Cuneyt Cakirquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:00 schreef Shokirbek85 het volgende:
Kan even iemand melden snel wie er fluit deze wedstrijd?
Waarom zenuwachtig zijn? Volgens de gemiddelde FOK!ker hier wint Nederland met 4-0 ofzo.quote:
Ben je nu al dronken domme snol ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Vorm
Verhaegh-Veltman-Kongolo-Kuyt
Wijnaldum-Clasie-Guzman
Lens-Huntelaar-Depay
Argentinië sterker dan Brazilië, wat rook jij? Kom op zeg, dat is het zeker niet. Maar Nederland is ook niet sterker dan Duitsland dus dit is een andere wedstrijd waarin je wel bang kan zijn voor ARG maar ARG > BRA? Nee, verre van... en dit kon je al zeggen na de groupfase hoor...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk het niet, maar zij hebben dan ook een sterker elftal, en ik acht Brazilië minder sterk dan Argentinië.
De bus rijdt nog.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:02 schreef mig72 het volgende:
Ik verwacht dat we binnen een paar minuten de opstelling hebben.
Ik vind het wel een goede scheidsrechter.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
Is die scheids goed, Stijn? Hij geeft best wel veel kaarten als ik zo naar wiki kijk
Nou die argentijnen zijn er niet blij mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
Is die scheids goed, Stijn? Hij geeft best wel veel kaarten als ik zo naar wiki kijk
want?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou die argentijnen zijn er niet blij mee.
We hebben toch het hele toernooi al kunnen zien hoe zwak Brazilië is? Met als dieptepunt de wedstrijd tegen Duitsland gisteren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:02 schreef Tyr3ll het volgende:
[..]
Argentinië sterker dan Brazilië, wat rook jij? Kom op zeg, dat is het zeker niet. Maar Nederland is ook niet sterker dan Duitsland dus dit is een andere wedstrijd waarin je wel bang kan zijn voor ARG maar ARG > BRA? Nee, verre van... en dit kon je al zeggen na de groupfase hoor...
Bij Brazilië - Mexico liet die veel doorgaan waardoor het een geweldige wedstrijd werdquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
Men meent dat hij onze Turkse competitie spelers kent en minder streng zal zijn voor ze.quote:
Tsja want een Argentinië die doorgaat na zware wedstrijden tegen Nigeria, Bosnië, Iran en die van België wint omdat België compleet ontspoorde is natuurlijk véél en véél sterker dan Brazilië. Ik schijt in mijn broek, eerlijk waar. Zucht...quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We hebben toch het hele toernooi al kunnen zien hoe zwak Brazilië is? Met als dieptepunt de wedstrijd tegen Duitsland gisteren.
Argentinië heeft ook nog niet de topvorm te pakken maar speelt in ieder geval stabieler en iets overtuigender dan Brazilië, en er is enigzins een stijgende lijn zichtbaar. Ookal zijn de wedstrijden van Argentinië niet spectaculair.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:06 schreef skippy22 het volgende:
Heilige maagd maria laat ons deze wedstrijd winnen. Vergeef alle zonden van het land en laat nederland vanavond winnen. Je beantwoord mijn gebeden ook tijdens het pokeren en om de minder maagdelijke wijven.
in breda op de havermarkt overal grote tv's, met de zon erop soms weinig te zien. niet ideaal en dom gebrul om me heen, feestje erbij wel heerlijk. Altijd twijfel waar ik ga kijken, thuis of stad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ging tegen Costa Rica in EHV kijken op de markt, man man man wat een prut scherm
Tjoeke tjoeke tuut tuutquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit al 10 minuten naar dat filmpje te kijken maar zie nergens een station
Roermond geen groot scherm omdat het hele centrum overhoop ligt ivm wegwerkzaamheden op de hele ringwegquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
in breda op de havermarkt overal grote tv's, met de zon erop soms weinig te zien. niet ideaal en dom gebrul om me heen, feestje erbij wel heerlijk. Altijd twijfel waar ik ga kijken, thuis of stad.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef lisselotte88 het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Argentinië er snel een eind aan maakt. Gewoon 2 keer scoren binnen een half uur en verdedigen. Dan kan ik na de rust lekker Teen Wolf gaan kijken.
AUB niet na 90 minuten 1 goaltje makenhet is maar Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |