Geen idee. Lijkt me lekker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Is die Greek Style Frozen Yoghurt honing/caramel of framboos/chocolade van Ben&Jerry's aan te raden?
Rare vraag ditquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Is die Greek Style Frozen Yoghurt honing/caramel of framboos/chocolade van Ben&Jerry's aan te raden?
Geen idee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Maar je vraag klopt niet. Je zou moeten vragen: Welke van deze twee raden jullie aan: Of welke het lekkerste is. Maar zoals je het nu vraagt is het imo een beetje kromquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, heb ze nog niet geprobeerd.
Krom ja, maar wel redelijk duidelijk. Ze vraagt of één die twee smaken aan te raden is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar je vraag klopt niet. Je zou moeten vragen: Welke van deze twee raden jullie aan: Of welke het lekkerste is. Maar zoals je het nu vraagt is het imo een beetje krom
/taalzeurpiet
Laat mij even lastig doen mensquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Krom ja, maar wel redelijk duidelijk. Ze vraagt of één die twee smaken aan te raden is.
2 is wel perfect jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
2, denk ik. Maar ik weet überhaupt niet of ik wel kinderen wil.
Lastig ben je sowieso wel.quote:
Klopt, daarom weet ik het nog niet. Ligt denk ik ook aan m'n partner en wat hij wil. Als hij ze ook niet wil zullen ze er niet komen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
2 is wel perfect ja
Maar kost je wel veel van je vrijheid zo'n koter
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar je vraag klopt niet. Je zou moeten vragen: Welke van deze twee raden jullie aan: Of welke het lekkerste is. Maar zoals je het nu vraagt is het imo een beetje krom
/taalzeurpiet
Zucht, ik begrijp het.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
/taalzeurpiet
Daar ben ik veel te lief voor.quote:
Goftedoeme dit is een hosselpoging op fera. Snappen jullie dan ook nietsquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dat een vereiste van mod worden?
kijk maar in mijn notes ik ben ook erg lastig
ohquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goftedoeme dit is een hosselpoging op fera. Snappen jullie dan ook niets
Strikvraag zeker?quote:
Nee. Spreektaalquote:
DAN KAN JE DAARNA WEL LANGSKOMEN VOOR DE GRANDE FINALE!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Strikvraag zeker?
Halve finale kijken natuurlijk.
Misschien kun je nu mod worden in VBL.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Strikvraag zeker?
Halve finale kijken natuurlijk.
Oh.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Spreektaal
[..]
DAN KAN JE DAARNA WEL LANGSKOMEN VOOR DE GRANDE FINALE!!!!
Baasquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Spreektaal
[..]
LR incompetent noemenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je nu mod worden in VBL.
Er zijn wel wat incompetente mods die je gerust kan vervangen daar.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Spreektaal
[..]
Nee, bedankt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je nu mod worden in VBL.
Er zijn wel wat incompetente mods die je gerust kan vervangen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |