SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Turkenlogicaquote:
Laatst al 170 mio voor een flat in One Hyde Park zal toch een keer moeten omvallen met zulke prijzen.quote:
Zonder twijfel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst al 170 mio voor een flat in One Hyde Park zal toch een keer moeten omvallen met zulke prijzen.
oke mooiquote:
Ik wel ja. Gewoon dikke ranch in Texas zou ik kopenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Snap ook niet wat hier zo bijzonder aan is.
As je multimiljonair ben ga je toch niet in een appartement met buren zitten maar koop je een landgoed.
Waarom Texasquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel ja. Gewoon dikke ranch in Texas zou ik kopen
Haha jij kent die Rolo-reclame uit de jaren 90 zeker niet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke mooi
ik had op m'n dell photofiltre maar die heb ik al heel lang niet meer en kan niks bewerken op mn mac
weet jij een of ander makkelijk programma voor op mac? waar iedere randdebiel mee overweg kan.
dan niet en sterfquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha jij kent die Rolo-reclame uit de jaren 90 zeker niet?
Met zijn rechtse hillbillies.quote:
genoeg polen in usquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Met zijn rechtse hillbillies.
Zal vast leuk worden om daar als Pool te wonen die man is gelijk talk of the town
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |