Het valt heel erg mee allemaal. Alleen in Oost kan je beter niet komen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:15 schreef Copthorne het volgende:
[..]
De rosse buurt die vrij omvangrijk is, overvloed aan scootermarokkaantjes die je uitschelden als je door groen oversteekt en de linkse grachtengordelelite van DWDD.
Bezint veur da ge begintquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:03 schreef Azorius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al zo vaak gepost, maar toch.
Vinkeplein of zoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:51 schreef Prullenbak6 het volgende:
Almelo pauperstad, ik kom er regelmatig. Dan heb je nog dat buurtje achter het centrale station en bij dat kleinere station, vinker nog wat of hoe heet dat. De naam heeft die buurt al iig mee.![]()
Lekker in mien voortuun zittn ja, kats aan de uuro shopper pils.
Ligt ook aan het volk wat er woont.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:06 schreef Mandéra het volgende:
Ik woon nu 2 jaar in Heerlen-Centrum en voel me hartstikke veilig. Vroeger was het wel een pauperstad schijnbaar maar hele stad hangt vol met camera's nu. Denk niet dat Heerlen erger is dan menig andere stad in NL want elke stad heeft wel van 1/2 gare wijken waar je liever niet komt.
Heerlen valt inderdaad reuze mee. Nederland heeft steden die veel meer verpauperd zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:06 schreef Mandéra het volgende:
Ik woon nu 2 jaar in Heerlen-Centrum en voel me hartstikke veilig. Vroeger was het wel een pauperstad schijnbaar maar hele stad hangt vol met camera's nu. Denk niet dat Heerlen erger is dan menig andere stad in NL want elke stad heeft wel van 1/2 gare wijken waar je liever niet komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |