SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
En dit.quote:
Wel nodigquote:Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
Helmond. Toelichting lijkt me niet nodig.
Het is een beetje als Eindhoven, maar dan nog erger. Drugsstadje vol achterlijke sjonnies.quote:
Valt niet meequote:Op maandag 7 juli 2014 20:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Was ik laatst nog. Centrum dan.
Oke ik heb Gouda gestemd wegens de Marokkanen daarquote:Op maandag 7 juli 2014 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een beetje als Eindhoven, maar dan nog erger. Drugsstadje vol achterlijke sjonnies.
Dat heeft op zijn minst nog een redelijk mooi centrum.quote:
Haha, heb ik vaker gehoord. Vooral van mensen uit Middelburg. Maar meest pauperig van Nederland, nee.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oke ik heb Gouda gestemd wegens de Marokkanen daar
die ook jaquote:
Kom maar niet in de Graafse Wijk/Hambaken/Kruiskamp want je schrikt je eigen de tering.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heeft op zijn minst nog een redelijk mooi centrum.
Oh dat weet ik verder niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef Koenani het volgende:
[..]
Kom maar niet in de Graafse Wijk/Hambaken/Kruiskamp want je schrikt je eigen de tering.
quote:
quote:
En waarom dan wel?quote:
Ja maar dat gaat dan over alleen de Graafse Wijk (daar zitten alle Sjonnies en Anita's).quote:Op maandag 7 juli 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
Oh wacht, over Den Bosch is toch ook een aflevering van Probleemwijken of niet?
srs?quote:
Ach ja, dat heb je in iedere stad wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:13 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat dan over alleen de Graafse Wijk (daar zitten alle Sjonnies en Anita's).
De andere 2 wijken zijn zeg maar de 'gekleurde' wijken.
Ga maar weer hypocriet zitten doenquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:04 schreef Bijna het volgende:
Almelo natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!
Denken dat ik dit niet lees
Het was dan ook een grapje.quote:
Ja, er is de laatste ~10 jaar heel veel gedaan om de stad te verbeteren en aan te pakken, vele pauperflats waar in de jaren 90 veel problemen waren (en Den Helder zijn slechte naam aan dankt) zijn gesloopt. Nieuwe winkelcentra zijn er gekomen, en natuurlijk gaan er winkels weg net als in de rest van Nederland (op Amsterdam centrum na dan). Er is 7 kilometer strand en veel duinen en bos waar je prachtig kan hardlopen en fietsen. Er worden ook heel veel evenementen gehouden de laatste jaren. Daarnaast is hier de schoonste lucht, minste regen en meeste zon van heel Nederland.quote:
het blijft den.helderquote:Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, er is de laatste ~10 jaar heel veel gedaan om de stad te verbeteren en aan te pakken, vele pauperflats waar in de jaren 90 veel problemen waren (en Den Helder zijn slechte naam aan dankt) zijn gesloopt. Nieuwe winkelcentra zijn er gekomen, en natuurlijk gaan er winkels weg net als in de rest van Nederland (op Amsterdam centrum na dan). Er is 7 kilometer strand en veel duinen en bos waar je prachtig kan hardlopen en fietsen. Er worden ook heel veel evenementen gehouden de laatste jaren. Daarnaast is hier de schoonste lucht, minste regen en meeste zon van heel Nederland.
2e rijtjequote:
Plus mariniers en offshore-homo's. Terechte keuze.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Den Helder.
Niet vanwege de verpaupering maar de winderige troosteloosheid.
Ik stem er alleen op omdat Bijna.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Laat me raden. Je bent er al 10 jaar niet meer geweest.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik stem er alleen op omdat Bijna.
Ik ken heel Heerlen niet.
Dit ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:50 schreef Zeetakje het volgende:
Op Almelo stemmen!
We hebben het hier wel over de goudkust van het oosten he![]()
Roosendaal is nog te begrijpenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:52 schreef hoink581 het volgende:
Wat doen Breda en Roosendaal in dit rijtje?
Nou nouquote:
Mensen die wel op Kerkrade stemmenquote:
quote:
Mwah, ja oke het centrum is niet veel soeps en de Westrand en Kroeven zijn ook niet om over naar huis te schrijven.quote:
Oké dat is ook weer waarquote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mwah, ja oke het centrum is niet veel soeps en de Westrand en Kroeven zijn ook niet om over naar huis te schrijven.
Maar pauper is het ook niet.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme welke mongool heeft Eindhoven gestemd
Als grote stad heb ik ook den haag gestemd.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Plus mariniers en offshore-homo's. Terechte keuze.
Ikzelf heb Gouda en Den Haag gestemd. Meest naargeestigen vind ik, maar ook wat er in het nieuws over staat heeft meegespeeld.
Goed argument inderdaad!quote:
in het centrum zijn toch wel een aantal hele luxe appartementencomplexen te vinden.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mwah, ja oke het centrum is niet veel soeps en de Westrand en Kroeven zijn ook niet om over naar huis te schrijven.
Maar pauper is het ook niet.
want een stad lelijk of niet leuk vinden moet je onderbouwen, tis een mening flapdrol!quote:
Maar ook meningen zijn ergens op gebaseerd. En omdat aardig wat mensen jouw mening delen zou ik wel eens willen weten waarom.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
want een stad lelijk of niet leuk vinden moet je onderbouwen, tis een mening flapdrol!
Had het toch niet gewonnen van Almere. Kijk het verschil in stemmen dan tussen de 1ste en de 2e plaats van provinciesteden.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Niet serieus te nemen als Arnhem er niet bij staat.
Den Haag is helemaal geen pauperstad. Je hebt wel pauper buurten maar dat is ook discutabel.quote:
als hij dat nu wel vindquote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Den Haag is helemaal geen pauperstad. Je hebt wel pauper buurten maar dat is ook discutabel.
Mijn mening is superieur hè?quote:
Klopt, maar Arnhem krijgt nu niet de eer die het verdient.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Had het toch niet gewonnen van Almere. Kijk het verschil in stemmen dan tussen de 1ste en de 2e plaats van provinciesteden.
Deze poll vloeide voort uit een topic in KLB.quote:
open er een topic overquote:
Was fa2 g jatoch?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Deze poll vloeide voort uit een topic in KLB.
Zat andere topics in KLB waar je over kan klagen Guus. Dus niet zo bijdehand doen alsjeblieft.
Hier hoef je enkel te stemmen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik open enkel kwaliteit, dus dat doet mijn reputatie niet veel goeds.
quote:
Daar had ik het niet overquote:
Ik ben een keer in Enschede geweest en niet verder dan de Veste, dus ik heb geen idee.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over
Maar de culturele stad Enschede
Kerkradenaar zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mensen die wel op Kerkrade stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, helaas wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:32 schreef Strani het volgende:
Is Almere écht zo erg? Ik ben er nooit geweest. Is iedereen die op Almere heeft gestemd, er ook geweest?
Laatst in Eindhoven centrum geweest voor het eerst............. ik wist niet wat ik zag.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cultuur ja? Zoals wat? Het huifkarrenmuseum?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over
Maar de culturele stad Enschede
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:34 schreef Cikx het volgende:
Ik ken iemand uit Heerlen en dat is echt een pauper. Heerlen dus.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:47 schreef Michielos het volgende:
Gouda, Heerlen & Geleen. Pauperiger kan echt niet.
Het eiland Tholen is wel zo'n beetje het ergst. Gereformeerd is dat geloof ik. Maar pauperig, nou nee.quote:
Nou, wat een vooroordelen weer hoor. Beetje last van Gooische arrogantie, Guusje?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Cultuur ja? Zoals wat? Het huifkarrenmuseum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oke ik heb Gouda gestemd wegens de Marokkanen daar
Is dat elke avond zo verlicht?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:30 schreef El_Matador het volgende:
Gouda??? Prachtige stad.
[ afbeelding ]
Helmond, Hoofddorp en Almere zijn pauperdorpen die direct afgezonken dienen te worden.
Als je al in Nederland woont (quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nou, wat een vooroordelen weer hoor. Beetje last van Gooische arrogantie, Guusje?
In mijn eerste studententijd in Enschede heb ik lopen jammen in het Volkspark, rondgezworven op de stadscampus (Wijk in het centrum van de stad met de Hogeschool, College's en allemaal studentenleef), regelmatig veelbelovende nieuwe artiest bekeken in poppodium ATAK!, voetbalwedstrijden gevolgd in het Arke Stadion (nu Grolsch Veste), op de Oude Markt bier gedronken in Café De Kater () met de oude kerk op de achtergrond, en nog zoveel meer.
En de Grolsch-fabriek natuurlijk (wat oorspronkelijk uit Groenlo komt, wat eerder Grolle heette).Wij, de klb keuning, oneerbiedig Guusje noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 05:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Even een verzoekje van onze luisteraars ter opleuking dezer topic.
Rotterdam is een bazenstad. In echte steden heb je nou eenmaal ook paupers, er is geen wereldstad zonder paupers.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:07 schreef Noriega het volgende:
Rotterdam is nog best leuk. Wonen wel wat paupers maar het is toch ook wel een toffe stad.
Ik geloof inderdaad ook dat dat een belangrijke faktor is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:59 schreef OeJ het volgende:
Als er maar genoeg 'white trash' (PVV-volk) in je stad woont, dan kom je vanzelf in de bovenste regionen in deze poll.
Dit. Ben alweer sinds woensdag in Rotterdam en vermaak me prima.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Rotterdam is een bazenstad. In echte steden heb je nou eenmaal ook paupers, er is geen wereldstad zonder paupers.
Wenfer wat mot je?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wij, de klb keuning, oneerbiedig Guusje noemen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:50 schreef Zeetakje het volgende:
Op Almelo stemmen!
Helmond doet het inderdaad vrij 'goed' in de poll.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
Helmond. Toelichting lijkt me niet nodig.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:50 schreef Zeetakje het volgende:
Op Almelo stemmen!
Jezus.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]Hengelo is de pauperstad van het oosten.
Dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:50 schreef ChillTuup het volgende:
Heerlen en Kerkrade zijn beide niet meer zo erg hoor. Vooral een stempel van de jaren 80/90 toen het hier een heel stuk erger was. Vooral veel initiatieven en subsidies die juist verpaupering tegen gaan de laatste jaren. Zijn wel nog wijken die een stuk minder zijn maar de ergste wijken zijn ondertussen wel aan het verbeteren (Heilust, Heerlenerbaan, Kaalheide, Heerlen.Kerkrade Centrum)
Wat betreft Kerkrade wel hoor, misschien Bleijerheide ook wel erbij nemen. Heerlen Centrum vooral door de vroegere leegstand en junks ten opzicht van nu. Heerlen Noord (als ik het goed heb) met Meezenbroek, Heerlerheide had ik er misschien ook bij kunnen zetten al kom ik daar zelf niet vaak vandaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dit.
Alleen zijn dat niet de ergste wijken die je noemt.
75% van Hoensbroek is sjappie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:50 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Wat betreft Kerkrade wel hoor, misschien Bleijerheide ook wel erbij nemen. Heerlen Centrum vooral door de vroegere leegstand en junks ten opzicht van nu. Heerlen Noord (als ik het goed heb) met Meezenbroek, Heerlerheide had ik er misschien ook bij kunnen zetten al kom ik daar zelf niet vaak vandaar.
Maar als ik bijvoorbeeld de Heilust bekijk: vieze oude grijze betonnen woningen verbouwd naar moderne energy zuinige dingen, flats weggehaald om er een park van te maken etc zie ik hier wel een fatsoenlijk toekomst perspectief in.
Kan zijn dat ik wat wijken vergeten ben nog hoor ^^
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Kerkradenaar zijn.Hahaha proud of it!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
maar hoe goed ken je de stad daadwerkelijk?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:57 schreef Catdog het volgende:
Rotterdam sowieso.
Heb altijd het gevoel dat half Rotterdam als deze mongool is
En de andere helft buitenlanders.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef Koenani het volgende:
[..]
Kom maar niet in de Graafse Wijk/Hambaken/Kruiskamp want je schrikt je eigen de tering.
Die scholen daarquote:
Mijn heldquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:50 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Wat betreft Kerkrade wel hoor, misschien Bleijerheide ook wel erbij nemen. Heerlen Centrum vooral door de vroegere leegstand en junks ten opzicht van nu. Heerlen Noord (als ik het goed heb) met Meezenbroek, Heerlerheide had ik er misschien ook bij kunnen zetten al kom ik daar zelf niet vaak vandaar.
Maar als ik bijvoorbeeld de Heilust bekijk: vieze oude grijze betonnen woningen verbouwd naar moderne energy zuinige dingen, flats weggehaald om er een park van te maken etc zie ik hier wel een fatsoenlijk toekomst perspectief in.
Kan zijn dat ik wat wijken vergeten ben nog hoor ^^
De rosse buurt die vrij omvangrijk is, overvloed aan scootermarokkaantjes die je uitschelden als je door groen oversteekt en de linkse grachtengordelelite van DWDD.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:52 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Wat heeft jou ervan weerhouden om ooit naar Amsterdam te komen?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:57 schreef Catdog het volgende:
Rotterdam sowieso.
Heb altijd het gevoel dat half Rotterdam als deze mongool is
En de andere helft buitenlanders.
Het valt heel erg mee allemaal. Alleen in Oost kan je beter niet komen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:15 schreef Copthorne het volgende:
[..]
De rosse buurt die vrij omvangrijk is, overvloed aan scootermarokkaantjes die je uitschelden als je door groen oversteekt en de linkse grachtengordelelite van DWDD.
Bezint veur da ge begintquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:03 schreef Azorius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al zo vaak gepost, maar toch.
Vinkeplein of zoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:51 schreef Prullenbak6 het volgende:
Almelo pauperstad, ik kom er regelmatig. Dan heb je nog dat buurtje achter het centrale station en bij dat kleinere station, vinker nog wat of hoe heet dat. De naam heeft die buurt al iig mee.![]()
Lekker in mien voortuun zittn ja, kats aan de uuro shopper pils.
Ligt ook aan het volk wat er woont.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:06 schreef Mandéra het volgende:
Ik woon nu 2 jaar in Heerlen-Centrum en voel me hartstikke veilig. Vroeger was het wel een pauperstad schijnbaar maar hele stad hangt vol met camera's nu. Denk niet dat Heerlen erger is dan menig andere stad in NL want elke stad heeft wel van 1/2 gare wijken waar je liever niet komt.
Heerlen valt inderdaad reuze mee. Nederland heeft steden die veel meer verpauperd zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:06 schreef Mandéra het volgende:
Ik woon nu 2 jaar in Heerlen-Centrum en voel me hartstikke veilig. Vroeger was het wel een pauperstad schijnbaar maar hele stad hangt vol met camera's nu. Denk niet dat Heerlen erger is dan menig andere stad in NL want elke stad heeft wel van 1/2 gare wijken waar je liever niet komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |