welke danquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
Je had ook een versje wat je moest zingen als kind als je moest slapen. Bijna iedereen zong dat.
Ik wilde zelf een keer bidden voordat ik naar bed ging. Geen idee waarom eigenlijk, ik was toen nog heel klein.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
Je had ook een versje wat je moest zingen als kind als je moest slapen. Bijna iedereen zong dat.
Weet niet meer precies man, iets met Heer houdt vannacht de wacht of zoquote:
Now I lay me down to sleep,quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet meer precies man, iets met Heer houdt vannacht de wacht of zo![]()
zou je zo een rap van kunnen maken
Misschien zat je ergens meequote:Op woensdag 9 juli 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde zelf een keer bidden voordat ik naar bed ging. Geen idee waarom eigenlijk, ik was toen nog heel klein.
Ja daar de Nederlandse variant vanquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Now I lay me down to sleep,
I pray the Lord my soul to keep.
See me safely through the night,
And wake me with the morning light.
deze deed ik altijd een variant van
maar zijn echt veel varianten op
Ik denk dat het gewoon nieuwsgierigheid was.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien zat je ergens meeOp zich wel goed hoor zulke handvatten als je klein bent, ook met rouwverwerking etc
Gewoon valiumpje geven tog.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
Als ik kinderen heb ga ik slaapliedjes voor ze zingen.
Die is voor mezelf.quote:
2, denk ik. Maar ik weet überhaupt niet of ik wel kinderen wil.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zou jij willen dan later?
is lekkahquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Is die Greek Style Frozen Yoghurt honing/caramel of framboos/chocolade van Ben&Jerry's aan te raden?
Geen idee. Lijkt me lekker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Is die Greek Style Frozen Yoghurt honing/caramel of framboos/chocolade van Ben&Jerry's aan te raden?
Rare vraag ditquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Maar je vraag klopt niet. Je zou moeten vragen: Welke van deze twee raden jullie aan: Of welke het lekkerste is. Maar zoals je het nu vraagt is het imo een beetje kromquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, heb ze nog niet geprobeerd.
Krom ja, maar wel redelijk duidelijk. Ze vraagt of één die twee smaken aan te raden is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar je vraag klopt niet. Je zou moeten vragen: Welke van deze twee raden jullie aan: Of welke het lekkerste is. Maar zoals je het nu vraagt is het imo een beetje krom
/taalzeurpiet
Laat mij even lastig doen mensquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Krom ja, maar wel redelijk duidelijk. Ze vraagt of één die twee smaken aan te raden is.
2 is wel perfect jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
2, denk ik. Maar ik weet überhaupt niet of ik wel kinderen wil.
Lastig ben je sowieso wel.quote:
Klopt, daarom weet ik het nog niet. Ligt denk ik ook aan m'n partner en wat hij wil. Als hij ze ook niet wil zullen ze er niet komen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
2 is wel perfect ja
Maar kost je wel veel van je vrijheid zo'n koter
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar je vraag klopt niet. Je zou moeten vragen: Welke van deze twee raden jullie aan: Of welke het lekkerste is. Maar zoals je het nu vraagt is het imo een beetje krom
/taalzeurpiet
Zucht, ik begrijp het.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
/taalzeurpiet
Daar ben ik veel te lief voor.quote:
Goftedoeme dit is een hosselpoging op fera. Snappen jullie dan ook nietsquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dat een vereiste van mod worden?
kijk maar in mijn notes ik ben ook erg lastig
ohquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goftedoeme dit is een hosselpoging op fera. Snappen jullie dan ook niets
Strikvraag zeker?quote:
Nee. Spreektaalquote:
DAN KAN JE DAARNA WEL LANGSKOMEN VOOR DE GRANDE FINALE!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Strikvraag zeker?
Halve finale kijken natuurlijk.
Misschien kun je nu mod worden in VBL.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Strikvraag zeker?
Halve finale kijken natuurlijk.
Oh.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Spreektaal
[..]
DAN KAN JE DAARNA WEL LANGSKOMEN VOOR DE GRANDE FINALE!!!!
Baasquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Spreektaal
[..]
LR incompetent noemenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je nu mod worden in VBL.
Er zijn wel wat incompetente mods die je gerust kan vervangen daar.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Spreektaal
[..]
Nee, bedankt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je nu mod worden in VBL.
Er zijn wel wat incompetente mods die je gerust kan vervangen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |