abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142032812
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Vooral omdat Johan altijd zegt over die voetballers dat ze eens wat tijd moeten nemen voor hun fans als ze de spelersbussen staan op te wachten.

Maar nogmaals ik heb hele andere ervaringen met Johan, hij nam toen alle tijd.
Ik snap het best van Johan. Hij heeft een druk leven, wordt een dagje ouder dus hij heeft geen zin meer in al die foto's en handtekeningen. Maar dan moet hij het rustiger aan gaan doen. Je kan niet wel de lusten en niet de lasten accepteren
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142032819
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Omdat hij zijn irritaties ook kwijt moet. Mag René wel al zijn irritaties over Johan lozen in de trouw en mag Johan dan niet zijn kant vertellen in zijn column?
Dat is van 'hij doet het dus doe ik het ook'. Derksen had naar René toe moeten stappen en het uitpraten.

Hij weet dat Gijp geen professional is en daarom probeert hij zijn column niet te hard te laten worden door het zinnetje dat hij nog steeds niet boos op Gijp kan worden. Dat is flauw, eerst helemaal afkraken en dan zeggen dat je toch niet boos kan worden.
pi_142032821
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Irritaties lozen natuurlijk wel. Maar hij is echt te ver gegaan met deze karaktermoord
Het zijn harde woorden over en weer.
pi_142032824
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Ties02 het volgende:
Aankomend seizoen hopelijk weer eredivisiebeelden, eventueel Gijp alleen op de maandag als dat beter uitkomt, leuke gasten afwisselen, die kantineheld eruit pleuren, dan moet het toch goed komen
Waarom Gijp eruit? Meestal voegt hij mijn inziens meer toe dan JD. Maar goed dat is natuurlijk louter mijn bescheiden meninkje.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_142032838
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Waarom Gijp eruit? Meestal voegt hij mijn inziens meer toe dan JD. Maar goed dat is natuurlijk louter mijn bescheiden meninkje.
Hij stelde het zelf voor dacht ik op ad.nl te lezen

Ik vind op beide dagen ook prima hoor
pi_142032860
Het is best wel kinderachtig, maar Johan 'sloopt' René inderdaad op alle vlakken.
If not now, then when.
pi_142032866
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Het zijn harde woorden over en weer.
Ik vind Johan veel harder. Onnodig hard ook
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Ik blijf erbij. Derksen vervangen door Hugo en Gijp gewoon als regelmatig terugkerende gast. Krijg je meer mensen die willen aanschuiven en leuke combinaties van gasten
  dinsdag 8 juli 2014 @ 01:06:54 #233
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142032883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is best wel kinderachtig, maar Johan 'sloopt' René inderdaad op alle vlakken.
Aan de andere kant zo is Johan en iedereen weet als je hem aanvalt krijg je hem tien keer harder terug.
AFCA!
pi_142032888
Ik vond het artikel van Gijp overigens niet zo hard als de column van JD. JD schrijft dat ding van begin tot eind helemaal alleen, Gijp kan ook nog eens uitgelokt zijn door de journalist van Trouw. Dat vindt ik een belangrijk verschil.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_142032892
Maar Derksen laat zich nooit wegsturen zolang het programma Voetbal International heet, want hij is de vertegenwoordiger van dat blad.
pi_142032918
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik vind Johan veel harder. Onnodig hard ook

[..]

Ik blijf erbij. Derksen vervangen door Hugo en Gijp gewoon als regelmatig terugkerende gast. Krijg je meer mensen die willen aanschuiven en leuke combinaties van gasten
De kracht van VI is de chemie tussen Genee en Derksen. Genee en Gijp hebben veel minder chemie samen.
pi_142032920
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef BobW het volgende:
Maar Derksen laat zich nooit wegsturen zolang het programma Voetbal International heet, want hij is de vertegenwoordiger van dat blad.
Je weet dat hij niet meer de baas is daar?
pi_142032922
quote:
Niet meer
pi_142032927
quote:
Denk dat dat weinig meer uitmaakt. Volgens mij zijn ze bij VI ook niet altijd zo gelukkig met JD. Dat vertrek daar was volgens mij ook minder vrijwillig dan gepresenteerd.
pi_142032935
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Niet meer
Hij is geen hoofdredacteur meer, maar vertegenwoordigt nog steeds het blad. De nieuwtjes doet hij ook nog steeds.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 01:09:26 #241
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142032937
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:08 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Denk dat dat weinig meer uitmaakt. Volgens mij zijn ze bij VI ook niet altijd zo gelukkig met JD. Dat vertrek daar was volgens mij ook minder vrijwillig dan gepresenteerd.
Hoe kom je daar nou weer bij?
AFCA!
pi_142032943
quote:
Hij is geen hoofdredacteur meer, dus z'n macht zal beperkt zijn nu
٩๏̯͡๏)۶
pi_142032947
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:08 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Hij is nog steeds bijna iedere dag in gouda dus dat valt wel mee.
pi_142032948
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:08 schreef Michie_ het volgende:

[..]

De kracht van VI is de chemie tussen Genee en Derksen. Genee en Gijp hebben veel minder chemie samen.
Denk dat dat toch wel aardig normatief is, ben benieuwd wat RTL zou doen als het daadwerkelijk op een patstelling uitloopt.
pi_142032963
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Hij is geen hoofdredacteur meer, maar vertegenwoordigt nog steeds het blad. De nieuwtjes doet hij ook nog steeds.
Als VI erbij gebaat is Johan in te wisselen doen ze dat gewoon hoor. Iedereen is vervangbaar
  dinsdag 8 juli 2014 @ 01:11:18 #246
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142032969
Sierd was ook weer lekker bezig t.o.v Johan hé :')
AFCA!
pi_142032979
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:09 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij?
Het is geen groot geheim dat JD geen vriendjes maakt in de voetbalwereld. Bovendien heb ik het altijd erg gek gevonden dat JD zelf op zou stappen bij VI, terwijl hij wel nog voortdurend lenzingkjes geeft om zijn banksaldo te verhogen. Dan begrijp ik niet zo goed waarom hij zomaar weg zou gaan bij VI, dat lijkt me toch ook aardige zak met centen.
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 01:12:12 #248
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_142032987
Derksen gijzelt het programma door er met tegenzin te zitten en het puur voor het geld en z'n boekjes te doen. Dat kan je hem niet kwalijk nemen, maar voor de kijker wordt het er niet leuker op en dat ziet Gijp ook.
pi_142032988
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
Sierd was ook weer lekker bezig t.o.v Johan hé :')
Maar dat heeft toch al in alle kranten gestaan?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 01:13:21 #250
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142033004
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Het is geen groot geheim dat JD geen vriendjes maakt in de voetbalwereld. Bovendien vindt ik het erg gek dat JD zelf op zou stappen bij VI, hij geeft wel nog voortdurend lenzingkjes om zijn banksaldo te verhogen. Dan begrijp ik niet zo goed waarom hij zomaar weg zou gaan bij VI, dat lijkt me toch ook aardige zak met centen.
Gebruik je dit nou als argument waarom hij niet vrijwillig is gestopt?

Belachelijk. Het is toch ook geen groot geheim dat Derksen al jaren geleden aankondigde ermee te willen stoppen? Denk je dat die man geen geld op de bank heeft staan?

Hier in 2011 (!!!) wist iedereen het al.
AFCA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')