lolololol, heeft wel wat van Hitler weg ja hahaha.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
WIR SIND DIE BESTE VON ...
Gewoon kampioenschapstaferelen, niks bijzonders maar Johan haalt het elke keer weer aan
Dat zijn volgens mij altijd schattingen, JD komt nog steeds vrolijk voor een aantal duizendjes een lezing geven. Dat zal hij wel niet voor niets doen lijkt me?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waarom heeft JD zoveel geld nodig dan? Heeft al een vermogen van 12 mil en is al 65. Lijkt me genoeg.
Met Derksen aan het roer is het blad alleen maar gegroeid. Maar eigenlijk moeten we dit vragen aan de FOK!er die bij VI stage loopt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Overigens kan de RVC dat toen toch al aangegeven hebben? Johan alles leuk en aardig, maar het is tijd om te gaan stoppen?
Het is dan voor zowel de RVC als JD beter om te pretenderen dat JD volledig vrijwillig is opgestapt. (Gebeurd overigens wel vaker, dat zag je onlangs nog bij die van Woerkom)
Volgens mij zitten er nog wel een flink aantal dagen tussen Bayern die de titel pakt en Louis die die speech geeft, toen heeft hij er echt wel over na kunnen denken.quote:
Dat geldt toch net zo goed voor een Hiddink of Dickie Advocaat. Die vulden hun zakken in het oosten terwijl ze al meer geld hadden dan ze ooit konden opmaken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij altijd schattingen, JD komt nog steeds vrolijk voor een aantal duizendjes een lezing geven. Dat zal hij wel niet voor niets doen lijkt me?
Ach als er tienduizenden vol verwachting op een speech staan te wachten flap je er wel eens iets uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er nog wel een flink aantal dagen tussen Bayern die de titel pakt en Louis die die speech geeft, toen heeft hij er echt wel over na kunnen denken.
Sigaren en kleding.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat geldt toch net zo goed voor een Hiddink of Dickie Advocaat. Die vulden hun zakken in het oosten terwijl ze al meer geld hadden dan ze ooit konden opmaken.
Waar zal Derksen die miljoenen aan hebben opgemaakt dan?
Dat zei Hitler ook altijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach als er tienduizenden vol verwachting op een speech staan te wachten flap je er wel eens iets uit.
Ze vinden dat in Zuid-Duitsland vast niet zo erg johquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er nog wel een flink aantal dagen tussen Bayern die de titel pakt en Louis die die speech geeft, toen heeft hij er echt wel over na kunnen denken.
Ach het blijft natuurlijk mijn mening, bij dit soort zaken is het bijna altijd onmogelijk om achter de "waarheid" te komen. Juist omdat zowel de RVC als de werknemer/ceo geen belang hebben bij het "uitlekken".quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met Derksen aan het roer is het blad alleen maar gegroeid. Maar eigenlijk moeten we dit vragen aan de FOK!er die bij VI stage loopt.
Nou ga je gang, ik heb nog wel even.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nu kan ik over jou ook wel vergelijkingen gaan maken maar dat ga ik nu niet doen
Je bedoelt dat Goebbels jaloers zou zijn op de filmpjes van Johannes?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nu kan ik over jou ook wel vergelijkingen gaan maken maar dat ga ik nu niet doen
Nee ik snap wat je bedoeldquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:25 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ach het blijft natuurlijk mijn mening, bij dit soort zaken is het bijna altijd onmogelijk om achter de "waarheid" te komen. Juist omdat zowel de RVC als de werknemer/ceo geen belang hebben bij het "uitlekken".
Nee hoor dat was ik #TeamGeneequote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
Deze discussie drijft de VI Hooligans uit elkaar. Terwijl we bij de Genee vs Derksen fittie nog allemaal eensgezind waren.
Ja maar ook gierige mensen stappen doorgaans niet vrijwillig op als alles goed lijkt te gaan etc.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat geldt toch net zo goed voor een Hiddink of Dickie Advocaat. Die vulden hun zakken in het oosten terwijl ze al meer geld hadden dan ze ooit konden opmaken.
Waar zal Derksen die miljoenen aan hebben opgemaakt dan?
Daar heb ik nog wel een vraagje over.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Goebbels jaloers zou zijn op de filmpjes van Johannes?
Jij zegt hetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of hij kan met de boekjesbusiness meer verdienenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja maar ook gierige mensen stappen doorgaans niet vrijwillig op als alles goed lijkt te gaan etc.
Ik heb veel geleerd van het propaganda materiaal van de grote meester.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |