quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef beantherio het volgende:
Na die wedstrijd tegen Costa Rica weet ik niet of ik nog een WK-wedstrijd van Oranje geestelijk wel aankan![]()
tja, blatter in het beruchte interview van een tijdje geleden; ich habe es nicht gewusst!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar als dat Qatar-verhaal doorgaat dan kan niemand de FIFA nog geloofwaardig vinden toch
was dat niet vanaf dit toernooi naar beneden gesteld. dat de achtste/kwartfinales tot de doelstelling behoorde?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Tussen al jullie FIFA mafia praat door.. niemand geschokt dat de KNVB de doelstelling van een halve finale heeft gesteld met dit materiaal?
Weet ik niet, ik lees het net in dat gelinkte artikel over die lachende FIFA officials.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
[..]
was dat niet vanaf dit toernooi naar beneden gesteld. dat de achtste/kwartfinales tot de doelstelling behoorde?
staat me iets van bij dat van oostveen vlak voor de aanvang van het wk aangaf dat de doelstelling naar beneden was bijgesteld, omdat het materiaal/de eredivisie niet internationaal goed presteerde. of zoiets.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik lees het net in dat gelinkte artikel over die lachende FIFA officials.
Doelstelling was in 2009 geformuleerd volgens mij. Alsof we toen wisten waar we zouden staanquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Tussen al jullie FIFA mafia praat door.. niemand geschokt dat de KNVB de doelstelling van een halve finale heeft gesteld met dit materiaal?
hmm. vaag, denk zeker te weten dat ik van oostveen dat tijdens een interviewtje bij de nos heb horen zeggen. maar goed. het wordt de finale.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:51 schreef Etcetera het volgende:
Hier blijkt dat niet uit? http://nos.nl/wk2014/arti(...)ft-laatste-vier.html
Maar dat heb ik verder niet gevolgd.
Is dit het niet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:55 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. vaag, denk zeker te weten dat ik van oostveen dat tijdens een interviewtje bij de nos heb horen zeggen. maar goed. het wordt de finale.![]()
http://www.nusport.nl/voe(...)visie-en-oranje.htmlquote:Mede door de dalende lijn heeft de KNVB de doelstelling voor de vertegenwoordigende elftallen aangepast. De afgelopen vier jaar moesten die teams de halve finale halen op eindtoernooien, vanaf volgend seizoen is de ambitie structureel top acht.
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef petrovpalski het volgende:
Het is 40 jaar geleden dat nederland de finale verloor (gerd muller).....
Messi wordt gevierendeeld door de Jong vanavondquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef petrovpalski het volgende:
Ze kunnen voor de vierde keer in de finale komen......
Duitsland kan voor de vierde keer wereldkampioen worden
er is iets met die 4........
maar wat?
4-0 voor nederland?
Verloor Nederland de finale niet tegen Spanje in 2010 dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef petrovpalski het volgende:
maar wat?
4-0 voor nederland?
Dat is 4 jaar geleden dus dat doet niets af aan zijn verhaalquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:05 schreef mig72 het volgende:
[..]
Verloor Nederland de finale niet tegen Spanje in 2010 dan?
ja, dat was het. thanks.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dit het niet?
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)visie-en-oranje.html
2-2, verlenging, panels, 4 vingers eraf vreten van de spanning.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef petrovpalski het volgende:
maar wat?
4-0 voor nederland?
Is het minser spannend voor de spelers dan voor ons?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
2-2, verlenging, panels, 4 vingers eraf vreten van de spanning.
Hoe de fuck moet ik dat wetenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Is het minser spannend voor de spelers dan voor ons?
Ik heb gezond boerenverstandquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
oké ik dacht dat je verstand van voetbal had
Depay in de goal, Cillissen linksback en Kuipers in de spitsquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:29 schreef Etsu het volgende:
Is de opstelling al bekend of wanneer wordt dat bekendgemaakt?
Interessant. Ik denk wel dat we gaan winnen, ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Depay in de goal, Cillissen linksback en Kuipers in de spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |