Ik snap het best van Johan. Hij heeft een druk leven, wordt een dagje ouder dus hij heeft geen zin meer in al die foto's en handtekeningen. Maar dan moet hij het rustiger aan gaan doen. Je kan niet wel de lusten en niet de lasten accepterenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vooral omdat Johan altijd zegt over die voetballers dat ze eens wat tijd moeten nemen voor hun fans als ze de spelersbussen staan op te wachten.
Maar nogmaals ik heb hele andere ervaringen met Johan, hij nam toen alle tijd.
Dat is van 'hij doet het dus doe ik het ook'. Derksen had naar René toe moeten stappen en het uitpraten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Omdat hij zijn irritaties ook kwijt moet. Mag René wel al zijn irritaties over Johan lozen in de trouw en mag Johan dan niet zijn kant vertellen in zijn column?
Het zijn harde woorden over en weer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Irritaties lozen natuurlijk wel. Maar hij is echt te ver gegaan met deze karaktermoord
Waarom Gijp eruit? Meestal voegt hij mijn inziens meer toe dan JD. Maar goed dat is natuurlijk louter mijn bescheiden meninkje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Ties02 het volgende:
Aankomend seizoen hopelijk weer eredivisiebeelden, eventueel Gijp alleen op de maandag als dat beter uitkomt, leuke gasten afwisselen, die kantineheld eruit pleuren, dan moet het toch goed komen
Hij stelde het zelf voor dacht ik op ad.nl te lezenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waarom Gijp eruit? Meestal voegt hij mijn inziens meer toe dan JD. Maar goed dat is natuurlijk louter mijn bescheiden meninkje.
Ik vind Johan veel harder. Onnodig hard ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het zijn harde woorden over en weer.
Ik blijf erbij. Derksen vervangen door Hugo en Gijp gewoon als regelmatig terugkerende gast. Krijg je meer mensen die willen aanschuiven en leuke combinaties van gastenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waarom Gijp eruit? Meestal voegt hij mijn inziens meer toe dan JD. Maar goed dat is natuurlijk louter mijn bescheiden meninkje.
Aan de andere kant zo is Johan en iedereen weet als je hem aanvalt krijg je hem tien keer harder terug.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is best wel kinderachtig, maar Johan 'sloopt' René inderdaad op alle vlakken.
De kracht van VI is de chemie tussen Genee en Derksen. Genee en Gijp hebben veel minder chemie samen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind Johan veel harder. Onnodig hard ook
[..]
Ik blijf erbij. Derksen vervangen door Hugo en Gijp gewoon als regelmatig terugkerende gast. Krijg je meer mensen die willen aanschuiven en leuke combinaties van gasten
Je weet dat hij niet meer de baas is daar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef BobW het volgende:
Maar Derksen laat zich nooit wegsturen zolang het programma Voetbal International heet, want hij is de vertegenwoordiger van dat blad.
Niet meerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef BobW het volgende:
Maar Derksen laat zich nooit wegsturen zolang het programma Voetbal International heet, want hij is de vertegenwoordiger van dat blad.
Denk dat dat weinig meer uitmaakt. Volgens mij zijn ze bij VI ook niet altijd zo gelukkig met JD. Dat vertrek daar was volgens mij ook minder vrijwillig dan gepresenteerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef BobW het volgende:
Hij is geen hoofdredacteur meer, maar vertegenwoordigt nog steeds het blad. De nieuwtjes doet hij ook nog steeds.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Denk dat dat weinig meer uitmaakt. Volgens mij zijn ze bij VI ook niet altijd zo gelukkig met JD. Dat vertrek daar was volgens mij ook minder vrijwillig dan gepresenteerd.
Hij is geen hoofdredacteur meer, dus z'n macht zal beperkt zijn nuquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef BobW het volgende:
Hij is nog steeds bijna iedere dag in gouda dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Denk dat dat weinig meer uitmaakt. Volgens mij zijn ze bij VI ook niet altijd zo gelukkig met JD. Dat vertrek daar was volgens mij ook minder vrijwillig dan gepresenteerd.
Denk dat dat toch wel aardig normatief is, ben benieuwd wat RTL zou doen als het daadwerkelijk op een patstelling uitloopt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:08 schreef Michie_ het volgende:
[..]
De kracht van VI is de chemie tussen Genee en Derksen. Genee en Gijp hebben veel minder chemie samen.
Als VI erbij gebaat is Johan in te wisselen doen ze dat gewoon hoor. Iedereen is vervangbaarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hij is geen hoofdredacteur meer, maar vertegenwoordigt nog steeds het blad. De nieuwtjes doet hij ook nog steeds.
Het is geen groot geheim dat JD geen vriendjes maakt in de voetbalwereld. Bovendien heb ik het altijd erg gek gevonden dat JD zelf op zou stappen bij VI, terwijl hij wel nog voortdurend lenzingkjes geeft om zijn banksaldo te verhogen. Dan begrijp ik niet zo goed waarom hij zomaar weg zou gaan bij VI, dat lijkt me toch ook aardige zak met centen.quote:
Maar dat heeft toch al in alle kranten gestaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
Sierd was ook weer lekker bezig t.o.v Johan hé
Gebruik je dit nou als argument waarom hij niet vrijwillig is gestopt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het is geen groot geheim dat JD geen vriendjes maakt in de voetbalwereld. Bovendien vindt ik het erg gek dat JD zelf op zou stappen bij VI, hij geeft wel nog voortdurend lenzingkjes om zijn banksaldo te verhogen. Dan begrijp ik niet zo goed waarom hij zomaar weg zou gaan bij VI, dat lijkt me toch ook aardige zak met centen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |