Hij doet dat liever achter de rug van mensen om, als ze erbij zitten interesseert het hem zogenaamd allemaal geen reet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist? Hij vond het vervelend dat Genee uit 3 kwartier krantjes het stukje waar het over Derksen ging erin heeft gelaten. En daar wou Gijp het duidelijk niet over hebben
Even terugkijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:41 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Zat in de eerste tien minuten van de uitzending
Hij is een autist. Geen professional. Dat weet Johan dus had hij dit anders moeten aanpakkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij doet dat liever achter de rug van mensen om, als ze erbij zitten interesseert het hem zogenaamd allemaal geen reet.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist? Hij vond het vervelend dat Genee uit 3 kwartier krantjes het stukje waar het over Derksen ging erin heeft gelaten. En daar wou Gijp het duidelijk niet over hebben
Hij zegt "wij hebben het al moeilijk genoeg" over het aan tafel zitten met Wilfred. Dat is toch niet zo wereldschokkend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:43 schreef bascross het volgende:
[..]
2:10. Dit zeggen als je 's middags nog drie kwartier aan tafel hebt gezeten met de krantjes. Vreemde kerel.
"Ik zit liever aan tafel met iemand die ik aardig vind" vergeet je.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zegt "wij hebben het al moeilijk genoeg" over het aan tafel zitten met Wilfred. Dat is toch niet zo wereldschokkend.
Daarna zegt hij "ik zit liever aan tafel met mensen die ik aardig vind."quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zegt "wij hebben het al moeilijk genoeg" over het aan tafel zitten met Wilfred. Dat is toch niet zo wereldschokkend.
Ja dus? Gijp en Genee zijn geen vrienden. Vertel me eens iets wat ik niet weetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
"Ik zit liever aan tafel met iemand die ik aardig vind" vergeet je.
Daarom moet we ook voor #TeamTijs als mediator kiezenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan niet een kant kiezen.
Beide hebben ze een punt en beide hebben ze verschrikkelijk domme dingen gezegd. Derksen is net ff wat harder geweest maar bij hem zag ik een verzoeningspoging.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
"Ik zit liever aan tafel met iemand die ik aardig vind" vergeet je.
Ik had hier meer het idee dat hij zich tot Johan richtte maar hem niet durfde aan te kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Daarna zegt hij "ik zit liever aan tafel met mensen die ik aardig vind."
Ze zijn beiden niet onschuldig. Ik ben toch iets meer aan de kant van Johan hierin maar ik vind dat ze nu beiden weer normaal moeten doen en verder weer een leuk programma maken. Laat gaan joh!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Beide hebben ze een punt en beide hebben ze verschrikkelijk domme dingen gezegd. Derksen is net ff wat harder geweest maar bij hem zag ik een verzoeningspoging.
Eens. Gijp had het niet in de Trouw moeten zeggen, maar Derksen had niet zo laag moeten reageren in zijn column, allebei fout.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ja preciesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
En daarnaast praat hij via Genee tegen Johan. Als hij je zegt bedoelt hij niet per definitie Genee
Daaruit blijkt dat hij de krantjes met tegenzin doet, en dat wilde je weten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dus? Gijp en Genee zijn geen vrienden. Vertel me eens iets wat ik niet weet
Gijp vond Derksen eerst anders wel aardig, ze konden heel goed met elkaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
En daarnaast praat hij via Genee tegen Johan. Als hij je zegt bedoelt hij niet per definitie Genee
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gijp vond Derksen eerst anders wel aardig, ze konden heel goed met elkaar.
Nou, dit strookt niet met mijn interpretatie van het audiovisuele materiaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Gijp bijna alles met tegenzin doet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat hij de krantjes met tegenzin doet, en dat wilde je weten.
Hij zegt "Zelfs wij (hij doelt op Genee) hebben het al moeilijk genoeg." Volgende zin: "Ik zit liever aan een tafel met iemand die ik aardig vind."quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan je anders 40 jaar met iemand omgaan? Derksen en Gijp zijn in het verleden buiten het werk om best wel met elkaar omgegaan. In de biografie van Gijp is hij ook lovend over Derksen.quote:
Wat is daar triest aan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef tofastTG het volgende:
Het meest triest vond ik overigens het feit dat Derksen zo nodig Boskamp in zijn verhaaltje moest betrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |