Dat zeg ik ook wel eens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
TR gemacht.
Dat mag niet meer omdat het iedereen opstookt hier kennelijk
Maar ging per ongeluk.
Dus sorry bij deze
Wel tof stukje, maar nog niet heel spannend. Waarschijnlijk komt dat nog.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En was hij alles wat je verwachtte en zoveel meer?
Ik heb deze altijd al gehad dus ik ga hem niet veranderenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij, sof en Ama hadden allemaal een kat als UI .
Niet dat het uitmaakt.
Maar toevallig is het wel
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:12 schreef Elan het volgende:
Lijkt me trouwens wel een veilig idee om naast een sterk iemand als een moderator op FOK! te slapen.
Helaas zijn er weinig leuke vrouwelijke mods.
Hep snurkt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:12 schreef Elan het volgende:
Lijkt me trouwens wel een veilig idee om naast een sterk iemand als een moderator op FOK! te slapen.
Helaas zijn er weinig leuke vrouwelijke mods.
Als je dat al een geheim noemt. De buren weten het ook.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je dat al een geheim noemt. De buren weten het ook.
Ik vind jouw UI wel schattig altijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb deze altijd al gehad dus ik ga hem niet veranderen
Ik geloof niet dat hij heel veel te doen had in de boeken. Maar sowieso geen POV karakter, dus je hoort alleen over hem.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel tof stukje, maar nog niet heel spannend. Waarschijnlijk komt dat nog.
Ik houd van dat boekquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef Elan het volgende:
Inso ben deze aan het lezen:
[ afbeelding ]
Favo boek van Iron Lady
Ja, maar nu komt hij wel wat meer in beeld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI wel schattig altijd
Van die ogen die je schattig aankijken. Pluizige haartjes om te aaien.
[..]
Ik geloof niet dat hij heel veel te doen had in de boeken. Maar sowieso geen POV karakter, dus je hoort alleen over hem.
Omdat ik dom ben .quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik houd van dat boek
waarom lees je hem niet in het Engels sukkel
The Catcher In The Rye.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik houd van dat boek
waarom lees je hem niet in het Engels sukkel
haiquote:
heb dat boek ook gelezen voor english literature.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef Elan het volgende:
Inso ben deze aan het lezen:
[ afbeelding ]
Favo boek van Iron Lady
Ik typte in op googlequote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI wel schattig altijd
Van die ogen die je schattig aankijken. Pluizige haartjes om te aaien.
[..]
Ik geloof niet dat hij heel veel te doen had in de boeken. Maar sowieso geen POV karakter, dus je hoort alleen over hem.
Jonge in het Engels moet je hem lezenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben .
Engels is maar zo zo.
Ik moest hem lezen voor engelse literatuur op schoolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |