mehquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:08 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Zo weinig kans op winst voor DE?? Wow.
Dit heeft toch helemaal niets meer met voetbal te maken. Straks gaan ze nog op een skippybal zitten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Voorbereiding, kwam ik tegen op twitter.
dancing with the stars?quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit heeft toch helemaal niets meer met voetbal te maken. Straks gaan ze nog op een skippybal zitten.
Alleen voor Frans hoop je al dat NL wint. Die man is echt een held. Moet alleen stoppen met zingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Morgen toch? Als hij niet komt verliest NL
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen voor Frans hoop je al dat NL wint. Die man is echt een held. Moet alleen stoppen met zingen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zat ik vanmiddag in de kroeg naast een Duitser, vroeg ik hem: tegen wie spelen jullie? "Brazilië" zegt ie. Oooh leuk, zeg ik, daar spelen wij zondag tegen
HIER OOKquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Lol die hoor ik echt overal, whatsapp, op werk, etc...
Nu maar hopen dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Lol die hoor ik echt overal, whatsapp, op werk, etc...
twitter:FIFAWorldCup twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 20:48:41#GER LINE-UP: Neuer, Hoewedes, Hummels, Khedira, Schweinsteiger, Ozil, Klose, Muller, Lahm (c), Kroos, Boateng #BRAGER #WorldCup #Joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 20:48:29#BRA LINE-UP: Julio Cesar, David Luiz (c), Fernandinho, Marcelo, Hulk, Fred, Oscar, Dante, Luiz Gustavo, Bernard, Maicon #BRAGER #WorldCup reageer retweet
Nee. Ga niet kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef superworm het volgende:
Kijken jullie ook momenteel al naar Kahn op de ZDF?
Özil linksbuiten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:53 schreef sneakydesert het volgende:
twitter:FIFAWorldCup twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 20:48:41#GER LINE-UP: Neuer, Hoewedes, Hummels, Khedira, Schweinsteiger, Ozil, Klose, Muller, Lahm (c), Kroos, Boateng #BRAGER #WorldCup #Joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 20:48:29#BRA LINE-UP: Julio Cesar, David Luiz (c), Fernandinho, Marcelo, Hulk, Fred, Oscar, Dante, Luiz Gustavo, Bernard, Maicon #BRAGER #WorldCup reageer retweet
JUICHEN!quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
verlengen en pingels hopelijk omdat nachtwedstrijd
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
nee plzquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
Co.>>iedereenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:38 schreef alors het volgende:
Ik ben ook naar de BBC geschakeld. Cootje heb ik wel genoeg gehoord.
Eenschquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
de scheids gaat de eindstand op het bord zetten, net als afgelopen weekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
nachtwedstrijden zijn geweldigquote:
welquote:
Ik ook Bijnaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:45 schreef Bijna het volgende:
* Bijna zit er weer klaar voor
[ afbeelding ]
vrees dat brazillie gaat winnenquote:
Daar heb ik vandaag eigenlijk helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
bij elke aanval van DLD gaat de vlag omhoogquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:46 schreef Nystiq het volgende:
4-0 Duitsland.
Brazilië wordt helemaal afgestraft.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee wij kijken allemaal Eastenders op BBC
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:46 schreef Nystiq het volgende:
4-0 Brazilië
Duitsland wordt helemaal volgeblaft
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef Sound.Cloud het volgende:
Ik ben voor Brazilië. Een eventuele finale met Duitsland en dan verliezen zou ik niet aankunnen
quote:
1 woord: FIFAquote:
Dan winnen we met 3-0quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Finale Nederland - Duitsland zou wel fucking episch zijn
Net gemist. Wat zeggen ze?quote:
1-2quote:
Dan gaat het trauma nog groter wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Finale Nederland - Duitsland zou wel fucking episch zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |