abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142039653
1-3
met wat rood en ernstige blessures
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:52:28 #52
297168 Kikopuz
I like goats
pi_142039920
1-0 Redelijk snel in de wedstrijd na een vrije trap, veel te makkelijk gegeven.
1-1 Duitsland scoort net voor rust.
1-2 Rond de 50-60 minuten, mooi uitgespeelde kans van Duitsland.
2-2 Brazilië scoort op z'n Duits in blessuretijd.

In de verlenging gaan we een aantal blessures zien en pakken twee mensen hun tweede gele kaart. Uiteindelijk penalty's, Duitsland wint (3-4)

Nou veel kijkplezier, ciao!
pi_142040002
0-5 3 rode kaarten en 7 gele kaarten
pi_142041922
Head-to-head
Brazil and Germany have played more World Cup matches than any other side (102 and 104 respectively), but have only met once before at the tournament. That was the 2002 final, won 2-0 by the Brazilians.

Honours are even in the three subsequent meetings. The sides drew 1-1 in a friendly in 2004, Brazil won 3-2 in a Confederations Cup semi-final in 2005 and Germany recorded a 3-2 victory in a friendly in 2011. All those matches were on German soil.

Brazil have scored in each of their last 10 meetings with Germany, averaging 2.2 goals per game.

Brazil
Brazil committed more fouls (31) against Colombia than they have in any other World Cup match since such data has been recorded (starting in 1966).

Their only defeat in the last 26 games came against Switzerland last August (W19, D6, L1).

They are unbeaten in 42 successive home matches, with their last defeat coming against Paraguay in August 2002.

The Brazilians have reached the last four of the World Cup for the 11th time, although this will only be their eighth semi-final (because of different formats at earlier tournaments).

The only semi-final they have lost was their first, against Italy in 1938. They have won five times and drawn once - with that draw followed by a penalty shootout win against the Dutch in 1998.

Injured Brazilian striker Neymar has played a part in 50% of Brazil's 10 goals at this World Cup (four goals, one assist).

Germany
Germany (including West Germany) have reached the last four for the 13th time at a World Cup, although this will be their 12th semi-final (they reached the 1974 final after coming through a second group stage).

The Germans are the first country to reach four successive World Cup semi-finals.

Their record in their 11 previous semi-finals is four wins, five defeats and two draws - both of which were followed by penalty shootouts which they won.

Germany are unbeaten in their last 16 internationals (W11, D5), the best run of any side still involved at the World Cup.

Germany (three) have kept more clean sheets at this World Cup than any other country. Only Ghana and Algeria have managed to breach the Germans defence so far.

Miroslav Klose could make his 23rd appearance in a World Cup match, a total bettered only by Lothar Matthäus (25). Paolo Maldini also played 23 games at the tournament.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28102403
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:49:31 #55
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_142042044
v
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:08:08 #56
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142045680
Ik hoop 2-0 voor Brazilië omdat zonder Neymar en Thiago dit elftal nog altijd zeer sterk is en na Nederland mijn fav team aller tijde. Daarbij ik zou het prachtig vinden als wij Brazilië op eigen bodem kunnen verslaan en de cup pakken. Dat zou waanzin zijn. Een echte prestatie.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142046480
Als Duitsland vanavond niet wint is de winnaar bekend. In de finale is het te laat als het dat al niet is. Chili had het moeten doen. De enige pot waar ze de scheids niet mee hadden :'(
pi_142046528
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:32 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Marco Rodrigues aka Chiqui Marco
Deze #%@& hond gaf Suarez geen rood waardoor Uruguay doorging :r Deze man is een vrijbrief voor die Brazilianen om te gaan schoppen en bijten.
pi_142046544
Het is van groot belang dat Duitsland wint. Brazilië zal het thuisvoordeel hebben in de finale en de scheidsrechter zal voor elk wissewasje fluiten van die schwalbekolderieken. Vooral Nederland moet erop hopen dat Duitsland wint. Ik vrees dat ze de mentale strijd niet kunnen winnen van de Braziliaantjes.
pi_142047230
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is van groot belang dat Duitsland wint. Brazilië zal het thuisvoordeel hebben in de finale en de scheidsrechter zal voor elk wissewasje fluiten van die schwalbekolderieken. Vooral Nederland moet erop hopen dat Duitsland wint. Ik vrees dat ze de mentale strijd niet kunnen winnen van de Braziliaantjes.
Ik heb wil als Duitsland wint dan ook per se winnen van Argentinie, terwijl als Brazilie vanavond weer wint, dan zal ik er minder mee zitten als we de finale niet halen. Behalve dan die verschrikkelijke troostfinale.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:53:27 #61
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142047559
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:27 schreef hafcfan het volgende:
Als Duitsland vanavond niet wint is de winnaar bekend. In de finale is het te laat als het dat al niet is. Chili had het moeten doen. De enige pot waar ze de scheids niet mee hadden :'(
Tegen Mexico en Colombia hadden ze de scheids ook niet mee, maar hadden beide teams last van de slechte arbitrage. Vooral tegen Colombia was het een schoppartij van beide kanten. Maar omdat de haat tegen Bra zo hoog is hier in Nederland kijk je alleen met argus ogen naar Brazilië.

Oh en tegen Chili hadden ze de scheids tegen. Neymar was daar al uit het toernooi geschopt en begon al ingepakt en geblesseerd tegen Colombia en deed daar al voor spek en bonen mee want zijn dribbels en snelheid en passing sloeg nergens op. Alleen die ene corner waar het doelpunt uit ontstond was prima. Scolari had hem tegen Colombia al niet moeten opstellen. Maar ja de fans willen hun ster zien geblesseerd of niet.

Alleen tegen Kroatie hadden ze de scheids zichtbaar in het voordeel. Dat had 2-2 moeten zijn.
pi_142047678
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:53 schreef Cherna het volgende:

[..]

Tegen Mexico en Colombia hadden ze de scheids ook niet mee, maar hadden beide teams last van de slechte arbitrage. Vooral tegen Colombia was het een schoppartij van beide kanten. Maar omdat de haat tegen Bra zo hoog is hier in Nederland kijk je alleen met argus ogen naar Brazilië.

Oh en tegen Chili hadden ze de scheids tegen. Neymar was daar al uit het toernooi geschopt en begon al ingepakt en geblesseerd tegen Colombia en deed daar al voor spek en bonen mee want zijn dribbels en snelheid en passing sloeg nergens op. Alleen die ene corner waar het doelpunt uit ontstond was prima. Scolari had hem tegen Colombia al niet moeten opstellen. Maar ja de fans willen hun ster zien geblesseerd of niet.

Alleen tegen Kroatie hadden ze de scheids zichtbaar in het voordeel. Dat had 2-2 moeten zijn.
Volgens mij had voor dit WK niemand haat tegen Brazilie hoor? Niet dat ik weet in ieder geval, ik had ze net als velen als favoriet en keek uit naar al hun wedstrijden, maar nu niet echt meer, viel erg tegen.
pi_142047695
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:53 schreef Cherna het volgende:

[..]

Tegen Mexico had Silva donker rood moeten hebben. Kroatië had gewonnen als de scheids niet naaide en die Brazilianen mochten schoppen wat ze wouden tegen Colombia en vanavond worden de Duitsers genaaid.
pi_142047721
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:56 schreef JDx het volgende:

[..]

Volgens mij had voor dit WK niemand haat tegen Brazilie hoor? Niet dat ik weet in ieder geval, ik had ze net als velen als favoriet en keek uit naar al hun wedstrijden, maar nu niet echt meer, viel erg tegen.
Dit.
pi_142047993
FIFA Maffia - Duitsland :)
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:24:03 #66
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142048674
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Tegen Mexico had Silva donker rood moeten hebben. Kroatië had gewonnen als de scheids niet naaide en die Brazilianen mochten schoppen wat ze wouden tegen Colombia en vanavond worden de Duitsers genaaid.
Die shoppartijen voerde ook Colombia uit. De schop tegen de knie met gestrekt been tegen Hulk vergeet je dan maar. Enfin beide teams gingen daar over de grens. Dit wat ik al zei door een zeer slechte arbitrage.

Maar goed je hebt alleen met argus ogen naar de overtreding van Brazilië gekeken. De overtreding op Hulk(knie) en de smerige overtredingen van Chili op Neymar heb je niet gezien. En dan de wedstrijd tegen Colombia werd van beide kanten geschopt omdat een scheids het toeliet.
Dezelfde situatie die zich voordeed in de finale 2010 waar de Jong donkerrood had moeten krijgen en nog wel meer spelers aan beide kanten maar ook daar liet de scheids alles toe.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:30:15 #67
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142048916
Dat de wedstrijden tegen vielen is wat anders. Ja ik heb ze ook beter gezien. Maar dat gezeur van FIFA hier en FIFA daar begint me te vervelen om dat steeds als excuus te gebruiken. Als men wint of verliest.

En eigenlijk maakt het me niet eens zo veel uit als ze verliezen zolang Oranje maar die beker wint.
Ik hoop in ieder geval op een mooie spannende pot vanavond.

[ Bericht 15% gewijzigd door Cherna op 08-07-2014 15:45:11 ]
pi_142048950
Prins Poldi moet spelen :(
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:43:18 #69
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_142051587
Ik sta volledig achter die Mannschaft.
Ik ben inmiddels overleden.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:44:22 #70
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_142051625
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:43 schreef Pascalus het volgende:
Ik sta volledig achter die Mannschaft.
graag op anoniem
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:51:15 #71
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_142051911
Heb het gevoel dat Duitsland het niet gaat redden, maar ben duidelijk voor Duitsland. Dat wordt dus zweten op de bank w/
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:53:13 #72
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_142051983
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:51 schreef kingmob het volgende:
Heb het gevoel dat Duitsland het niet gaat redden, maar ben duidelijk voor Duitsland. Dat wordt dus zweten op de bank w/
billenknijpen!
graag op anoniem
pi_142052043
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:51 schreef kingmob het volgende:
Klopt, Duitsland redt het niet
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_142052436
Zat ik vanmiddag in de kroeg naast een Duitser, vroeg ik hem: tegen wie spelen jullie? "Brazilië" zegt ie. Oooh leuk, zeg ik, daar spelen wij zondag tegen

O+
pi_142052826
NRC legt in het Duits uit waarom we moeten hopen dat Duitsland vanavond van Brazilië wint:
Sechs Gründe, warum die Holländer heute Abend die deutsche Mannschaft unterstützen sollten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')