Apart dat het 'mainstream' is.quote:Retired US Marine claims he spent 17 years on MARS
The ex-naval infantryman, who uses the pseudonym Captain Kaye, says he was posted to the Red Planet to protect five human colonies from indigenous Martian life forms.
He claims he then spent nearly three years serving in a secret 'space fleet' run by a multinational organisation called the Earth Defense Force, which recruits military personnel from countries including the US, Russia and China.
In testimony released to ExoNews TV, Captain Kaye said he was trained to fly three different types of space fighters and three bombers.
He added that training took place on a secret moon base called Lunar Operations Command, Saturn’s moon Titan, and in deep space.
bron
quote:Whistleblower Laura Magdalene Eisenhower, Ike's great-granddaughter, outs secret Mars colony project
In a public statement, Laura Magdalene Eisenhower, great-granddaughter of former President Dwight David Eisenhower (1890-1969), has exposed her attempted recruitment from April 2006 through January 2007 by a secret Mars colony project.
Ms. Eisenhower’s account of her targeting by time travel surveillance and attempted manipulation by trained intelligence agents attached to a Mars colony project were revealed in an ExopoliticsRadio.org interview, and in an extensive written statement at Ms. Eisenhower’s website.
Ki’ Lia, a Stanford-educated artist, futurist and colleague of Ms. Eisenhower, has provided a corroborating first hand witness account of her and Ms. Eisenhower’s attempted recruitment into a secret human survival colony on Mars, available at Ki’ Lia’s website.
bron
Apart hoe er in BNW ontkend wordt dat we naar de maan zijn gegaan maar een marskolonie is dan weer niet vergezocht. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Geweldig dit .
Dankjewel Lambiekje. Echt BNW
BNWquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Apart hoe er in BNW ontkend wordt dat we naar de maan zijn gegaan maar een marskolonie is dan weer niet vergezocht. Maar dat terzijde.
Waarom zou hij ruimtevaartuigen kunnen besturen, mars heeft gewoon een atmosfeer?quote:In testimony released to ExoNews TV, Captain Kaye said he was trained to fly three different types of space fighters and three bombers.
Nu probeer je samenzweringstheoristen/alternatieve nieuwsvolgers allemaal onder één kam te scheren terwijl die gemeenschap meer vertakkingen heeft dan onderstaande boom.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Apart hoe er in BNW ontkend wordt dat we naar de maan zijn gegaan maar een marskolonie is dan weer niet vergezocht. Maar dat terzijde.
De basis is gevestigd op Mars maar wel met doel om (ook) in de ruimte te vliegen vermoed ik zo maar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Waarom zou hij ruimtevaartuigen kunnen besturen, mars heeft gewoon een atmosfeer?
Ik zie een driehoek links boven in die boom.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu probeer je samenzweringstheoristen/alternatieve nieuwsvolgers allemaal onder één kam te scheren terwijl die gemeenschap meer vertakkingen heeft dan onderstaande boom.
[ afbeelding ]
De uitstekende tak links doet me een beetje denken aan een drakenkop (echt waar) maar dit is BNW dus het zal wel een reptilian zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie een driehoek links boven in die boom.
Ik zie een symbool van universele eenheid.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan alleen in BNW, zoveel hypocrisie. Altijd lachen hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja kom nou! De enige die het ontkende, of althans beweerde keihard bewijs in handen te hebben, is boos wegggelopen. Hij werd niet serieus genomen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als openstaan voor andere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat kan alleen in BNW, zoveel hypocrisie. Altijd lachen hier.
Hypocrisie gaat me een beetje ver. Ik heb liever tegenstrijdigheid. Wat ik bedoelde is dat in zulke gevallen minstens de helft zich vergist (eerder allemaal maar goed).quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat kan alleen in BNW, zoveel hypocrisie. Altijd lachen hier.
Lambiekje heeft de maanlanding toch ook ontkend?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja kom nou! De enige die het ontkende, of althans beweerde keihard bewijs in handen te hebben, is boos wegggelopen. Hij werd niet serieus genomen.
De twee zuilen van een Vrijmetselaarsloge, met op de achtergrond de Boom des Levens!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet uit mijn hoofd..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lambiekje heeft de maanlanding toch ook ontkend?
Oh, nou dan zijn jullie van één zonderling af. Jammer eigenlijk want dit is op FOK! natuurlijk dé plek voor dat soort ideeën.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja kom nou! De enige die het ontkende, of althans beweerde keihard bewijs in handen te hebben, is boos wegggelopen. Hij werd niet serieus genomen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De twee zuilen van een Vrijmetselaarsloge, met op de achtergrond de Boom des Levens!
Oh noes! De Illuminatie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |