maar op een toffe manier.Die je daarvoor had was ook wel cute. Dat miauwende kitten.
Weet je wel dat mensen hieraan dood kunnen gaan?quote:
Ah, vandaar. Katten zijn zeer geliefd inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar er hebben best veel mensen hier (en ONZ-sc) een kat als UI. Ik snap de verwarring wel
Die trippende kat bedoel ik hequote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Die tering irritante UI's die iedereen ineens had
Ja zit op mobiel dus kan niet zien welke je nu hebtquote:
quote:Code Oranje voor zware onweersbuien in de provincies Groningen en Drenthe!
Ik heb Tinkerbell weerquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zit op mobiel dus kan niet zien welke je nu hebt
Koken![]()
Maak voor mij ook wat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zit op mobiel dus kan niet zien welke je nu hebt
Koken![]()
Welke?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Die tering irritante UI's die iedereen ineens had
Tjacka is waarschijnlijk ook de enige die je gemeet heeft dus zijn oordeel staat wel ergens voorquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen die mij kent in jet echt zal kunnen beamen dat ik verre van autistisch ben Elan
Behalve Tjacka dan wellicht
Okquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is waarschijnlijk ook de enige die je gemeet heeft dus zijn oordeel staat wel ergens voor
Jij, sof en Ama hadden allemaal een kat als UI .quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel trippend, maar op een toffe manier.Die je daarvoor had was ook wel cute. Dat miauwende kitten.
Beter lezen dan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is waarschijnlijk ook de enige die je gemeet heeft dus zijn oordeel staat wel ergens voor
Omdat wij tof zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:05 schreef Elan het volgende:
Jij, sof en Ama hadden allemaal een kat als UI .
Mijn UI is toffer.quote:
Ik heb tot vandaag altijd een wolf gehad. En alleen het oog.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat het uitmaakt.
Maar toevallig is het wel
Heeft die nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hopelijk waait Etsu niet van zijn balkon
Hep is mod en heeft hem ook gemeet. Zal ik 'm even roepen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is ex-mod zijn oordeel telt zwaarder.
Omdat je zo aandringt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:07 schreef Dagoduck het volgende:
Groot gedeelte staat ook in mijn FOBO. Net een museum! Gaat dat zien!
Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep is mod en heeft hem ook gemeet. Zal ik 'm even roepen?
Keuze genoegquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:07 schreef Dagoduck het volgende:
Groot gedeelte staat ook in mijn FOBO. Net een museum! Gaat dat zien!
Oew, wat dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Ben bang voor Happy hij stuurt me altijd boze dm's
En aangezien ik net uit gewoonte weer iets typte wat hij expliciet gezegd had dat niet meer toen doen roep hem maar helemaal niet
Ik heb gelezen over de Blackfish.quote:
TR gemacht.quote:
Dat zeg ik ook wel eens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
TR gemacht.
Dat mag niet meer omdat het iedereen opstookt hier kennelijk
Maar ging per ongeluk.
Dus sorry bij deze
Wel tof stukje, maar nog niet heel spannend. Waarschijnlijk komt dat nog.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En was hij alles wat je verwachtte en zoveel meer?
Ik heb deze altijd al gehad dus ik ga hem niet veranderenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat het uitmaakt.
Maar toevallig is het wel
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:12 schreef Elan het volgende:
Lijkt me trouwens wel een veilig idee om naast een sterk iemand als een moderator op FOK! te slapen.
Helaas zijn er weinig leuke vrouwelijke mods.
Hep snurkt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:12 schreef Elan het volgende:
Lijkt me trouwens wel een veilig idee om naast een sterk iemand als een moderator op FOK! te slapen.
Helaas zijn er weinig leuke vrouwelijke mods.
Als je dat al een geheim noemt. De buren weten het ook.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je dat al een geheim noemt. De buren weten het ook.
Ik vind jouw UI wel schattig altijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb deze altijd al gehad dus ik ga hem niet veranderen
Ik geloof niet dat hij heel veel te doen had in de boeken. Maar sowieso geen POV karakter, dus je hoort alleen over hem.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel tof stukje, maar nog niet heel spannend. Waarschijnlijk komt dat nog.
Ik houd van dat boekquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef Elan het volgende:
Inso ben deze aan het lezen:
[ afbeelding ]
Favo boek van Iron Lady
Ja, maar nu komt hij wel wat meer in beeld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI wel schattig altijd
Van die ogen die je schattig aankijken. Pluizige haartjes om te aaien.
[..]
Ik geloof niet dat hij heel veel te doen had in de boeken. Maar sowieso geen POV karakter, dus je hoort alleen over hem.
Omdat ik dom ben .quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik houd van dat boek
waarom lees je hem niet in het Engels sukkel
The Catcher In The Rye.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik houd van dat boek
waarom lees je hem niet in het Engels sukkel
haiquote:
heb dat boek ook gelezen voor english literature.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef Elan het volgende:
Inso ben deze aan het lezen:
[ afbeelding ]
Favo boek van Iron Lady
Ik typte in op googlequote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI wel schattig altijd
Van die ogen die je schattig aankijken. Pluizige haartjes om te aaien.
[..]
Ik geloof niet dat hij heel veel te doen had in de boeken. Maar sowieso geen POV karakter, dus je hoort alleen over hem.
Jonge in het Engels moet je hem lezenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben .
Engels is maar zo zo.
Ik moest hem lezen voor engelse literatuur op schoolquote:
nee we hebben al wat anders op het oogquote:
Klopt. Zou ik eigenlijk moeten doen. Ik ga na ASOIAF maar eens een rits boeken bestellen die ik nog moet lezen.quote:
Wat maakt het uit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Jonge in het Engels moet je hem lezen
Tof.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar nu komt hij wel wat meer in beeld.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik typte in op google
en toen kreeg ik deze![]()
Ik heb The Color Purple gelezen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moest hem lezen voor engelse literatuur op school
Ik nietquote:
Als het goed is wel. Boek 4 = seizoen 5 (tenzij ze boek 4&5 gezamenlijk doen, dan komt hij pas in seizoen 6 gezien hij pas in de tweede helft van boek 4 verschijnt).quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof.
Hopeljk komt hij in seizoen 5 terug.
Ik geloof dat Beric, Thoros en Anguy niet meer terugkomen.
[..]
macbeth was saaiquote:
Ik vond hem niet zo heel boeiend.quote:
Nouja, ze stoppen niet alles in de show he?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Boek 4 = seizoen 5 (tenzij ze boek 4&5 gezamenlijk doen, dan komt hij pas in seizoen 6 gezien hij pas in de tweede helft van boek 4 verschijnt).
En het is nog niet verboden? Ongehoord.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo heel boeiend.Gaat over slavernij en negers.
Naam van die kerel. Voor research.quote:
Nee, niet alles. Maar dit is volgens mij wel redelijk belangrijk, lijkt me. Aangezien Jaime er ook mee te maken heeft en die anders niet veel te doen heeft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ze stoppen niet alles in de show he?
Moeten toch ergens snijden.
[..]
En het is nog niet verboden? Ongehoord.
OT is saaiquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Bijbel wel vroeger OT was verplichte kost, NT is sprookjesboek.
quote:
Heb gelijk Yvonne erbij geroepen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Ben bang voor Happy hij stuurt me altijd boze dm's
En aangezien ik net uit gewoonte weer iets typte wat hij expliciet gezegd had dat niet meer toen doen roep hem maar helemaal niet
Yvonne is op vakantie cocktails drinken dus dat zal ze ongetwijfeld erg leuk vinden.quote:
ik lees nooit OT bijnaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
True maar het t is wel de kern van het katholicisme.
Zal ze ook wel niet op FOK! zittenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Yvonne is op vakantie cocktails drinken dus dat zal ze ongetwijfeld erg leuk vinden.
Deuteronomium 6:4 ken je toch welquote:
tuurlijk ken ik hetquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Deuteronomium 6:4 ken je toch wel
Anders heeft geloven ook geen zin alles is daarop gebaseerd
Voor haar is het werk dus denk zo min mogelijk jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal ze ook wel niet op FOK! zitten
Yvonne heeft toch werk buiten FOK!quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor haar is het werk dus denk zo min mogelijk ja
Nee ok, het is wel zware kost.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tuurlijk ken ik het
heb het ook wel gelezen maar lees niet dagelijks ot ofzo
Jep in de zorg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Yvonne heeft toch werk buiten FOK!
Ik had andijviestamppot met spekjes en gebakken ei.quote:
ik ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
Ik ben wel blij dat ik nooit verplicht ben geweest de bijbel zo intensief te lezen.
Geloof heeft je toch gevormd tot wie je bent of je daar nu nog geloof aanhangt of niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
Ik ben wel blij dat ik nooit verplicht ben geweest de bijbel zo intensief te lezen.
ik ga een tosti makenquote:
Gebakken ei er bij ken ik niet eet dat wel eens met sambal maar zal wel meer pizza worden of kapsalonquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had andijviestamppot met spekjes en gebakken ei.
Het is vaak opvoeding, dus een deel van wie je bent. M'n moeder las ons toen we kinderen waren wel voor uit een kinderbijbel. Gewoon om niet compleet onwetend te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof heeft je toch gevormd tot wie je bent of je daar nu nog geloof aanhangt of niet.
Zelf ook atheïst geworden omdat de kerken vol zitten met schijnheiligen en hypocrieten.
Andijviestamppot met sambal?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gebakken ei er bij ken ik niet eet dat wel eens met sambal maar zal wel meer pizza worden of kapsalon
Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is vaak opvoeding, dus een deel van wie je bent. M'n moeder las ons toen we kinderen waren wel voor uit een kinderbijbel. Gewoon om niet compleet onwetend te zijn.
goed tochquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Vroeger moest je ook echt geloven en shit en je kinderen laten dopen tegenwoordig boeit het niemand meer op je gedoopt bent zelfs binnen een kerk niet zo.
Ik ben niet gedoopt en hoefde al die shit niet te doen. Mijn ouders zijn beiden wel met geloof opgevoed (maar ook niet heel serieus meer) maar zijn beiden atheïst. Alleen m'n moeder vond het belangrijk ons er wel over te leren. Op zich niets mis mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Vroeger moest je ook echt geloven en shit en je kinderen laten dopen tegenwoordig boeit het niemand meer op je gedoopt bent zelfs binnen een kerk niet zo.
Nah, niet alles. Verneukt je smaakpapillen.quote:
Wat is de relevantie van Bijbelkennis dan als je overtuigt atheïst bent? Of zat je op een Chirstelijke school.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet gedoopt en hoefde al die shit niet te doen. Mijn ouders zijn beiden wel met geloof opgevoed (maar ook niet heel serieus meer) maar zijn beiden atheïst. Alleen m'n moeder vond het belangrijk ons er wel over te leren. Op zich niets mis mee.
Omdat de bijbel het vormsel van de westerse samenleving isquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van Bijbelkennis dan als je overtuigt atheïst bent? Of zat je op een Chirstelijke school.
Ja. De basisschool was sowieso katholiek, dus ik moest soms ook bidden op schoolquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van Bijbelkennis dan als je overtuigt atheïst bent? Of zat je op een Chirstelijke school.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:37 schreef Elan het volgende:
Spellingscontrolle neukte me bijna wilde bijbalkennis maken van bijbelkennis
Wat?quote:
Dan is het wel praktisch inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. De basisschool was sowieso katholiek, dus ik moest soms ook bidden op schoolWat ik niet eens mocht weigeren omdat ik niet gelovig was. Maar sowieso, het was ook een stukje kennis. Gewoon weten waar het over gaat. En omdat m'n moeder dat denk ik toch wel mee wilde geven vanuit haar eigen opvoeding.
Vanaf groep 6 hoefde het niet meer gelukkig.quote:
Wij hoefden dat nooit maar was Protestantse school.quote:
Niet expres hoor. Er waren maar twee scholen in het dorp. Een katholieke of een protestante. En het geloof lag er ook niet heel dik bovenop. Iedereen was verder welkom.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan is het wel praktisch inderdaad.
Bijzonder wel dat je ouders je als niet-gelovigen op een christelijke school brachten.
wij hoefden ook nooitquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij hoefden dat nooit maar was Protestantse school.
Wel Godsdienst en shit vond het altijd wel leuk of zo
welke danquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
Je had ook een versje wat je moest zingen als kind als je moest slapen. Bijna iedereen zong dat.
Ik wilde zelf een keer bidden voordat ik naar bed ging. Geen idee waarom eigenlijk, ik was toen nog heel klein.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
Je had ook een versje wat je moest zingen als kind als je moest slapen. Bijna iedereen zong dat.
Weet niet meer precies man, iets met Heer houdt vannacht de wacht of zoquote:
Now I lay me down to sleep,quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet meer precies man, iets met Heer houdt vannacht de wacht of zo![]()
zou je zo een rap van kunnen maken
Misschien zat je ergens meequote:Op woensdag 9 juli 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde zelf een keer bidden voordat ik naar bed ging. Geen idee waarom eigenlijk, ik was toen nog heel klein.
Ja daar de Nederlandse variant vanquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Now I lay me down to sleep,
I pray the Lord my soul to keep.
See me safely through the night,
And wake me with the morning light.
deze deed ik altijd een variant van
maar zijn echt veel varianten op
Ik denk dat het gewoon nieuwsgierigheid was.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien zat je ergens meeOp zich wel goed hoor zulke handvatten als je klein bent, ook met rouwverwerking etc
Gewoon valiumpje geven tog.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
Als ik kinderen heb ga ik slaapliedjes voor ze zingen.
Die is voor mezelf.quote:
2, denk ik. Maar ik weet überhaupt niet of ik wel kinderen wil.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zou jij willen dan later?
is lekkahquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Is die Greek Style Frozen Yoghurt honing/caramel of framboos/chocolade van Ben&Jerry's aan te raden?
Geen idee. Lijkt me lekker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Is die Greek Style Frozen Yoghurt honing/caramel of framboos/chocolade van Ben&Jerry's aan te raden?
Rare vraag ditquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Maar je vraag klopt niet. Je zou moeten vragen: Welke van deze twee raden jullie aan: Of welke het lekkerste is. Maar zoals je het nu vraagt is het imo een beetje kromquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, heb ze nog niet geprobeerd.
Krom ja, maar wel redelijk duidelijk. Ze vraagt of één die twee smaken aan te raden is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar je vraag klopt niet. Je zou moeten vragen: Welke van deze twee raden jullie aan: Of welke het lekkerste is. Maar zoals je het nu vraagt is het imo een beetje krom
/taalzeurpiet
Laat mij even lastig doen mensquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Krom ja, maar wel redelijk duidelijk. Ze vraagt of één die twee smaken aan te raden is.
2 is wel perfect jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
2, denk ik. Maar ik weet überhaupt niet of ik wel kinderen wil.
Lastig ben je sowieso wel.quote:
Klopt, daarom weet ik het nog niet. Ligt denk ik ook aan m'n partner en wat hij wil. Als hij ze ook niet wil zullen ze er niet komen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
2 is wel perfect ja
Maar kost je wel veel van je vrijheid zo'n koter
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar je vraag klopt niet. Je zou moeten vragen: Welke van deze twee raden jullie aan: Of welke het lekkerste is. Maar zoals je het nu vraagt is het imo een beetje krom
/taalzeurpiet
Zucht, ik begrijp het.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
/taalzeurpiet
Daar ben ik veel te lief voor.quote:
Goftedoeme dit is een hosselpoging op fera. Snappen jullie dan ook nietsquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dat een vereiste van mod worden?
kijk maar in mijn notes ik ben ook erg lastig
ohquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goftedoeme dit is een hosselpoging op fera. Snappen jullie dan ook niets
Strikvraag zeker?quote:
Nee. Spreektaalquote:
DAN KAN JE DAARNA WEL LANGSKOMEN VOOR DE GRANDE FINALE!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Strikvraag zeker?
Halve finale kijken natuurlijk.
Misschien kun je nu mod worden in VBL.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Strikvraag zeker?
Halve finale kijken natuurlijk.
Oh.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Spreektaal
[..]
DAN KAN JE DAARNA WEL LANGSKOMEN VOOR DE GRANDE FINALE!!!!
Baasquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Spreektaal
[..]
LR incompetent noemenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je nu mod worden in VBL.
Er zijn wel wat incompetente mods die je gerust kan vervangen daar.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Spreektaal
[..]
Nee, bedankt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je nu mod worden in VBL.
Er zijn wel wat incompetente mods die je gerust kan vervangen daar.
Denken dat LR de enige VBL-mod isquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
LR incompetent noemen![]()
je daalt erg in mijn waardering Elan
Morpheus niet meer die was er ook nooit wist niet eens dat die :überhaupt mod wasquote:
Zo schattig.quote:
Ik heb 'm gemeet. Hij is chill.quote:
Alleen als je kanker zeiquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Morpheus niet meer die was er ook nooit wist niet eens dat die :überhaupt mod was
quote:
MED / Wederom een nieuwe mod voor VBLquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Morpheus niet meer die was er ook nooit wist niet eens dat die :überhaupt mod was
Ja leek wel zo. Was er nooit. Zette dan 2 bans voor kankeren en was ie weer maand wegquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus.
Had hij een pieper die afging en kwam die checken dan.
Wat een fucking baasquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja leek wel zo. Was er nooit. Zette dan 2 bans voor kankeren en was ie weer maand weg
Ja dezequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus.
Had hij een pieper die afging en kwam die checken dan.
Gewoon even bannetje laten zetten en dan weer oprottenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet maar ergens is het wel briljant toch
Was benieuwd. En het ging over bans, dus moest daar aan denken.quote:
Bans worden niet besproken!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Was benieuwd. En het ging over bans, dus moest daar aan denken.
Mis hem totaal niet eigenlijk.quote:
Stiekem wil ik gewoon straf van kano.quote:
Zou je mij missen als ik weg was?quote:
Dacht dat 'ie maar één week had.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand is onvervangbaar, alleen LMI.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand is onvervangbaar, alleen LMI.
Fijn wel.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eentje die wel heel erg slordig omgaat met zijn persoonlijke gegevens
Maar Tjacka is cool.quote:
Als je beetje goed keek had je zo zijn persoonlijke gegevens terwijl meneer zo lekker anoniem wou blijven met zn gekutquote:
Hij wilde me altijd xboxkaartjes verkopen dus had er misschien ook wel achter kunnen komen maar ben niet zo bezig met dat soort shit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je beetje goed keek had je zo zijn persoonlijke gegevens terwijl meneer zo lekker anoniem wou blijven met zn gekut![]()
ik heb zn FBquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je beetje goed keek had je zo zijn persoonlijke gegevens terwijl meneer zo lekker anoniem wou blijven met zn gekut![]()
En wederom ben je aan het stoken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste tijd kan ik je wel waarderen ondanks moeilijke start
Etsu daarentegen![]()
Ja waarom deed je zo tegen mij stommerdquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste tijd kan ik je wel waarderen ondanks moeilijke start
Etsu daarentegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |