De bankiers-elite en aliens. Het klinkt heel logisch ,maar je moet het maar net zien. De aliens die al de technologie hebben om helemaal ongezien de aarde te bereiken en hier te overleven hebben natuurlijk wel genoeg aards geld nodig om ook een keer een lekkere Bigmac te halen in de Drive-in.quote:Ik hoop dat men de nodige verbanden zal trekken, incl. de bankiers elite, het spelletje dat ze spelen en dat er al een niet-menselijke intelligentie die al op aarde bezig is. Het zou een hoop verklaren...
Bovine excrement. Als er bezoek zou zijn van een andere levensvorm, dan zou dat inhouden dat ze technologisch en intellectueel zo ver ontwikkeld zijn dat ze ontmeetbaar sneller dan het licht kunnen reizen.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:39 schreef robinsvibes het volgende:
Ik hoop dat men de nodige verbanden zal trekken, incl. de bankiers elite, het spelletje dat ze spelen en dat er al een niet-menselijke intelligentie die al op aarde bezig is. Het zou een hoop verklaren...
Ik dacht altijd dat aliengezeur onzin was van een aantal fantasten, maar dit komt gewoon regelrecht van individuen van verschillende werelden vanuit hun verborgen waarnemingspost vlakbij de aarde!quote:Meer dan twintig jaar geleden, is een groep individuen uit verschillende werelden samengekomen op een onopvallende plek binnen ons zonnestelsel, dichtbij de Aarde, teneinde het buitenaardse bezoek dat plaatsvindt op onze wereld te observeren. Vanuit hun verborgen waarnemingspost, waren zij in staat om de identiteit, de organisatie en de intenties van diegenen die onze wereld bezoeken vast te stellen, en de activiteiten van de bezoekers in de gaten te houden. Deze groep waarnemers noemen zich de “Bondgenoten van de Mensheid”.
Dit is hun rapport.
Probeer het eens met ratio ipv geloof. (... maar dat vereist een degelijke hypothese, ipv nattevingerwerk & bewijzen ipv 'mijn gevoel zegt ...')quote:Op maandag 7 juli 2014 13:39 schreef robinsvibes het volgende:
Ik heb alleen heel veel moeite met anderen te overtuigen tot nu toe, dus hulp is welkom.
dit is meer BNW allemaal, enne parkeer maar eens zo'n vliegtuigje in je huisquote:Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef robinsvibes het volgende:
Natte vinger werk? Heeft ook maar 1 van jullie daadwerkelijk gelezen wat er staat en de moeite genomen om te kijken en luisteren naar wat de mensen die naar voren zijn gekomen te zeggen hebben? Zo niet; dan interesseert het onderwerp jullie niet. Wees daar dan eerlijk in. Het is onmogelijk - nogmaals - onmogelijk om op dit moment nog te zeggen dat het UFO/Alien fenomeen niet bestaat nadat je echt gekeken hebt naar wat er beschikbaar is op dit gebied.
Anyway, dat niet willen kijken naar het bewijs dat er coverup is is precies waar het artikel van me over gaat. Maar goed, het zij zo.
BTW: geloven jullie ook nog steeds dat Osama 3 gebouwen heeft doen instorten met 2 vliegtuigjes? Knap hoor...
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef robinsvibes het volgende:
Natte vinger werk? Heeft ook maar 1 van jullie daadwerkelijk gelezen wat er staat en de moeite genomen om te kijken en luisteren naar wat de mensen die naar voren zijn gekomen te zeggen hebben? Zo niet; dan interesseert het onderwerp jullie niet. Wees daar dan eerlijk in.
Het bestaat niet, zoals jij denkt.quote:Het is onmogelijk - nogmaals - onmogelijk om op dit moment nog te zeggen dat het UFO/Alien fenomeen niet bestaat nadat je echt gekeken hebt naar wat er beschikbaar is op dit gebied.
"Bewijs" wat je eerst moet leren te zien als bewijs. Zoals "denial & ridicule = proof & coverup"quote:Anyway, dat niet willen kijken naar het bewijs dat er coverup is is precies waar het artikel van me over gaat. Maar goed, het zij zo.
Dat waren de aliens volgens jou ?quote:BTW: geloven jullie ook nog steeds dat Osama 3 gebouwen heeft doen instorten met 2 vliegtuigjes? Knap hoor...
Dat was Osama met een b. Of nou ja, zijn voorgangers.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef robinsvibes het volgende:
BTW: geloven jullie ook nog steeds dat Osama 3 gebouwen heeft doen instorten met 2 vliegtuigjes? Knap hoor...
Je bedoelt Dubya, Cheney, Rumsfeld, Wolfowitz & de rest van de neo-con havikken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:27 schreef El_Matador het volgende:
Dat was Osama met een b. Of nou ja, zijn voorgangers.
Ik ben er ooit een aantal jaar mee bezig geweest (proberen andere mensen te overtuigen). Mijn advies, je kan er beter niet aan beginnen en al helemaal niet op fora. Scheelt je een hoop frustraties. Je hebt namelijk een hoop ontkenners. Mensen die pretenderen sceptisch te zijn maar niets anders doen als alles ontkennen. Bovendien, al tientallen jaren zijn er mensen wereldwijd mee bezig geweest, goede boeken geschreven en kijk wat het is opgeschoten; bijzonder weinig. Allemaal vanwege het simpele feit dat de meeste mensen het niet willen weten. Dit zal ook altijd een meerderheid blijven. Stel je voor dat je serieus moet nadenken over buitenaards bezoek, tja, dan kan natuurlijk niet he, straks denkt men nog dat je gek bent, o jeej.quote:Ik hoop dat dit, belangrijke onderwerp, besproken kan worden op FOK. Het is belangrijker dan je denkt want het raakt de hele wereld. Ik heb alleen heel veel moeite met anderen te overtuigen tot nu toe, dus hulp is welkom.
Als je niemand kunt overtuigen zijn er 2 mogelijke oorzaken:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:51 schreef oJaJohIsDatZo het volgende:
[..]
Ik ben er ooit een aantal jaar mee bezig geweest (proberen andere mensen te overtuigen). Mijn advies, je kan er beter niet aan beginnen en al helemaal niet op fora. Scheelt je een hoop frustraties. Je hebt namelijk een hoop ontkenners. Mensen die pretenderen sceptisch te zijn maar niets anders doen als alles ontkennen. Bovendien, al tientallen jaren zijn er mensen wereldwijd mee bezig geweest, goede boeken geschreven en kijk wat het is opgeschoten; bijzonder weinig. Allemaal vanwege het simpele feit dat de meeste mensen het niet willen weten. Dit zal ook altijd een meerderheid blijven. Stel je voor dat je serieus moet nadenken over buitenaards bezoek, tja, dan kan natuurlijk niet he, straks denkt men nog dat je gek bent, o jeej.
Ben het met je eens dat er genoeg bewijs is voor een doofpot. Bewijst ook meteen dat de elite een clubje is waar je bij moet horen, omdat je nooit als outsider bijvoorbeeld president kan worden. Anders had allang iemand besloten de waarheid te openbaren. Klokkenluiders zijn er in ieder geval in overvloed. Zeer geloofwaardige klokkenluiders, die ook geen verschil kunnen maken. Dus ondanks je goede bedoelingen moet ik je teleurstellen en zal het je niet lukken om de wereld mbt dit onderwerp wakker te schudden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |