Wat zou er gebeuren als Messi ze de das omdoet in de finale? Zou hij het dan overleven?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:29 schreef Syntix het volgende:
GVD AFMAKEN DIE KUT BRAZILIANEN !!!!! Hopelijk gaan ze janken en breekt de pleuris uit in dat kutland![]()
![]()
Tegen Brazilië ben je kansloos. Die gaan je vanaf minuut 1 lam maken door schwalbes te maken, je gele kaarten aan te naaien. Massale bak die Brazilië aanhangt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
Duitsland zal wel doorgaan, maar ik denk dat we in de finale toch meer kans maken tegen Brazilië.
Maar die Duitsers scoren vroeg en gooien dan de boel op slot of scoren in de laatste minuutquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Brazilië ben je kansloos. Die gaan je vanaf minuut 1 lam maken door schwalbes te maken, je gele kaarten aan te naaien. Massale bak die Brazilië aanhangt.
mehquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:08 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Zo weinig kans op winst voor DE?? Wow.
Dit heeft toch helemaal niets meer met voetbal te maken. Straks gaan ze nog op een skippybal zitten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Voorbereiding, kwam ik tegen op twitter.
dancing with the stars?quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit heeft toch helemaal niets meer met voetbal te maken. Straks gaan ze nog op een skippybal zitten.
Alleen voor Frans hoop je al dat NL wint. Die man is echt een held. Moet alleen stoppen met zingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Morgen toch? Als hij niet komt verliest NL
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen voor Frans hoop je al dat NL wint. Die man is echt een held. Moet alleen stoppen met zingen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zat ik vanmiddag in de kroeg naast een Duitser, vroeg ik hem: tegen wie spelen jullie? "Brazilië" zegt ie. Oooh leuk, zeg ik, daar spelen wij zondag tegen
HIER OOKquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Lol die hoor ik echt overal, whatsapp, op werk, etc...
Nu maar hopen dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Lol die hoor ik echt overal, whatsapp, op werk, etc...
twitter:FIFAWorldCup twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 20:48:41#GER LINE-UP: Neuer, Hoewedes, Hummels, Khedira, Schweinsteiger, Ozil, Klose, Muller, Lahm (c), Kroos, Boateng #BRAGER #WorldCup #Joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 20:48:29#BRA LINE-UP: Julio Cesar, David Luiz (c), Fernandinho, Marcelo, Hulk, Fred, Oscar, Dante, Luiz Gustavo, Bernard, Maicon #BRAGER #WorldCup reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |