Ja die eerste zin kan je toch los zien van het verdere betoog?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hij zegt "Zelfs wij (hij doelt op Genee) hebben het al moeilijk genoeg." Volgende zin: "Ik zit liever aan een tafel met iemand die ik aardig vind."
Hij probeert een wig te drijven tussen Boskamp en Gijp. Boskamp heeft dat ongetwijfeld een keer als grapje gezegd en dan gebruikt Derksen dit op deze manierquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef tofastTG het volgende:
Het meest triest vond ik overigens het feit dat Derksen zo nodig Boskamp in zijn verhaaltje moest betrekken.
Je ziet werkelijk overal het kwaad in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij probeert een wig te drijven tussen Boskamp en Gijp. Boskamp heeft dat ongetwijfeld een keer als grapje gezegd en dan gebruikt Derksen dit op deze manier
Beetje medestanders zoeken in je oorlogje, zonder dat mensen zelf hun mening kunnen geven...quote:
Gijp gaat graag met Genee een avondje doorzakken na de uitzending, dus die zijn wel enigszins bevriend met elkaar blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dus? Gijp en Genee zijn geen vrienden. Vertel me eens iets wat ik niet weet
Ik ben ook niet geheel objectief over Sepp Derksenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je ziet werkelijk overal het kwaad in.
In dit geval valt het toch wel mee, dat is namelijk wel ongeveer wat Derksen doet. Kan me niet voorstellen dat Boskamp graag betrokken wordt in dit hele geneuzel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je ziet werkelijk overal het kwaad in.
Klopt. Valt me een klein beetje tegen van Johan Derksenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is een autist. Geen professional. Dat weet Johan dus had hij dit anders moeten aanpakken
HET ZIJN GEWOON MIETJESquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jongens, we komen er niet uit. Ik stel voor dat #TeamDerksen en #TeamGijp afspreken op de zwarte markt van Beverwijk.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij echt niet met zijn fans op de foto gaatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
Dat Derksen niet even tijd neemt voor de fans na de uitzending vind ik ook jammer (wat hij bij mij eerst wel deed dus ik vind het nogal vreemd). Gewoon even 15 minuten de tijd nemen voor een paar foto's joh, de fans betalen uiteindelijk indirect zijn salaris.
We hebben ze weken van tevoren gebeld.quote:
Derksen zit in een lastig parket. Als hij met iedereen op de foto gaat zeggen de mensen tsjongejonge wat een uitslover, die Derksen denkt dat hij Elvis Presley is. Als hij dat weigert is hij een hork. Je kunt dat niet goed doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:57 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij echt niet met zijn fans op de foto gaat
Keren ze zwaar op de vlucht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We hebben ze weken van tevoren gebeld.
Het ergste is nog dat Johan dit in die column zelf al zegt. Wilfred is wel een professional, met hem kan je problemen uitpraten. Met gijp niet. Dus dan schrijf je maar zo'n column? Omdat uitpraten toch niet kan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:56 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Klopt. Valt me een klein beetje tegen van Johan Derksen
"Tuurlijk was het leuk om te zien. Maar het was niet slim van hem. Toen dachten de Ajacieden: dat kleine teringnegertje die moeten we hebben".quote:
Wie zou dan zeggen dat het een uitslover is?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Derksen zit in een lastig parket. Als hij met iedereen op de foto gaat zeggen de mensen tsjongejonge wat een uitslover, die Derksen denkt dat hij Elvis Presley is. Als hij dat weigert is hij een hork. Je kunt dat niet goed doen.
Omdat hij zijn irritaties ook kwijt moet. Mag René wel al zijn irritaties over Johan lozen in de trouw en mag Johan dan niet zijn kant vertellen in zijn column?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat Johan dit in die column zelf al zegt. Wilfred is wel een professional, met hem kan je problemen uitpraten. Met gijp niet. Dus dan schrijf je maar zo'n column? Omdat uitpraten toch niet kan?
Dat is een parafrase van Derksen uit voorgaande VI oranje jaren. Ik heug me 2010, toen Johan net beroemd begon te worden, toen zei hij dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wie zou dan zeggen dat het een uitslover is?Niet meer dan normaal dat je even wat tijd besteed aan je fans. Je moet het wel allemaal leuk houden. Lijkt me zo.
Vooral omdat Johan altijd zegt over die voetballers dat ze eens wat tijd moeten nemen voor hun fans als ze de spelersbussen staan op te wachten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wie zou dan zeggen dat het een uitslover is?Niet meer dan normaal dat je even wat tijd besteed aan je fans. Je moet het wel allemaal leuk houden. Lijkt me zo.
Irritaties lozen natuurlijk wel. Maar hij is echt te ver gegaan met deze karaktermoordquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Omdat hij zijn irritaties ook kwijt moet. Mag René wel al zijn irritaties over Johan lozen in de trouw en mag Johan dan niet zijn kant vertellen in zijn column?
Ik snap het best van Johan. Hij heeft een druk leven, wordt een dagje ouder dus hij heeft geen zin meer in al die foto's en handtekeningen. Maar dan moet hij het rustiger aan gaan doen. Je kan niet wel de lusten en niet de lasten accepterenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vooral omdat Johan altijd zegt over die voetballers dat ze eens wat tijd moeten nemen voor hun fans als ze de spelersbussen staan op te wachten.
Maar nogmaals ik heb hele andere ervaringen met Johan, hij nam toen alle tijd.
Dat is van 'hij doet het dus doe ik het ook'. Derksen had naar René toe moeten stappen en het uitpraten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Omdat hij zijn irritaties ook kwijt moet. Mag René wel al zijn irritaties over Johan lozen in de trouw en mag Johan dan niet zijn kant vertellen in zijn column?
Het zijn harde woorden over en weer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Irritaties lozen natuurlijk wel. Maar hij is echt te ver gegaan met deze karaktermoord
Waarom Gijp eruit? Meestal voegt hij mijn inziens meer toe dan JD. Maar goed dat is natuurlijk louter mijn bescheiden meninkje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Ties02 het volgende:
Aankomend seizoen hopelijk weer eredivisiebeelden, eventueel Gijp alleen op de maandag als dat beter uitkomt, leuke gasten afwisselen, die kantineheld eruit pleuren, dan moet het toch goed komen
Hij stelde het zelf voor dacht ik op ad.nl te lezenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waarom Gijp eruit? Meestal voegt hij mijn inziens meer toe dan JD. Maar goed dat is natuurlijk louter mijn bescheiden meninkje.
Ik vind Johan veel harder. Onnodig hard ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het zijn harde woorden over en weer.
Ik blijf erbij. Derksen vervangen door Hugo en Gijp gewoon als regelmatig terugkerende gast. Krijg je meer mensen die willen aanschuiven en leuke combinaties van gastenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waarom Gijp eruit? Meestal voegt hij mijn inziens meer toe dan JD. Maar goed dat is natuurlijk louter mijn bescheiden meninkje.
Aan de andere kant zo is Johan en iedereen weet als je hem aanvalt krijg je hem tien keer harder terug.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is best wel kinderachtig, maar Johan 'sloopt' René inderdaad op alle vlakken.
De kracht van VI is de chemie tussen Genee en Derksen. Genee en Gijp hebben veel minder chemie samen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind Johan veel harder. Onnodig hard ook
[..]
Ik blijf erbij. Derksen vervangen door Hugo en Gijp gewoon als regelmatig terugkerende gast. Krijg je meer mensen die willen aanschuiven en leuke combinaties van gasten
Je weet dat hij niet meer de baas is daar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef BobW het volgende:
Maar Derksen laat zich nooit wegsturen zolang het programma Voetbal International heet, want hij is de vertegenwoordiger van dat blad.
Niet meerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef BobW het volgende:
Maar Derksen laat zich nooit wegsturen zolang het programma Voetbal International heet, want hij is de vertegenwoordiger van dat blad.
Denk dat dat weinig meer uitmaakt. Volgens mij zijn ze bij VI ook niet altijd zo gelukkig met JD. Dat vertrek daar was volgens mij ook minder vrijwillig dan gepresenteerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef BobW het volgende:
Hij is geen hoofdredacteur meer, maar vertegenwoordigt nog steeds het blad. De nieuwtjes doet hij ook nog steeds.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Denk dat dat weinig meer uitmaakt. Volgens mij zijn ze bij VI ook niet altijd zo gelukkig met JD. Dat vertrek daar was volgens mij ook minder vrijwillig dan gepresenteerd.
Hij is geen hoofdredacteur meer, dus z'n macht zal beperkt zijn nuquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef BobW het volgende:
Hij is nog steeds bijna iedere dag in gouda dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Denk dat dat weinig meer uitmaakt. Volgens mij zijn ze bij VI ook niet altijd zo gelukkig met JD. Dat vertrek daar was volgens mij ook minder vrijwillig dan gepresenteerd.
Denk dat dat toch wel aardig normatief is, ben benieuwd wat RTL zou doen als het daadwerkelijk op een patstelling uitloopt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:08 schreef Michie_ het volgende:
[..]
De kracht van VI is de chemie tussen Genee en Derksen. Genee en Gijp hebben veel minder chemie samen.
Als VI erbij gebaat is Johan in te wisselen doen ze dat gewoon hoor. Iedereen is vervangbaarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hij is geen hoofdredacteur meer, maar vertegenwoordigt nog steeds het blad. De nieuwtjes doet hij ook nog steeds.
Het is geen groot geheim dat JD geen vriendjes maakt in de voetbalwereld. Bovendien heb ik het altijd erg gek gevonden dat JD zelf op zou stappen bij VI, terwijl hij wel nog voortdurend lenzingkjes geeft om zijn banksaldo te verhogen. Dan begrijp ik niet zo goed waarom hij zomaar weg zou gaan bij VI, dat lijkt me toch ook aardige zak met centen.quote:
Maar dat heeft toch al in alle kranten gestaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
Sierd was ook weer lekker bezig t.o.v Johan hé
Gebruik je dit nou als argument waarom hij niet vrijwillig is gestopt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het is geen groot geheim dat JD geen vriendjes maakt in de voetbalwereld. Bovendien vindt ik het erg gek dat JD zelf op zou stappen bij VI, hij geeft wel nog voortdurend lenzingkjes om zijn banksaldo te verhogen. Dan begrijp ik niet zo goed waarom hij zomaar weg zou gaan bij VI, dat lijkt me toch ook aardige zak met centen.
Sierd kan ook slecht tegen kritiek :pquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:12 schreef DSVM het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch al in alle kranten gestaan?
Wie weet heeft Sierd het wel mis.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vond het een goede actie van Sierd. Johan spuit niet gehinderd door enige kennis van zaken zijn meninkjes over mensen de ether in. Over van Gaal gaat hij echt regelmatig te ver
Ik zeg alleen dat ik het erg gek vindt niets meer en niets minder. Ik denk inderdaad dat Derksen nog steeds bezig is met het op niveau brengen van zijn banksaldo. Volgens mij heeft hij dat ook meerdere malen zelf benoemd. Kan me niet voorstellen dat hij totaal niet voor het geld om 9 uur in de ochtend een lezing komt geven bij wat studenten, terwijl hij er toch aardig wat centen vraagt voor een lezing.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gebruik je dit nou als argument waarom hij niet vrijwillig is gestopt?
Belachelijk. Het is toch ook geen groot geheim dat Derksen al jaren geleden aankondigde ermee te willen stoppen? Denk je dat die man geen geld op de bank heeft staan?
Het logo van VI staat niet langer voor VI het tijdschrift maar VI de boekenuitgeverij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef BobW het volgende:
Sierd is bij de trainingen. De persconferenties. Ik denk dat hij een betere inschatting over de sfeer kan maken dan Johan. Toch roept Johan dat ze allemaal doodsbang zijn voor Louis en die sfeer schijn is. Dat gaat er bij mij niet inquote:
Oh ik dacht dat je iets anders bedoelde, dat over die journalisten van de VI. Dat trek ik in twijfel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sierd is bij de trainingen. De persconferenties. Ik denk dat hij een betere inschatting over de sfeer kan maken dan Johan. Toch roept Johan dat ze allemaal doodsbang zijn voor Louis en die sfeer schijn is. Dat gaat er bij mij niet in
Zelfde bij Hans, die staat er ook veel dichterbij maar Johan schrijft zijn mening en ervaring elke keer af als onzinquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sierd is bij de trainingen. De persconferenties. Ik denk dat hij een betere inschatting over de sfeer kan maken dan Johan. Toch roept Johan dat ze allemaal doodsbang zijn voor Louis en die sfeer schijn is. Dat gaat er bij mij niet in
WIR SIND DIE BESTE VON ...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat deed Louis van Gaal op het marktplein dat Johan onaanvaardbaar vindt?
Oh dat geloofde ik ook niet zo. Het wordt door die journalisten ook ontkend. Hoewel die of het nu waar is of niet het zullen ontkennenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je iets anders bedoelde, dat over die journalisten van de VI. Dat trek ik in twijfel.
Hij wil verhuizen naar de States en met dit geld wil hij lobbyen tegen de doodstraf.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waarom heeft JD zoveel geld nodig dan? Heeft al een vermogen van 12 mil en is al 65. Lijkt me genoeg.
Hans wordt echt ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zelfde bij Hans, die staat er ook veel dichterbij maar Johan schrijft zijn mening en ervaring elke keer af als onzin
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil verhuizen naar de States en met dit geld wil hij lobbyen tegen de doodstraf.
Overigens kan de RVC dat toen toch al aangegeven hebben? Johan alles leuk en aardig, maar het is tijd om te gaan stoppen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gebruik je dit nou als argument waarom hij niet vrijwillig is gestopt?
Belachelijk. Het is toch ook geen groot geheim dat Derksen al jaren geleden aankondigde ermee te willen stoppen? Denk je dat die man geen geld op de bank heeft staan?
Hier in 2011 (!!!) wist iedereen het al.
[ afbeelding ]
Als je een beetje historisch besef hebt, ga je niet op een Duits balkon schreeuwen dat je de beste bent. Die "speech" was echt gênant.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat deed Louis van Gaal op het marktplein dat Johan onaanvaardbaar vindt?
het is ´chanant´quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je een beetje historisch besef hebt, ga je niet op een Duits balkon schreeuwen dat je de beste bent. Die "speech" was echt gênant.
In de euforie mag zoiets best hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je een beetje historisch besef hebt, ga je niet op een Duits balkon schreeuwen dat je de beste bent. Die "speech" was echt gênant.
lolololol, heeft wel wat van Hitler weg ja hahaha.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
WIR SIND DIE BESTE VON ...
Gewoon kampioenschapstaferelen, niks bijzonders maar Johan haalt het elke keer weer aan
Dat zijn volgens mij altijd schattingen, JD komt nog steeds vrolijk voor een aantal duizendjes een lezing geven. Dat zal hij wel niet voor niets doen lijkt me?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waarom heeft JD zoveel geld nodig dan? Heeft al een vermogen van 12 mil en is al 65. Lijkt me genoeg.
Met Derksen aan het roer is het blad alleen maar gegroeid. Maar eigenlijk moeten we dit vragen aan de FOK!er die bij VI stage loopt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Overigens kan de RVC dat toen toch al aangegeven hebben? Johan alles leuk en aardig, maar het is tijd om te gaan stoppen?
Het is dan voor zowel de RVC als JD beter om te pretenderen dat JD volledig vrijwillig is opgestapt. (Gebeurd overigens wel vaker, dat zag je onlangs nog bij die van Woerkom)
Volgens mij zitten er nog wel een flink aantal dagen tussen Bayern die de titel pakt en Louis die die speech geeft, toen heeft hij er echt wel over na kunnen denken.quote:
Dat geldt toch net zo goed voor een Hiddink of Dickie Advocaat. Die vulden hun zakken in het oosten terwijl ze al meer geld hadden dan ze ooit konden opmaken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij altijd schattingen, JD komt nog steeds vrolijk voor een aantal duizendjes een lezing geven. Dat zal hij wel niet voor niets doen lijkt me?
Ach als er tienduizenden vol verwachting op een speech staan te wachten flap je er wel eens iets uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er nog wel een flink aantal dagen tussen Bayern die de titel pakt en Louis die die speech geeft, toen heeft hij er echt wel over na kunnen denken.
Sigaren en kleding.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat geldt toch net zo goed voor een Hiddink of Dickie Advocaat. Die vulden hun zakken in het oosten terwijl ze al meer geld hadden dan ze ooit konden opmaken.
Waar zal Derksen die miljoenen aan hebben opgemaakt dan?
Dat zei Hitler ook altijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach als er tienduizenden vol verwachting op een speech staan te wachten flap je er wel eens iets uit.
Ze vinden dat in Zuid-Duitsland vast niet zo erg johquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er nog wel een flink aantal dagen tussen Bayern die de titel pakt en Louis die die speech geeft, toen heeft hij er echt wel over na kunnen denken.
Ach het blijft natuurlijk mijn mening, bij dit soort zaken is het bijna altijd onmogelijk om achter de "waarheid" te komen. Juist omdat zowel de RVC als de werknemer/ceo geen belang hebben bij het "uitlekken".quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met Derksen aan het roer is het blad alleen maar gegroeid. Maar eigenlijk moeten we dit vragen aan de FOK!er die bij VI stage loopt.
Nou ga je gang, ik heb nog wel even.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nu kan ik over jou ook wel vergelijkingen gaan maken maar dat ga ik nu niet doen
Je bedoelt dat Goebbels jaloers zou zijn op de filmpjes van Johannes?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nu kan ik over jou ook wel vergelijkingen gaan maken maar dat ga ik nu niet doen
Nee ik snap wat je bedoeldquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:25 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ach het blijft natuurlijk mijn mening, bij dit soort zaken is het bijna altijd onmogelijk om achter de "waarheid" te komen. Juist omdat zowel de RVC als de werknemer/ceo geen belang hebben bij het "uitlekken".
Nee hoor dat was ik #TeamGeneequote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
Deze discussie drijft de VI Hooligans uit elkaar. Terwijl we bij de Genee vs Derksen fittie nog allemaal eensgezind waren.
Ja maar ook gierige mensen stappen doorgaans niet vrijwillig op als alles goed lijkt te gaan etc.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat geldt toch net zo goed voor een Hiddink of Dickie Advocaat. Die vulden hun zakken in het oosten terwijl ze al meer geld hadden dan ze ooit konden opmaken.
Waar zal Derksen die miljoenen aan hebben opgemaakt dan?
Daar heb ik nog wel een vraagje over.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Goebbels jaloers zou zijn op de filmpjes van Johannes?
Jij zegt hetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of hij kan met de boekjesbusiness meer verdienenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja maar ook gierige mensen stappen doorgaans niet vrijwillig op als alles goed lijkt te gaan etc.
Ik heb veel geleerd van het propaganda materiaal van de grote meester.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat hij daar een vast % van krijgt ofzo, is goed mogelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of hij kan met de boekjesbusiness meer verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |