Jezus, Sky en Ajaxquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:13 schreef Syntix het volgende:
Veltman in de basis hopelijkAjacieden aan de macht!
nee alsjeblieft niet. dan gaan ze naast hun schoenen lopen en denken dat ze duitsland ook van de mat spelen. duitsers daarintegen zijn veel zakelijk ingesteld en lopen niet zo gauw naast hun schoenen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:12 schreef wdn het volgende:
Oh wat zou het een giller zijn als we dadelijk ook 3,4,5,6,7-0 maken
Nee!!! CLASIEquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:13 schreef Syntix het volgende:
Veltman in de basis hopelijkAjacieden aan de macht!
Nou ik zie de spelers en staf niet zo snel arg en/of dui onderschattenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:14 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nee alsjeblieft niet. dan gaan ze naast hun schoenen lopen en denken dat ze duitsland ook van de mat spelen. duitsers daarintegen zijn veel zakelijk ingesteld en lopen niet zo gauw naast hun schoenen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:48 schreef petrovpalski het volgende:
Don't cry tonight Argentina....
The truth is, you always loose it.......
Tour etappe en mijn eigen sollicitatie hielpen welquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:15 schreef asco het volgende:
Deze dag ging trouwens ZO langzaam voorbij dat was fakkin' niet normaal!
Mariequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hé waar zat je gisteren toen Fred zo hard op zijn doos kreeg?![]()
Ik ga proberen, lieverdquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hé waar zat je gisteren toen Fred zo hard op zijn doos kreeg?![]()
En voor wie ben je dan in de finale?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ga proberen, lieverdIk kijk en duim
Hopen dat de topics niet te hard gaan.
dat ligt aan de hoeveelheid goalsquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ga proberen, lieverdIk kijk en duim
Hopen dat de topics niet te hard gaan.
Rot op kut!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef lisselotte88 het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Argentinië er snel een eind aan maakt. Gewoon 2 keer scoren binnen een half uur en verdedigen. Dan kan ik na de rust lekker Teen Wolf gaan kijken.
AUB niet na 90 minuten 1 goaltje makenhet is maar Nederland
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]daarom moet Argentinië vanavond winnen. Dan kan Messi wraak nemen op die Duitsers. Ze waren zo gemeen! Fred is altijd zo lief! Hij staat altijd rustig in het veld en loopt niemand in de weg
Het is gewoon een lieve rustige man
Hij verdiende dit niet. Wacht maar tot die Duitsers komende zondag huilend naar huis gaan als Messi 7 keer tegen ze heeft gescoord
Je snapt dat het leuker was toen je nog wat minder je best deed?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]daarom moet Argentinië vanavond winnen. Dan kan Messi wraak nemen op die Duitsers. Ze waren zo gemeen! Fred is altijd zo lief! Hij staat altijd rustig in het veld en loopt niemand in de weg
Het is gewoon een lieve rustige man
Hij verdiende dit niet. Wacht maar tot die Duitsers komende zondag huilend naar huis gaan als Messi 7 keer tegen ze heeft gescoord
Tijdens NL fokken er minder lijkt me. Gaan er veel toch weg naar vrienden enzo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef wdn het volgende:
[..]
dat ligt aan de hoeveelheid goals
de 0-1 t/m 0-5 gisteren was goed voor een topic of 10 denk ik
Nu staat er enkel Duitsland nog maar in hé... Als NL erin staat voor NL... anders neutraal maw voor de morele winnaarquote:
Ja klopt. Maar het regent op veel plekken. dat kan weer een beetje helpenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tijdens NL fokken er minder lijkt me. Gaan er veel toch weg naar vrienden enzo.
Lol echt hé... diegene die toen even ging pissen heeft gewoon vijf goals gemistquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef wdn het volgende:
[..]
dat ligt aan de hoeveelheid goals
de 0-1 t/m 0-5 gisteren was goed voor een topic of 10 denk ik
Over minder dan 4 uur spreek ik je weer....als je niet al huilend in bed ligt dan. Ik heb je gebruikersnaam genoteerdquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:19 schreef Tyr3ll het volgende:
[..]
Je snapt dat het leuker was toen je nog wat minder je best deed?![]()
Argentinië stelt niks voor!
die Duitsers gaan zwaar teleurstellen in de volgende wedstrijd. Is altijd zo na zo'n overwinningquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De wereldkampioen is al bekend. Alleen zal blijken wie het slachtoffer van Duitsland wordt.
Das waarquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het regent op veel plekken. dat kan weer een beetje helpen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Over minder dan 4 uur spreek ik je weer....als je niet al huilend in bed ligt dan. Ik heb je gebruikersnaam genoteerd
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]daarom moet Argentinië vanavond winnen. Dan kan Messi wraak nemen op die Duitsers.
Ik zat vanaf de 0-2 met mond open te kijken naar de 0-3 t/m 0-5quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lol echt hé... diegene die toen even ging pissen heeft gewoon vijf goals gemist
Yeah right... met je baggervoetbalkennis. Je verdwijnt net altijd als het weer niet loop zoals je zei, omdat je er geen zak van kentquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Over minder dan 4 uur spreek ik je weer....als je niet al huilend in bed ligt dan. Ik heb je gebruikersnaam genoteerd
Als Nederland tactisch goed speelt en niet probeert mooi te spelen. Stelt Argentinië niks voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
De buurt komt op bezoek bij me.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das waarMaar een halve finale alleen kijken dan ben je wel een die hard fokker.
[..]
Hahahah... Ik zat hier zoquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zat vanaf de 0-2 met mond open te kijken naar de 0-3 t/m 0-5
Had een blikje cola in mijn handen en heb geen slok kunnen nemen
[..]
heb jij gisteren niet naar brazilië - duitsland gekeken? Mijn Fred deed niets! Hij liet die Duitsers rustig spelen met de bal! Hij heeft niet 1 keer een Duitser lastig gevallen. Hij stond zo lief voorin. Terwijl die Müller zo gemeen is. Altijd maar de bal van zijn tegenstander onderscheppen, altijd maar gemeen doen met tackels.quote:
Zal ik je eens vertellen. Duitsland speelde helemaal niet overtuigend. Het was meer Brazilië dat Thiago Silva enorm miste dan dat Duitsland zo superduper was.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
die Duitsers gaan zwaar teleurstellen in de volgende wedstrijd. Is altijd zo na zo'n overwinning
Jouw Fred deed niets omdat hij te dom is om te poepen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
heb jij gisteren niet naar brazilië - duitsland gekeken? Mijn Fred deed niets! Hij liet die Duitsers rustig spelen met de bal! Hij heeft niet 1 keer een Duitser lastig gevallen. Hij stond zo lief voorin. Terwijl die Müller zo gemeen is. Altijd maar de bal van zijn tegenstander onderscheppen, altijd maar gemeen doen met tackels.
Fred >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Müller + al die Duitsers.
Wraak van Messi zondag
Ik dacht alleen maar aan één ding,quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zat vanaf de 0-2 met mond open te kijken naar de 0-3 t/m 0-5
Had een blikje cola in mijn handen en heb geen slok kunnen nemen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef wdn het volgende:
[..]
De buurt komt op bezoek bij me.
Staan 4 kratten bier en 2 kratten cola hier te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |