2-0? De wedstrijd duurt langer dan 10 minuten, gewoon 8-0.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:49 schreef Trebo het volgende:
Tactiek:
Bus parkeren, Messi in de sandwich en alle ballen op Robben.
2-0.
Nog maar 7 uurquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom is het pas om 22.00 man, nog lang wachten
Ik heb 3 uur aan de zuurstof gelegen zaterdag, dat kan ik niet nog eens aan hoorquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef beantherio het volgende:
Na die wedstrijd tegen Costa Rica weet ik niet of ik nog een WK-wedstrijd van Oranje geestelijk wel aankan![]()
Dit ja.. pfffquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom is het pas om 22.00 man, nog lang wachten
Ik heb geen oog dicht gedaan die nacht en op zondag liep ik met een waas voor de ogen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:08 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik heb 3 uur aan de zuurstof gelegen zaterdag, dat kan ik niet nog eens aan hoor
6:48 ondertussenquote:
De eerste tien minuten gebeurt er toch geen reet, dus die kijk ik niet.quote:
Ja, geweldig, binnen 2 minuten op 't veld een kaart te pakkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef roos94 het volgende:
Ik lees op twitter allemaal mensen die zeggen dat de jong wss speelt ? Dat zou wel topz ijn
Ja dat dacht men in Duitsland ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De eerste tien minuten gebeurt er toch geen reet, dus die kijk ik niet.
Dat is beter dan binnen 2 minuten geblesseerd eraf.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, geweldig, binnen 2 minuten op 't veld een kaart te pakken
Ik kan me niet voorstellen dat ie dan een volledige wedstrijd gaat spelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef roos94 het volgende:
Ik lees op twitter allemaal mensen die zeggen dat de jong wss speelt ? Dat zou wel topz ijn
Klopte ookquote:
Ik ga gewoon slapen om 23:45!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Klopte ook
Ik begin zenuwachtig te wordenDat ze het maar beslissen in 90 minuten hoor want anders word ik gek denk ik
Indien hij niet een hele wedstrijd+verlenging kan spelen zou dat betekenen dat Krul er niet in kan komen voor de pingels (want dan raken we die ene wissel kwijt die wij tegen CRI overhielden).quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef roos94 het volgende:
En als ze verliezen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Windwalker88 het volgende:
Begin de hype toch wel te voelen hoor, als we winnen ga ik morgen wel een zware dag tegemoet hoor
Nou nou, niet zo negatief. Het is pas de halve finale he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, geweldig, binnen 2 minuten op 't veld een kaart te pakken
Allemaal door Van Praag denk ikquote:Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal bij de KNVB, is in de verlenging van de kwartfinale Nederland - Costa Rica boos weggelopen van het ereterras. "Deels door de spanning, maar vooral omdat de vertegenwoordigers van de FIFA steeds harder en fanatieker begonnen te juichen voor Costa Rica. Ik vond het echt niet kunnen. Ze leken echt tégen ons", zegt Van Oostveen in het Algemeen Dagblad.
Geen felicitaties
Van Oostveen noemt de winst op Costa Rica zijn meest emotionele moment op het WK tot nu toe. Door die wedstrijd na penalty's te winnen behaalde bondscoach Van Gaal de doelstelling die van tevoren door de KNVB was opgesteld. Maar over het gedrag van de FIFA-vertegenwoordigers verbaasde hij zich. "Er was ook niemand van de FIFA die ons na afloop feliciteerde. Dat wij daar toch wonnen, deed mij veel."
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/wk2014/arti(...)eliciteerde-ons.html
[..]
Allemaal door Van Praag denk ik
Wat een prutser. Boos omdat hij denkt dat toeschouwers tegen hem zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
WTF, dat is best bizar eigenlijk. Horen FIFA bestuursleden niet onpartijdig te zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh you sweet innocent childquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
WTF, dat is best bizar eigenlijk. Horen FIFA bestuursleden niet onpartijdig te zijn?
Fifa mafia.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik onwetend ben op dat gebied. Dat geld de belangrijkste rol speelt in de wereld, en dat de FIFA corrupt is, is voor mij allang duidelijk, maar dat de FIFA steeds minder moeite doet om de schijn op te houden, vind ik wel verbazingwekkend.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh you sweet innocent childHet gaat om geld, niet meer dan dat. En zodra het om veel geld gaat, zullen er minder mensen onpartijdig zijn.
Nah, zal niet hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, dat is boeiend. Grotere kans dat je de scheids tegen je krijgt.
Het WK winnen, dan pak je ze het hardst terugquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
WTF, dat is best bizar eigenlijk. Horen FIFA bestuursleden niet onpartijdig te zijn?
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik onwetend ben op dat gebied. Dat geld de belangrijkste rol speelt in de wereld, en dat de FIFA corrupt is, is voor mij allang duidelijk, maar dat de FIFA steeds minder moeite doet om de schijn op te houden, vind ik wel verbazingwekkend.
Maar Nederland moet eerst nog een halve finale spelen hé?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nah, zal niet hoor.
Webb in de finale
Webb sowieso in de finale. Maakt niet uit tegen wie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar Nederland moet eerst nog een halve finale spelen hé?
omdat het -vooral sinds de aanval van van praag- niet echt nut meer heeft. denk ik. #mafifa, ook zo'n voorbeeld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik onwetend ben op dat gebied. Dat geld de belangrijkste rol speelt in de wereld, en dat de FIFA corrupt is, is voor mij allang duidelijk, maar dat de FIFA steeds minder moeite doet om de schijn op te houden, vind ik wel verbazingwekkend.
Doofpotquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:34 schreef perro. het volgende:
[..]
omdat het -vooral sinds de aanval van van praag- niet echt nut meer heeft. denk ik. #mafifa, ook zo'n voorbeeld.
ik ben benieuwd hoe dit verhaal verder gaat na het wk.
bijvoorbeeld een blatter die vlak daarna ineens met het voorstel tot een videoref op de proppen kwam. even snel nog rechtbreien wat er recht te breien valt. ik denk dat de rol garen bijna op is.quote:
Nee hoor, de landen en clubs zijn te schijt om te staken dus ze kunnen gewoon doen wat ze willen.. Mensen klagen maar vergeten het al snel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:37 schreef perro. het volgende:
[..]
bijvoorbeeld een blatter die vlak daarna ineens met het voorstel tot een videoref op de proppen kwam. even snel nog rechtbreien wat er recht te breien valt. ik denk dat de rol garen bijna op is.
denk dat je je daarin vergist. het qatar-verhaal is ook nog niet uitgesproken heh. maar we zullen zien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor, de landen en clubs zijn te schijt om te staken dus ze kunnen gewoon doen wat ze willen.. Mensen klagen maar vergeten het al snel.
Maar als dat Qatar-verhaal doorgaat dan kan niemand de FIFA nog geloofwaardig vinden tochquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:40 schreef perro. het volgende:
[..]
denk dat je je daarin vergist. het qatar-verhaal is ook nog niet uitgesproken heh. maar we zullen zien.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef beantherio het volgende:
Na die wedstrijd tegen Costa Rica weet ik niet of ik nog een WK-wedstrijd van Oranje geestelijk wel aankan![]()
tja, blatter in het beruchte interview van een tijdje geleden; ich habe es nicht gewusst!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar als dat Qatar-verhaal doorgaat dan kan niemand de FIFA nog geloofwaardig vinden toch
was dat niet vanaf dit toernooi naar beneden gesteld. dat de achtste/kwartfinales tot de doelstelling behoorde?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Tussen al jullie FIFA mafia praat door.. niemand geschokt dat de KNVB de doelstelling van een halve finale heeft gesteld met dit materiaal?
Weet ik niet, ik lees het net in dat gelinkte artikel over die lachende FIFA officials.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
[..]
was dat niet vanaf dit toernooi naar beneden gesteld. dat de achtste/kwartfinales tot de doelstelling behoorde?
staat me iets van bij dat van oostveen vlak voor de aanvang van het wk aangaf dat de doelstelling naar beneden was bijgesteld, omdat het materiaal/de eredivisie niet internationaal goed presteerde. of zoiets.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik lees het net in dat gelinkte artikel over die lachende FIFA officials.
Doelstelling was in 2009 geformuleerd volgens mij. Alsof we toen wisten waar we zouden staanquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Tussen al jullie FIFA mafia praat door.. niemand geschokt dat de KNVB de doelstelling van een halve finale heeft gesteld met dit materiaal?
hmm. vaag, denk zeker te weten dat ik van oostveen dat tijdens een interviewtje bij de nos heb horen zeggen. maar goed. het wordt de finale.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:51 schreef Etcetera het volgende:
Hier blijkt dat niet uit? http://nos.nl/wk2014/arti(...)ft-laatste-vier.html
Maar dat heb ik verder niet gevolgd.
Is dit het niet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:55 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. vaag, denk zeker te weten dat ik van oostveen dat tijdens een interviewtje bij de nos heb horen zeggen. maar goed. het wordt de finale.![]()
http://www.nusport.nl/voe(...)visie-en-oranje.htmlquote:Mede door de dalende lijn heeft de KNVB de doelstelling voor de vertegenwoordigende elftallen aangepast. De afgelopen vier jaar moesten die teams de halve finale halen op eindtoernooien, vanaf volgend seizoen is de ambitie structureel top acht.
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef petrovpalski het volgende:
Het is 40 jaar geleden dat nederland de finale verloor (gerd muller).....
Messi wordt gevierendeeld door de Jong vanavondquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef petrovpalski het volgende:
Ze kunnen voor de vierde keer in de finale komen......
Duitsland kan voor de vierde keer wereldkampioen worden
er is iets met die 4........
maar wat?
4-0 voor nederland?
Verloor Nederland de finale niet tegen Spanje in 2010 dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef petrovpalski het volgende:
maar wat?
4-0 voor nederland?
Dat is 4 jaar geleden dus dat doet niets af aan zijn verhaalquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:05 schreef mig72 het volgende:
[..]
Verloor Nederland de finale niet tegen Spanje in 2010 dan?
ja, dat was het. thanks.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dit het niet?
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)visie-en-oranje.html
2-2, verlenging, panels, 4 vingers eraf vreten van de spanning.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef petrovpalski het volgende:
maar wat?
4-0 voor nederland?
Is het minser spannend voor de spelers dan voor ons?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
2-2, verlenging, panels, 4 vingers eraf vreten van de spanning.
Hoe de fuck moet ik dat wetenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Is het minser spannend voor de spelers dan voor ons?
Ik heb gezond boerenverstandquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
oké ik dacht dat je verstand van voetbal had
Depay in de goal, Cillissen linksback en Kuipers in de spitsquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:29 schreef Etsu het volgende:
Is de opstelling al bekend of wanneer wordt dat bekendgemaakt?
Interessant. Ik denk wel dat we gaan winnen, ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Depay in de goal, Cillissen linksback en Kuipers in de spits
Ah, dankjequote:Op woensdag 9 juli 2014 16:34 schreef kalinhos het volgende:
2u van tevoren vaak.
Of, als je in de complottheorie zoals hierboven denkt, 4x een half uur van tevoren
nondeju kut, de rijst vliegt over tafelquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe smaakt dat eigenlijk.. azijn.. lekker?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, hopen op de winst, maar ik vrees een 0 - 1 of 1 - 2
we gaan wel de hele avond OEOEOEOEOEOEO roepen he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, hopen op de winst, maar ik vrees een 0 - 1 of 1 - 2
Uiteraard, zal m'n ipad even aan de lader hangen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
we gaan wel de hele avond OEOEOEOEOEOEO roepen he.
ik vertrouw op je, bondgenoot
Handigquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hoef op de ipad maar 'oeoee' in te tikken en hij maakt er meteen OEOOEOEOEEEOEOEEEE van![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
nondeju kut, de rijst vliegt over tafel
Costa Rica wilde niet voetballen, Argentinië wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef beantherio het volgende:
Niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer neem je eens een aantrekkelijkere UI?
En dan Kuyt op alle andere posities neem ik aan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar 1 minder gescoordquote:
Pingel aan the Hunter gegevenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar 1 minder gescoordMaar vindt Robben sowieso top 3 beste spelers dit WK.
Ik stoor mij aan jouw naam+uiquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar 1 minder gescoordMaar vindt Robben sowieso top 3 beste spelers dit WK.
Autisme is a bitch he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik stoor mij aan jouw naam+ui dat is geen blauwe tijger
Nigel heeft nog niet bekend neequote:
Als hij hem maar niet opstelt en we hem na 9min moeten wisselen zoals Diego Costaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
Zou van Gaal niet de Jong sparen voor de eventuele finale?
Ik denk dat ie 'm sowieso op de bank laat zitten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
Zou van Gaal niet de Jong sparen voor de eventuele finale?
Ze zullen iets moeten, gisteren hebben ze hun gele shirts verbrand.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Lachen als al die Brazilianen een oranje shirtje aan gaan trekken
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ze zullen iets moeten, gisteren hebben ze hun gele shirts verbrand.
Haha.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ze zullen iets moeten, gisteren hebben ze hun gele shirts verbrand.
Ja en bedankt hequote:
ik gok strafschoppenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja en bedankt he
Voorspelling: 2-2 na 120 minuten. En daarna? Geen idee
Je weet maar nooit met Van Gaalquote:
Dat was echt genant...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Een echte minuut of een Blatter minuut?
Lijkt me gaaf, die willen beide echt niet verliezen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef F.M.D. het volgende:
fifa wil toch geen troostfinale brazilie - argentinie.
Ze zullen eerder willen voorkomen dat Argentinie in Brazilie wereldkampioen wordt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef F.M.D. het volgende:
fifa wil toch geen troostfinale brazilie - argentinie. dat zullen ze willen verkomen, want dat zou een ramp worden met het publiek enzo. ben bang dat wij dus de arbitrage tegen zullen hebben.
Als we zo gaan beginnen: denk je serieus dat Brazilianen het risico willen lopen dat ARG in BRA kampioen wordt? Dat zou de schande van de 7-1 vertienvoudigen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef F.M.D. het volgende:
fifa wil toch geen troostfinale brazilie - argentinie. dat zullen ze willen verkomen, want dat zou een ramp worden met het publiek enzo. ben bang dat wij dus de arbitrage tegen zullen hebben.
is nog niet bekendquote:
aangezien de opstelling nog niet bekend is is dat nog niet bekendquote:
Maar ik heb geld ingezet dat hij zou scoren. Dus als hij nu ineens niet speelt, dan kan hij toch nooit scoren? Ben ik dan mijn geld kwijt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:37 schreef wdn het volgende:
[..]
aangezien de opstelling nog niet bekend is is dat nog niet bekend
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Maar ik heb geld ingezet dat hij zou scoren. Dus als hij nu ineens niet speelt, dan kan hij toch nooit scoren? Ben ik dan mijn geld kwijt?
Benieuwd naar hun kritiek, maar ik ben ook altijd van mening geweest dat we met dit veredelde Eredivisie-elftal niet opgewassen zouden zijn tegen het hoge niveau dat benodigd is om op een WK verder te komen dan - pakweg - een tweede ronde.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:34 schreef mig72 het volgende:
Nav wat redelijk onderbouwde kritiek door Frank Deblin en vogeltjesdans in een andere topic, vraag ik me af of we het materiaal in huis hebben om de overwinning te halen. Des te meer omdat zelfs de KNVB geciteerd werd de verwachting te hebben dat de HF al hooggegrepen waren maar wel voldoende een prestatie.
kongoloquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Vorm
Verhaegh-Veltman-Kongolo-Kuyt
Wijnaldum-Clasie-Guzman
Lens-Huntelaar-Depay
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:40 schreef Perrin het volgende:
Wanneer zou de opstelling bekend worden gemaakt?
Indien je wint van de vorige WK winnaar met 5-1 als het er om gaat, de 2de ronde haalt met 9 uit 9, 2 wedstrijden in de knock out fase wint waar je in de ene pot 5 minuten voor tijd met 1-0 achterstaat en de andere pot magistrale pingels neemt dan kun je van ELK team winnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Benieuwd naar hun kritiek, maar ik ben ook altijd van mening geweest dat we met dit veredelde Eredivisie-elftal niet opgewassen zouden zijn tegen het hoge niveau dat benodigd is om op een WK verder te komen dan - pakweg - een tweede ronde.
Maar ze bewijzen al weken het tegendeel, dus ik durf niet al te stellig meer beweringen te uiten of voorspellingen te doen.
Al blijf ik twijfels houden of onze defensie is opgewassen tegen Argentinië en eventueel Duitsland. Maar aan de andere kant, tegen Spanje ging het goed (al kwamen we goed weg in de eerste helft tegen Spanje).
Snel, laten we hopen. Ik ben niet de enige die dit nú wil wetenquote:
Nou nou nou nou nou nou nou?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:40 schreef Perrin het volgende:
Opstelling is al bekend en heb ik al gepost.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:44 schreef mig72 het volgende:
Iemand vertelde mij dat het 2 uur voor aanvang bekend zou worden. Ik weet niet of dit waar is.
Ging tegen Costa Rica in EHV kijken op de markt, man man man wat een prut schermquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:47 schreef Rabieluh het volgende:
zal wel vies druk in de stad zijn, buiten kijken is geen optie met dit weer.
Philips hé.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ging tegen Costa Rica in EHV kijken op de markt, man man man wat een prut scherm
Maar dat is jouw hersenspinsel wat geen verstandige volwassen coach toe zou passen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Opstelling is al bekend en heb ik al gepost.
Ja ze overtreffen ook al mijn verwachtingen, maar ik durf niet te hopen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Indien je wint van de vorige WK winnaar met 5-1 als het er om gaat, de 2de ronde haalt met 9 uit 9, 2 wedstrijden in de knock out fase wint waar je in de ene pot 5 minuten voor tijd met 1-0 achterstaat en de andere pot magistrale pingels neemt dan kun je van ELK team winnen.
Dat lijkt het erop alsof het is voorbestemd.
Mij onderschattenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Maar dat is jouw hersenspinsel wat geen verstandige volwassen coach toe zou passen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:52 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/wk2014/weds(...)-3-winnaar-kf-4.html
Bus komt bijna aan, dan vertelt Louis altijd bij het uitstappen de opstelling aan Jack
wat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:53 schreef hafcfan het volgende:
Journalistieke Vriend van Messi is vandaag overleden.
Ja maar dat is het altijd met NL he.... het kan het ene moment zomaar uit elkaar vallenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja ze overtreffen ook al mijn verwachtingen, maar ik durf niet te hopen.
Kwaliteit is wel bagger trouwensquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:52 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/wk2014/weds(...)-3-winnaar-kf-4.html
Bus komt bijna aan, dan vertelt Louis altijd bij het uitstappen de opstelling aan Jack
Ja was een arg. journalist werd in een taxi omvergereden door een stel criminelen op de vlucht.quote:
Oranje paraplu mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:47 schreef Rabieluh het volgende:
zal wel vies druk in de stad zijn, buiten kijken is geen optie met dit weer.
Stroot heeft gesprokentwitter:Kevin_strootman twitterde op woensdag 09-07-2014 om 19:44:37I have a really good feeling about the game tonight.. Come on Dutch lions😀 #Oranje http://t.co/fjTzuTlok9 reageer retweet
Neejoh. Dan verwacht ik eerder 1-1 en penalties ofzo.quote:
Hoe moeten zijn ouders er wel niet uitzienquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stroot heeft gesprokentwitter:Kevin_strootman twitterde op woensdag 09-07-2014 om 19:44:37I have a really good feeling about the game tonight.. Come on Dutch lions😀 #Oranje http://t.co/fjTzuTlok9 reageer retweet
wat is de laatste keer dat wij 6 goals tegen hebben gekregen?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe moeten zijn ouders er wel niet uitzien
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe moeten zijn ouders er wel niet uitzien
Denk het niet, maar zij hebben dan ook een sterker elftal, en ik acht Brazilië minder sterk dan Argentinië.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:56 schreef mig72 het volgende:
Ummmm Maar een vraag....
Hadden de Duitse fans zoveel angst en onzekerheid en zenuwsgesloop voor hun wedstrijd?
Hij deed gisteravond een training mee, dus ik gok ja, maar dan als reserve.quote:
Cuneyt Cakirquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:00 schreef Shokirbek85 het volgende:
Kan even iemand melden snel wie er fluit deze wedstrijd?
Waarom zenuwachtig zijn? Volgens de gemiddelde FOK!ker hier wint Nederland met 4-0 ofzo.quote:
Ben je nu al dronken domme snol ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Vorm
Verhaegh-Veltman-Kongolo-Kuyt
Wijnaldum-Clasie-Guzman
Lens-Huntelaar-Depay
Argentinië sterker dan Brazilië, wat rook jij? Kom op zeg, dat is het zeker niet. Maar Nederland is ook niet sterker dan Duitsland dus dit is een andere wedstrijd waarin je wel bang kan zijn voor ARG maar ARG > BRA? Nee, verre van... en dit kon je al zeggen na de groupfase hoor...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk het niet, maar zij hebben dan ook een sterker elftal, en ik acht Brazilië minder sterk dan Argentinië.
De bus rijdt nog.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:02 schreef mig72 het volgende:
Ik verwacht dat we binnen een paar minuten de opstelling hebben.
Ik vind het wel een goede scheidsrechter.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
Is die scheids goed, Stijn? Hij geeft best wel veel kaarten als ik zo naar wiki kijk
Nou die argentijnen zijn er niet blij mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
Is die scheids goed, Stijn? Hij geeft best wel veel kaarten als ik zo naar wiki kijk
want?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou die argentijnen zijn er niet blij mee.
We hebben toch het hele toernooi al kunnen zien hoe zwak Brazilië is? Met als dieptepunt de wedstrijd tegen Duitsland gisteren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:02 schreef Tyr3ll het volgende:
[..]
Argentinië sterker dan Brazilië, wat rook jij? Kom op zeg, dat is het zeker niet. Maar Nederland is ook niet sterker dan Duitsland dus dit is een andere wedstrijd waarin je wel bang kan zijn voor ARG maar ARG > BRA? Nee, verre van... en dit kon je al zeggen na de groupfase hoor...
Bij Brazilië - Mexico liet die veel doorgaan waardoor het een geweldige wedstrijd werdquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
Men meent dat hij onze Turkse competitie spelers kent en minder streng zal zijn voor ze.quote:
Tsja want een Argentinië die doorgaat na zware wedstrijden tegen Nigeria, Bosnië, Iran en die van België wint omdat België compleet ontspoorde is natuurlijk véél en véél sterker dan Brazilië. Ik schijt in mijn broek, eerlijk waar. Zucht...quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We hebben toch het hele toernooi al kunnen zien hoe zwak Brazilië is? Met als dieptepunt de wedstrijd tegen Duitsland gisteren.
Argentinië heeft ook nog niet de topvorm te pakken maar speelt in ieder geval stabieler en iets overtuigender dan Brazilië, en er is enigzins een stijgende lijn zichtbaar. Ookal zijn de wedstrijden van Argentinië niet spectaculair.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:06 schreef skippy22 het volgende:
Heilige maagd maria laat ons deze wedstrijd winnen. Vergeef alle zonden van het land en laat nederland vanavond winnen. Je beantwoord mijn gebeden ook tijdens het pokeren en om de minder maagdelijke wijven.
in breda op de havermarkt overal grote tv's, met de zon erop soms weinig te zien. niet ideaal en dom gebrul om me heen, feestje erbij wel heerlijk. Altijd twijfel waar ik ga kijken, thuis of stad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ging tegen Costa Rica in EHV kijken op de markt, man man man wat een prut scherm
Tjoeke tjoeke tuut tuutquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit al 10 minuten naar dat filmpje te kijken maar zie nergens een station
Roermond geen groot scherm omdat het hele centrum overhoop ligt ivm wegwerkzaamheden op de hele ringwegquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
in breda op de havermarkt overal grote tv's, met de zon erop soms weinig te zien. niet ideaal en dom gebrul om me heen, feestje erbij wel heerlijk. Altijd twijfel waar ik ga kijken, thuis of stad.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef lisselotte88 het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Argentinië er snel een eind aan maakt. Gewoon 2 keer scoren binnen een half uur en verdedigen. Dan kan ik na de rust lekker Teen Wolf gaan kijken.
AUB niet na 90 minuten 1 goaltje makenhet is maar Nederland
Man, twijfels over de kracht van het Nederlands elftal of onze tegenstander maakt mij niet minder chauvinistisch.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:07 schreef Tyr3ll het volgende:
[..]
Tsja want een Argentinië die doorgaat na zware wedstrijden tegen Nigeria, Bosnië, Iran en die van België wint omdat België compleet ontspoorde is natuurlijk véél en véél sterker dan Brazilië. Ik schijt in mijn broek, eerlijk waar. Zucht...
Brazilië is sterker dan Argentinië maar Nederland kan wat Duitsland deed niet evenaren met dit elftal maar wat jij doet is gewoon triest. Wat meer vertrouwen of chauvinisme mag wel... of je moet een troll zijn dan hou ik bij deze op
Kan je niet een keertje optyfen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef lisselotte88 het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Argentinië er snel een eind aan maakt. Gewoon 2 keer scoren binnen een half uur en verdedigen. Dan kan ik na de rust lekker Teen Wolf gaan kijken.
Ben bij elke zege wel tevreden. Overigens bij uitschakeling ook wel, mijn verwachtingen ver overtroffen dit teamquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:12 schreef wdn het volgende:
Oh wat zou het een giller zijn als we dadelijk ook 3,4,5,6,7-0 maken
Erge is dat liselotte88 waarschijnlijk een dikke vent achter de PC is. Als het een lekker wijfie was dan kon je het nog vergevenquote:
Jezus, Sky en Ajaxquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:13 schreef Syntix het volgende:
Veltman in de basis hopelijkAjacieden aan de macht!
nee alsjeblieft niet. dan gaan ze naast hun schoenen lopen en denken dat ze duitsland ook van de mat spelen. duitsers daarintegen zijn veel zakelijk ingesteld en lopen niet zo gauw naast hun schoenen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:12 schreef wdn het volgende:
Oh wat zou het een giller zijn als we dadelijk ook 3,4,5,6,7-0 maken
Nee!!! CLASIEquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:13 schreef Syntix het volgende:
Veltman in de basis hopelijkAjacieden aan de macht!
Nou ik zie de spelers en staf niet zo snel arg en/of dui onderschattenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:14 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nee alsjeblieft niet. dan gaan ze naast hun schoenen lopen en denken dat ze duitsland ook van de mat spelen. duitsers daarintegen zijn veel zakelijk ingesteld en lopen niet zo gauw naast hun schoenen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:48 schreef petrovpalski het volgende:
Don't cry tonight Argentina....
The truth is, you always loose it.......
Tour etappe en mijn eigen sollicitatie hielpen welquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:15 schreef asco het volgende:
Deze dag ging trouwens ZO langzaam voorbij dat was fakkin' niet normaal!
Mariequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hé waar zat je gisteren toen Fred zo hard op zijn doos kreeg?![]()
Ik ga proberen, lieverdquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hé waar zat je gisteren toen Fred zo hard op zijn doos kreeg?![]()
En voor wie ben je dan in de finale?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ga proberen, lieverdIk kijk en duim
Hopen dat de topics niet te hard gaan.
dat ligt aan de hoeveelheid goalsquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ga proberen, lieverdIk kijk en duim
Hopen dat de topics niet te hard gaan.
Rot op kut!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef lisselotte88 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]daarom moet Argentinië vanavond winnen. Dan kan Messi wraak nemen op die Duitsers. Ze waren zo gemeen! Fred is altijd zo lief! Hij staat altijd rustig in het veld en loopt niemand in de weg
Het is gewoon een lieve rustige man
Hij verdiende dit niet. Wacht maar tot die Duitsers komende zondag huilend naar huis gaan als Messi 7 keer tegen ze heeft gescoord
Je snapt dat het leuker was toen je nog wat minder je best deed?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]daarom moet Argentinië vanavond winnen. Dan kan Messi wraak nemen op die Duitsers. Ze waren zo gemeen! Fred is altijd zo lief! Hij staat altijd rustig in het veld en loopt niemand in de weg
Het is gewoon een lieve rustige man
Hij verdiende dit niet. Wacht maar tot die Duitsers komende zondag huilend naar huis gaan als Messi 7 keer tegen ze heeft gescoord
Tijdens NL fokken er minder lijkt me. Gaan er veel toch weg naar vrienden enzo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef wdn het volgende:
[..]
dat ligt aan de hoeveelheid goals
de 0-1 t/m 0-5 gisteren was goed voor een topic of 10 denk ik
Nu staat er enkel Duitsland nog maar in hé... Als NL erin staat voor NL... anders neutraal maw voor de morele winnaarquote:
Ja klopt. Maar het regent op veel plekken. dat kan weer een beetje helpenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tijdens NL fokken er minder lijkt me. Gaan er veel toch weg naar vrienden enzo.
Lol echt hé... diegene die toen even ging pissen heeft gewoon vijf goals gemistquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef wdn het volgende:
[..]
dat ligt aan de hoeveelheid goals
de 0-1 t/m 0-5 gisteren was goed voor een topic of 10 denk ik
Over minder dan 4 uur spreek ik je weer....als je niet al huilend in bed ligt dan. Ik heb je gebruikersnaam genoteerdquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:19 schreef Tyr3ll het volgende:
[..]
Je snapt dat het leuker was toen je nog wat minder je best deed?![]()
Argentinië stelt niks voor!
die Duitsers gaan zwaar teleurstellen in de volgende wedstrijd. Is altijd zo na zo'n overwinningquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De wereldkampioen is al bekend. Alleen zal blijken wie het slachtoffer van Duitsland wordt.
Das waarquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het regent op veel plekken. dat kan weer een beetje helpen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Over minder dan 4 uur spreek ik je weer....als je niet al huilend in bed ligt dan. Ik heb je gebruikersnaam genoteerd
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]daarom moet Argentinië vanavond winnen. Dan kan Messi wraak nemen op die Duitsers.
Ik zat vanaf de 0-2 met mond open te kijken naar de 0-3 t/m 0-5quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lol echt hé... diegene die toen even ging pissen heeft gewoon vijf goals gemist
Yeah right... met je baggervoetbalkennis. Je verdwijnt net altijd als het weer niet loop zoals je zei, omdat je er geen zak van kentquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Over minder dan 4 uur spreek ik je weer....als je niet al huilend in bed ligt dan. Ik heb je gebruikersnaam genoteerd
Als Nederland tactisch goed speelt en niet probeert mooi te spelen. Stelt Argentinië niks voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
De buurt komt op bezoek bij me.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das waarMaar een halve finale alleen kijken dan ben je wel een die hard fokker.
[..]
Hahahah... Ik zat hier zoquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zat vanaf de 0-2 met mond open te kijken naar de 0-3 t/m 0-5
Had een blikje cola in mijn handen en heb geen slok kunnen nemen
[..]
heb jij gisteren niet naar brazilië - duitsland gekeken? Mijn Fred deed niets! Hij liet die Duitsers rustig spelen met de bal! Hij heeft niet 1 keer een Duitser lastig gevallen. Hij stond zo lief voorin. Terwijl die Müller zo gemeen is. Altijd maar de bal van zijn tegenstander onderscheppen, altijd maar gemeen doen met tackels.quote:
Zal ik je eens vertellen. Duitsland speelde helemaal niet overtuigend. Het was meer Brazilië dat Thiago Silva enorm miste dan dat Duitsland zo superduper was.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
die Duitsers gaan zwaar teleurstellen in de volgende wedstrijd. Is altijd zo na zo'n overwinning
Jouw Fred deed niets omdat hij te dom is om te poepen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
heb jij gisteren niet naar brazilië - duitsland gekeken? Mijn Fred deed niets! Hij liet die Duitsers rustig spelen met de bal! Hij heeft niet 1 keer een Duitser lastig gevallen. Hij stond zo lief voorin. Terwijl die Müller zo gemeen is. Altijd maar de bal van zijn tegenstander onderscheppen, altijd maar gemeen doen met tackels.
Fred >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Müller + al die Duitsers.
Wraak van Messi zondag
Ik dacht alleen maar aan één ding,quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zat vanaf de 0-2 met mond open te kijken naar de 0-3 t/m 0-5
Had een blikje cola in mijn handen en heb geen slok kunnen nemen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef wdn het volgende:
[..]
De buurt komt op bezoek bij me.
Staan 4 kratten bier en 2 kratten cola hier te wachten
??? 1 momentje van onachtzaamheid van Blind of BMI en die Argentijnen hebben een goal gemaaktquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als Nederland tactisch goed speelt en niet probeert mooi te spelen. Stelt Argentinië niks voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |