Als Derksen dat gezegd heeft....quote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef Intellectueel het volgende:
Wel triest overigens als Johan daadwerkelijk Gijp had gebeld om te zeggen dat zijn aanstaande column weleens goed voor de kijkcijfers kan zijn.
Dan spoort helemaal niemand meer bij VI.

Waarom niet Tom Knipping? Is charismatisch, heeft zelfspot en kan dingen luchtig vertellen.quote:

Je moet de TV niet met de werkelijkheid verwarren, Rensie.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Derksen dat gezegd heeft....
Ik vind dit een heel vervelende situatie

ditquote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk word ik heel ongemakkelijk van de sfeer die er straks zal zijn
ik hou daar niet zo van

quote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef Paxcon het volgende:
ik hou daar niet zo van

Aan Gijps voetbalverstand twijfel ik geen moment. Uiteindelijk praat iedereen maar wat doorelkaar. Gisteren is er volgens mij niemand geweest die een volzin heeft kunnen uitspreken.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
klopt. Maar veel uitzendingen doet hij het ook niet. Is geen heilige. Maar bij Gijp wordt je wel op voetbalzaken gewezen tussen de grappen door. Bij Johan nooit. Die heeft er niet zoveel verstand van, zakelijk vooral handig.

Tom Knipgodquote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom niet Tom Knipping? Is charismatisch, heeft zelfspot en kan dingen luchtig vertellen.

quote:

quote:Op maandag 7 juli 2014 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
Thijs Slegers vast aan tafel en de naam veranderen naar de Thijs Slegersshow

Rene zal toch nooit een rechtstreekse confrontatie aangaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef Paxcon het volgende:
ik hou daar niet zo van

quote:Op maandag 7 juli 2014 20:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom niet Tom Knipping? Is charismatisch, heeft zelfspot en kan dingen luchtig vertellen.

Jawel hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar heeft Gijp het nog nooit over gehad, dus dat klopt niet.

Paul rot op met je blog, debielquote:

Koert is meer een presentator dan een gast.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:16 schreef Jivis het volgende:
Zet Koert Westerman er maar neer in plaats van Gijp. Dat werkte ook prima toen Gijp overspannen was en die heeft tenminste wat zelfspot.

Ga wegquote:Op maandag 7 juli 2014 20:16 schreef Jivis het volgende:
Zet Koert Westerman er maar neer in plaats van Gijp. Dat werkte ook prima toen Gijp overspannen was en die heeft tenminste wat zelfspot.

kritiek is intern inderdaad beter. Gijp heeft wel gelijk dat het om de kijker en de mensen in de studio gaat. Dat kan prima met een grap erbij.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk ben ik niet zo onder de indruk hoor, van de argumenten van Rene van der Gijp. Maar misschien kan hij dadelijk in de uitzending eens uitleggen wat hem allemaal dwarszit, in plaats van een schijtlollige flierefluiter te acteren..

Dit dus. Koertje was een prima vervangerquote:Op maandag 7 juli 2014 20:16 schreef Jivis het volgende:

Dat was vervelend ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:16 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Aan Gijps voetbalverstand twijfel ik geen moment. Uiteindelijk praat iedereen maar wat doorelkaar. Gisteren is er volgens mij niemand geweest die een volzin heeft kunnen uitspreken.

Die show was legendarischquote:Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef DrDentz het volgende:
De beste show ooit begon met Johan als presentator en Schelvis als enige gast.

De Sneeuwshowquote:Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef DrDentz het volgende:
De beste show ooit begon met Johan als presentator en Schelvis als enige gast.

Ik zou het even doorgeven aan mijn tante.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Mensen die de GTST-boxen op DVD kopen verdienen het niet om te leven.

En een paar stukjes vlees onder de noemer 'mixed grill'quote:Op maandag 7 juli 2014 20:19 schreef THEFXR het volgende:
leuk voor het publiek, heb je 80 euro betaalt, krijg je een ijskoude flopshow zonder voetbal

Tja, welke totale idioot gaat er dan ook 80 euro betalen om daar te mogen zitten.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:19 schreef THEFXR het volgende:
leuk voor het publiek, heb je 80 euro betaalt, krijg je een ijskoude flopshow zonder voetbal

Tuurlijk.quote:

om uiteindelijk wat bitterballen te mogen vreten.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, welke totale idioot gaat er dan ook 80 euro betalen om daar te mogen zitten.

Onzin. Kijkcijfers is niks mis mee. Als er geen voetbal op is scoort VI net zo hoog als StudioNasi.quote:Gijp: Derksen wil met 'ruzie' kijkcijfers VI opschroeven

Oa. de kerstkaarten uit Colombia-grap. (5.5/10)quote:Op maandag 7 juli 2014 20:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Namen en rugnummers dan ga ik het terugkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |