nee we hebben al wat anders op het oogquote:
Klopt. Zou ik eigenlijk moeten doen. Ik ga na ASOIAF maar eens een rits boeken bestellen die ik nog moet lezen.quote:
Wat maakt het uit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Jonge in het Engels moet je hem lezen
Tof.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar nu komt hij wel wat meer in beeld.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik typte in op google
en toen kreeg ik deze![]()
Ik heb The Color Purple gelezen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moest hem lezen voor engelse literatuur op school
Ik nietquote:
Als het goed is wel. Boek 4 = seizoen 5 (tenzij ze boek 4&5 gezamenlijk doen, dan komt hij pas in seizoen 6 gezien hij pas in de tweede helft van boek 4 verschijnt).quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof.
Hopeljk komt hij in seizoen 5 terug.
Ik geloof dat Beric, Thoros en Anguy niet meer terugkomen.
[..]
macbeth was saaiquote:
Ik vond hem niet zo heel boeiend.quote:
Nouja, ze stoppen niet alles in de show he?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Boek 4 = seizoen 5 (tenzij ze boek 4&5 gezamenlijk doen, dan komt hij pas in seizoen 6 gezien hij pas in de tweede helft van boek 4 verschijnt).
En het is nog niet verboden? Ongehoord.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo heel boeiend.Gaat over slavernij en negers.
Naam van die kerel. Voor research.quote:
Nee, niet alles. Maar dit is volgens mij wel redelijk belangrijk, lijkt me. Aangezien Jaime er ook mee te maken heeft en die anders niet veel te doen heeft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ze stoppen niet alles in de show he?
Moeten toch ergens snijden.
[..]
En het is nog niet verboden? Ongehoord.
OT is saaiquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Bijbel wel vroeger OT was verplichte kost, NT is sprookjesboek.
quote:
Heb gelijk Yvonne erbij geroepen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Ben bang voor Happy hij stuurt me altijd boze dm's
En aangezien ik net uit gewoonte weer iets typte wat hij expliciet gezegd had dat niet meer toen doen roep hem maar helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |