Yvonne is op vakantie cocktails drinken dus dat zal ze ongetwijfeld erg leuk vinden.quote:
ik lees nooit OT bijnaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
True maar het t is wel de kern van het katholicisme.
Zal ze ook wel niet op FOK! zittenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Yvonne is op vakantie cocktails drinken dus dat zal ze ongetwijfeld erg leuk vinden.
Deuteronomium 6:4 ken je toch welquote:
tuurlijk ken ik hetquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Deuteronomium 6:4 ken je toch wel
Anders heeft geloven ook geen zin alles is daarop gebaseerd
Voor haar is het werk dus denk zo min mogelijk jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal ze ook wel niet op FOK! zitten
Yvonne heeft toch werk buiten FOK!quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor haar is het werk dus denk zo min mogelijk ja
Nee ok, het is wel zware kost.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tuurlijk ken ik het
heb het ook wel gelezen maar lees niet dagelijks ot ofzo
Jep in de zorg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Yvonne heeft toch werk buiten FOK!
Ik had andijviestamppot met spekjes en gebakken ei.quote:
ik ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
Ik ben wel blij dat ik nooit verplicht ben geweest de bijbel zo intensief te lezen.
Geloof heeft je toch gevormd tot wie je bent of je daar nu nog geloof aanhangt of niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
Ik ben wel blij dat ik nooit verplicht ben geweest de bijbel zo intensief te lezen.
ik ga een tosti makenquote:
Gebakken ei er bij ken ik niet eet dat wel eens met sambal maar zal wel meer pizza worden of kapsalonquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had andijviestamppot met spekjes en gebakken ei.
Het is vaak opvoeding, dus een deel van wie je bent. M'n moeder las ons toen we kinderen waren wel voor uit een kinderbijbel. Gewoon om niet compleet onwetend te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof heeft je toch gevormd tot wie je bent of je daar nu nog geloof aanhangt of niet.
Zelf ook atheïst geworden omdat de kerken vol zitten met schijnheiligen en hypocrieten.
Andijviestamppot met sambal?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gebakken ei er bij ken ik niet eet dat wel eens met sambal maar zal wel meer pizza worden of kapsalon
Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is vaak opvoeding, dus een deel van wie je bent. M'n moeder las ons toen we kinderen waren wel voor uit een kinderbijbel. Gewoon om niet compleet onwetend te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |