Ah, dankjequote:Op woensdag 9 juli 2014 16:34 schreef kalinhos het volgende:
2u van tevoren vaak.
Of, als je in de complottheorie zoals hierboven denkt, 4x een half uur van tevoren
nondeju kut, de rijst vliegt over tafelquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Depay in de goal, Cillissen linksback en Kuipers in de spits
Hoe smaakt dat eigenlijk.. azijn.. lekker?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, hopen op de winst, maar ik vrees een 0 - 1 of 1 - 2
we gaan wel de hele avond OEOEOEOEOEOEO roepen he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, hopen op de winst, maar ik vrees een 0 - 1 of 1 - 2
Uiteraard, zal m'n ipad even aan de lader hangen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
we gaan wel de hele avond OEOEOEOEOEOEO roepen he.
ik vertrouw op je, bondgenoot
Handigquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hoef op de ipad maar 'oeoee' in te tikken en hij maakt er meteen OEOOEOEOEEEOEOEEEE van![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
nondeju kut, de rijst vliegt over tafel
Costa Rica wilde niet voetballen, Argentinië wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef beantherio het volgende:
Na die wedstrijd tegen Costa Rica weet ik niet of ik nog een WK-wedstrijd van Oranje geestelijk wel aankan![]()
Niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer neem je eens een aantrekkelijkere UI?
En dan Kuyt op alle andere posities neem ik aan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Depay in de goal, Cillissen linksback en Kuipers in de spits
Maar 1 minder gescoordquote:
Pingel aan the Hunter gegevenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar 1 minder gescoordMaar vindt Robben sowieso top 3 beste spelers dit WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |