Lees ff de afgelopen 3 topics terugquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:22 schreef Paxcon het volgende:
Had het geluid op m'n PC aanstaan, helaas zag ik te laat dat Genee in beeld was
Mag je daar als hetero ook aan meedoen?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zult maar aan de GTST-quiz mee doen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:22 schreef Paxcon het volgende:
Had het geluid op m'n PC aanstaan, helaas zag ik te laat dat Genee in beeld was
Jij impliceert dus dat Remco en Roland homo zijn?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag je daar als hetero ook aan meedoen?
Neequote:Op maandag 7 juli 2014 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag je daar als hetero ook aan meedoen?
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij impliceert dus dat Remco en Roland homo zijn?
Broers en nichten tegelijkertijd hihihihiquote:Op maandag 7 juli 2014 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij impliceert dus dat Remco en Roland homo zijn?
die zijn al uren koud, daar aan tafelquote:Op maandag 7 juli 2014 20:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
om uiteindelijk wat bitterballen te mogen vreten.
Mikey vindt dit leuk.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Mensen die de GTST-boxen op DVD kopen verdienen het niet om te leven.
Had het over dat Genee schijnbaar ergens in beeld is geweest netquote:
Lui dik varken.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil niet kijken maar mijn afstandsbediening is al maanden stuk en ben te moe om op te staan
Gebruik je kat als slaaf.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil niet kijken maar mijn afstandsbediening is al maanden stuk en ben te moe om op te staan
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
WIJ WILLEN JOHAN ZIEN WIJ WILLEN JOHAN ZIEN
Je quote de verkeerde persoonquote:Op maandag 7 juli 2014 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
koop dan gewoon een 5 euro action vervanger
quote:
Ego's.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je met elkaar zoveel geld binnen harkt met het praten over voetbal aan een tafel, hoe haal je het dan in je hoofd om ruzie met elkaar te gaan maken.
oo mijn pc was het 20:27quote:Op maandag 7 juli 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 20:32 begint het, dus 4 minuten. Wat kan je goed klokkijkken xD.
Dat kan. Mijn klok staat ook wel eens op 00:00 terwijl het 15:52. Dan zet ik net mijn stekkerdoos aan en dan denk ik ''huh'', hoe kan dat nou!!!quote:
quote:'Johan als mens respecteer ik totaal niet. Als ik een vriendenlijst zou moeten maken, staat hij ergens op plaats 384.000. Het is een naargeestig type. Als ik arriveer bij de studio geef ik hem een hand en na afloop ook. We hebben ook nooit een gesprek. Maar weet je, dat is al vijf jaar zo. En ik kom niet voor Johan naar VI, maar voor het voetbal. En voor de man die helemaal uit Roermond komt voor mijn handtekening. Dit alles verandert helemaal niets aan het programma. Ik zit vanavond gewoon aan tafel.'
Je vergeet Brugklas op NED3quote:Op maandag 7 juli 2014 20:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Nederlandse televisie
Het is omdat voetbal en programma's over voetbal op tv komen anders zou mijn tv nooit aanstaan
Oh, oh, hup #teamDerksenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:29 schreef Old_Pal het volgende:
Van der Gijp, zelf een emotioneel en geestelijk wrak gezien zijn verleden, zegt over Derksen:
[..]
wat weet jij toch weinig over die mensen zegquote:Op maandag 7 juli 2014 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
Gijp en Derksen konden vroeger toch juist altijd heel goed met elkaar?![]()
VI Oranje 2010 tijden dit dat.
Eens.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
Potverdikkie wat heeft die rechter een stel schitterende grote tieten zeg.
Wel lekker wijfiequote:Op maandag 7 juli 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
Niks mis meequote:Op maandag 7 juli 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |