En dit komt van de grootste man-whore van Fok!, dit MOET wel een compliment zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen 'gek' en 'slet', zou ik zeggen dat hij in de eerste plaats een slet is.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dit komt van de grootste man-whore van Fok!, dit MOET wel een compliment zijn.
In tegenstelling tot jou importeer ik ze niet. Ik kan dus nog wat leren van je.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Barbusse het volgende:
En dit komt van de grootste man-whore van Fok!, dit MOET wel een compliment zijn.
Wholesale, buddy.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou importeer ik ze niet. Ik kan dus nog wat leren van je.
Je hebt er zelfs een salesstrategie bij. I rest my case.quote:
we zullen zienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb n geluks-voetbalpoppetje.
Nederland móet dus wel winnen!
Gemaakt in Brazilië btw
Maar ik ben heul braaf hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs een salesstrategie bij. I rest my case.
Ik geloof je.quote:
mja ik hoop dat ze winnen maar goed je weet maar nooitquote:
daarom mijn gelukspoppetjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik hoop dat ze winnen maar goed je weet maar nooit
tot nu toe heb ik alle voorspellingen fout gehad
ik hoop dat het helptquote:
Nu de rest nogquote:
Zodra mensen die weinig met voetbal hebben, tot zulk soort acties overgaan, is meestal het moment gekomen dat Nederland er uitvliegt. Hou de catnip dus maar bij de hand.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra mensen die weinig met voetbal hebben, tot zulk soort acties overgaan, is meestal het moment gekomen dat Nederland er uitvliegt. Hou de catnip dus maar bij de hand.
Sterkte met de laatste loodjes. Je kan het!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
. Nog twee uurtjes en dan vrij. Pfff, ik ga de hele avond in bad liggen denk ik maar
.
Badquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
. Nog twee uurtjes en dan vrij. Pfff, ik ga de hele avond in bad liggen denk ik maar
.
ik had al n paar oranje outfits, het huis is versierd, de straat en ik heb al een berg hamsters, dus ik denk niet dat 1 poppetje wat uitmaaktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra mensen die weinig met voetbal hebben, tot zulk soort acties overgaan, is meestal het moment gekomen dat Nederland er uitvliegt. Hou de catnip dus maar bij de hand.
kan best! Ze is tenslotte op stal!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:53 schreef Samzz het volgende:
Er worden alweer trouwfoto's gemaakt op stal. Het bruidsmeisje heeft een heel mooi perzikkleurig jurkje aan. Met plompe zwarte schoenen.
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterkte met de laatste loodjes. Je kan het!
Co is Bolle of n ander paard?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Co kijkt vol interesse naar de bruid. Co is paard, trouwens.
Oh, ze gaan met 'm op de foto.
Nee, dit is niet mooiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan best! Ze is tenslotte op stal!
okquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dit is niet mooi. Sowieso, perzik en zwart is een nee.
Co is een ander paard. Bolle heet eigenlijk Rio.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Co is Bolle of n ander paard?
Verwarring alom
ik ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Co is een ander paard. Bolle heet eigenlijk Rio.
Ik ga weer eens wat doen.
Ja, wat had je dan verwacht?quote:
Nee, ik zag eenquote:
Ik vond je reactie gewoon leukquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik zag een.
is altijd leuk, maar
kan soms ook blije verbazing uitdrukken. Vandaar dus de
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vond je reactie gewoon leuk![]()
Dus je reactie op mijn reactie vind ik stom
Kom maar hier, ik heb nog wel een stukjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:43 schreef Barbusse het volgende:
Now I REALLY need comfort food. Like... apple pie or something.
Ik heb nog wat vlees en caipirinha over van gister. Hebben?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:43 schreef Barbusse het volgende:
Now I REALLY need comfort food. Like... apple pie or something.
mag ik ook komenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar hier, ik heb nog wel een stukje
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar hier, ik heb nog wel een stukje
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog wat vlees en caipirinha over van gister. Hebben?
De picanha is wel op maar ik heb nog pikante worst en wat ribbetjes over. Straks de bbq onder de carport slepen en aanstekenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]![]()
Ok, eerst taart, daarna vlees als dessert en caiparinha om alles mee door te spoelen want taart en vlees moet immers zwemmen. Koningsmaal
je kan je lol op dus...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zijn er hier genoeg van ja![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ribbetjes van de BBQ, ohnommnommnommquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De picanha is wel op maar ik heb nog pikante worst en wat ribbetjes over. Straks de bbq onder de carport slepen en aansteken
Jaaaa, en ze zijn vandaag nog lekkerder na een nachtje in de marinadequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ribbetjes van de BBQ, ohnommnommnomm
Bon apetitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfgebakken appeltaartHij ruikt goed! Nog een uurtje wachten dan weet ik ook of hij lekker smaakt
Taart en ribbetjes. I. Must. Have.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaa, en ze zijn vandaag nog lekkerder na een nachtje in de marinade
Waar?quote:
Geloof je me niet? Nou ja zegquote:
Zelfs mij niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik neem niemand serieus op fok![]()
En zeker de mannelijke versies niet
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jullie eens seriues nemen.quote:
Ik ben soms best serieusquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
quote:
Is het al de 20ste?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Ik ga sowieso nog serieus koffie bij jou drinken, dat duurt al veel te lang
[..]Knuffelbeertje
Bijna, komt wel goed schatjequote:
Wat voor rokje?quote:
Jij ook?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bijna, komt wel goed schatje
19e trouwens toch?
[..]
Wat voor rokje?
Ja duhquote:
Soort van spijkerrokjeachtig iets.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bijna, komt wel goed schatje
19e trouwens toch?
[..]
Wat voor rokje?
Staat de foto al op je feestboek?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soort van spijkerrokjeachtig iets.weet ik veel. Ik vond het te warm voor een broek
u staat niet in mijn vriendenbeheersectiedingetjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Staat de foto al op je feestboek?
Whut?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
u staat niet in mijn vriendenbeheersectiedingetje
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm dat zijn toch wel voordelen. Misschien eens mijn single status herzienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Oh, mijnis geweldig, ze gaat ribs regelen voor als ik klaar ben met werk. Precies op tijd om te genieten met een biertje tijdens Argentinie - Belgie.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry. Af en toe maak ik schoon
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zie hetGelukkig kan ik je nog wel stalken via pb
Als je dat doet, zoek een kok uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm dat zijn toch wel voordelen. Misschien eens mijn single status herzien
doeeegggquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:58 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik ben dr weg van. Geniet van de wedstrijden vanavond![]()
Goed geregeld!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Oh, mijnis geweldig, ze gaat ribs regelen voor als ik klaar ben met werk. Precies op tijd om te genieten met een biertje tijdens Argentinie - Belgie.
Tsss, valt me van je tegenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Redelijk, werk is nog steeds drama en ik heb veel minder tijd en geld voor mezelf dan ik verdienquote:
Ik wil heel graagquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Redelijk, werk is nog steeds drama en ik heb veel minder tijd en geld voor mezelf dan ik verdienMaar verder wel goed
Ga je ook naar de bbq van GF?
Waarom nee dan?quote:
oh oke dan vraag ik niet verderquote:
Dit meen je niet... dat gaan wij ook eten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de keuken in. Tijd om kippie te snijden want wraps
jij was 14 toch? Wtf doe jij tot 5 uur sochtends op fok dan?!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit meen je niet... dat gaan wij ook eten.
Ik kwam pas laat mijn bed uit dus slapen ging moeilijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij was 14 toch? Wtf doe jij tot 5 uur sochtends op fok dan?!
tsssquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kwam pas laat mijn bed uit dus slapen ging moeilijk.
Oeh, wraps... Dat kan ik van de week ook wel een keer makenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de keuken in. Tijd om kippie te snijden want wraps
Keilekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit meen je niet... dat gaan wij ook eten.
onze dochters zijn 12 en 13, kan me niet voorstellen dat ik daar volgend jaar heel anders over denk dan nuquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
Toen ik 14 was hoefde ik het echt niet te wagen om tot de ochtend door te internetten. Dan was ik 't kwijt voor een maand.
Tijden veranderen he..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
Toen ik 14 was hoefde ik het echt niet te wagen om tot de ochtend door te internetten. Dan was ik 't kwijt voor een maand.
toen ik 14 was bestond er nog geen internet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
quote:
Volledig!quote:
Het was of de hele nacht naar het plafond kijken of iets leuks doen, dan is de keuze snel gemaakt toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tijden wel, maar daarom hoeven kinderen van 14 nog niet de hele nacht op internet te zitten. Dat heeft niks met veranderende tijden te maken.
ik heb m'n voetbalgelukspoppetje in m'n knoopsgat.quote:
die keuze zou ik als ouder voor je gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het was of de hele nacht naar het plafond kijken of iets leuks doen, dan is de keuze snel gemaakt toch?
een oranje string. stille supporter.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb m'n voetbalgelukspoppetje in m'n knoopsgat.Twijfel alleen nog of ik ook nog wat Oranjes aan moet doen
M'n ouders vonden het geen probleem.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die keuze zou ik als ouder voor je gemaakt hebben
Nee, tijden veranderen niet. De jeugd van tegenwoordig kan gewoon niet meer zonder internetquote:
Er zijn wel meer ouderlijke beslissingen die ik niet snapquote:
Ik ken iemand die haar kind van 3 een iPad gaf en van 5 een iPhone.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer ouderlijke beslissingen die ik niet snap. Bijvoorbeeld de keuze om je 7-jarige dochters beide een iPod touch te geven voor kerst. En voor hun verjaardag een iPad.
.
Daar kan ik echt met m'n hoofd niet bij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar kind van 3 een iPad gaf en van 5 een iPhone.
je hebt in elk geval een popje en een oranjeavatar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, zwart gewoon, onopvallend en behoudend
Ja, vind ik ook. Dat gaat wel echt veel te ver.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik echt met m'n hoofd niet bij.
ik zal vast ook dingen doen die mensen niet snappenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer ouderlijke beslissingen die ik niet snap. Bijvoorbeeld de keuze om je 7-jarige dochters beide een iPod touch te geven voor kerst. En voor hun verjaardag een iPad.
.
belgische vlag mag ritueel verbrand worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Samzz het volgende:
Hier hangt een Nederlandse en een Belgische vlag. Niet mijn keuze overigens, voetbal interesseert me geen kut
.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:54 schreef perro. het volgende:
[..]
belgische vlag mag ritueel verbrand worden.
Vast welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zal vast ook dingen doen die mensen niet snappen
Gaan ze hier in België niet waarderen ben ik bang.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:54 schreef perro. het volgende:
[..]
belgische vlag mag ritueel verbrand worden.
en biefstuk zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef perro. het volgende:
[..]
je hebt in elk geval een popje en een oranjeavatar.
Pics?quote:
Laten we dat maar niet doen.quote:
Iets zegt mij dat het geen aantrekkelijke, wulpse MILFs zijn met soepele bewegingen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zit naar Dance Moms te kijken, of zoiets. Wat een wijven.
Het zijn moeders die via hun kinderen hun eigen droom waar willen maken. Nuff said, denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat het geen aantrekkelijke, wulpse MILFs zijn met soepele bewegingen.
M.i. verdienen die de titel moeder niet. Dat zijn gewoon pooiers van hun eigen kinderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
Het zijn moeders die via hun kinderen hun eigen droom waar willen maken. Nuff said, denk ik.
Dat allereerst. Maar ik vind het echt een heerlijk hysterisch programmaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
M.i. verdienen die de titel moeder niet. Dat zijn gewoon pooiers van hun eigen kinderen.
Same here.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dorst. Dat houdt in dat ik wat moet drinken. Om wat te kunnen drinken moet ik opstaan. Opstaan is het probleem in deze.
Harde strugglesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dorst. Dat houdt in dat ik wat moet drinken. Om wat te kunnen drinken moet ik opstaan. Opstaan is het probleem in deze.
Vroeger toen je nog thuis woonde, en gewoon een opdracht naar je ouders kon gillen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik woon thuis, maar mijn ouders pakken echt geen drinken voor me.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger toen je nog thuis woonde, en gewoon een opdracht naar je ouders kon gillen.
Dan is dat stukje van je opvoeding in elk geval op orde.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:38 schreef Fylax het volgende:
Ik woon thuis, maar mijn ouders pakken echt geen drinken voor me.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is dat stukje van je opvoeding in elk geval op orde.
Ik kon gillen wat ik wildequote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger toen je nog thuis woonde, en gewoon een opdracht naar je ouders kon gillen.
In een compleet andere context klinkt die post gewoon een soort van opwindend.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een compleet andere context klinkt die post gewoon een soort van opwindend.
Hoop 't ook voor je!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik hoop toch dat mijn Mesitran zalf maandag geleverd wordt. Of anders toch op z'n minst dinsdag.
voor een van de paarden, of voor jou?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik hoop toch dat mijn Mesitran zalf maandag geleverd wordt. Of anders toch op z'n minst dinsdag.
In principe voor de paarden (voor Bolle vooral). Maar het werkt als een tiet, dus als ik wat heb gebruik ik 't misschien ook welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor een van de paarden, of voor jou?
kan ook gemakkelijk!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
In principe voor de paarden (voor Bolle vooral). Maar het werkt als een tiet, dus als ik wat heb gebruik ik 't misschien ook wel.
Je hebt zalf dat werkt als een tiet. Wat er ook is, ik ben liever bezig met een tiet dan een pot zalf.quote:
Dat weet ik ook niet. Maar Mesitran is honingzalf, echter zijn daar nog wat nuttige dingen aan toegevoegd en ik heb echt verbluffende dingen gezien. Hebben we het geloof ik al over gehad, hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan ook gemakkelijk!
Ik kreeg n keer bij n brandwond zilversulfadiazine, dat werkt ook echt heel erg goed, geen idee alleen of t zo verkrijgbaar is...
Oh dear, ik moet een wijze van spreken uit gaan leggenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt zalf dat werkt als een tiet. Wat er ook is, ik ben liever bezig met een tiet dan een pot zalf.
Ik denk niet dat ik het snap dan
Als ik jou vertel welke onderdelen er allemaal in een machine zitten, weet jij dan hoe ie werkt?quote:
ja, klopt, ik ga eens bij ons kijken of ik aan zoiets kan komenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Maar Mesitran is honingzalf, echter zijn daar nog wat nuttige dingen aan toegevoegd en ik heb echt verbluffende dingen gezien. Hebben we het geloof ik al over gehad, haha.
Voor nu gebruik ik nog steeds honing of calendulan zalf van VSM, maar ik vind het niet verkeerd ook een tube Mesitran te hebben.
Zilversulfadiazine ken ik niet. Klinkt ook niet als iets dat vrij verkrijgbaar is.
Eerst zalven, dan een tiet en nu spreken. Dit wordt lastig!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dear, ik moet een wijze van spreken uit gaan leggen.
Ja, doorgaans wel. Hoezo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:15 schreef Adolecens het volgende:
Als ik jou vertel welke onderdelen er allemaal in een machine zitten, weet jij dan hoe ie werkt?
Ja en neequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het niet leuk dat mensen roepen dat t goed is dat Neymar n ruggenwervel gebroken heeft
Dat wens je toch niemand toe?
quote:
ik snap wel dat mensen t niet erg vinden dat hij eruit ligt, maar dan liever met n rode kaart ofzoquote:
Staat je IQ op offlinequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eerst zalven, dan een tiet en nu spreken. Dit wordt lastig!
Dat doet die voetbalgekte met mensen.quote:
Ik kijk het niet. Over tien minuten even de knollen voeren en mijn Bolle binnen zetten en dan lekker onder de wol serie kijkenquote:
Same here, minus de knollen dan. Ik hou het wel bij mijn katten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk het niet. Over tien minuten even de knollen voeren en mijn Bolle binnen zetten en dan lekker onder de wol serie kijken.
Ik heb van alle dieren op de wereld toch wel het minst met kattenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here, minus de knollen dan. Ik hou het wel bij mijn katten.
Jij?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is er n gemiddelde katteneigenaar?!
Jawel. Voornamelijk zij die hun beesten gewoon buiten laten lopen waar ze maar willenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is er n gemiddelde katteneigenaar?!
zie je air! Dat doe ik niet!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Voornamelijk zij die hun beesten gewoon buiten laten lopen waar ze maar willen. Ik ben daar niet zo van gecharmeerd
.
True. Maar ik vind gewoon dat je je beest in je eigen tuin moet houden als het losloopt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zie je air! Dat doe ik niet!
Maar onder de mensen die dat wel doen, is ook veel verschil hoor
Geen idee wat je bedoelt. Denk dat ik het op andere manieren compenseerquote:
Je bent braaf.quote:
mensen hebben niet in de gaten dat het ook anders kan, het is altijd normaal geweest om je katten buiten te laten rondlopen, heb wel het idee dat steeds meer mensen dat níet doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik vind gewoon dat je je beest in je eigen tuin moet houden als het losloopt.
Overigens vind ik ook dat hondenbaasjes de stront van hun beesten op moet ruimen, hoor. En ruiters en amazones de mest van hun knollen.
Het is ooit ook normaal geweest gewoon alles los te laten lopenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mensen hebben niet in de gaten dat het ook anders kan, het is altijd normaal geweest om je katten buiten te laten rondlopen, heb wel het idee dat steeds meer mensen dat níet doen.
Met paarden is het lastiger, daar moet je helenaal af stappen en je hebt n flinke zak nodig als je het mee naar huis wil nemenzou wel netjes zijn idd.
klopt, met katten is het alleen langer normaal geweest, voor mijn gevoel is het pas iets van de laatste 5/10 jaar dat ze steeds meer binnen gehouden worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ooit ook normaal geweest gewoon alles los te laten lopen.
Wij gingen altijd na het rijden terug om de mest op te ruimen. Maar wij waren toentertijd wel uitzonderingen.
Nou goed, in het bos deden we het dan ook niet. Maar op straat wel altijd, voor zover mogelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt, met katten is het alleen langer normaal geweest, voor mijn gevoel is het pas iets van de laatste 5/10 jaar dat ze steeds meer binnen gehouden worden.
Dat is wel heel netjes ja, heb dat nog nooit gezien. Al mag t wat mij betreft idd wel meer opgeruimd worden, zeker op straat enzo. In t bos op ruiterpaden kan me minder boeien.
Bijvullen dan?quote:
Ruimen ze daar de poep op als 'ie gescheten heeft op straat?quote:
buurvrouw is allergisch, nu heeft ze daar pillen voor, maar toen ze zwanger was en borstvoeding gaf mocht/kon dat niet en ze kon toen niet de tuindeuren open laten staan, want er kwam steeds n kat binnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou goed, in het bos deden we het dan ook niet. Maar op straat wel altijd, voor zover mogelijk.
Mensen beginnen te snappen dat niet iedereen hun poezenkind leuk vindt.
Da's netjes van jequote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
buurvrouw is allergisch, nu heeft ze daar pillen voor, maar toen ze zwanger was en borstvoeding gaf mocht/kon dat niet en ze kon toen niet de tuindeuren open laten staan, want er kwam steeds n kat binnen.
Wij hebben n vijver en n tijd terug zat er ineens n vreemde kat in de hengelen.
En ik kende iemand met n volière wiens vogeltjes zich regelmatig van schrik doodvlogen...
Ik wil niet dat mijn katten overlast veroorzaken.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Trots op mijn kruidentuintje![]()
[ afbeelding ]
peterselie of zo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw poes mag best voor wat overlast zorgen hoor..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's netjes van je. Die instelling heb ik ook.
Dat wordt een leuk oogsfeestje!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Staan pas 4 weekjesdus nog een weekje op 5. Niet verwacht zo snel in de buitenlucht
en dat terwijl ik zelf niet eens blow
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Staan pas 4 weekjesdus nog een weekje op 5. Niet verwacht zo snel in de buitenlucht
en dat terwijl ik zelf niet eens blow
Ow!quote:
Euhm... gefeliciteerd?quote:
Elke gek zijn gebrek.quote:
het gebeurde opeens... uit t nietsquote:Op zondag 6 juli 2014 01:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke gek zijn gebrek.
Als dat jou laat klaarkomen. Prima hoor.
Dus:quote:
quote:
Ga slapen, Sesamstraat is afgelopen.quote:
Je kan je afvragen wat het betekent als je zo opgewonden wordt van het kijken naar 22 bezwete mannen die wel raad weten met ballen en palen.quote:
srs, jij hoort hier nietquote:
Voetbal verbroedert!quote:
Had je een vrouw over de vloer?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:28 schreef Fascination het volgende:
Gvd, wat een spanning. Voel het nog steeds in mn lijf.
Ik mag van MK niet met andere vrouwen omgaan nu ze weg is.quote:
helemaal niet?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik mag van MK niet met andere vrouwen omgaan nu ze weg is.
Met mannen wel?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hee welkom terugquote:Op zondag 6 juli 2014 01:28 schreef Fascination het volgende:
Welkom terug fasquote:Op zondag 6 juli 2014 01:28 schreef Fascination het volgende:
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 10:47 schreef yats het volgende:
Goeiemorgen...Ik drink nooit meer
[..]
Welkom terug fas
[..]![]()
p.s. Was een gezellige meet, heeft tamas toen ik weg was nog meer vragen bedacht?
Goeiemorgen twisterkoninginquote:
Heuj gewillig twisteronderdaan.quote:
quote:
Jaa volgende keer toch met fiets komenquote:Op zondag 6 juli 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Was lang geleden dat ik twister speelde, maar het blijft leuk. Al is het met drank op nog leuker natuurlijk
Ik moet over 4 uur pas beginnen met werkenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
alweer bijna klaar met werken, nog 2 uurtjes
![]()
Ik mag nog tot vijf.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
alweer bijna klaar met werken, nog 2 uurtjes
![]()
'hart voor de zaak', daar houden werkgevers van!quote:Op zondag 6 juli 2014 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet morgen werken, normaal vrij op maandag, maar ik bood t zelf aan
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaa volgende keer toch met fiets komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen buuf. Hoe was het verjaardagsfeest?quote:Slaap is overschat (vannacht maar 4 uur geslapen)quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Leeeeuuuukquote:Op zondag 6 juli 2014 12:53 schreef yats het volgende:
[..]
Morgen buuf. Hoe was het verjaardagsfeest?
quote:
Was zoooo lekkerquote:
Nu wil ik ook een stukje proevenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was zoooo lekkerIk ga vaker taart maken
Ik had het niet per definitie over nu direct hequote:
Dan bak je er zelf eenquote:Op zondag 6 juli 2014 13:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het niet per definitie over nu direct he
Ik mag dan een keukenprins zijn, van bakken heb ik geen kaas gegeten.quote:
Bakken is makkelijkquote:Op zondag 6 juli 2014 13:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mag dan een keukenprins zijn, van bakken heb ik geen kaas gegeten.
Iemand anders laten bakken is nog makkelijker.quote:
Hm, dan ligt dat aan mij denk ik. Mijn taarten mislukken meestal.quote:
Truequote:Op zondag 6 juli 2014 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand anders laten bakken is nog makkelijker.
Ik beaam dit.quote:
dat zeiden er meer.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:05 schreef Fascination het volgende:
Zat net nog even een samenvatting van de wedstrijd van gister te kijken op de bbc. Zegt de commentator dat hij vindt dat Costa Rica een penalty had moeten krijgen voor de aanvaring tussen een aanvaller van Costa Rica en Vlaar.Nigga please.
Schijnbaar lieten ze een paar buitenspelmomenten niet in de herhaling zien. CORRUPTIE!!11quote:Op zondag 6 juli 2014 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vraag me alleen af of ze ook hebben gekeken naar elke keer dat er buitenspel gevlagd werd, want dat kán bijna niet kloppen
Ik heb slechts de 2de verlenging en pingels gekeken.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die de wedstrijd niet gezien heeft.
Dan heb je iig iets gezienquote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb slechts de 2de verlenging en pingels gekeken.
Nu hoor je er écht niet meer bij, he!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die de wedstrijd niet gezien heeft.
Hehhe.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je iig iets gezien. Ik wist tot ik de radio aanzette niet dat Nederland had gewonnen
.
Geen onbekend gevoelquote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu hoor je er écht niet meer bij, he!
Ik woon in België, héquote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehhe.
Ook geen vuurwerk ofzo daarna?
Het was hier een gekkenhuis.
Ow god ja. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen onbekend gevoel.
[..]
Ik woon in België, hé.
Lekker ding ben je ook he.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:50 schreef Fascination het volgende:
Ik kan de laatste tijd haast geen muziek meer luisteren, omdat emoties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |