is nog niet bekendquote:
aangezien de opstelling nog niet bekend is is dat nog niet bekendquote:
Maar ik heb geld ingezet dat hij zou scoren. Dus als hij nu ineens niet speelt, dan kan hij toch nooit scoren? Ben ik dan mijn geld kwijt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:37 schreef wdn het volgende:
[..]
aangezien de opstelling nog niet bekend is is dat nog niet bekend
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Maar ik heb geld ingezet dat hij zou scoren. Dus als hij nu ineens niet speelt, dan kan hij toch nooit scoren? Ben ik dan mijn geld kwijt?
Benieuwd naar hun kritiek, maar ik ben ook altijd van mening geweest dat we met dit veredelde Eredivisie-elftal niet opgewassen zouden zijn tegen het hoge niveau dat benodigd is om op een WK verder te komen dan - pakweg - een tweede ronde.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:34 schreef mig72 het volgende:
Nav wat redelijk onderbouwde kritiek door Frank Deblin en vogeltjesdans in een andere topic, vraag ik me af of we het materiaal in huis hebben om de overwinning te halen. Des te meer omdat zelfs de KNVB geciteerd werd de verwachting te hebben dat de HF al hooggegrepen waren maar wel voldoende een prestatie.
kongoloquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Vorm
Verhaegh-Veltman-Kongolo-Kuyt
Wijnaldum-Clasie-Guzman
Lens-Huntelaar-Depay
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:40 schreef Perrin het volgende:
Wanneer zou de opstelling bekend worden gemaakt?
Indien je wint van de vorige WK winnaar met 5-1 als het er om gaat, de 2de ronde haalt met 9 uit 9, 2 wedstrijden in de knock out fase wint waar je in de ene pot 5 minuten voor tijd met 1-0 achterstaat en de andere pot magistrale pingels neemt dan kun je van ELK team winnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Benieuwd naar hun kritiek, maar ik ben ook altijd van mening geweest dat we met dit veredelde Eredivisie-elftal niet opgewassen zouden zijn tegen het hoge niveau dat benodigd is om op een WK verder te komen dan - pakweg - een tweede ronde.
Maar ze bewijzen al weken het tegendeel, dus ik durf niet al te stellig meer beweringen te uiten of voorspellingen te doen.
Al blijf ik twijfels houden of onze defensie is opgewassen tegen Argentinië en eventueel Duitsland. Maar aan de andere kant, tegen Spanje ging het goed (al kwamen we goed weg in de eerste helft tegen Spanje).
Snel, laten we hopen. Ik ben niet de enige die dit nú wil wetenquote:
Nou nou nou nou nou nou nou?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:40 schreef Perrin het volgende:
Opstelling is al bekend en heb ik al gepost.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:44 schreef mig72 het volgende:
Iemand vertelde mij dat het 2 uur voor aanvang bekend zou worden. Ik weet niet of dit waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |