SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
En dit.quote:
Wel nodigquote:Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
Helmond. Toelichting lijkt me niet nodig.
Het is een beetje als Eindhoven, maar dan nog erger. Drugsstadje vol achterlijke sjonnies.quote:
Valt niet meequote:Op maandag 7 juli 2014 20:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Was ik laatst nog. Centrum dan.
Oke ik heb Gouda gestemd wegens de Marokkanen daarquote:Op maandag 7 juli 2014 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een beetje als Eindhoven, maar dan nog erger. Drugsstadje vol achterlijke sjonnies.
Dat heeft op zijn minst nog een redelijk mooi centrum.quote:
Haha, heb ik vaker gehoord. Vooral van mensen uit Middelburg. Maar meest pauperig van Nederland, nee.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oke ik heb Gouda gestemd wegens de Marokkanen daar
die ook jaquote:
Kom maar niet in de Graafse Wijk/Hambaken/Kruiskamp want je schrikt je eigen de tering.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heeft op zijn minst nog een redelijk mooi centrum.
Oh dat weet ik verder niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef Koenani het volgende:
[..]
Kom maar niet in de Graafse Wijk/Hambaken/Kruiskamp want je schrikt je eigen de tering.
quote:
quote:
En waarom dan wel?quote:
Ja maar dat gaat dan over alleen de Graafse Wijk (daar zitten alle Sjonnies en Anita's).quote:Op maandag 7 juli 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
Oh wacht, over Den Bosch is toch ook een aflevering van Probleemwijken of niet?
srs?quote:
Ach ja, dat heb je in iedere stad wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:13 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat dan over alleen de Graafse Wijk (daar zitten alle Sjonnies en Anita's).
De andere 2 wijken zijn zeg maar de 'gekleurde' wijken.
Ga maar weer hypocriet zitten doenquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:04 schreef Bijna het volgende:
Almelo natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!
Denken dat ik dit niet lees
Het was dan ook een grapje.quote:
Ja, er is de laatste ~10 jaar heel veel gedaan om de stad te verbeteren en aan te pakken, vele pauperflats waar in de jaren 90 veel problemen waren (en Den Helder zijn slechte naam aan dankt) zijn gesloopt. Nieuwe winkelcentra zijn er gekomen, en natuurlijk gaan er winkels weg net als in de rest van Nederland (op Amsterdam centrum na dan). Er is 7 kilometer strand en veel duinen en bos waar je prachtig kan hardlopen en fietsen. Er worden ook heel veel evenementen gehouden de laatste jaren. Daarnaast is hier de schoonste lucht, minste regen en meeste zon van heel Nederland.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |