SPOILER: ROAD TO THE SEMI-FINALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geschorst: T. Silva (Brazilië)
Geblesseerd: Neymar (Brazilië)
Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)ml#overview#nosticky
[ Bericht 7% gewijzigd door Nober op 05-07-2014 15:47:21 ]
Daar stond ik ook van te kijken en pas de tweede keer tegen elkaar op een WK na 2002!?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:46 schreef Anonymousz het volgende:
duitsland maar 4x gewonnen![]()
met of zonder neemaar, brazillie gaat winnen omdat fifa
Wat dacht je van Nederland? Hopen op Duitslandquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:41 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsers mogen stilaan eens een groot toernooi winnen, ik hoop er alleszins op
Nederland vind ik ook wel prima hoor, zelfs België (al maken die imo geen kans)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nederland? Hopen op Duitsland
Wel, laten we het zo zeggen: ik gun het Duitsland als Nederland het niet wordt. Ik gun het België an sich ook wel, maar de vernedering en het arrogante gelul richting ons gun ik ze niet (dat zou Duitsland niet hebben). Brazilië gun ik het absoluut niet. Ze hebben al 5 sterren en wij mogen er ook wel eens één op ons shirtje prenten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nederland vind ik ook wel prima hoor, zelfs België (al maken die imo geen kans)
http://www.nusport.nl/column/3809492/nieuwe-duitsers.htmlquote:Ik dacht aan het permanentje van Rudi Völler. Aan de Deutschland-über-alles-blik in de ogen van Stefan Effenberg. Aan de rotkop van Jens Jeremies. Aan Lothar Matthäus die over het gras rolde na wéér een perfect uitgevoerde Schwalbe.
Maar hoe hard ik het ook probeerde: het lukte me niet.
Ik kan geen hekel voor Duitse voetballers meer opbrengen. Mijn tenen gaan niet meer krom staan als Duitsland speelt op het WK. Ik sta niet meer te vloeken als ze scoren. Het is definitief: mijn anti-Duitsland-tijdperk is voorbij.
Hebben ze ook al toestemming gevraagd om een nieuwe speler op te roepen nu Neymar niet mee kan doen?quote:Op maandag 7 juli 2014 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Brazilianen zijn in beroep gegaan tegen de gele kaart voor Thiago Silva die hem een schorsing opleverde
Ik denk ook nog steeds Brazilië.. want thuisvoordeel. Duitsland heeft ook een heel slecht track record tegen Brazilië. Ze hebben ook al 30 jaar geen thuiswedstrijd meer verloren van een Europees team.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs al doen Neymar en Thiago Silva mee, ik sluit niet uit dat op onmogelijke wijze deze wedstrijd door Brazilië gezegevierd wordt.
Ieder weldenkend mens zegt natuurlijk dat Duitsland gaat winnen.
Ik hoop het. Ik hoop het echt!quote:Op maandag 7 juli 2014 09:14 schreef theunderdog het volgende:
Duitsland gaat dit uiteraard winnen, Brazilie was met Neymar al niets en zonder hem zijn ze helemaal kansloos.
Duitsland gaat Brazilië + Fifa een poepje laten ruiken.
Er valt toch niets te hopen. Duitsland gaat never verliezen van dit Brazilië.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik hoop het echt!
Met deze halve finale zit in in Duitsland, dus gaat onwijs leuk zijn om deze pot te zien en dan met de duitsers de behaalde finale te vieren![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er valt toch niets te hopen. Duitsland gaat never verliezen van dit Brazilië.
En Nederland gaat gewoon winnen van dit slechte Argentinië. Duitsland tweede, Nederland wereldkampioen.
na drie keer reeds 2e? Nee. Als we de finale halen hoop ik toch echt dat we die nu eens een keertje winnen!quote:Op maandag 7 juli 2014 11:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik hoop alleen wel dat we met ze alle zeer tevreden gaan zijn met de tweede plek.
Ah jammer.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
na drie keer reeds 2e? Nee. Als we de finale halen hoop ik toch echt dat we die nu eens een keertje winnen!
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:25 schreef superworm het volgende:
Zeer uitgebreid BBC-artikel over de twee halve finales:
http://www.bbc.com/sport/0/football/28181220
Als Scolarie het left heeft om Hernanes en Willian op te stellen heb je een zeer sterk creatief aanvallend middenveld. Dan kan eindelijk Hulk en Fred beter aangespeeld worden. Nu draaide alles om Neymar die al geblesseerd aantrad tegen Colombia en al destructief door schoppartijen in de wedstrijd tegen Chili al uitgeschakeld was.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:24 schreef Blik het volgende:
Zonder Neymar en Thiago Silva is Brazilie kansloos. 2-0 voor Duitsland
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:30 schreef JDx het volgende:
De Duitsers tegen de Nieuwe Duitsers
[..]
http://www.nusport.nl/column/3809492/nieuwe-duitsers.html
Is dat niet die priester?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:15 schreef PicoMMP het volgende:
Duitsland is voetballend een stuk beter, dus het zal wel een schopwedstrijd worden. Belangrijk aspect is hierin de scheidsrechter.
De scheidsrechter uit Mexico:
Dit is zijn eigen merk haargel:
[ afbeelding ]
En bovendien zijn laatste WK-wedstrijd ooit. Heb nu al medelijden met de Duitsers.
Deze #%@& hond gaf Suarez geen rood waardoor Uruguay doorgingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:32 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marco Rodrigues aka Chiqui Marco
Ik heb wil als Duitsland wint dan ook per se winnen van Argentinie, terwijl als Brazilie vanavond weer wint, dan zal ik er minder mee zitten als we de finale niet halen. Behalve dan die verschrikkelijke troostfinale.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is van groot belang dat Duitsland wint. Brazilië zal het thuisvoordeel hebben in de finale en de scheidsrechter zal voor elk wissewasje fluiten van die schwalbekolderieken. Vooral Nederland moet erop hopen dat Duitsland wint. Ik vrees dat ze de mentale strijd niet kunnen winnen van de Braziliaantjes.
Tegen Mexico en Colombia hadden ze de scheids ook niet mee, maar hadden beide teams last van de slechte arbitrage. Vooral tegen Colombia was het een schoppartij van beide kanten. Maar omdat de haat tegen Bra zo hoog is hier in Nederland kijk je alleen met argus ogen naar Brazilië.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:27 schreef hafcfan het volgende:
Als Duitsland vanavond niet wint is de winnaar bekend. In de finale is het te laat als het dat al niet is. Chili had het moeten doen. De enige pot waar ze de scheids niet mee hadden
Volgens mij had voor dit WK niemand haat tegen Brazilie hoor? Niet dat ik weet in ieder geval, ik had ze net als velen als favoriet en keek uit naar al hun wedstrijden, maar nu niet echt meer, viel erg tegen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:53 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tegen Mexico en Colombia hadden ze de scheids ook niet mee, maar hadden beide teams last van de slechte arbitrage. Vooral tegen Colombia was het een schoppartij van beide kanten. Maar omdat de haat tegen Bra zo hoog is hier in Nederland kijk je alleen met argus ogen naar Brazilië.
Oh en tegen Chili hadden ze de scheids tegen. Neymar was daar al uit het toernooi geschopt en begon al ingepakt en geblesseerd tegen Colombia en deed daar al voor spek en bonen mee want zijn dribbels en snelheid en passing sloeg nergens op. Alleen die ene corner waar het doelpunt uit ontstond was prima. Scolari had hem tegen Colombia al niet moeten opstellen. Maar ja de fans willen hun ster zien geblesseerd of niet.
Alleen tegen Kroatie hadden ze de scheids zichtbaar in het voordeel. Dat had 2-2 moeten zijn.
Tegen Mexico had Silva donker rood moeten hebben. Kroatië had gewonnen als de scheids niet naaide en die Brazilianen mochten schoppen wat ze wouden tegen Colombia en vanavond worden de Duitsers genaaid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:53 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tegen Mexico en Colombia hadden ze de scheids ook niet mee, maar hadden beide teams last van de slechte arbitrage. Vooral tegen Colombia was het een schoppartij van beide kanten. Maar omdat de haat tegen Bra zo hoog is hier in Nederland kijk je alleen met argus ogen naar Brazilië.
Oh en tegen Chili hadden ze de scheids tegen. Neymar was daar al uit het toernooi geschopt en begon al ingepakt en geblesseerd tegen Colombia en deed daar al voor spek en bonen mee want zijn dribbels en snelheid en passing sloeg nergens op. Alleen die ene corner waar het doelpunt uit ontstond was prima. Scolari had hem tegen Colombia al niet moeten opstellen. Maar ja de fans willen hun ster zien geblesseerd of niet.
Alleen tegen Kroatie hadden ze de scheids zichtbaar in het voordeel. Dat had 2-2 moeten zijn.
Dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Volgens mij had voor dit WK niemand haat tegen Brazilie hoor? Niet dat ik weet in ieder geval, ik had ze net als velen als favoriet en keek uit naar al hun wedstrijden, maar nu niet echt meer, viel erg tegen.
Die shoppartijen voerde ook Colombia uit. De schop tegen de knie met gestrekt been tegen Hulk vergeet je dan maar. Enfin beide teams gingen daar over de grens. Dit wat ik al zei door een zeer slechte arbitrage.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen Mexico had Silva donker rood moeten hebben. Kroatië had gewonnen als de scheids niet naaide en die Brazilianen mochten schoppen wat ze wouden tegen Colombia en vanavond worden de Duitsers genaaid.
billenknijpen!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:51 schreef kingmob het volgende:
Heb het gevoel dat Duitsland het niet gaat redden, maar ben duidelijk voor Duitsland. Dat wordt dus zweten op de bank
Klopt, Duitsland redt het nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:51 schreef kingmob het volgende:
Heb het gevoel dat Duitsland het niet gaat redden, maar ben duidelijk voor Duitsland. Dat wordt dus zweten op de bank
Dat was deze man volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:33 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Eén van de scheidsrechters op dit WK was buiten zijn leven als Scheidrechter ook priester.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zat ik vanmiddag in de kroeg naast een Duitser, vroeg ik hem: tegen wie spelen jullie? "Brazilië" zegt ie. Oooh leuk, zeg ik, daar spelen wij zondag tegen
Ja!!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:54 schreef Anoonumos het volgende:
Hopenlijk wint Brazilie door een onterechte penalty in de laatste minuut.
Radio mee en(eventueel oordoppen) van Gelder is prima. Ik had ook late dienst toen Nederland tegen Spanje en Costa Rica moest spelen. Gelukkig kan ik de halve finale en finale dan weer wel zienquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:14 schreef FritzWalter het volgende:
Ik moet zo gaan werken - nachtdienst. Zie ik heus niet veel van de halfe finales, morgen ook niet. Enkele minuten in de kantine misschien en dan weer "zweten op't werk". En als die Mannschaft en/of Oranje gaat winnen zie ik van de finale... weer nixxxx
![]()
NACHTDIENST![]()
![]()
Dat kan ik me voorstellen, wanneer je supporter bent van Feyenoord...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:51 schreef Grifte het volgende:
Eindelijk weer voetbal, godverdomme lang op gewacht
Inderdaad, hier op de grens zal dan altijd wel wat te beleven zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:21 schreef mig72 het volgende:
Ik hoop dat Deutschland Brazilië verslast en dan wil ik Niederlande-Deutschland in de finale zien.Episch zou dat zijn.
Wat heb jij telkens met het posten van de vrouwen en kinderen van voetballers? Slaat nergens opquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:44 schreef lisselotte88 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA tijd om die Duitsers naar huis te sturenFRED WORDT WERELDKAMPIOEN! Nu die lelijke Neymar er niet bij is krijgt FRED alle aandacht!!! Hij wordt topscoorder van dit WK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn ex-vrouw en prachtige dochter die sprekend op haar vader lijkt zijn er ook bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dag Duitsland
Ozil verstopt zich wel vaker als het belangrijk is. Dat zal vanavond waarschijnlijk niet anders zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Duitsland gaat in een taaie wedstrijd Brazilië verslaan. Ik zie Scolari en zijn ploeg geen antwoord hebben op de tactiek van de Duitsers. Ik hoop dat Ozil laat zien wat hij kan. Muller zal wel een paar goals meepikken.
Wat zou er gebeuren als Messi ze de das omdoet in de finale? Zou hij het dan overleven?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:29 schreef Syntix het volgende:
GVD AFMAKEN DIE KUT BRAZILIANEN !!!!! Hopelijk gaan ze janken en breekt de pleuris uit in dat kutland![]()
![]()
Tegen Brazilië ben je kansloos. Die gaan je vanaf minuut 1 lam maken door schwalbes te maken, je gele kaarten aan te naaien. Massale bak die Brazilië aanhangt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
Duitsland zal wel doorgaan, maar ik denk dat we in de finale toch meer kans maken tegen Brazilië.
Maar die Duitsers scoren vroeg en gooien dan de boel op slot of scoren in de laatste minuutquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Brazilië ben je kansloos. Die gaan je vanaf minuut 1 lam maken door schwalbes te maken, je gele kaarten aan te naaien. Massale bak die Brazilië aanhangt.
mehquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:08 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Zo weinig kans op winst voor DE?? Wow.
Dit heeft toch helemaal niets meer met voetbal te maken. Straks gaan ze nog op een skippybal zitten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Voorbereiding, kwam ik tegen op twitter.
dancing with the stars?quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit heeft toch helemaal niets meer met voetbal te maken. Straks gaan ze nog op een skippybal zitten.
Alleen voor Frans hoop je al dat NL wint. Die man is echt een held. Moet alleen stoppen met zingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Morgen toch? Als hij niet komt verliest NL
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen voor Frans hoop je al dat NL wint. Die man is echt een held. Moet alleen stoppen met zingen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zat ik vanmiddag in de kroeg naast een Duitser, vroeg ik hem: tegen wie spelen jullie? "Brazilië" zegt ie. Oooh leuk, zeg ik, daar spelen wij zondag tegen
HIER OOKquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Lol die hoor ik echt overal, whatsapp, op werk, etc...
Nu maar hopen dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Lol die hoor ik echt overal, whatsapp, op werk, etc...
twitter:FIFAWorldCup twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 20:48:41#GER LINE-UP: Neuer, Hoewedes, Hummels, Khedira, Schweinsteiger, Ozil, Klose, Muller, Lahm (c), Kroos, Boateng #BRAGER #WorldCup #Joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 20:48:29#BRA LINE-UP: Julio Cesar, David Luiz (c), Fernandinho, Marcelo, Hulk, Fred, Oscar, Dante, Luiz Gustavo, Bernard, Maicon #BRAGER #WorldCup reageer retweet
Nee. Ga niet kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef superworm het volgende:
Kijken jullie ook momenteel al naar Kahn op de ZDF?
Özil linksbuiten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:53 schreef sneakydesert het volgende:
twitter:FIFAWorldCup twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 20:48:41#GER LINE-UP: Neuer, Hoewedes, Hummels, Khedira, Schweinsteiger, Ozil, Klose, Muller, Lahm (c), Kroos, Boateng #BRAGER #WorldCup #Joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 20:48:29#BRA LINE-UP: Julio Cesar, David Luiz (c), Fernandinho, Marcelo, Hulk, Fred, Oscar, Dante, Luiz Gustavo, Bernard, Maicon #BRAGER #WorldCup reageer retweet
JUICHEN!quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
verlengen en pingels hopelijk omdat nachtwedstrijd
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
nee plzquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
Co.>>iedereenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:38 schreef alors het volgende:
Ik ben ook naar de BBC geschakeld. Cootje heb ik wel genoeg gehoord.
Eenschquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
de scheids gaat de eindstand op het bord zetten, net als afgelopen weekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
nachtwedstrijden zijn geweldigquote:
welquote:
Ik ook Bijnaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:45 schreef Bijna het volgende:
* Bijna zit er weer klaar voor
[ afbeelding ]
vrees dat brazillie gaat winnenquote:
Daar heb ik vandaag eigenlijk helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
bij elke aanval van DLD gaat de vlag omhoogquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:46 schreef Nystiq het volgende:
4-0 Duitsland.
Brazilië wordt helemaal afgestraft.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee wij kijken allemaal Eastenders op BBC
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:46 schreef Nystiq het volgende:
4-0 Brazilië
Duitsland wordt helemaal volgeblaft
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef Sound.Cloud het volgende:
Ik ben voor Brazilië. Een eventuele finale met Duitsland en dan verliezen zou ik niet aankunnen
quote:
1 woord: FIFAquote:
Dan winnen we met 3-0quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Finale Nederland - Duitsland zou wel fucking episch zijn
Net gemist. Wat zeggen ze?quote:
1-2quote:
Dan gaat het trauma nog groter wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Finale Nederland - Duitsland zou wel fucking episch zijn
2-1, zoals 95% van de tijdquote:
wat zeggen ze dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef Intellectueel het volgende:
Nederlanders die denken dat Duitsers hun nationale elftal 'die Mannschaft' noemen.
Argentinië in de finale.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef Karelnoord het volgende:
Liever tegen Brazilië in de finale dan tegen Duitsland.
Nee, ligt er gewoon aan wie er thuis en uit speelt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef mrstylo het volgende:
Braziliaanse volkslied is ook altijd aan het einde.
:'¤quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef mrstylo het volgende:
Braziliaanse volkslied is ook altijd aan het einde. :'¤
Kees ben jij dat?quote:
Dan hebben we meer kans jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef Karelnoord het volgende:
Liever tegen Brazilië in de finale dan tegen Duitsland.
Ik ben anders bang dat de scheids ons naait.quote:
yup, hier ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik ben voor Duitsland
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zo'n grrrrrrrr gevoel bij dat ideequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Niet zo serieus jongen.quote:
ROLAND!!!!!!!!!!!!quote:
20% kans tegen 15% kans.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier tegen moet je niet in de finale spelen
Alsof hij dood isquote:
Ditquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:56 schreef Nystiq het volgende:
Pff. Mag die Brazilianen echt niet. En dat doorzingen.. kk vervelend.
Duitslnd moet gewoon zorgen dat de wedstrijd 8 man - 8 man eindigtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt die David Luiz een keer flink onderuit geschopt.
Robben wordt kapot geschopt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier tegen moet je niet in de finale spelen
Als scheids zou ik ook gewoon fluiten en als tegenstander alvast beginnen met handjes geven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:56 schreef Nystiq het volgende:
Pff. Mag die Brazilianen echt niet. En dat doorzingen.. kk vervelend.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:56 schreef ReplaR het volgende:
Als Nederland in de finale komt moeten ze álle 15 coupletten van het Wilhelmus zingen.
Ik snap ook niet dat niemand dat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:56 schreef tralalala het volgende:
Die Duitsers moeten gewoon nu al beginnen met handen schudden
Allemaal geel meteenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:56 schreef Palomar het volgende:
totaal niet voorspelbaar dat ze doorgaan met zingen
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:56 schreef ReplaR het volgende:
Als Nederland in de finale komt moeten ze álle 15 coupletten van het Wilhelmus zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |