2-0? De wedstrijd duurt langer dan 10 minuten, gewoon 8-0.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:49 schreef Trebo het volgende:
Tactiek:
Bus parkeren, Messi in de sandwich en alle ballen op Robben.
2-0.
Nog maar 7 uurquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom is het pas om 22.00 man, nog lang wachten
Ik heb 3 uur aan de zuurstof gelegen zaterdag, dat kan ik niet nog eens aan hoorquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef beantherio het volgende:
Na die wedstrijd tegen Costa Rica weet ik niet of ik nog een WK-wedstrijd van Oranje geestelijk wel aankan![]()
Dit ja.. pfffquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom is het pas om 22.00 man, nog lang wachten
Ik heb geen oog dicht gedaan die nacht en op zondag liep ik met een waas voor de ogen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:08 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik heb 3 uur aan de zuurstof gelegen zaterdag, dat kan ik niet nog eens aan hoor
6:48 ondertussenquote:
De eerste tien minuten gebeurt er toch geen reet, dus die kijk ik niet.quote:
Ja, geweldig, binnen 2 minuten op 't veld een kaart te pakkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef roos94 het volgende:
Ik lees op twitter allemaal mensen die zeggen dat de jong wss speelt ? Dat zou wel topz ijn
Ja dat dacht men in Duitsland ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De eerste tien minuten gebeurt er toch geen reet, dus die kijk ik niet.
Dat is beter dan binnen 2 minuten geblesseerd eraf.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, geweldig, binnen 2 minuten op 't veld een kaart te pakken
Ik kan me niet voorstellen dat ie dan een volledige wedstrijd gaat spelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef roos94 het volgende:
Ik lees op twitter allemaal mensen die zeggen dat de jong wss speelt ? Dat zou wel topz ijn
Klopte ookquote:
Ik ga gewoon slapen om 23:45!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Klopte ook
Ik begin zenuwachtig te wordenDat ze het maar beslissen in 90 minuten hoor want anders word ik gek denk ik
Indien hij niet een hele wedstrijd+verlenging kan spelen zou dat betekenen dat Krul er niet in kan komen voor de pingels (want dan raken we die ene wissel kwijt die wij tegen CRI overhielden).quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef roos94 het volgende:
En als ze verliezen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Windwalker88 het volgende:
Begin de hype toch wel te voelen hoor, als we winnen ga ik morgen wel een zware dag tegemoet hoor
Nou nou, niet zo negatief. Het is pas de halve finale he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, geweldig, binnen 2 minuten op 't veld een kaart te pakken
Allemaal door Van Praag denk ikquote:Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal bij de KNVB, is in de verlenging van de kwartfinale Nederland - Costa Rica boos weggelopen van het ereterras. "Deels door de spanning, maar vooral omdat de vertegenwoordigers van de FIFA steeds harder en fanatieker begonnen te juichen voor Costa Rica. Ik vond het echt niet kunnen. Ze leken echt tégen ons", zegt Van Oostveen in het Algemeen Dagblad.
Geen felicitaties
Van Oostveen noemt de winst op Costa Rica zijn meest emotionele moment op het WK tot nu toe. Door die wedstrijd na penalty's te winnen behaalde bondscoach Van Gaal de doelstelling die van tevoren door de KNVB was opgesteld. Maar over het gedrag van de FIFA-vertegenwoordigers verbaasde hij zich. "Er was ook niemand van de FIFA die ons na afloop feliciteerde. Dat wij daar toch wonnen, deed mij veel."
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/wk2014/arti(...)eliciteerde-ons.html
[..]
Allemaal door Van Praag denk ik
Wat een prutser. Boos omdat hij denkt dat toeschouwers tegen hem zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
WTF, dat is best bizar eigenlijk. Horen FIFA bestuursleden niet onpartijdig te zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh you sweet innocent childquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
WTF, dat is best bizar eigenlijk. Horen FIFA bestuursleden niet onpartijdig te zijn?
Fifa mafia.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik onwetend ben op dat gebied. Dat geld de belangrijkste rol speelt in de wereld, en dat de FIFA corrupt is, is voor mij allang duidelijk, maar dat de FIFA steeds minder moeite doet om de schijn op te houden, vind ik wel verbazingwekkend.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh you sweet innocent childHet gaat om geld, niet meer dan dat. En zodra het om veel geld gaat, zullen er minder mensen onpartijdig zijn.
Nah, zal niet hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, dat is boeiend. Grotere kans dat je de scheids tegen je krijgt.
Het WK winnen, dan pak je ze het hardst terugquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
WTF, dat is best bizar eigenlijk. Horen FIFA bestuursleden niet onpartijdig te zijn?
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik onwetend ben op dat gebied. Dat geld de belangrijkste rol speelt in de wereld, en dat de FIFA corrupt is, is voor mij allang duidelijk, maar dat de FIFA steeds minder moeite doet om de schijn op te houden, vind ik wel verbazingwekkend.
Maar Nederland moet eerst nog een halve finale spelen hé?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nah, zal niet hoor.
Webb in de finale
Webb sowieso in de finale. Maakt niet uit tegen wie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar Nederland moet eerst nog een halve finale spelen hé?
omdat het -vooral sinds de aanval van van praag- niet echt nut meer heeft. denk ik. #mafifa, ook zo'n voorbeeld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik onwetend ben op dat gebied. Dat geld de belangrijkste rol speelt in de wereld, en dat de FIFA corrupt is, is voor mij allang duidelijk, maar dat de FIFA steeds minder moeite doet om de schijn op te houden, vind ik wel verbazingwekkend.
Doofpotquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:34 schreef perro. het volgende:
[..]
omdat het -vooral sinds de aanval van van praag- niet echt nut meer heeft. denk ik. #mafifa, ook zo'n voorbeeld.
ik ben benieuwd hoe dit verhaal verder gaat na het wk.
bijvoorbeeld een blatter die vlak daarna ineens met het voorstel tot een videoref op de proppen kwam. even snel nog rechtbreien wat er recht te breien valt. ik denk dat de rol garen bijna op is.quote:
Nee hoor, de landen en clubs zijn te schijt om te staken dus ze kunnen gewoon doen wat ze willen.. Mensen klagen maar vergeten het al snel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:37 schreef perro. het volgende:
[..]
bijvoorbeeld een blatter die vlak daarna ineens met het voorstel tot een videoref op de proppen kwam. even snel nog rechtbreien wat er recht te breien valt. ik denk dat de rol garen bijna op is.
denk dat je je daarin vergist. het qatar-verhaal is ook nog niet uitgesproken heh. maar we zullen zien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor, de landen en clubs zijn te schijt om te staken dus ze kunnen gewoon doen wat ze willen.. Mensen klagen maar vergeten het al snel.
Maar als dat Qatar-verhaal doorgaat dan kan niemand de FIFA nog geloofwaardig vinden tochquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:40 schreef perro. het volgende:
[..]
denk dat je je daarin vergist. het qatar-verhaal is ook nog niet uitgesproken heh. maar we zullen zien.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef beantherio het volgende:
Na die wedstrijd tegen Costa Rica weet ik niet of ik nog een WK-wedstrijd van Oranje geestelijk wel aankan![]()
tja, blatter in het beruchte interview van een tijdje geleden; ich habe es nicht gewusst!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar als dat Qatar-verhaal doorgaat dan kan niemand de FIFA nog geloofwaardig vinden toch
was dat niet vanaf dit toernooi naar beneden gesteld. dat de achtste/kwartfinales tot de doelstelling behoorde?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Tussen al jullie FIFA mafia praat door.. niemand geschokt dat de KNVB de doelstelling van een halve finale heeft gesteld met dit materiaal?
Weet ik niet, ik lees het net in dat gelinkte artikel over die lachende FIFA officials.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
[..]
was dat niet vanaf dit toernooi naar beneden gesteld. dat de achtste/kwartfinales tot de doelstelling behoorde?
staat me iets van bij dat van oostveen vlak voor de aanvang van het wk aangaf dat de doelstelling naar beneden was bijgesteld, omdat het materiaal/de eredivisie niet internationaal goed presteerde. of zoiets.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik lees het net in dat gelinkte artikel over die lachende FIFA officials.
Doelstelling was in 2009 geformuleerd volgens mij. Alsof we toen wisten waar we zouden staanquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Tussen al jullie FIFA mafia praat door.. niemand geschokt dat de KNVB de doelstelling van een halve finale heeft gesteld met dit materiaal?
hmm. vaag, denk zeker te weten dat ik van oostveen dat tijdens een interviewtje bij de nos heb horen zeggen. maar goed. het wordt de finale.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:51 schreef Etcetera het volgende:
Hier blijkt dat niet uit? http://nos.nl/wk2014/arti(...)ft-laatste-vier.html
Maar dat heb ik verder niet gevolgd.
Is dit het niet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:55 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. vaag, denk zeker te weten dat ik van oostveen dat tijdens een interviewtje bij de nos heb horen zeggen. maar goed. het wordt de finale.![]()
http://www.nusport.nl/voe(...)visie-en-oranje.htmlquote:Mede door de dalende lijn heeft de KNVB de doelstelling voor de vertegenwoordigende elftallen aangepast. De afgelopen vier jaar moesten die teams de halve finale halen op eindtoernooien, vanaf volgend seizoen is de ambitie structureel top acht.
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef petrovpalski het volgende:
Het is 40 jaar geleden dat nederland de finale verloor (gerd muller).....
Messi wordt gevierendeeld door de Jong vanavondquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef petrovpalski het volgende:
Ze kunnen voor de vierde keer in de finale komen......
Duitsland kan voor de vierde keer wereldkampioen worden
er is iets met die 4........
maar wat?
4-0 voor nederland?
Verloor Nederland de finale niet tegen Spanje in 2010 dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef petrovpalski het volgende:
maar wat?
4-0 voor nederland?
Dat is 4 jaar geleden dus dat doet niets af aan zijn verhaalquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:05 schreef mig72 het volgende:
[..]
Verloor Nederland de finale niet tegen Spanje in 2010 dan?
ja, dat was het. thanks.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dit het niet?
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)visie-en-oranje.html
2-2, verlenging, panels, 4 vingers eraf vreten van de spanning.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef petrovpalski het volgende:
maar wat?
4-0 voor nederland?
Is het minser spannend voor de spelers dan voor ons?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
2-2, verlenging, panels, 4 vingers eraf vreten van de spanning.
Hoe de fuck moet ik dat wetenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Is het minser spannend voor de spelers dan voor ons?
Ik heb gezond boerenverstandquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
oké ik dacht dat je verstand van voetbal had
Depay in de goal, Cillissen linksback en Kuipers in de spitsquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:29 schreef Etsu het volgende:
Is de opstelling al bekend of wanneer wordt dat bekendgemaakt?
Interessant. Ik denk wel dat we gaan winnen, ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Depay in de goal, Cillissen linksback en Kuipers in de spits
Ah, dankjequote:Op woensdag 9 juli 2014 16:34 schreef kalinhos het volgende:
2u van tevoren vaak.
Of, als je in de complottheorie zoals hierboven denkt, 4x een half uur van tevoren
nondeju kut, de rijst vliegt over tafelquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe smaakt dat eigenlijk.. azijn.. lekker?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, hopen op de winst, maar ik vrees een 0 - 1 of 1 - 2
we gaan wel de hele avond OEOEOEOEOEOEO roepen he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, hopen op de winst, maar ik vrees een 0 - 1 of 1 - 2
Uiteraard, zal m'n ipad even aan de lader hangen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
we gaan wel de hele avond OEOEOEOEOEOEO roepen he.
ik vertrouw op je, bondgenoot
Handigquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hoef op de ipad maar 'oeoee' in te tikken en hij maakt er meteen OEOOEOEOEEEOEOEEEE van![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
nondeju kut, de rijst vliegt over tafel
Costa Rica wilde niet voetballen, Argentinië wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef beantherio het volgende:
Niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer neem je eens een aantrekkelijkere UI?
En dan Kuyt op alle andere posities neem ik aan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar 1 minder gescoordquote:
Pingel aan the Hunter gegevenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar 1 minder gescoordMaar vindt Robben sowieso top 3 beste spelers dit WK.
Ik stoor mij aan jouw naam+uiquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar 1 minder gescoordMaar vindt Robben sowieso top 3 beste spelers dit WK.
Autisme is a bitch he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik stoor mij aan jouw naam+ui dat is geen blauwe tijger
Nigel heeft nog niet bekend neequote:
Als hij hem maar niet opstelt en we hem na 9min moeten wisselen zoals Diego Costaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
Zou van Gaal niet de Jong sparen voor de eventuele finale?
Ik denk dat ie 'm sowieso op de bank laat zitten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
Zou van Gaal niet de Jong sparen voor de eventuele finale?
Ze zullen iets moeten, gisteren hebben ze hun gele shirts verbrand.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Lachen als al die Brazilianen een oranje shirtje aan gaan trekken
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ze zullen iets moeten, gisteren hebben ze hun gele shirts verbrand.
Haha.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ze zullen iets moeten, gisteren hebben ze hun gele shirts verbrand.
Ja en bedankt hequote:
ik gok strafschoppenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja en bedankt he
Voorspelling: 2-2 na 120 minuten. En daarna? Geen idee
Je weet maar nooit met Van Gaalquote:
Dat was echt genant...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Een echte minuut of een Blatter minuut?
Lijkt me gaaf, die willen beide echt niet verliezen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef F.M.D. het volgende:
fifa wil toch geen troostfinale brazilie - argentinie.
Ze zullen eerder willen voorkomen dat Argentinie in Brazilie wereldkampioen wordt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef F.M.D. het volgende:
fifa wil toch geen troostfinale brazilie - argentinie. dat zullen ze willen verkomen, want dat zou een ramp worden met het publiek enzo. ben bang dat wij dus de arbitrage tegen zullen hebben.
Als we zo gaan beginnen: denk je serieus dat Brazilianen het risico willen lopen dat ARG in BRA kampioen wordt? Dat zou de schande van de 7-1 vertienvoudigen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef F.M.D. het volgende:
fifa wil toch geen troostfinale brazilie - argentinie. dat zullen ze willen verkomen, want dat zou een ramp worden met het publiek enzo. ben bang dat wij dus de arbitrage tegen zullen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |