quote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik stem er alleen op omdat Bijna.
Ik ken heel Heerlen niet.
Dit ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:50 schreef Zeetakje het volgende:
Op Almelo stemmen!
We hebben het hier wel over de goudkust van het oosten he![]()
Roosendaal is nog te begrijpenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:52 schreef hoink581 het volgende:
Wat doen Breda en Roosendaal in dit rijtje?
Nou nouquote:
Mensen die wel op Kerkrade stemmenquote:
quote:
Mwah, ja oke het centrum is niet veel soeps en de Westrand en Kroeven zijn ook niet om over naar huis te schrijven.quote:
Oké dat is ook weer waarquote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mwah, ja oke het centrum is niet veel soeps en de Westrand en Kroeven zijn ook niet om over naar huis te schrijven.
Maar pauper is het ook niet.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme welke mongool heeft Eindhoven gestemd
Als grote stad heb ik ook den haag gestemd.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Plus mariniers en offshore-homo's. Terechte keuze.
Ikzelf heb Gouda en Den Haag gestemd. Meest naargeestigen vind ik, maar ook wat er in het nieuws over staat heeft meegespeeld.
Goed argument inderdaad!quote:
in het centrum zijn toch wel een aantal hele luxe appartementencomplexen te vinden.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mwah, ja oke het centrum is niet veel soeps en de Westrand en Kroeven zijn ook niet om over naar huis te schrijven.
Maar pauper is het ook niet.
want een stad lelijk of niet leuk vinden moet je onderbouwen, tis een mening flapdrol!quote:
Maar ook meningen zijn ergens op gebaseerd. En omdat aardig wat mensen jouw mening delen zou ik wel eens willen weten waarom.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
want een stad lelijk of niet leuk vinden moet je onderbouwen, tis een mening flapdrol!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |