SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:De VI Oranje tv-kopstukken René van der Gijp en Johan Derksen gaan als nimmer tevoren tegen elkaar te keer. Het RTL-programma blijft achter met kijkcijfers. Derksen beticht 'Gijp' van het slikken van pillen voor de uitzending. De ontkennende oud-international zegt dat Derksen 'geestelijk is afgeschreven' omdat hij met zijn uitspraken de kijkcijfers wil opschroeven. Ze ontkennen dat het programma op omvallen staat.
Ik heb sterk de indruk dat hij voor de uitzending antidepressiva slikt
Derksen over Van der Gijp
Met zijn ellenlange tirades en zijn neplach is hij intussen een karikatuur van zichzelf
Derksen over Van der Gijp
Iemand die dit zegt over mij voor kijkcijfers is toch geestelijk afgeschreven?
René van der Gijp over Johan Derksen
Van der Gijp reageert op een vernietigende column die zijn collega heeft geschreven voor het komende nummer van het tijdschrift Voetbal International. De tekst is uitgelekt naar Geen Stijl. 'René profileert zich als een orakel en duldt geen discussie of tegenspraak. Van enige chemie is geen sprake meer', schrijft Derksen.
'Sinds zijn terugkeer heb ik sterk de indruk dat hij voor de uitzending antidepressiva slikt. Dan wordt hij hyper en schreeuwt en giert hij er anderhalf uur lustig op los. Met zijn ellenlange tirades en zijn neplach is hij intussen een karikatuur van zichzelf.'
Geestelijk afgeschreven
Van der Gijp laat gelaten weten dat Derksen hem gisteren telefonisch op de hoogte bracht van de aanstaande column. 'Johan zei daarbij dat dit de kijkcijfers wel eens ten goede zou kunnen komen. Iemand die dat zegt is toch geestelijk afgeschreven?'
Naargeestig
De VI-coryfee zegt niet te zijn geschrokken van de column. 'Johan als mens respecteer ik totaal niet. Als ik een vriendenlijst zou moeten maken, staat hij ergens op plaats 384.000. Het is een naargeestig type. Als ik arriveer bij de studio geef ik hem een hand en na afloop ook. We hebben ook nooit een gesprek. Maar weet je, dat is al vijf jaar zo. En ik kom niet voor Johan naar VI, maar voor het voetbal. En voor de man die helemaal uit Roermond komt voor mijn handtekening. Dit alles verandert helemaal niets aan het programma. Ik zit vanavond gewoon aan tafel.'
Anti-depressiva
Over zijn pillengebruik zegt hij nuchter: 'Helemaal hyper door de anti-depressiva? Nooit van gehoord.'
In zijn column heeft Derksen het ook over het tv-programma 'dat steeds meer lijkt op een kermisattractie'. Van der Gijp: 'Johan trekt al dat carnaval niet meer. Gerard Joling en Frans Bauer aan tafel, hij moet er niets van hebben. Maar ik weet zeker dat hij geen seconde zal overwegen te stoppen met het programma.'
Makkelijker
René van der Gijp zelf liet afgelopen weekend in Trouw weten te twijfelen over de huidige formule van het programma door de houding van Derksen aan tafel. 'Ik wil er niet mee stoppen, maar misschien is het goed voortaan alleen op maandag te komen bijvoorbeeld', zegt Van der Gijp nu. 'Dat maakt het voor iedereen wat makkelijker.'
Irritaties
RTL7-zenderbaas Marco Louwerens: 'Ik heb geen reactie op uitspraken van René, Johan of Wilfred, behalve dat er na wekenlang, iedere dag bij elkaar aan tafel, natuurlijk wel eens irritaties ontstaan. Veel mensen schrikken daarvan, maar ik begin me juist pas zorgen te maken wanneer ze wat dat betreft op hun lauweren zouden rusten.' Derksen en Genee waren niet bereikbaar voor commentaar. VI bevestigt de authenticiteit van de column aan NU.nl.
VI Oranje kreeg de afgelopen week veel kritiek. De sfeer aan tafel zou te negatief zijn.
Waarom?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Just say hello had me wat ontoepasselijk geleken.
Nou is Gijp zelf ook wel een behoorlijke onderbreker. Kieft kan geen zin afmaken of Gijp is er weer met een coke-referentie.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
#teamgijp
Als je iemand met medicijnen in de uitzending laat zitten moet je hem daar later niet op pakken.
Ook als alles een stunt is. Derksen al weken niks nieuws horen zeggen. Zegt voetbal inhoudelijk minder dan fucking Hansie. elk onderwerp is zijn antwoord te dromen.
Gijp maakt veel grollen, maar veel voetbalopmerkingen worden afgekapt. De technische hoogstandjes die hij ziet of de reden waarom een team niet draait. Johan hoor je nooit zoiets zeggen meer. Gijp is kritisch op oranje omdat hij een liefhebber is en van hoogstandjes geniet. Johan is kritisch omdat hij zich anders dan 'het volk' wil zetten en van Gaal niet mag.
kortom, kebabnootjes liggen klaar.
Eens. Derksen moet wat vaker in KvdB gaan zitten, daar is 'ie veel scherper.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
#teamgijp
Als je iemand met medicijnen in de uitzending laat zitten moet je hem daar later niet op pakken.
Ook als alles een stunt is. Derksen al weken niks nieuws horen zeggen. Zegt voetbal inhoudelijk minder dan fucking Hansie. elk onderwerp is zijn antwoord te dromen.
Gijp maakt veel grollen, maar veel voetbalopmerkingen worden afgekapt. De technische hoogstandjes die hij ziet of de reden waarom een team niet draait. Johan hoor je nooit zoiets zeggen meer. Gijp is kritisch op oranje omdat hij een liefhebber is en van hoogstandjes geniet. Johan is kritisch omdat hij zich anders dan 'het volk' wil zetten en van Gaal niet mag.
kortom, kebabnootjes liggen klaar.
Hahaha "wel ingelichte bron"twitter:SanderKammerer twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:02:14Breaking: volgens een wel ingelichte bron heeft van der Gijp het Kurhaus verlaten en zit vanavond niet aan tafel bij #VIOranje reageer retweet
Dan mogen al die "TeamGijp mensen" wegblijven uit dat KvdB topic.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. Derksen moet wat vaker in KvdB gaan zitten, daar is 'ie veel scherper.
die bron ben ikquote:Op maandag 7 juli 2014 20:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Hahaha "wel ingelichte bron"twitter:SanderKammerer twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:02:14Breaking: volgens een wel ingelichte bron heeft van der Gijp het Kurhaus verlaten en zit vanavond niet aan tafel bij #VIOranje reageer retweet
.
Hij zit er gewoon vanavond.quote:
Jaloers?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit er gewoon vanavond.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)VI-opschroeven.dhtml
Daar gaat je korte moment of fame.
bron: www.telegraaf.nl 8 juli 2014quote:Op 7 juli 2014 escaleerde een ruzie tussen Van Der Gijp en Derksen. Van Der Gijp trok na 11 minuten na het live gaan van de uitzending een wapen uit zijn borstzak en schoot Derksen recht in het hoofd en in driemaal in het gezicht. Vervolgens schoot hij Wilfred Genee 11x in de borst. en 13x Thijs. De bewaking stormde af op van der gijp en het publiek rende weg. Van Der Gijp heeft nog 7 leden uit het publiek neergeschoten. De bewaking pakte Van Der Gijp en Van Der Gijp liet het wapen vallen. Maar op hetzelfde moment ging de bom die hij aan zijn borst had geplakt af. Dit had tot geloven dat de studio ontplofte en zowel de bewaking als van der gijp om het leven kwam. Dit drama wordt het 'Incident van 7 juli 2014 genoemd'. Wat een column wel niet kan doen.
juniquote:Op maandag 7 juli 2014 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bron: www.telegraaf.nl 8 juni 2014
het is juliquote:Op maandag 7 juli 2014 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Of juli?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
klopt. Maar veel uitzendingen doet hij het ook niet. Is geen heilige. Maar bij Gijp wordt je wel op voetbalzaken gewezen tussen de grappen door. Bij Johan nooit. Die heeft er niet zoveel verstand van, zakelijk vooral handig.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:04 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Nou is Gijp zelf ook wel een behoorlijke onderbreker. Kieft kan geen zin afmaken of Gijp is er weer met een coke-referentie.
Daar heeft Gijp het nog nooit over gehad, dus dat klopt niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:04 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Nou is Gijp zelf ook wel een behoorlijke onderbreker. Kieft kan geen zin afmaken of Gijp is er weer met een coke-referentie.
Je filmpje doet het niet mobiel. Kan je dat fixen?quote:
Kan natuurlijk cynisch bedoeld zijn geweest.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef Intellectueel het volgende:
Wel triest overigens als Johan daadwerkelijk Gijp had gebeld om te zeggen dat zijn aanstaande column weleens goed voor de kijkcijfers kan zijn.
Dan spoort helemaal niemand meer bij VI.
Eens.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. Derksen moet wat vaker in KvdB gaan zitten, daar is 'ie veel scherper.
Waardeloos filmpje hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je filmpje doet het niet mobiel. Kan je dat fixen?
Groet,
Een VI fan.
Heel raar inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef Intellectueel het volgende:
Wel triest overigens als Johan daadwerkelijk Gijp had gebeld om te zeggen dat zijn aanstaande column weleens goed voor de kijkcijfers kan zijn.
Johan is een hedendaagse Goebbels, hersenspoelt het publiek via tv, bladen, radio, games, cd's, etc etc.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef Intellectueel het volgende:
Om precies te zijn begint de uitzending om 20:32.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:13 schreef Confetti het volgende:
De messen zijn geslepen.
16 minutes from disaster.
Want?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mogen al die "TeamGijp mensen" wegblijven uit dat KvdB topic.![]()
![]()
Sierd aan tafel?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Eens.
Daar heeft hij nieuwe onderwrpen, niet omgeving en andere mensen. En kan hij zijn standaardriedels niet kwijt.
VI zit al heel lang in hetzelfde op elkaars lip. Niet alleen johan zijn fout, maar die column doe je niet. Derksen out, Sierd in kan nog best werken denk ik. Sierd kan ook best goede dingen doen dan de schijtlol. Maar gaat nooit gebeuren.
Als Derksen dat gezegd heeft....quote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom niet Tom Knipping? Is charismatisch, heeft zelfspot en kan dingen luchtig vertellen.quote:
Je moet de TV niet met de werkelijkheid verwarren, Rensie.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Derksen dat gezegd heeft....
Ik vind dit een heel vervelende situatie
ditquote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk word ik heel ongemakkelijk van de sfeer die er straks zal zijn
ik hou daar niet zo van
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef Paxcon het volgende:
ik hou daar niet zo van
Aan Gijps voetbalverstand twijfel ik geen moment. Uiteindelijk praat iedereen maar wat doorelkaar. Gisteren is er volgens mij niemand geweest die een volzin heeft kunnen uitspreken.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
klopt. Maar veel uitzendingen doet hij het ook niet. Is geen heilige. Maar bij Gijp wordt je wel op voetbalzaken gewezen tussen de grappen door. Bij Johan nooit. Die heeft er niet zoveel verstand van, zakelijk vooral handig.
Tom Knipgodquote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom niet Tom Knipping? Is charismatisch, heeft zelfspot en kan dingen luchtig vertellen.
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
Thijs Slegers vast aan tafel en de naam veranderen naar de Thijs Slegersshow
Rene zal toch nooit een rechtstreekse confrontatie aangaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef Paxcon het volgende:
ik hou daar niet zo van
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom niet Tom Knipping? Is charismatisch, heeft zelfspot en kan dingen luchtig vertellen.
Jawel hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar heeft Gijp het nog nooit over gehad, dus dat klopt niet.
Paul rot op met je blog, debielquote:
Koert is meer een presentator dan een gast.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:16 schreef Jivis het volgende:
Zet Koert Westerman er maar neer in plaats van Gijp. Dat werkte ook prima toen Gijp overspannen was en die heeft tenminste wat zelfspot.
Ga wegquote:Op maandag 7 juli 2014 20:16 schreef Jivis het volgende:
Zet Koert Westerman er maar neer in plaats van Gijp. Dat werkte ook prima toen Gijp overspannen was en die heeft tenminste wat zelfspot.
kritiek is intern inderdaad beter. Gijp heeft wel gelijk dat het om de kijker en de mensen in de studio gaat. Dat kan prima met een grap erbij.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk ben ik niet zo onder de indruk hoor, van de argumenten van Rene van der Gijp. Maar misschien kan hij dadelijk in de uitzending eens uitleggen wat hem allemaal dwarszit, in plaats van een schijtlollige flierefluiter te acteren..
Dit dus. Koertje was een prima vervangerquote:Op maandag 7 juli 2014 20:16 schreef Jivis het volgende:
Dat was vervelend ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:16 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Aan Gijps voetbalverstand twijfel ik geen moment. Uiteindelijk praat iedereen maar wat doorelkaar. Gisteren is er volgens mij niemand geweest die een volzin heeft kunnen uitspreken.
Die show was legendarischquote:Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef DrDentz het volgende:
De beste show ooit begon met Johan als presentator en Schelvis als enige gast.
De Sneeuwshowquote:Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef DrDentz het volgende:
De beste show ooit begon met Johan als presentator en Schelvis als enige gast.
Ik zou het even doorgeven aan mijn tante.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Mensen die de GTST-boxen op DVD kopen verdienen het niet om te leven.
En een paar stukjes vlees onder de noemer 'mixed grill'quote:Op maandag 7 juli 2014 20:19 schreef THEFXR het volgende:
leuk voor het publiek, heb je 80 euro betaalt, krijg je een ijskoude flopshow zonder voetbal
Tja, welke totale idioot gaat er dan ook 80 euro betalen om daar te mogen zitten.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:19 schreef THEFXR het volgende:
leuk voor het publiek, heb je 80 euro betaalt, krijg je een ijskoude flopshow zonder voetbal
Tuurlijk.quote:
om uiteindelijk wat bitterballen te mogen vreten.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, welke totale idioot gaat er dan ook 80 euro betalen om daar te mogen zitten.
Onzin. Kijkcijfers is niks mis mee. Als er geen voetbal op is scoort VI net zo hoog als StudioNasi.quote:Gijp: Derksen wil met 'ruzie' kijkcijfers VI opschroeven
Oa. de kerstkaarten uit Colombia-grap. (5.5/10)quote:Op maandag 7 juli 2014 20:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Namen en rugnummers dan ga ik het terugkijken.
Lees ff de afgelopen 3 topics terugquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:22 schreef Paxcon het volgende:
Had het geluid op m'n PC aanstaan, helaas zag ik te laat dat Genee in beeld was
Mag je daar als hetero ook aan meedoen?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zult maar aan de GTST-quiz mee doen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:22 schreef Paxcon het volgende:
Had het geluid op m'n PC aanstaan, helaas zag ik te laat dat Genee in beeld was
Jij impliceert dus dat Remco en Roland homo zijn?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag je daar als hetero ook aan meedoen?
Neequote:Op maandag 7 juli 2014 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag je daar als hetero ook aan meedoen?
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij impliceert dus dat Remco en Roland homo zijn?
Broers en nichten tegelijkertijd hihihihiquote:Op maandag 7 juli 2014 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij impliceert dus dat Remco en Roland homo zijn?
die zijn al uren koud, daar aan tafelquote:Op maandag 7 juli 2014 20:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
om uiteindelijk wat bitterballen te mogen vreten.
Mikey vindt dit leuk.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Mensen die de GTST-boxen op DVD kopen verdienen het niet om te leven.
Had het over dat Genee schijnbaar ergens in beeld is geweest netquote:
Lui dik varken.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil niet kijken maar mijn afstandsbediening is al maanden stuk en ben te moe om op te staan
Gebruik je kat als slaaf.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil niet kijken maar mijn afstandsbediening is al maanden stuk en ben te moe om op te staan
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
WIJ WILLEN JOHAN ZIEN WIJ WILLEN JOHAN ZIEN
Je quote de verkeerde persoonquote:Op maandag 7 juli 2014 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
koop dan gewoon een 5 euro action vervanger
quote:
Ego's.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je met elkaar zoveel geld binnen harkt met het praten over voetbal aan een tafel, hoe haal je het dan in je hoofd om ruzie met elkaar te gaan maken.
oo mijn pc was het 20:27quote:Op maandag 7 juli 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 20:32 begint het, dus 4 minuten. Wat kan je goed klokkijkken xD.
Dat kan. Mijn klok staat ook wel eens op 00:00 terwijl het 15:52. Dan zet ik net mijn stekkerdoos aan en dan denk ik ''huh'', hoe kan dat nou!!!quote:
quote:'Johan als mens respecteer ik totaal niet. Als ik een vriendenlijst zou moeten maken, staat hij ergens op plaats 384.000. Het is een naargeestig type. Als ik arriveer bij de studio geef ik hem een hand en na afloop ook. We hebben ook nooit een gesprek. Maar weet je, dat is al vijf jaar zo. En ik kom niet voor Johan naar VI, maar voor het voetbal. En voor de man die helemaal uit Roermond komt voor mijn handtekening. Dit alles verandert helemaal niets aan het programma. Ik zit vanavond gewoon aan tafel.'
Je vergeet Brugklas op NED3quote:Op maandag 7 juli 2014 20:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Nederlandse televisie
Het is omdat voetbal en programma's over voetbal op tv komen anders zou mijn tv nooit aanstaan
Oh, oh, hup #teamDerksenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:29 schreef Old_Pal het volgende:
Van der Gijp, zelf een emotioneel en geestelijk wrak gezien zijn verleden, zegt over Derksen:
[..]
wat weet jij toch weinig over die mensen zegquote:Op maandag 7 juli 2014 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
Gijp en Derksen konden vroeger toch juist altijd heel goed met elkaar?![]()
VI Oranje 2010 tijden dit dat.
Eens.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
Potverdikkie wat heeft die rechter een stel schitterende grote tieten zeg.
Wel lekker wijfiequote:Op maandag 7 juli 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
Niks mis meequote:Op maandag 7 juli 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
Die met dat camo shirtje?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
La gaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Gijp was zou ik die Johan direct een ongelofelijke poffert op z'n neus geven!
Ik heb het op de achtergrond opstaanquote:Op maandag 7 juli 2014 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
Eerst moet VI al wachten op GTST. Nu moeten wij verdomme wachten op een fucking GTST quiz. KUT RTL 4!
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou de frikandel door beide gangen slingeren
In mijn geval een knakworstjequote:Op maandag 7 juli 2014 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou de frikandel door beide gangen slingeren
Dat zijn gewoon flikkersquote:Op maandag 7 juli 2014 20:34 schreef ReplaR het volgende:
Welke 'man' gaat hieraan meedoen?!
zou me kapotschamen
Nee man ik ken alleen Arniequote:Op maandag 7 juli 2014 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, dat imago van jou is niet meer te redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |