SPOILER: ROAD TO THE SEMI-FINALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geschorst: T. Silva (Brazilië)
Geblesseerd: Neymar (Brazilië)
Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)ml#overview#nosticky
[ Bericht 7% gewijzigd door Nober op 05-07-2014 15:47:21 ]
Daar stond ik ook van te kijken en pas de tweede keer tegen elkaar op een WK na 2002!?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:46 schreef Anonymousz het volgende:
duitsland maar 4x gewonnen![]()
met of zonder neemaar, brazillie gaat winnen omdat fifa
Wat dacht je van Nederland? Hopen op Duitslandquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:41 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsers mogen stilaan eens een groot toernooi winnen, ik hoop er alleszins op
Nederland vind ik ook wel prima hoor, zelfs België (al maken die imo geen kans)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nederland? Hopen op Duitsland
Wel, laten we het zo zeggen: ik gun het Duitsland als Nederland het niet wordt. Ik gun het België an sich ook wel, maar de vernedering en het arrogante gelul richting ons gun ik ze niet (dat zou Duitsland niet hebben). Brazilië gun ik het absoluut niet. Ze hebben al 5 sterren en wij mogen er ook wel eens één op ons shirtje prenten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nederland vind ik ook wel prima hoor, zelfs België (al maken die imo geen kans)
http://www.nusport.nl/column/3809492/nieuwe-duitsers.htmlquote:Ik dacht aan het permanentje van Rudi Völler. Aan de Deutschland-über-alles-blik in de ogen van Stefan Effenberg. Aan de rotkop van Jens Jeremies. Aan Lothar Matthäus die over het gras rolde na wéér een perfect uitgevoerde Schwalbe.
Maar hoe hard ik het ook probeerde: het lukte me niet.
Ik kan geen hekel voor Duitse voetballers meer opbrengen. Mijn tenen gaan niet meer krom staan als Duitsland speelt op het WK. Ik sta niet meer te vloeken als ze scoren. Het is definitief: mijn anti-Duitsland-tijdperk is voorbij.
Hebben ze ook al toestemming gevraagd om een nieuwe speler op te roepen nu Neymar niet mee kan doen?quote:Op maandag 7 juli 2014 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Brazilianen zijn in beroep gegaan tegen de gele kaart voor Thiago Silva die hem een schorsing opleverde
Ik denk ook nog steeds Brazilië.. want thuisvoordeel. Duitsland heeft ook een heel slecht track record tegen Brazilië. Ze hebben ook al 30 jaar geen thuiswedstrijd meer verloren van een Europees team.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs al doen Neymar en Thiago Silva mee, ik sluit niet uit dat op onmogelijke wijze deze wedstrijd door Brazilië gezegevierd wordt.
Ieder weldenkend mens zegt natuurlijk dat Duitsland gaat winnen.
Ik hoop het. Ik hoop het echt!quote:Op maandag 7 juli 2014 09:14 schreef theunderdog het volgende:
Duitsland gaat dit uiteraard winnen, Brazilie was met Neymar al niets en zonder hem zijn ze helemaal kansloos.
Duitsland gaat Brazilië + Fifa een poepje laten ruiken.
Er valt toch niets te hopen. Duitsland gaat never verliezen van dit Brazilië.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik hoop het echt!
Met deze halve finale zit in in Duitsland, dus gaat onwijs leuk zijn om deze pot te zien en dan met de duitsers de behaalde finale te vieren![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er valt toch niets te hopen. Duitsland gaat never verliezen van dit Brazilië.
En Nederland gaat gewoon winnen van dit slechte Argentinië. Duitsland tweede, Nederland wereldkampioen.
na drie keer reeds 2e? Nee. Als we de finale halen hoop ik toch echt dat we die nu eens een keertje winnen!quote:Op maandag 7 juli 2014 11:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik hoop alleen wel dat we met ze alle zeer tevreden gaan zijn met de tweede plek.
Ah jammer.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
na drie keer reeds 2e? Nee. Als we de finale halen hoop ik toch echt dat we die nu eens een keertje winnen!
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:25 schreef superworm het volgende:
Zeer uitgebreid BBC-artikel over de twee halve finales:
http://www.bbc.com/sport/0/football/28181220
Als Scolarie het left heeft om Hernanes en Willian op te stellen heb je een zeer sterk creatief aanvallend middenveld. Dan kan eindelijk Hulk en Fred beter aangespeeld worden. Nu draaide alles om Neymar die al geblesseerd aantrad tegen Colombia en al destructief door schoppartijen in de wedstrijd tegen Chili al uitgeschakeld was.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:24 schreef Blik het volgende:
Zonder Neymar en Thiago Silva is Brazilie kansloos. 2-0 voor Duitsland
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:30 schreef JDx het volgende:
De Duitsers tegen de Nieuwe Duitsers
[..]
http://www.nusport.nl/column/3809492/nieuwe-duitsers.html
Is dat niet die priester?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:15 schreef PicoMMP het volgende:
Duitsland is voetballend een stuk beter, dus het zal wel een schopwedstrijd worden. Belangrijk aspect is hierin de scheidsrechter.
De scheidsrechter uit Mexico:
Dit is zijn eigen merk haargel:
[ afbeelding ]
En bovendien zijn laatste WK-wedstrijd ooit. Heb nu al medelijden met de Duitsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |