Sierd kan ook slecht tegen kritiek :pquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:12 schreef DSVM het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch al in alle kranten gestaan?
Wie weet heeft Sierd het wel mis.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vond het een goede actie van Sierd. Johan spuit niet gehinderd door enige kennis van zaken zijn meninkjes over mensen de ether in. Over van Gaal gaat hij echt regelmatig te ver
Ik zeg alleen dat ik het erg gek vindt niets meer en niets minder. Ik denk inderdaad dat Derksen nog steeds bezig is met het op niveau brengen van zijn banksaldo. Volgens mij heeft hij dat ook meerdere malen zelf benoemd. Kan me niet voorstellen dat hij totaal niet voor het geld om 9 uur in de ochtend een lezing komt geven bij wat studenten, terwijl hij er toch aardig wat centen vraagt voor een lezing.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gebruik je dit nou als argument waarom hij niet vrijwillig is gestopt?
Belachelijk. Het is toch ook geen groot geheim dat Derksen al jaren geleden aankondigde ermee te willen stoppen? Denk je dat die man geen geld op de bank heeft staan?
Het logo van VI staat niet langer voor VI het tijdschrift maar VI de boekenuitgeverij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef BobW het volgende:
Maar Derksen laat zich nooit wegsturen zolang het programma Voetbal International heet, want hij is de vertegenwoordiger van dat blad.
Sierd is bij de trainingen. De persconferenties. Ik denk dat hij een betere inschatting over de sfeer kan maken dan Johan. Toch roept Johan dat ze allemaal doodsbang zijn voor Louis en die sfeer schijn is. Dat gaat er bij mij niet inquote:
Oh ik dacht dat je iets anders bedoelde, dat over die journalisten van de VI. Dat trek ik in twijfel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sierd is bij de trainingen. De persconferenties. Ik denk dat hij een betere inschatting over de sfeer kan maken dan Johan. Toch roept Johan dat ze allemaal doodsbang zijn voor Louis en die sfeer schijn is. Dat gaat er bij mij niet in
Zelfde bij Hans, die staat er ook veel dichterbij maar Johan schrijft zijn mening en ervaring elke keer af als onzinquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sierd is bij de trainingen. De persconferenties. Ik denk dat hij een betere inschatting over de sfeer kan maken dan Johan. Toch roept Johan dat ze allemaal doodsbang zijn voor Louis en die sfeer schijn is. Dat gaat er bij mij niet in
WIR SIND DIE BESTE VON ...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat deed Louis van Gaal op het marktplein dat Johan onaanvaardbaar vindt?
Oh dat geloofde ik ook niet zo. Het wordt door die journalisten ook ontkend. Hoewel die of het nu waar is of niet het zullen ontkennenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je iets anders bedoelde, dat over die journalisten van de VI. Dat trek ik in twijfel.
Hij wil verhuizen naar de States en met dit geld wil hij lobbyen tegen de doodstraf.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waarom heeft JD zoveel geld nodig dan? Heeft al een vermogen van 12 mil en is al 65. Lijkt me genoeg.
Hans wordt echt ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zelfde bij Hans, die staat er ook veel dichterbij maar Johan schrijft zijn mening en ervaring elke keer af als onzin
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil verhuizen naar de States en met dit geld wil hij lobbyen tegen de doodstraf.
Overigens kan de RVC dat toen toch al aangegeven hebben? Johan alles leuk en aardig, maar het is tijd om te gaan stoppen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gebruik je dit nou als argument waarom hij niet vrijwillig is gestopt?
Belachelijk. Het is toch ook geen groot geheim dat Derksen al jaren geleden aankondigde ermee te willen stoppen? Denk je dat die man geen geld op de bank heeft staan?
Hier in 2011 (!!!) wist iedereen het al.
[ afbeelding ]
Als je een beetje historisch besef hebt, ga je niet op een Duits balkon schreeuwen dat je de beste bent. Die "speech" was echt gênant.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat deed Louis van Gaal op het marktplein dat Johan onaanvaardbaar vindt?
het is ´chanant´quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je een beetje historisch besef hebt, ga je niet op een Duits balkon schreeuwen dat je de beste bent. Die "speech" was echt gênant.
In de euforie mag zoiets best hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je een beetje historisch besef hebt, ga je niet op een Duits balkon schreeuwen dat je de beste bent. Die "speech" was echt gênant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |