abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2014 @ 13:39:22 #1
430758 robinsvibes
Alien Intervention
pi_142002998
Hoi, ik heb ben bezig met het schrijven van documenten m.b.t. tot het onderwerp 'Alien Intervention'. Het is nog allemaal in het Engels. Ik wil het op zich best gaan vertalen maar ik mag aannemen dat mensen hier ook best Engels kunnen en wil graag meningen horen.

Maar voodat ik vooruit loop m.b.t. 'interventie':

Als men niet te veel wil lezen heb ik een document 'Proof_revised.pdf' toegevoegd aan m'n google drive. Dit gaat over het leren zien van 'bewijs' van een 'coverup' mbt Aliens/UFO's. Coverup is een keihard feit; niemand die echt naar dit onderwerp wil kijken kan dit ontkennen; dat is mijn stelling.

Er zijn zoveel dingen te vinden en zoveel, interessante mensen die naar voren zijn gekomen. Kijk nou naar wat voor 'high caliber' figuren het zijn; zoals o.a. die ex-minister van defensie Paul Hellyer en Word Bank klokkenluidster Karen Hudes (zie m'n pdf). Het is toch niet normaal dat dat niet op het journaal komt? Hoe kan er geen zwijg-complot zijn op dit punt als er zoveel over het onderwerp te vinden is?

Ik hoop dat men de nodige verbanden zal trekken, incl. de bankiers elite, het spelletje dat ze spelen en dat er al een niet-menselijke intelligentie die al op aarde bezig is. Het zou een hoop verklaren...

Google Drive met pdf's:
https://drive.google.com/(...)28&usp=docslist_api#

Belangrijke info voor de mensheid:
http://alliesofhumanity.org

Ik hoop dat dit, belangrijke onderwerp, besproken kan worden op FOK. Het is belangrijker dan je denkt want het raakt de hele wereld. Ik heb alleen heel veel moeite met anderen te overtuigen tot nu toe, dus hulp is welkom.

ps: ik heb ook (negatieve) persoonlijke ervaringen met aliens, maar ik kan dat niet bewijzen dus heb ik het er uit gelaten.

[ Bericht 10% gewijzigd door robinsvibes op 07-07-2014 17:05:41 ]
Alien Intervention: Informatie om te verspreiden (work in progress: feedback is welkom, maar niet van closed minded skeptics ):<br />https://drive.google.com/(...)28&usp=docslist_api#
pi_142003178
Coverup is een keihard feit; niemand die echt naar dit onderwerp wil kijken kan dit ontkennen; dat is mijn stelling.

Mooie stelling, maar die kan je niet verdedigen. Tenzij je in die onzin Area 51 verhalen gelooft.
pi_142003198
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 07-07-2014 20:35:28 ]
-XOXO-
  maandag 7 juli 2014 @ 13:49:17 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_142003343
Kan je een beetje samenvatten wat je bevindingen zijn?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 7 juli 2014 @ 13:49:35 #5
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_142003356
quote:
Ik hoop dat men de nodige verbanden zal trekken, incl. de bankiers elite, het spelletje dat ze spelen en dat er al een niet-menselijke intelligentie die al op aarde bezig is. Het zou een hoop verklaren...
De bankiers-elite en aliens. Het klinkt heel logisch ,maar je moet het maar net zien. De aliens die al de technologie hebben om helemaal ongezien de aarde te bereiken en hier te overleven hebben natuurlijk wel genoeg aards geld nodig om ook een keer een lekkere Bigmac te halen in de Drive-in.

Bedankt voor deze eye-opener! Ik ben vanaf nu op mijn hoede!!!
Ik heb geen signature.
pi_142003569
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:39 schreef robinsvibes het volgende:
Bovine excrement. Als er bezoek zou zijn van een andere levensvorm, dan zou dat inhouden dat ze technologisch en intellectueel zo ver ontwikkeld zijn dat ze ontmeetbaar sneller dan het licht kunnen reizen.

Denk je echt dat we meer dan mieren zijn voor zo'n levensvorm? Belachelijk.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_142003654
Als ze zo slim zijn om hier ongezien rond te kunnen lopen zijn ze blijkbaar stom genoeg om te blijven hangen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 7 juli 2014 @ 14:42:39 #8
396386 sturmpie
for night & nature
pi_142005270
X-files
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  maandag 7 juli 2014 @ 14:42:59 #9
396386 sturmpie
for night & nature
pi_142005282
Skully
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_142006136
- weg -

[ Bericht 97% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 07-07-2014 17:07:29 ]
pi_142006658
Ik ben blij dat je dat pdfje niet in de op hebt gezet als tekst.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:40:36 #12
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_142009156
Heb even de 'belangrijke info voor de mensheid'-link bekeken uit de OP, maar durf na de inleiding niet verder het rapport in te duiken:

quote:
Meer dan twintig jaar geleden, is een groep individuen uit verschillende werelden samengekomen op een onopvallende plek binnen ons zonnestelsel, dichtbij de Aarde, teneinde het buitenaardse bezoek dat plaatsvindt op onze wereld te observeren. Vanuit hun verborgen waarnemingspost, waren zij in staat om de identiteit, de organisatie en de intenties van diegenen die onze wereld bezoeken vast te stellen, en de activiteiten van de bezoekers in de gaten te houden. Deze groep waarnemers noemen zich de “Bondgenoten van de Mensheid”.

Dit is hun rapport.
Ik dacht altijd dat aliengezeur onzin was van een aantal fantasten, maar dit komt gewoon regelrecht van individuen van verschillende werelden vanuit hun verborgen waarnemingspost vlakbij de aarde!

En altijd weer die domme schapen die dit soort informatie gewoon niet serieus nemen.
Ik heb geen signature.
pi_142009182
Omdat de hoge heren in Den Haag ons allemaal willen bedriegen. gewoon illuminatie dus.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:29:29 #14
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142011185
Complot = BNW
ONZ mag ook :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:35:27 #15
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142011432
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:39 schreef robinsvibes het volgende:
Ik heb alleen heel veel moeite met anderen te overtuigen tot nu toe, dus hulp is welkom.
Probeer het eens met ratio ipv geloof. (... maar dat vereist een degelijke hypothese, ipv nattevingerwerk & bewijzen ipv 'mijn gevoel zegt ...')
  maandag 7 juli 2014 @ 18:08:47 #16
430758 robinsvibes
Alien Intervention
pi_142012665
Natte vinger werk? Heeft ook maar 1 van jullie daadwerkelijk gelezen wat er staat en de moeite genomen om te kijken en luisteren naar wat de mensen die naar voren zijn gekomen te zeggen hebben? Zo niet; dan interesseert het onderwerp jullie niet. Wees daar dan eerlijk in. Het is onmogelijk - nogmaals - onmogelijk om op dit moment nog te zeggen dat het UFO/Alien fenomeen niet bestaat nadat je echt gekeken hebt naar wat er beschikbaar is op dit gebied.

Anyway, dat niet willen kijken naar het bewijs dat er coverup is is precies waar het artikel van me over gaat. Maar goed, het zij zo.

BTW: geloven jullie ook nog steeds dat Osama 3 gebouwen heeft doen instorten met 2 vliegtuigjes? Knap hoor...
Alien Intervention: Informatie om te verspreiden (work in progress: feedback is welkom, maar niet van closed minded skeptics ):<br />https://drive.google.com/(...)28&usp=docslist_api#
  maandag 7 juli 2014 @ 18:11:36 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142012759
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef robinsvibes het volgende:
Natte vinger werk? Heeft ook maar 1 van jullie daadwerkelijk gelezen wat er staat en de moeite genomen om te kijken en luisteren naar wat de mensen die naar voren zijn gekomen te zeggen hebben? Zo niet; dan interesseert het onderwerp jullie niet. Wees daar dan eerlijk in. Het is onmogelijk - nogmaals - onmogelijk om op dit moment nog te zeggen dat het UFO/Alien fenomeen niet bestaat nadat je echt gekeken hebt naar wat er beschikbaar is op dit gebied.

Anyway, dat niet willen kijken naar het bewijs dat er coverup is is precies waar het artikel van me over gaat. Maar goed, het zij zo.

BTW: geloven jullie ook nog steeds dat Osama 3 gebouwen heeft doen instorten met 2 vliegtuigjes? Knap hoor...
dit is meer BNW allemaal, enne parkeer maar eens zo'n vliegtuigje in je huis :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 juli 2014 @ 18:14:37 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142012878
We hebben het tot nu toe stil gehouden zodat jij er een stukje over kan schrijven TS
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 7 juli 2014 @ 18:19:54 #19
45206 Pietverdriet
pi_142013058
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:49:42 #20
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142032536
quote:
Natte vinger werk? Heeft ook maar 1 van jullie daadwerkelijk gelezen wat er staat en de moeite genomen om te kijken en luisteren naar wat de mensen die naar voren zijn gekomen te zeggen hebben? Zo niet; dan interesseert het onderwerp jullie niet. Wees daar dan eerlijk in.
:O
Het is nou niet bepaald een nieuw onderwerp.
& ook al geen nieuw materiaal.
Slechts mensen, die van alles te zeggen hebben.

Talk is cheap.

quote:
Het is onmogelijk - nogmaals - onmogelijk om op dit moment nog te zeggen dat het UFO/Alien fenomeen niet bestaat nadat je echt gekeken hebt naar wat er beschikbaar is op dit gebied.
Het bestaat niet, zoals jij denkt.

quote:
"Bewijs" wat je eerst moet leren te zien als bewijs. Zoals "denial & ridicule = proof & coverup"

quote:
Dat waren de aliens volgens jou ?
Ik zie anders de relevantie niet.

Net zo min als de relevantie van ons sociale, geld & onderwijs systemen, zoals je die aanhaalt. (pdf)

Toegegeven, ik heb het niet uitgelezen. Ergens op 3/4 heb ik de eerste zin ter harte genomen.
Why bother. De (halve) zin op pagina 13 vat het gehele document wat mij betreft prachtig in één keer samen: based on assumption.
pi_142035365
quote:
Dat was Osama met een b. Of nou ja, zijn voorgangers.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:30:15 #22
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142057850
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 07:27 schreef El_Matador het volgende:
Dat was Osama met een b. Of nou ja, zijn voorgangers.
Je bedoelt Dubya, Cheney, Rumsfeld, Wolfowitz & de rest van de neo-con havikken.
Daar had (yes, we can, but we won't) Obama niets mee te maken.
pi_142058832
quote:
Ik hoop dat dit, belangrijke onderwerp, besproken kan worden op FOK. Het is belangrijker dan je denkt want het raakt de hele wereld. Ik heb alleen heel veel moeite met anderen te overtuigen tot nu toe, dus hulp is welkom.

Ik ben er ooit een aantal jaar mee bezig geweest (proberen andere mensen te overtuigen). Mijn advies, je kan er beter niet aan beginnen en al helemaal niet op fora. Scheelt je een hoop frustraties. Je hebt namelijk een hoop ontkenners. Mensen die pretenderen sceptisch te zijn maar niets anders doen als alles ontkennen. Bovendien, al tientallen jaren zijn er mensen wereldwijd mee bezig geweest, goede boeken geschreven en kijk wat het is opgeschoten; bijzonder weinig. Allemaal vanwege het simpele feit dat de meeste mensen het niet willen weten. Dit zal ook altijd een meerderheid blijven. Stel je voor dat je serieus moet nadenken over buitenaards bezoek, tja, dan kan natuurlijk niet he, straks denkt men nog dat je gek bent, o jeej.

Ben het met je eens dat er genoeg bewijs is voor een doofpot. Bewijst ook meteen dat de elite een clubje is waar je bij moet horen, omdat je nooit als outsider bijvoorbeeld president kan worden. Anders had allang iemand besloten de waarheid te openbaren. Klokkenluiders zijn er in ieder geval in overvloed. Zeer geloofwaardige klokkenluiders, die ook geen verschil kunnen maken. Dus ondanks je goede bedoelingen moet ik je teleurstellen en zal het je niet lukken om de wereld mbt dit onderwerp wakker te schudden.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:47:18 #24
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142061513
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:51 schreef oJaJohIsDatZo het volgende:

[..]

Ik ben er ooit een aantal jaar mee bezig geweest (proberen andere mensen te overtuigen). Mijn advies, je kan er beter niet aan beginnen en al helemaal niet op fora. Scheelt je een hoop frustraties. Je hebt namelijk een hoop ontkenners. Mensen die pretenderen sceptisch te zijn maar niets anders doen als alles ontkennen. Bovendien, al tientallen jaren zijn er mensen wereldwijd mee bezig geweest, goede boeken geschreven en kijk wat het is opgeschoten; bijzonder weinig. Allemaal vanwege het simpele feit dat de meeste mensen het niet willen weten. Dit zal ook altijd een meerderheid blijven. Stel je voor dat je serieus moet nadenken over buitenaards bezoek, tja, dan kan natuurlijk niet he, straks denkt men nog dat je gek bent, o jeej.

Ben het met je eens dat er genoeg bewijs is voor een doofpot. Bewijst ook meteen dat de elite een clubje is waar je bij moet horen, omdat je nooit als outsider bijvoorbeeld president kan worden. Anders had allang iemand besloten de waarheid te openbaren. Klokkenluiders zijn er in ieder geval in overvloed. Zeer geloofwaardige klokkenluiders, die ook geen verschil kunnen maken. Dus ondanks je goede bedoelingen moet ik je teleurstellen en zal het je niet lukken om de wereld mbt dit onderwerp wakker te schudden.
Als je niemand kunt overtuigen zijn er 2 mogelijke oorzaken:
1: Je verhaal rammelt
2: Je weet het niet fatsoenlijk over te brengen.
(3: allebei)

Dat het niet gaat lukken via een forum komt omdat er geen sprake is (/kan zijn) van degelijk onderzoek & bewijsvoering. Met een hoop geroep in de ruimte kom je nergens. Zeker niet bij dit soort "extraordinairy claims".

Met een slappe poging de sceptische toeschouwer de schuld van het eigen falen in de schoenen te schuiven kom je er zeker niet.

Juist de mensen die de moeite nemen naar je te luisteren of er op te reageren zijn de mensen die er interesse in hebben. Die dus juist wel willen weten, maar niet klakkeloos alles geloven.

Stel je voor dat je je claim probeert te bewijzen en je stellingen te verdedigen, de horror. :')
pi_142063056
Ze blijven altijd grappig die aliens verhalen.....

Op zich is het bezopen kortzichtig om te denken dat wij op deze aardkloot de enige levensvormen zijn tussen al die miljarden planeten. Natuurlijk zijn er duizenden of zelfs miljoenen planeten waar leven op is.

Alleen hebben we wel een mega probleem als er een levensvorm zou zijn die de technologie heeft om hierheen te komen! In dat geval zouden we een onbeduidend volkje zijn op een planeet die binnen een zucht en een scheet vernietigd is als een een intergalactische snelweg aangelegd moet worden :-) ....

Dus laten we hopen dat ze nog even wegblijven die Vogons!
It is not a bug, it is a feature!
pi_142065192
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:47 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Als je niemand kunt overtuigen zijn er 2 mogelijke oorzaken:
1: Je verhaal rammelt
2: Je weet het niet fatsoenlijk over te brengen.
(3: allebei)

Dat het niet gaat lukken via een forum komt omdat er geen sprake is (/kan zijn) van degelijk onderzoek & bewijsvoering. Met een hoop geroep in de ruimte kom je nergens. Zeker niet bij dit soort "extraordinairy claims".
Je bent een goed voorbeeld van het soort waar ik het over heb.
Met 1 post bewijs je al meteen je vooroordelen. Mijn punt is meteen bewezen.

quote:
Stel je voor dat je je claim probeert te bewijzen en je stellingen te verdedigen, de horror. :')
Ik spreek uit jarenlange ervaring op fora. Hier reageer ik alleen maar om de topicstarter een goedbedoeld advies te geven. Niet om jouw spel te spelen. Want daar ga ik zeker niet aan beginnen. Iedereen moet vooral geloven wat hij/zij wilt geloven. Ook mensen die enkel willen ontkennen ga ik mij niet meer druk om maken. Die tijd heb ik gelukkig gehad.
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 21:59:28 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_142065810
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:15 schreef johanicd het volgende:
Ze blijven altijd grappig die aliens verhalen.....

Op zich is het bezopen kortzichtig om te denken dat wij op deze aardkloot de enige levensvormen zijn tussen al die miljarden planeten. Natuurlijk zijn er duizenden of zelfs miljoenen planeten waar leven op is.

Alleen hebben we wel een mega probleem als er een levensvorm zou zijn die de technologie heeft om hierheen te komen! In dat geval zouden we een onbeduidend volkje zijn op een planeet die binnen een zucht en een scheet vernietigd is als een een intergalactische snelweg aangelegd moet worden :-) ....

Dus laten we hopen dat ze nog even wegblijven die Vogons!
Ik denk ook dat er veel meer is en hoop met je mee dat ze nog even wegblijven. Ieder op zijn eigen planeet met zijn eigen levensvorm.

Geloof wel dat 'we' op de maan zijn geweest. Maar die is onbewoond. Misschien is er leven op Pluto of Mars? We weten het (nog) niet.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 22:45:28 #28
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142070660
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:51 schreef oJaJohIsDatZo het volgende:

[..]

Je bent een goed voorbeeld van het soort waar ik het over heb.
Met 1 post bewijs je al meteen je vooroordelen. Mijn punt is meteen bewezen.
:')

Als je punt is dat je geen idee hebt waar je over praat: ^O^
...of dat je hopeloos bevooroordeeld bent: _O_

Anders moet ik je helaas uit je droom helpen, door met je voeten op de grond te gaan stampen bewijs je slechts je onvermogen om je 'verhaal' over te brengen en mensen te overtuigen.

UFO's & Aliens houden mij al 40 jaar bezig. Daar zit zelfs een periode tussen dat ik bijna dacht zoals jij nu.

Maar na al die jaren met een hoop geblaat en weinig wol heb ik het wel gehad. Wat niet wil zeggen dat ik het uitsluit. In tegendeel, maar kom eens met serieus, acceptabel, onomstotelijk bewijs. Dan praten we verder.

quote:
Ik spreek uit jarenlange ervaring op fora. Hier reageer ik alleen maar om de topicstarter een goedbedoeld advies te geven. Niet om jouw spel te spelen. Want daar ga ik zeker niet aan beginnen. Iedereen moet vooral geloven wat hij/zij wilt geloven. Ook mensen die enkel willen ontkennen ga ik mij niet meer druk om maken. Die tijd heb ik gelukkig gehad.
Idem. Al sinds er fora bestaan. Daarvoor hete het nog een BBS.

Van welke kant je het ook bekijkt, ik heb nog maar zelden meegemaakt dat iemand z'n standpunt wijzigde, op een forum. Geeft niks, daar is het een discussie platform voor. Gelijk gestemden hebben elkaar niets te vertellen :P

Bovendien vereist het bewijs van de orde die niemand op een forumpje kan leveren.

Zelf ben ik van de: Geloof niets. Zorg dat je weet hoe het zit en accepteer dat je niet alles weet (of kan weten), maar ga je niet vastpinnen op speculatie of vermoedens.

Alles kan (behalve Wim Kan, die kan niet meer)
Wat boeit is wat is.
& dat ... moet je aantonen met bewijsvoering. Kun je dat niet? Jammer maar helaas. Nog even verder zoeken en denken. Niet gaan zitten huilen: "maar hullie willen er gewoon niet in geloven"
pi_142079784
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:30 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Je bedoelt Dubya, Cheney, Rumsfeld, Wolfowitz & de rest van de neo-con havikken.
Daar had (yes, we can, but we won't) Obama niets mee te maken.
Daarom zeg ik: "of nou ja, zijn voorgangers dan". ;)

Trouwens blij te zien dat niet iedereen met open ogen in een "officieel verhaal" tuint.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142079888
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:51 schreef oJaJohIsDatZo het volgende:

[..]

Ik sta juist open voor nieuwe ideeen en invalshoeken, maar buitenaards intelligent leven dat ons kan bezoeken: WAAR IS HET ONOMSTOTELIJKE BEWIJS?

En nee, geen YT-filmpjes van halfdronken VSAmerikanen die in een straatlantaarn een UFO zien.

Wedervraag: is het niet ongelooflijk onlogisch dat als er intelligent buitenaards leven zou bestaan dat ons zou kunnen bezoeken dat ze dan allang hadden kunnen laten weten (aan iedereen, niet aan een klein groepje "ontvankelijken")?

Als je lichtjaren kan afleggen in een ruimteschip, kan je ook wel eventjes een TVkanaal hacken en de wereld massaal laten weten dat de aliens geland zijn...

pi_142080033
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juli 2014 01:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik sta juist open voor nieuwe ideeen en invalshoeken, maar buitenaards intelligent leven dat ons kan bezoeken: WAAR IS HET ONOMSTOTELIJKE BEWIJS?

En nee, geen YT-filmpjes van halfdronken VSAmerikanen die in een straatlantaarn een UFO zien.

Wedervraag: is het niet ongelooflijk onlogisch dat als er intelligent buitenaards leven zou bestaan dat ons zou kunnen bezoeken dat ze dan allang hadden kunnen laten weten (aan iedereen, niet aan een klein groepje "ontvankelijken")?

Als je lichtjaren kan afleggen in een ruimteschip, kan je ook wel eventjes een TVkanaal hacken en de wereld massaal laten weten dat de aliens geland zijn...
Waarvandaan het idee dat ze het kenbaar willen maken?
pi_142080080
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 01:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarvandaan het idee dat ze het kenbaar willen maken?
Oh het is zoiets als God? Je moet erin geloven om het te zien?

Sja, maar daarom is die hele alienmythe dus niet wetenschappelijk.

pi_142080208
quote:
11s.gif Op woensdag 9 juli 2014 01:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh het is zoiets als God? Je moet erin geloven om het te zien?

Sja, maar daarom is die hele alienmythe dus niet wetenschappelijk.
Voor beide geldt inderdaad dat antropomorfisme sterk aanwezig is.
pi_142080260
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 01:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Voor beide geldt inderdaad dat antropomorfisme sterk aanwezig is.
Ook dat inderdaad. Als er nou iets niet logisch is, is dat leven op een geheel andere planeet (of maan) in een geheel ander zonnestelsel zowat ongeveer een mens zou worden in de evolutie.

Wij mensen bestaan zeg een jaar of 5 miljoen (als je de oudste voorouders meerekent). Dat is niets op de leeftijd van het heelal. En die levensvorm moet dus of sneller of eerder geevolueerd zijn om tot een "menselijke" vorm te komen.

En dat precies in de ~60 jaar dat wij naar boven kunnen kijken met iets betere apparatuur? Wel heul toevallig allemaal.

pi_142080366
quote:
19s.gif Op woensdag 9 juli 2014 01:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ook dat inderdaad. Als er nou iets niet logisch is, is dat leven op een geheel andere planeet (of maan) in een geheel ander zonnestelsel zowat ongeveer een mens zou worden in de evolutie.

Wij mensen bestaan zeg een jaar of 5 miljoen (als je de oudste voorouders meerekent). Dat is niets op de leeftijd van het heelal. En die levensvorm moet dus of sneller of eerder geevolueerd zijn om tot een "menselijke" vorm te komen.

En dat precies in de ~60 jaar dat wij naar boven kunnen kijken met iets betere apparatuur? Wel heul toevallig allemaal.
Zeker. Maar dus ook de twijfel of er sprake is van een 'ik wil mij wel of niet bekend maken aan..'-overweging is niet per se op zijn plaats.
  woensdag 9 juli 2014 @ 09:49:06 #36
405338 dude232
Just random
pi_142083790
Ik heb wel eens een ufo gezien in een bos vlak bij mijn drop! Ik fietsen van een verjaardag naar huis en ging binnen door. Een pad door het bos van zeker een km of 4/5.

Toen ik halve wegen het bos was zag ik in de verte een object in de lucht hangen schatten hem op een hoogte van zo'n 150 a 200 meter. Hij had een ronde vorm en was geruisloos.
Ik dacht eerst dat het een bouwlamp was omdat het half september was en dan beginnen de meesten boeren met het mais te kneuzen. Maar toen ik uit het bos kwam - je moet dan nog zeker 10 km over het platteland fietsen voor je bij het drop bent- Zag ik dat hij ineens bewoog, hij maakten een diagonale beweging omhoog. Ik schrok hier van en dacht laat ik zo snel mogelijk thuis komen.

Naarmate ik dichterbij kwam hoorde ik een zoemend geluid steeds intenser worden. En voelde dat er een soort magnetisch veld omheen zat. Ik werd misselijk en begon metaal te proeven in mijn mond.
Toen ik er haast recht onder fietsten voelde ik een druk opbouwen en nam de straling toen, zo intens dat ik mijn huid voelde branden als of er koken water over gegooid werd. En zo snel als het licht schoot hij weg, de ruimte in.

Ik heb hier een paar slechte nachten van gehad en ben een tijdje misselijk geweest.
Twee weken na dit incident ben ik naar de tandarts geweest omdat ik last had van twee keizen. Nu weet ik niet of dit direct het gevolg is van de ufo of dat het misschien gewoon toeval is.
Wat ik wel zeker weet is dat ik er een verbrande huid aan heb overgehouden en op mijn armen was ik al mijn haar kwijt.

Dit was echt een avond die ik nooit vergeet.
  woensdag 9 juli 2014 @ 09:50:39 #37
405338 dude232
Just random
pi_142083817
Kwam geen geesten tegen trouwens :') omdat het in de volksmond het galgenbos word genoemd.
  woensdag 9 juli 2014 @ 09:56:15 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_142083908
De planeet Aarde ligt in een zij arm van de melkweg erg afgelegen dus. Waarin de concentratie sterren relatief zeer laag is. Een reis van de ene ster naar de andere duurt jaren. De kans dat we door buitenaards leven bezocht zijn acht ik klein. En vraag me ook af wat er interessant is aan de Aarde om deze planeet te bezoeken. Contact maken met met de mens gezien de nogal agressieve instelling van deze soort ten opzichte van alles wat anders is lijkt me iets om te vermijden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:05:53 #39
405338 dude232
Just random
pi_142084043
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:56 schreef Megumi het volgende:
De planeet Aarde ligt in een zij arm van de melkweg erg afgelegen dus. Waarin de concentratie sterren relatief zeer laag is. Een reis van de ene ster naar de andere duurt jaren. De kans dat we door buitenaards leven bezocht zijn acht ik klein. En vraag me ook af wat er interessant is aan de Aarde om deze planeet te bezoeken. Contact maken met met de mens gezien de nogal agressieve instelling van deze soort ten opzichte van alles wat anders is lijkt me iets om te vermijden.
Voor ons duurt het jaren. Waarschijnlijk zijn andere beschavingen verder gevorderd en hebben zij technologieën waar wij nog niet van kunnen dromen. Misschien kunnen zij een lichtjaar in 1,5 jaar afleggen. En dan zijn er genoeg sterren met planeten om te bezoeken ook in een mensen leven.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:09:30 #40
45206 Pietverdriet
pi_142084119
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:05 schreef dude232 het volgende:

[..]

Voor ons duurt het jaren. Waarschijnlijk zijn andere beschavingen verder gevorderd en hebben zij technologieën waar wij nog niet van kunnen dromen. Misschien kunnen zij een lichtjaar in 1,5 jaar afleggen. En dan zijn er genoeg sterren met planeten om te bezoeken ook in een mensen leven.
Waarom zou je?
Heel erg lang onderweg zijn voor wat?
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:14:18 #41
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_142084223
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:05 schreef dude232 het volgende:

[..]

Proxima Centauri is al snel een lichtjaar of vier weg. Dus een reis van acht lichtjaar heen en terug is
wel lang. Ik zou dus eerder een robot sturen. Dan een levend wezen. Daarnaast is het er van uitgaan dan buitenaards leven slimmer zijn een veronderstelling. Onze zon is best oud. En onze planeet ook. Met ons als resultaat na meer dan zes miljard jaar. Waar van wij als soort maar heel kort bestaan. En zo slim is de mens niet. Denk ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:20:38 #42
405338 dude232
Just random
pi_142084335
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:14 schreef Megumi het volgende:

[..]

Proxima Centauri is al snel een lichtjaar of vier weg. Dus een reis van acht lichtjaar heen en terug is
wel lang. Ik zou dus eerder een robot sturen. Dan een levend wezen. Daarnaast is het er van uitgaan dan buitenaards leven slimmer zijn een veronderstelling. Onze zon is best oud. En onze planeet ook. Met ons als resultaat na meer dan zes miljard jaar. Waar van wij als soort maar heel kort bestaan. En zo slim is de mens niet. Denk ik.
De mens zelf is geen zes miljard jaar oud. Voor ons is 50 jaar lang maar misschien zijn er wezen zo ver geëvolueerd dat ze makkelijk 500 jaar oud worden. En hebben ze zelfvoorzienend ruimte schepen.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:21:54 #43
45206 Pietverdriet
pi_142084358
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:14 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dit, zelfs al onstaat op 1 op de 10 planeten leven, de kans dat het zich verder ontwikkeld tot een intelligente levensvorm die verder ontwikkeld is dan ons, in ons tijdsruim is zeer gering. Dat vind je zeer waarschijnlijk niet in bereisbare afstand.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:22:45 #44
45206 Pietverdriet
pi_142084372
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:20 schreef dude232 het volgende:

[..]

De mens zelf is geen zes miljard jaar oud. Voor ons is 50 jaar lang maar misschien zijn er wezen zo ver geëvolueerd dat ze makkelijk 500 jaar oud worden. En hebben ze zelfvoorzienend ruimte schepen.
Hoe groot acht jij die kans?
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:23:43 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_142084395
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:20 schreef dude232 het volgende:

[..]

De mens zelf is geen zes miljard jaar oud.
Je kan het zo ook bekijken. De atomen in jou lichaam zijn bijna net zo oud als het universum. Het heeft dus iets minder dan 14 miljard jaar geduurd om een mens te creëren.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:25:50 #46
405338 dude232
Just random
pi_142084446
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe groot acht jij die kans?
1%
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:26:08 #47
405338 dude232
Just random
pi_142084450
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Je kan het zo ook bekijken. De atomen in jou lichaam zijn bijna net zo oud als het universum. Het heeft dus iets minder dan 14 miljard jaar geduurd om een mens te creëren.
Zo werkt dat niet.
pi_142084455
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juli 2014 01:07 schreef El_Matador het volgende:

Jij denkt dat aliens exact dezelfde communicatie methodes gebruiken? Misschien hebben die gasten nog nooit gehoord van am/fm.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:26:28 #49
45206 Pietverdriet
pi_142084463
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja, de waarschijnlijkheid van intelligent leven in ons tijdsruim op een bereisbare afstand is gewoon heel erg laag als je naar de stats kijkt.
pi_142084530
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dit, zelfs al onstaat op 1 op de 10 planeten leven, de kans dat het zich verder ontwikkeld tot een intelligente levensvorm die verder ontwikkeld is dan ons, in ons tijdsruim is zeer gering. Dat vind je zeer waarschijnlijk niet in bereisbare afstand.
Nee niet zonder scy-fi technieken als warp, hyperspace en/of (bereisbare) wormholes.

De kans dat Aliens ons bezoeken/bestuderen is dan ook net zo hoog als het percentage werkzame stof in homeopathische "geneesmiddelen"
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:29:31 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_142084536
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:26 schreef dude232 het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet.
Eerst zal je een ster en dan een planeet moeten hebben. Vervolgens moet er zich ook nog leven op ontwikkelen. Dat dan ook nog eens slim moet zijn. Dat kost dus miljarden jaren. En dan ook nog eens de mazzel hebben dat die planeet niet veel sterren die ouder zijn in de buurt heeft die hypernova of supernova worden.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:32:59 #52
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_142084604
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:29 schreef Chewie het volgende:
net zo hoog als het percentage werkzame stof in homeopathische "geneesmiddelen"
Wat 0% is.
  woensdag 9 juli 2014 @ 12:51:37 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142088736
Na het zien van dit topic moet ik gelijk denken aan de claim van Bob Lazar, dus ging even zoeken en wat schept mijn verbazing hij heeft pas geleden weer een nieuw intervieuw gegeven,

wie was dat ook al weer!

pi_142089189
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:49 schreef dude232 het volgende:
Ik heb wel eens een ufo gezien in een bos vlak bij mijn drop!
Dit was echt een avond die ik nooit vergeet.
Je bedoeld deze zeker?
  woensdag 9 juli 2014 @ 13:30:57 #55
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142089968
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 12:51 schreef theguyver het volgende:
Na het zien van dit topic moet ik gelijk denken aan de claim van Bob Lazar, dus ging even zoeken en wat schept mijn verbazing hij heeft pas geleden weer een nieuw intervieuw gegeven,

wie was dat ook al weer!

Thanks voor de link, die vraag sprong direkt in m'n hoofd.
Na 2 regels, "Oh, ja, die was 't!"
Best interessant om te lezen hoe 't 'm nu vergaat. ^O^
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:03:51 #56
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142104488
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:29 schreef Chewie het volgende:
Nee niet zonder scy-fi technieken als warp, hyperspace en/of (bereisbare) wormholes.

De kans dat Aliens ons bezoeken/bestuderen is dan ook net zo hoog als het percentage werkzame stof in homeopathische "geneesmiddelen"
Persoonlijk acht ik die kans toch wel (iets) groter dan het aantal ureum moleculen in een glas water afkomstig van Napoleon :P
pi_142126604
quote:

UF en Alien fenomenen bestaan niet. Zie je... niet echt onmogelijk te zeggen. Bovendien kom eens met echt bewijs.
pi_142129577
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:03 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Persoonlijk acht ik die kans toch wel (iets) groter dan het aantal ureum moleculen in een glas water afkomstig van Napoleon :P
Afgerond op 2 cijfers achter de komma is het beide 0 maar je hebt gelijk die kans is wel iets hoger ja.
  donderdag 10 juli 2014 @ 09:45:49 #59
45206 Pietverdriet
pi_142129749
Napoleon werd 51 jaar, laten we zeggen dat ie iedere dat een dikke liter piste. slordige 19 kuub zeik, ongeveer een halve kuub ureum.
1400 miljoen km3 water op aarde (?)
Iemand goed in mol berekeningen?
pi_142130295
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 09:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Napoleon werd 51 jaar, laten we zeggen dat ie iedere dat een dikke liter piste. slordige 19 kuub zeik, ongeveer een halve kuub ureum.
1400 miljoen km3 water op aarde (?)
Iemand goed in mol berekeningen?
Wellicht kun je deze 'What if' gebruiken voor je berekening:

"How much of the Earth's currently-existing water has ever been turned into a soft drink at some point in its history?"
https://what-if.xkcd.com/74/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:30:46 #61
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142135733
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 10:15 schreef Ceased2Be het volgende:

"How much of the Earth's currently-existing water has ever been turned into a soft drink at some point in its history?"
Je kan er in elk geval wel uit halen dat we massaal Dino-pis drinken :P
quote:
Dinosaurs, as a taxonomic group, have been around[10] for 230 million years, but their heyday was the mid-to-late Jurassic period. In this period, there were probably around 5 trillion kilograms of dinosaur alive at any given time.[11] (Today, there are probably only a few hundred billion kilograms of living dinosaur,[12] 50 billion of it chicken).

If we assume Jurassic dinosaur water requirements were similar to mammal ones,[13] then this suggests dinosaurs drank something like 1022 or 1023 liters of water during the Mesozoic era—more than the total volume of the oceans (1021 liters).

The average "residence time" of water in the oceans—the amount of time a water molecule spends there before moving into another part of the water cycle—is about 3,000 years,[14] and no part of the water cycle traps water for more than a few hundred thousand years. This means we can assume that, over timescales of millions of years, Earth's water is thoroughly mixed—and dinosaurs had plenty of time to drink it all many times over.

This means that while the chances are that most of the water in your soda has never been in another soda, almost all of it has been drunk by at least one dinosaur.
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:08:00 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142136972
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Je kan er in elk geval wel uit halen dat we massaal Dino-pis drinken :P

[..]

In feite is al het water op deze planeet al eens gedronken uitgepist en uitgescheten, door zo'n beetje el soort dier mens plant etc.
thanks voor de reminder :r
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:24:48 #63
45206 Pietverdriet
pi_142137557
quote:
13s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

In feite is al het water op deze planeet al eens gedronken uitgepist en uitgescheten, door zo'n beetje el soort dier mens plant etc.
thanks voor de reminder :r
Sterker nog, alle atomen in je lichaam, behalve wellicht het waterstof, waren ooit een ster.
pi_142137629
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sterker nog, alle atomen in je lichaam, behalve wellicht het waterstof, waren ooit een ster.
Elk mens heeft dan ook een ster.
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:30:04 #65
45206 Pietverdriet
pi_142137704
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:27 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Elk mens heeft dan ook een ster.
pi_142137882
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 10:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Deze is wellicht ook wel aardig in de discussie

https://what-if.xkcd.com/79/

quote:
Lake Tea

What if we were to dump all the tea in the world into the Great Lakes? How strong, compared to a regular cup of tea, would the lake tea be?

Alex Burman

Weak, bordering on homeopathic.
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:39:34 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142137932
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

btw, behalve Bob Lazar( zie hier boven) en Captain Kaye, (klik voor link)

Zijn er nog anderen naar voren gekomen die hebben beweerd dat ze hebben meegewerkt aan een interstellar space program?
Of waren dat de enigen?
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:36:39 #68
45206 Pietverdriet
pi_142139769
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoe denk jij dat het ijzer in je bloed, het calcium in je botten, het koolstof etc etc zijn ontstaan? Allemaal uit kernfusie reacties in sterren. Alles zwaarder dan ijzer in Supernova's trouwens
  donderdag 10 juli 2014 @ 17:14:34 #69
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142143168
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whut? Niet bekend mee ?

Na de Bigbang was er enkel waterstof, tot de eerste sterren ontstonden, hierin werd door de druk dit waterstof omgezet in helium (kernfusie), en helium weer in zuurstof en zo verder. (met steeds grotere, zwaardere sterren)

ALLES om je heen (ex. waterstof) is dus gevormd in de kern van een ster. Sterrenstof, is wat je bent :P

quote:

Zijn er nog anderen naar voren gekomen die hebben beweerd dat ze hebben meegewerkt aan een interstellar space program?
Of waren dat de enigen?
Er zijn er meer, veel meer, maar vraag me geen namen. :@
pi_142145259
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 17:14 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Whut? Niet bekend mee ?

Na de Bigbang was er enkel waterstof, tot de eerste sterren ontstonden, hierin werd door de druk dit waterstof omgezet in helium (kernfusie), en helium weer in zuurstof en zo verder. (met steeds grotere, zwaardere sterren)

ALLES om je heen (ex. waterstof) is dus gevormd in de kern van een ster. Sterrenstof, is wat je bent :P

[..]

Er zijn er meer, veel meer, maar vraag me geen namen. :@
Ken je de namen misschien?
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
  donderdag 10 juli 2014 @ 19:46:20 #71
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142147663
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:28 schreef BerjanII het volgende:
Ken je de namen misschien?
Ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:50:21 #72
430758 robinsvibes
Alien Intervention
pi_142157339
Hier is m'n blogversie v/h document met filmpjes:

Blog - Proof:
http://robinsvibes.wordpress.com/2014/06/28/proof/

En voor de duidelijkheid: het gaat om het bewijs van een doofpot-beleid (net als dat je niet eens leert hoe het bank/geld-systeem werkt op school, terwijl we dagelijks van geld gebruik maken).

En voor de PM'mer: ik kan nog niet van het DM-systeem gebruik maken omdat ik dan min. een week geregistreerd moet zijn. Gebruik dan liever het email adres robinsvibes [at] gmail.com.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 10:30:29 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142163500
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:46 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Docu van gevonden, wat me nu toe op valt laser guns verdachte dood ondergrondse basis :{

Klinkt best interessant :D
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:12:37 #74
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142168312
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:50 schreef robinsvibes het volgende:
Hier is m'n blogversie v/h document met filmpjes:

Blog - Proof:
http://robinsvibes.wordpress.com/2014/06/28/proof/

En voor de duidelijkheid: het gaat om het bewijs van een doofpot-beleid (net als dat je niet eens leert hoe het bank/geld-systeem werkt op school, terwijl we dagelijks van geld gebruik maken).

En voor de PM'mer: ik kan nog niet van het DM-systeem gebruik maken omdat ik dan min. een week geregistreerd moet zijn. Gebruik dan liever het email adres robinsvibes [at] gmail.com.
Zo te lezen heb je geen idee wat inflatie exact inhoud. Regeringen & andere mensen met flinke schulden zijn uitermate blij met inflatie. Het geld wordt minder waard, maar de schuld dus ook !!!
Zo lang je uitstaande schulden hoger zijn dan het geld in je portemonnee, is inflatie goed voor je.
pi_142173799
Gaan wij aan mieren of kakkerlakken uitleggen hoe ze wel een mooi huis kunnen bouwen? Hoe ze een auto moeten maken? Hoe ze medicijnen tegen kanker of aids kunnen maken?

Neen. Waarom zouden aliens dat wel bij ons hebben gedaan?

Daarnaast:
Als de aliens zouden komen om even te zwaaien en daarbij een nieuwe wereld gaat creëren, wat voor impact zou het hebben op de economie? Wat voor impact zou het hebben voor de gelovigen?
Daarom dus niet.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 18:17:35 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142178258
http://www.bibliotecapley(...)_exopolitics_Q_0.htm

Op Holloman Air Force Base 1954 is er al een deal gesloten tussen gray's en voormalig president Eisenhouwer.

Tijdends e Grenada Treaty, werd er afgesproken elkaar met rust te laten en de aliens vertrokken met wat gegevens over de mensheid en een paar koeien :)

interview met oud medewerker project bluebook ( wat volgens hem een dekmantel er voor was)

nederlandse uitleg
http://nieuws.openhandel.(...)uitenaardse_wezens?/
  zondag 13 juli 2014 @ 13:51:28 #77
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_142239403
- weg -

[ Bericht 60% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 13-07-2014 14:17:40 ]
het weeshuis staat in de brand, weg wezen
pi_142270210
Aliens, yeah right!

Waarom schrijf je geen stuk over kabouters en tovenaars.

Er schijnt ook dat koeien kunnen praten, maar dat wij dat nooit hebben gezien, omdat we dan liggen te slapen.

:') :') :')
Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
pi_142290174
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 01:03 schreef Sjeenkske het volgende:
Aliens, yeah right!

Waarom schrijf je geen stuk over kabouters en tovenaars.

Er schijnt ook dat koeien kunnen praten, maar dat wij dat nooit hebben gezien, omdat we dan liggen te slapen.

:') :') :')
Wat een vergelijking :'(
De kans dat er "aliens" zijn is groter dan de kans dat er kabouters bestaan. Ligt er aan wat je met kabouters bedoelt natuurlijk.

"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
  maandag 14 juli 2014 @ 17:47:05 #80
45206 Pietverdriet
pi_142290580
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:33 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Wat een vergelijking :'(
De kans dat er "aliens" zijn is groter dan de kans dat er kabouters bestaan.

Ik denk dat de kans dat er kleine humanoiden zijn of waren die verborgen leven groter is dan dat er aliens ons komen bezoeken. Te meer omdat hiervoor daadwerkelijk bewijzen zijn
http://en.wikipedia.org/wiki/Homo_floresiensis
http://news.nationalgeogr(...)mo_floresiensis.html
pi_142342792
quote:
ik wil ook een ruimtetijdbuiger
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_142342883
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef Pavement het volgende:

[..]

ik wil ook een ruimtetijdbuiger
jij en ik O+

pi_142347863
"I want to believe."

En toch kan ik me erzelf niet van overtuigen dat er daadwerkelijk aliens langs zijn gekomen. Er is gewoon geen fatsoenlijk bewijs, zelfs al wil je het wel zien...
pi_142348404
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 00:25 schreef Skint het volgende:
"I want to believe."

En toch kan ik me erzelf niet van overtuigen dat er daadwerkelijk aliens langs zijn gekomen. Er is gewoon geen fatsoenlijk bewijs, zelfs al wil je het wel zien...
Misschien geen onomstotelijk wetenschappelijk bewijs, maar volgens Michio Kaku: "This is as close to the smoking gun that you are going to get."

"At last, a serious and thoughtful book about this controversial subject. Skeptics and true believers will find a treasure trove of insightful and eye opening information. This book is bound to set the gold standard for UFO research."
—Michio Kaku, Ph.D. Author of Physics of the Impossible and host of Sci Fi Science on the Science Channel

“I was astonished by the care and precision of Leslie Kean’s research in this terrific book. Her analysis is carefully reasoned and to the point; her craftsmanship in organization and writing are superb. Her expose' raises important questions: Why does the US government create public distrust by neglecting this important topic? Why do its agencies avoid investigating cases of interference with flight operations and instead issue absurd cover-up stories? This book is ultimately an appeal to all scholars for an "extraordinary investigation of an extraordinary phenomenon.”
—Rudy Schild, Ph.D., Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics

“Like me, Leslie Kean is an agnostic on the issue of UFOs. Her book is a fine piece of journalism - not about beliefs, but about facts. Kean presents the most accurate, most credible reports on UFO's you will ever find. She has fought long and hard to discover the facts and let the chips fall where they may. She may not have the final smoking gun, but I smell the gunpowder.”
—Miles O'Brien, former CNN space/science correspondent

“I find explanations offered by UFO enthusiasts and conspiracy theorists to be implausible, but I also have little patience with "deniers" who ridicule credible reports. Leslie Kean has found a thoughtful path between extreme views, documenting the UFO mystery with intelligence and insight. She makes a strong case for U.S. participation in official, international UFO investigations and for public dissemination of the results. The fascinating first-hand accounts make this a thought-provoking book, even for those of us who don’t know much about UFOs.”
—Neal Lane, Ph.D., Rice University; former Director of the White House Office of Science and Technology Policy

“If you don't know much about UFOs, you must read this book. If you think that UFO reports are nonsense, this book will disabuse you of that notion. Leslie Kean's UFOs informs readers at every level of knowledge and belief. It could, and should, become the "tipping point" that leads to public acceptance of the reality of UFOs and all of its implications.”
—Don Donderi, Ph.D., Department of Psychology, McGill University (Ret.)

“In an area of study where there aren’t many, this is a serious book. It is credible, clear, and compelling, without any farfetched jumps in logic and assumption. Its credibility begins on the first page with John Podesta and continues with case studies of extraordinary quality to the very end. Leslie Kean not only makes the case for, but calls for, a whole new concrete and realistic perspective on UFOs that has more honesty and integrity than any other that I have read. This is a book for anyone with an open mind.”
—John L. Petersen, Founder & President of The Arlington Institute

“In these pages we are confronted head-on by the UFO phenomenon as revealed firsthand by highly credible government officials and military aviation experts. Their credibility and integrity cannot be questioned, and their firsthand observations cannot be ignored. Leslie Kean provides a challenging analysis and she writes with penetrating depth and insight. The revelations in this book constitute a watershed event in lifting the taboo against rational discourse about this controversial subject.”
—Harold E. Puthoff, Ph.D., Director of The Institute for Advanced Studies at Austin

“When I started reading Leslie Kean’s UFOs, I found it very difficult to stop. This is an unprecedented assessment of what may be the greatest challenge ever presented to mankind. In an outstanding piece of investigative journalism, Kean provides a well-written and convincing appeal for change in dealing with a phenomenon that can no longer be ignored.”
—Jean-Claude Ribes, Ph.D., Paris Observatory (Ret.)

“For anyone who questions why - after more than fifty years of denial, ridicule, and dismissal - many scientists, academics, political figures, and military personnel still insist that the subject of UFOs should be taken seriously, this book provides the answer. Leslie Kean offers compelling documentation that physical objects, with flight characteristics not yet achievable by known technology, are being routinely reported in our skies. They represent a mystery that needs to be solved.”
—Stuart Appelle, Ph.D., Dean of the School of Science and Mathematics, State University of New York, Brockport

"Leslie Kean’s astonishing book is the finest piece of investigative journalism ever written on this subject. She has an incomparable ability to ‘give voice’ to a constituency of exceptionally qualified and unbiased first-hand observers. They are not from the fringe, not groupies, and not delusional. Rather, they are high-level military, intelligence, aerospace, and government officials who speak with authority while providing reports that document actual, physical craft. Kean’s book represents the first important step toward a new U.S. government openness about UFOs. It brings forward a reality otherwise buried for far too long inside official mystery, and elevates the discourse above that of small-minded public discussions."
—Christopher C. Green, MD, Ph.D., Harper University Hospital, Wayne State University School of Medicine 
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_142357079
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 00:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Misschien geen onomstotelijk wetenschappelijk bewijs, maar volgens Michio Kaku: "This is as close to the smoking gun that you are going to get."

[ afbeelding ]

"At last, a serious and thoughtful book about this controversial subject. Skeptics and true believers will find a treasure trove of insightful and eye opening information. This book is bound to set the gold standard for UFO research."
—Michio Kaku, Ph.D. Author of Physics of the Impossible and host of Sci Fi Science on the Science Channel

“I was astonished by the care and precision of Leslie Kean’s research in this terrific book. Her analysis is carefully reasoned and to the point; her craftsmanship in organization and writing are superb. Her expose' raises important questions: Why does the US government create public distrust by neglecting this important topic? Why do its agencies avoid investigating cases of interference with flight operations and instead issue absurd cover-up stories? This book is ultimately an appeal to all scholars for an "extraordinary investigation of an extraordinary phenomenon.”
—Rudy Schild, Ph.D., Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics

“Like me, Leslie Kean is an agnostic on the issue of UFOs. Her book is a fine piece of journalism - not about beliefs, but about facts. Kean presents the most accurate, most credible reports on UFO's you will ever find. She has fought long and hard to discover the facts and let the chips fall where they may. She may not have the final smoking gun, but I smell the gunpowder.”
—Miles O'Brien, former CNN space/science correspondent

“I find explanations offered by UFO enthusiasts and conspiracy theorists to be implausible, but I also have little patience with "deniers" who ridicule credible reports. Leslie Kean has found a thoughtful path between extreme views, documenting the UFO mystery with intelligence and insight. She makes a strong case for U.S. participation in official, international UFO investigations and for public dissemination of the results. The fascinating first-hand accounts make this a thought-provoking book, even for those of us who don’t know much about UFOs.”
—Neal Lane, Ph.D., Rice University; former Director of the White House Office of Science and Technology Policy

“If you don't know much about UFOs, you must read this book. If you think that UFO reports are nonsense, this book will disabuse you of that notion. Leslie Kean's UFOs informs readers at every level of knowledge and belief. It could, and should, become the "tipping point" that leads to public acceptance of the reality of UFOs and all of its implications.”
—Don Donderi, Ph.D., Department of Psychology, McGill University (Ret.)

“In an area of study where there aren’t many, this is a serious book. It is credible, clear, and compelling, without any farfetched jumps in logic and assumption. Its credibility begins on the first page with John Podesta and continues with case studies of extraordinary quality to the very end. Leslie Kean not only makes the case for, but calls for, a whole new concrete and realistic perspective on UFOs that has more honesty and integrity than any other that I have read. This is a book for anyone with an open mind.”
—John L. Petersen, Founder & President of The Arlington Institute

“In these pages we are confronted head-on by the UFO phenomenon as revealed firsthand by highly credible government officials and military aviation experts. Their credibility and integrity cannot be questioned, and their firsthand observations cannot be ignored. Leslie Kean provides a challenging analysis and she writes with penetrating depth and insight. The revelations in this book constitute a watershed event in lifting the taboo against rational discourse about this controversial subject.”
—Harold E. Puthoff, Ph.D., Director of The Institute for Advanced Studies at Austin

“When I started reading Leslie Kean’s UFOs, I found it very difficult to stop. This is an unprecedented assessment of what may be the greatest challenge ever presented to mankind. In an outstanding piece of investigative journalism, Kean provides a well-written and convincing appeal for change in dealing with a phenomenon that can no longer be ignored.”
—Jean-Claude Ribes, Ph.D., Paris Observatory (Ret.)

“For anyone who questions why - after more than fifty years of denial, ridicule, and dismissal - many scientists, academics, political figures, and military personnel still insist that the subject of UFOs should be taken seriously, this book provides the answer. Leslie Kean offers compelling documentation that physical objects, with flight characteristics not yet achievable by known technology, are being routinely reported in our skies. They represent a mystery that needs to be solved.”
—Stuart Appelle, Ph.D., Dean of the School of Science and Mathematics, State University of New York, Brockport

"Leslie Kean’s astonishing book is the finest piece of investigative journalism ever written on this subject. She has an incomparable ability to ‘give voice’ to a constituency of exceptionally qualified and unbiased first-hand observers. They are not from the fringe, not groupies, and not delusional. Rather, they are high-level military, intelligence, aerospace, and government officials who speak with authority while providing reports that document actual, physical craft. Kean’s book represents the first important step toward a new U.S. government openness about UFOs. It brings forward a reality otherwise buried for far too long inside official mystery, and elevates the discourse above that of small-minded public discussions."
—Christopher C. Green, MD, Ph.D., Harper University Hospital, Wayne State University School of Medicine 
Er gebeuren teveel onverklaarbare dingen om het als onzin af te doen bedoel je.. Dat is waar.
Hopelijk wordt het nog een keer echt duidelijk, allemaal.
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:36:50 #87
45206 Pietverdriet
pi_142357579
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er gebeuren teveel onverklaarbare dingen om het als onzin af te doen bedoel je.. Dat is waar.
Hopelijk wordt het nog een keer echt duidelijk, allemaal.
De onverklaarbare dingen worden niet als onzin afgedaan, het roepen dat het aliens zijn die ons bezoeken wordt als onzin afgedaan.
Dit soort boeken doen me erg denken aan de boeken die "bewijzen" dat allerlei bijbelverhalen echt gebeurd zijn.
pi_142358648
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De onverklaarbare dingen worden niet als onzin afgedaan, het roepen dat het aliens zijn die ons bezoeken wordt als onzin afgedaan.
Dit soort boeken doen me erg denken aan de boeken die "bewijzen" dat allerlei bijbelverhalen echt gebeurd zijn.
Ik beweer ook niet dat aliens ons bezoeken.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:23:27 #89
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142359215
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Oneens.

Nou heb ik het boek (nog) niet gelezen, dus ik hou een slag om de arm, maar afgaande op de quotes/recensies:

—John L. Petersen

Wat die onverklaarbare dingen betreft:
"They represent a mystery that needs to be solved.”
—Stuart Appelle, Ph.D.

Dat is toch wel andere koek dan die heilige nonsense. Die op alle mogelijke manieren naar een vaste uitkomst proberen te werken.

Het is hier niet de aanpak van: Aliens bestaan, want veel onverklaarbare dingen,
maar eerder: Veel onverklaarbare dingen bestaan, dit zouden best aliens kunnen zijn.

Roepen dat het "zou kunnen" is niet dezelfde onzin als roepen dat het "zo is".
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:53:59 #90
45206 Pietverdriet
pi_142360385
Roepen, "zou kunnen" is natuurlijk heerlijk makkelijk, wel de lusten, niet de lasten, lekker suggestief maar niet concreet worden. Dan speel je het lekker op veilig en kan je wel allerlei dingen "suggereren" en een boek goed verkopen zonder dat je onderuit gehaald kan worden.
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:54:26 #91
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_142364631
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Roepen, "zou kunnen" is natuurlijk heerlijk makkelijk, wel de lusten, niet de lasten, lekker suggestief maar niet concreet worden. Dan speel je het lekker op veilig en kan je wel allerlei dingen "suggereren" en een boek goed verkopen zonder dat je onderuit gehaald kan worden.
Zo makkelijk maakt de schrijfster zich er ook weer niet vanaf, zover ik het begrijp.
Er wordt (schijnbaar) uitvoerig uitgelegd waarom & niets gesuggereerd of aangenomen.
  maandag 29 september 2014 @ 10:13:46 #92
430758 robinsvibes
Alien Intervention
pi_145010846
Zoeken naar buitenaards leven? Het lijkt er meer op dat WIJ zijn ontdekt en het zou onverstandig zijn dit onderwerp niet serieus te nemen.

Geloofwaardige getuigenissen m.b.t. UFO's, buitenaardse technologie, etc., kun je vinden in 'The Disclosure Project' en 'Sirius Disclosure' van Dr. Greer wat gewoon op Youtube te vinden is. Is het echt een intelligente conclusie om te stellen dat al die betrokken mensen een psychose hebben gehad en dingen hebben gezien die er niet waren?

Ook Dr. Roger Leir is erg interessant; hij heeft implantaten uit mensen gehaald:

Er bestaat ook een nieuwe manier om vingerafdrukken op mensen te ontdekken (wat suggereert dat ze betast zijn tijdens het slapen):
http://www.evelorgen.com/(...)rescence-body-marks/

Waarom is dit buitenaardse fenomeen zo belangrijk?

– Omdat er belangrijke technologie voor ons achter gehouden wordt waardoor we nog steeds genoodzaakt zijn om fossiele brandstof te gebruiken
– Voor de algemene ontwikkeling van de mens m.b.t. buitenaards contact. Als de buitenaardsen verder ontwikkeld zijn dan wij op bepaalde gebieden zouden ze hier misbruik van kunnen maken.
– Kortom: voor de toekomst van de hele wereld

Belangrijk m.b.t. tot de ethiek van van buitenaardse wezens:

Geavanceerde technologische ontwikkeling gaan niet per definitie gepaard met ontwikkeling in ethiek (m.b.t. hoe die wezens omgaan met mensen). Dus blindelings vertrouwen in buitenaardse wezens is onverstandig. Kijk naar wat er op aarde gebeurd is met mensen die te goed van vertrouwen waren toen ze ontdekt waren door een technologisch verder ontwikkeld volk.
Kijk wat dat betreft ook eens naar hoe mensen dieren behandelen omdat ze in de positie zijn om dat te kunnen doen. Wij zijn echter niet in de positie om te bepalen wat hun bedoelingen precies zijn. Lees meer hier over in The Allies Of Humanity (alliesofhumanity.org) waar ook geschreven staat hoe we ons op contact moeten voorbereiden.

Denk er over wat je wilt, maar het zou fijn zijn als het onderwerp serieus genomen wordt i.p.v. meteen aan te nemen dat iemand die hier over spreekt dingen ziet/hoort die er niet zijn. We hebben het hier over een wereldwijd fenomeen.

[ Bericht 0% gewijzigd door robinsvibes op 29-09-2014 10:20:17 ]
pi_145013933
man man man |:(
Edensnator over 'n out
  maandag 29 september 2014 @ 21:34:19 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145034107
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:13 schreef robinsvibes het volgende:
Zoeken naar buitenaards leven? Het lijkt er meer op dat WIJ zijn ontdekt en het zou onverstandig zijn dit onderwerp niet serieus te nemen.

Geloofwaardige getuigenissen m.b.t. UFO's, buitenaardse technologie, etc., kun je vinden in 'The Disclosure Project' en 'Sirius Disclosure' van Dr. Greer wat gewoon op Youtube te vinden is. Is het echt een intelligente conclusie om te stellen dat al die betrokken mensen een psychose hebben gehad en dingen hebben gezien die er niet waren?

Ook Dr. Roger Leir is erg interessant; hij heeft implantaten uit mensen gehaald:

Er bestaat ook een nieuwe manier om vingerafdrukken op mensen te ontdekken (wat suggereert dat ze betast zijn tijdens het slapen):
http://www.evelorgen.com/(...)rescence-body-marks/

Waarom is dit buitenaardse fenomeen zo belangrijk?

– Omdat er belangrijke technologie voor ons achter gehouden wordt waardoor we nog steeds genoodzaakt zijn om fossiele brandstof te gebruiken
– Voor de algemene ontwikkeling van de mens m.b.t. buitenaards contact. Als de buitenaardsen verder ontwikkeld zijn dan wij op bepaalde gebieden zouden ze hier misbruik van kunnen maken.
– Kortom: voor de toekomst van de hele wereld

Belangrijk m.b.t. tot de ethiek van van buitenaardse wezens:

Geavanceerde technologische ontwikkeling gaan niet per definitie gepaard met ontwikkeling in ethiek (m.b.t. hoe die wezens omgaan met mensen). Dus blindelings vertrouwen in buitenaardse wezens is onverstandig. Kijk naar wat er op aarde gebeurd is met mensen die te goed van vertrouwen waren toen ze ontdekt waren door een technologisch verder ontwikkeld volk.
Kijk wat dat betreft ook eens naar hoe mensen dieren behandelen omdat ze in de positie zijn om dat te kunnen doen. Wij zijn echter niet in de positie om te bepalen wat hun bedoelingen precies zijn. Lees meer hier over in The Allies Of Humanity (alliesofhumanity.org) waar ook geschreven staat hoe we ons op contact moeten voorbereiden.

Denk er over wat je wilt, maar het zou fijn zijn als het onderwerp serieus genomen wordt i.p.v. meteen aan te nemen dat iemand die hier over spreekt dingen ziet/hoort die er niet zijn. We hebben het hier over een wereldwijd fenomeen.
ah kijk, deze klinkt interresant ga ik zeker even kijken :)
  maandag 29 september 2014 @ 22:58:51 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145037861
Die implantaten is inderdaad altijd een appart verhaal, maar... zou het niet dit kunnen zijn ( een vorm van)?
https://en.wikipedia.org/wiki/Morgellons
pi_145069784
We weten niet of intelligent buitenaards leven bestaat. Zolang we het niet weten, kan de waarheid vanalles zijn. Het kan alle kanten op.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 19:12:36 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145101010
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef Pulzzar het volgende:
We weten niet of intelligent buitenaards leven bestaat. Zolang we het niet weten, kan de waarheid vanalles zijn. Het kan alle kanten op.
Ze bestaan wel degelijk, Danny heeft express de frontpage zo groot gemaakt dat de Aliens vanuit hun ruimte scheepjes op mijn 42 inch TV mee kunnen lezen.
Wat ik vernomen heb via mijn interstellar contacten zijn vooral de berichten van Djeez erg in trek bij onze ruimte broeders! :+
  woensdag 1 oktober 2014 @ 19:57:52 #98
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_145102892
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:12 schreef theguyver het volgende:
Ze bestaan wel degelijk, Danny heeft express de frontpage zo groot gemaakt dat de Aliens vanuit hun ruimte scheepjes op mijn 42 inch TV mee kunnen lezen.
Wat ik vernomen heb via mijn interstellar contacten zijn vooral de berichten van Djeez erg in trek bij onze ruimte broeders! :+
:{w Astronauten die ook voor de NSA werken tellen niet mee. :(
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:20:56 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145106331
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:57 schreef R0N1N het volgende:

[..]

:{w Astronauten die ook voor de NSA werken tellen niet mee. :(
BNW modus (on)
Bron?
BNW modus (off)
pi_145106489
Als ze uberhaupt bestaan en onze aarde bezoeken, willen ze kennelijk niet ontdekt worden, anders was hun bestaan allang erkend.

Naar de wetenschappelijke kennis die we nu hebben, lijkt het vrijwel onmogelijk dat buitenaardsen ons bezoeken, aangezien de afstanden in het heelal enorm groot zijn. Je doet er al ruim 4 jaar over om met de snelheid van het licht naar de dichtstbijzijnde ster op de zon na te komen. Als we de snelheid en afstand buiten beschouwing laten, heb je ook nog te maken met gevaarlijke kosmische straling.

Maar ik wil niet persé zeggen dat het onzin is, aangezien wij mensen ook niet alles weten. 50 jaar geleden waren bijvoorbeeld verhalen over zwarte gaten fictie. Als je als wetenschapper het bestaan van zwarte gaten erkende, werd je uitgelachen en door niemand serieus genomen. 50 jaar later weten we wel beter en is inmiddels bewezen dat ze bestaan. De astrofysische kennis neemt erg toe, maar we staan nog aan het begin. We hebben eigenlijk alleen de maan, Mars en Venus redelijk bestudeerd. Alle andere planeten zijn maar een paar keer door onze ruimteschepen bezocht. We moeten nog zoveel onderzoeken en dan hebben we het alleen nog maar over ons eigen zonnestelsel.

Maar in ieder geval hoeven we dus niet bang te zijn voor aliens. Geloof er in of niet, maar ik denk - ik hoop - dat we er in ons leven niet mee te maken krijgen. Da's maar goed ook, wij mensen hebben genoeg te dealen met onze eigen soort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')