Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga zo uit etenHappy birthdayyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ga je eten?
LoLz OMG hilarischen garp xDquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vraagje: moslims mogen na zonsondergang wel eten e.d. maar mogen zij dan ook rampetampen
Dat mag sowieso nooit :Squote:Op donderdag 3 juli 2014 18:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vraagje: moslims mogen na zonsondergang wel eten e.d. maar mogen zij dan ook rampetampen
Is geen garp, is verdikkie een serieuzen vraag jaquote:
het mag, maar 3 minuten. en dan moet je 3 kwartier douchen en 5 rituelen uitvoeren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is geen garp, is verdikkie een serieuzen vraag ja?!
Alleen als je als getrouwd/uitgehuwelijkt bent toch?quote:
is lekker ja. tavukquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als het maar goed smaakt.
(nooit geweest verder, geen idee of het goed smaakt)
Alsof dat nog lukt met overvolle maagquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:
Nee, alleen als je babies wilquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alleen als je als getrouwd/uitgehuwelijkt bent toch?
Serieusquote:
Jij rebel!quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wel ironisch trouwens dat ik met een varken UI in een islamitisch gerelateerd topic post trouwens
Dat helpt juist met Ramadanquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wel ironisch trouwens dat ik met een varken UI in een islamitisch gerelateerd topic post trouwens
Mooi dan blijf ik hier maar even geïnteresseerd postenquote:
Beterquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:50 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ehm, even serieus: ja, seks mag na zonsondergang.
Waarom haat je ons? Waarom haat je blijheid en hoop? Doe je dit expres?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:16 schreef eliasbar het volgende:
nou nou, niet te enthousiast het is nog 3 uur
Ooit overwogen om moslim te worden? Überhaupt wel eens verdiept in de Islam? Ik raad het je aan, als je je er in verdiept is het echt heel anders dan de media je doet geloven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Serieus
Ben ik even blij dat ik geen moslim ben dan
Nee als moslim zijnde zou ik mezelf het liefst ook willen teleporteren, maar om nou uit 3 uur hoop te halen is wel té...quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom haat je ons? Waarom haat je blijheid en hoop? Doe je dit expres?
Waarom eid song? Je weet dat muziek, hoe je het ook wendt of keert, haram is? Ik wil niet haten ofzo maar je kon beter een interessante lezing plaatsen in plaats van een song.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vanaf 28 Juni 2014 is het weer zover, Ramadan, vastenmaand van de moslims is dan weer begonnen.
Ramewhattewatdan?!
- Moslims vasten dan van zonsopkomst tot iets na zonsondergang, en mogen dan niet eten, drinken, seks hebben en moeten zich van allerlei soorten fysieke lusten onthouden.
Waarom dan?!
- Meestal krijgt men het antwoord dat de moslims het doen om te weten hoe het is om arm te zijn en met ze mee te leven, dit is één van de vele redenen, maar niet DE reden.
Het vasten in de Islam is een voortzetting van het vasten net zoals in de andere Abrahamitische godsdiensten, alleen dan dat er concretere regels zijn waarvan niet afgeweken mag worden, gedurende een maand:
Vers van de Koran:
[..]
Hadith over het vasten:
[..]
- En
- -
Iedereen een fijne, gezegende ramadan
Dit topic is niet een:
- Bashtopic
- Discussietopic
- Zeur topic.
Maar een plek voor vastende, geïnteresseerden en alle anderen soorten betrokkenen samenkomen om er over te kletsen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:18 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Nee als moslim zijnde zou ik mezelf het liefst ook willen teleporteren, maar om nou uit 3 uur hoop te halen is wel té...
Waar in de Koran staat dat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Waarom eid song? Je weet dat muziek, hoe je het ook wendt of keert, haram is? Ik wil niet haten ofzo maar je kon beter een interessante lezing plaatsen in plaats van een song.
Alsof alles in de koran moet staan...quote:
Je hoeft het niet te beluisteren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Waarom eid song? Je weet dat muziek, hoe je het ook wendt of keert, haram is? Ik wil niet haten ofzo maar je kon beter een interessante lezing plaatsen in plaats van een song.
Nee, ik heb een hekel aan religiequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:17 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Ooit overwogen om moslim te worden? Überhaupt wel eens verdiept in de Islam? Ik raad het je aan, als je je er in verdiept is het echt heel anders dan de media je doet geloven.
Ik was twee jaar terug op vakantie en toen waren er ook een paar jongens en die zeiden '' we're sorry allah'' en tikten toen een paar glazen bier achteroverquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moslims doen wel meer dingen die niet in de Koran staan
Het niet in de Koran, het staat in Hadith (Bukhari):quote:
Salafist gespot.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Te laat binnen, dat ie blauw is?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
Morgen komt mijn blauwe aardappelchips binnen. Eindelijk rustig zitten, series kijken en eten.
Voor erg veel moslims is de islam niets speciaals hoor en is de ramadan nu eenmaal iets dat ze moeten doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:17 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Ooit overwogen om moslim te worden? Überhaupt wel eens verdiept in de Islam? Ik raad het je aan, als je je er in verdiept is het echt heel anders dan de media je doet geloven.
is dat lekker?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, gewoon chips gemaakt van blauwe aardappelen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Voor erg veel moslims is de islam niets speciaals hoor en is de ramadan nu eenmaal iets dat ze moeten doen.
Geen spiritualiteit, niets. Jammer wel eigenlijk.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
Voor erg veel moslims is de islam niets speciaals hoor en is de ramadan nu eenmaal iets dat ze moeten doen.
30 dagen lang vasten en nu in NL bijna 18(??) uur kan je echt niet volhouden als je geen ene flikker om de ramadan geeft. In dat geval vreet je gewoon stiekem wat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of je slaapt de helft van de tijdquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
30 dagen lang vasten en nu in NL bijna 18(??) uur kan je echt niet volhouden als je geen ene flikker om de ramadan geeft. In dat geval vreet je gewoon stiekem wat.
Denken dat niemand je zietquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
30 dagen lang vasten en nu in NL bijna 18(??) uur kan je echt niet volhouden als je geen ene flikker om de ramadan geeft. In dat geval vreet je gewoon stiekem wat.
Je geeft er wel om, het is gewoon iets dat moeten volgens de opvoeding van veel moslims in Nederland.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Begin je nu ook al in deze reeks..quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je geeft er wel om, het is gewoon iets dat moeten volgens de opvoeding van veel moslims in Nederland.
Maar er zit geen spiritualiteit of heiliggedrag bij hoor. Veel Marokkaanse jongeren zeggen nog steeds "pssstt, pssstt, he meisje" tijdens de ramadan.
did is toch dé ramadan slowchat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Begin je nu ook al in deze reeks..
Voor zo'n discussie kan je beter een aparte topic aanmaken.
Jij bent ook geobsedeerd door MsMessy blijkbaar, elke keer begin je over haar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent wel geobsedeerd, elke keer moet je benadrukken hoe moslims volgens jou zijn.
Echt elke dag ja, 24/7.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent ook geobsedeerd door MsMessy blijkbaar, elke keer begin je over haar.
Je hebt gelijk. Ik ben verlicht. Het heeft toch geen zin, ik verbreek het vasten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je geeft er wel om, het is gewoon iets dat moeten volgens de opvoeding van veel moslims in Nederland.
Maar er zit geen spiritualiteit of heiliggedrag bij hoor. Veel Marokkaanse jongeren zeggen nog steeds "pssstt, pssstt, he meisje" tijdens de ramadan.
En wat is dat trouwens voor gelul dat je het anders niet kan volhouden?
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben verlicht. Het heeft toch geen zin, ik verbreek het vasten.
Ah dat bedoel je. Dat klopt, maar dat geldt voor elke religie in het algemeen als je het over de hele massa bekijkt. Aan de andere kant blijven het mensen en dus imperfect, "dushi dushi" met een droge bek uitkramen en hongerige maag bijv. Of geilen op een oude lerares van de middelbare school terwijl je vast.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef theunderdog het volgende:
Probeer het anders eens zelf voor de volle maand?quote:En wat is dat trouwens voor gelul dat je het anders niet kan volhouden?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben verlicht. Het heeft toch geen zin, ik verbreek het vasten.
1: Ik zeg dan ook nergens dat dit typisch iets is voor de islam..quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ah dat bedoel je. Dat klopt, maar dat geldt voor elke religie in het algemeen als je het over de hele massa bekijkt. Aan de andere kant blijven het mensen en dus imperfect, "dushi dushi" met een droge bek uitkramen en hongerige maag bijv. Of geilen op een oude lerares van de middelbare school terwijl je vast.
[..]
Probeer het anders eens zelf voor de volle maand?
Genoeg Moslims die niet vasten omdat ze het "teveel gedoe vinden", het is immers een hele maand en niet een of twee dagen. Of omdat ze gewoon niet er veel mee hebben. Meesten die wel vasten hechten enigzins waarde aan de ramadan. Hetzij vanuit cultureel of religieus besef. Of beiden.
Ben je moslim?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ik zeg dan ook nergens dat dit typisch iets is voor de islam..
Integendeel, je ziet het inderdaad bij elke religie.
2: Ik doe op dit moment aan vasten ..
Intermittent fasting, ik eet vanaf ik wakker word (ongeveer 9 uur) tot savonds 6 uur niets. Drinken doe ik wel, aangezien ik er ook veel bij sport.
IF en dan een fasting window van maar 9 uur?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Intermittent fasting, ik eet vanaf ik wakker word (ongeveer 9 uur) tot savonds 6 uur niets. Drinken doe ik wel, aangezien ik er ook veel bij sport.
Stoer manquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk, jij bent het perfecte voorbeeld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
IF en dan een fasting window van maar 9 uur?![]()
Doe eens volledig mee? Ik geloof gewoon niet dat mensen die geen flikker om ramadan geven een hele maand meevasten. Daarvoor vraagt het net iets teveel opoffering.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
Dan vind ik het een fantastisch idee om een beetje mee te vasten! Respect.quote:
Je gaat er niet dood van hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:24 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Doe eens volledig mee? Ik geloof gewoon niet dat mensen die geen flikker om ramadan geven een hele maand meevasten. Daarvoor vraagt het net iets teveel opoffering.
Ik vast niet. Ik ben niet gelovig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk, jij bent het perfecte voorbeeld.
Vasten is stoer ! jij doet het van zonsopgang tot zonsondergang he? en dat zonder drinken !
![]()
Oh, dat doe ik niet uit respect voor jullie hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Dan vind ik het een fantastisch idee om een beetje mee te vasten! Respect.
Het stelt ook geen moer voor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vast niet. Ik ben niet gelovig.
Ik heb me gew goed ingelezen over IF. Een fasting window van 9 uur stelt niks voor.
Dat weet ik wel. Maar ik vind het gewoon een mooi idee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik niet uit respect voor jullie hoor.
Maak je geen illusies.
Uhh... want?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Maar ik vind het gewoon een mooi idee.
Precies, wat let je dusquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Che_ het volgende:
theunderdog, je hebt gelijk. Morgen zal ik mediteren voor meer spiritualiteit tijdens Ramadan.
Whooosa
Je bent gewoon volslagen idioot als je niet gaat drinken, zeker als je ook nog relatief veel sport.quote:
Niks mis mee. Een stabiele geest is het beste wat een mens kan hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Che_ het volgende:
theunderdog, je hebt gelijk. Morgen zal ik mediteren voor meer spiritualiteit tijdens Ramadan.
Whooosa
Geen ervaring.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis mee. Een stabiele geest is het beste wat een mens kan hebben.
Dit bedoel ik. Kom gaan we samen beginnen met mediteren en detox en yoga. Yalla.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen ervaring.
Labiliteit represent.
Pffff ik ga zo lui op bed liggen hoor schatje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Kom gaan we samen beginnen met mediteren en detox en yoga. Yalla.
Join je?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis mee. Een stabiele geest is het beste wat een mens kan hebben.
begin van rustquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pffff ik ga zo lui op bed liggen hoor schatje.
Maar natuurlijk.quote:
Heb net gegeten en met kindje gespeeld. Bin kapoet. Would die for a massagequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
begin van rustje pakt dingen snel op x
[..]
Maar natuurlijk.
Met kindje van vriendin. Kids totally adore me.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Peunage het volgende:
Met wie z'n kind heb je nou weer gespeeld?
Ik heb net ff zo'n opdracht gefixt die ik in januari had moeten inleveren. Kijken of ze het nog accepteren.
tot ze groot worden en jou in een rusthuis dumpenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met kindje van vriendin. Kids totally adore me.
Ik werd door de moeder gevraagd om elke zaterdag op te passen voor cash. zo goed ben ik dus.
Tijd voor eigen kids
Dat is hun schande.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
tot ze groot worden en jou in een rusthuis dumpen
zo hoort het ook. geven en nemenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is hun schande.
Zou mn (schoon)ouders zelf verzorgen.
Wil je wel masseren hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb net gegeten en met kindje gespeeld. Bin kapoet. Would die for a massage
viezerikquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn DM over die massage
Ik heb geen DM gehad over n massage pannekoek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn DM over die massage
Na het eten gaan de tongen altijd wat losser zitten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Oh nu iftar is geweest begint de praat over wie wie zou doen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Daar heb ik nooit geheimzinnig over gedaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:16 schreef Peunage het volgende:
Ik scheer me weg voordat ik met jullie zondes bevuiligd word!
wat schafte de pot?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:19 schreef Peunage het volgende:
Ik heb best weinig gegeten eigenlijk. Wel 3 glazen Ayran gedronken
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:19 schreef Peunage het volgende:
Ik heb best weinig gegeten eigenlijk. Wel 3 glazen Ayran gedronken
rghaif voor mijquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef Peunage het volgende:
Misschien eet ik straks wel fruit of zo.
Oh oh oh, ik heb nu zo'n goede opmerking in gedachten. Wel hard en wellicht kwetsend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:16 schreef Peunage het volgende:
Ik scheer me weg voordat ik met jullie zondes bevuiligd(?) word!
maak je gevoelens bespreekbaar met mamsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:36 schreef Dibble het volgende:
Die Mustafa Karatas elke nacht op Show Tv met de ramadan progammering. Die gast heeft het elke maar over hoe erg de hel is. Dat je om water gaat schreeuwen maar een soort van zuur in plaats krijgt waardoor je nog harder gaat schreeuwen. Dat er 7 soorten hel zijn en de onwetenden in de onderste laag zullen belanden en daar wacht hun een miserable lijdensweg. Dat je armen eraf worden gerukt en je rug met je eigen botten word opengereten.
___! En dat achterland volk er ook bij wat schaapachtig voor zich uitstaard. Het ergste is nog dat we èèn tv hebben en mijn moeder dit kijkt. Dus moet op mijn beurt wachten tot deze onzin voorbij is.
Nee joh, zo erg is het daar allemaal niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:36 schreef Dibble het volgende:
Die Mustafa Karatas elke nacht op Show Tv met de ramadan progammering. Die gast heeft het elke maar over hoe erg de hel is. Dat je om water gaat schreeuwen maar een soort van zuur in plaats krijgt waardoor je nog harder gaat schreeuwen. Dat er 7 soorten hel zijn en de onwetenden in de onderste laag zullen belanden en daar wacht hun een miserable lijdensweg. Dat je armen eraf worden gerukt en je rug met je eigen botten word opengereten.
___! En dat achterland volk er ook bij wat schaapachtig voor zich uitstaard. Het ergste is nog dat we èèn tv hebben en mijn moeder dit kijkt. Dus moet op mijn beurt wachten tot deze onzin voorbij is.
Snel bidden voor vergeving mannetje!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:36 schreef Dibble het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Alsof alles in de koran moet staan...
Ik wil hier later op terugkomen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:04 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Het niet in de Koran, het staat in Hadith (Bukhari):
`There will be people of my Ummah who will seek to make lawful; fornication, wine-drinking and the use of ma`aazif ( musical instruments ).`
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 2 verslagen voor mn scriptiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 06:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Pfff nog 2 tentamens voor m'n P. Eentje om 09:00 uur en de ander om 19:00 uur..![]()
Stresssss
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 04:30 schreef Bortecinem het volgende:
Op een stuk na een hele vega pizza op.Wat. Wrm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop een TV. Deze verhalen zijn voor de hersenloze peepz die in Hem geloven uit angst ipv liefde. Leuk tochquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:36 schreef Dibble het volgende:
InşAllah hepimiz alırız 🙏quote:Op vrijdag 4 juli 2014 06:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog 2 verslagen voor mn scriptieGoddank ben ik toch levenloos en heb ik alle tijd.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 04:30 schreef Bortecinem het volgende:
Op een stuk na een hele vega pizza op.You didntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt het, heel veel succes! !!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 06:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Pfff nog 2 tentamens voor m'n P. Eentje om 09:00 uur en de ander om 19:00 uur..![]()
Stresssss
hoe besef je dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:07 schreef Che_ het volgende:
Opstaan en dan gelijk beseffen dat je te weinig hebt gedronken
En het wordt warm
Oh, dan heb ik die vraag gemist. Sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik die vraag gemist. Sorry.![]()
Gewoon, omdat het kan.Het is voor mij erg lang geleden dat ik heb gevast, en wil gewoon weten of ik het nog aankan.Vooral nu de tijd tussen zonsondergang en zonsopkomst best kort is.
Dus niet uit geloofsoverwegingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan een fase zijn. Ik was in 2012 bijna afvalligquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik sta in het Turkentopic bekend als dé ongelovige (na Weissman dan).
In 2012 was je ongeveer net zo oud als ik nu.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan een fase zijn. Ik was in 2012 bijna afvallig
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In 2012 was je ongeveer net zo oud als ik nu.
Tisjeboi Weiss aka The Gavur.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik sta in het Turkentopic bekend als dé ongelovige (na Weissman dan).
De jongeren in dit topic dachten je te kunnen versiren, maar je bent te oud en te wijs (voor hen).quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De jongeren in dit topic dachten je te kunnen versiren, maar je bent te oud en te wijs (voor hen).Oud kan, wijs niet en ik val op jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas zijn de meeste allochtonen <1.85![]()
Als ik mijn nette schoenen aan heb ben ik volgens mij nét 1,85m.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oud kan, wijs niet en ik val op jong.
Helaas zijn de meeste allochtonen <1.85
1.90 master race reporting in.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet op mij vallenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent 15quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Niet op mij vallen
187 en nog in de groei jwz
Ik ben net zo wijs als een 20+-er en heb bovendien al een terrorbaard allesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent 1525 minimaal om legaal te leven togggg
Ik puber niet, ik ben zo wijs als een 20 plusserquote:
Ik zou je lief over je hoofd em dan een verhaal voorlezen tot je in slaap valtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben net zo wijs als een 20+-er en heb bovendien al een terrorbaard alles
Met jequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou je lief over je hoofd em dan een verhaal voorlezen tot je in slaap valt
WOW FOAKKING STOER MANGquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben net zo wijs als een 20+-er en heb bovendien al een terrorbaard alles
Afwassen en schoonmaken zul je... Je wil toch zo graag bij me zijn? SCHOONMAKEN HOOR JE ME!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou je lief over je hoofd em dan een verhaal voorlezen tot je in slaap valt
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met jegeef je 'm valse hoop. Doe dat nou niet.
Ik geef niemand valse hoop a mattie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met jegeef je 'm valse hoop. Doe dat nou niet.
Ik zou zelfs de voeten wassen van de man die mij met respect behandeld en mij goed behandeld.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Afwassen en schoonmaken zul je... Je wil toch zo graag bij me zijn? SCHOONMAKEN HOOR JE ME!!
Rare gassies zijn 't niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geef niemand valse hoop a mattie.
Living on the edge enzo jwttttt
Volgens mij ben jij best dominant daar houden die vrouwtjes wel vanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Afwassen en schoonmaken zul je... Je wil toch zo graag bij me zijn? SCHOONMAKEN HOOR JE ME!!
Ik wens jou een beste man die je met respect behandelt en je liefhebt tot je doodquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou zelfs de voeten wassen van de man die mij met respect behandeld en mij goed behandeld.
Schoonmaken dus ook. Want daar bakken mannen toch niets van.
Algemeen Arabische mannen kennis en zoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best dominant daar houden die vrouwtjes wel van
Amin/Insallah/CokBeklerim.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik wens jou een beste man die je met respect behandelt en je liefhebt tot je dood
Slaan die hun vrouwen ook?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Algemeen Arabische mannen kennis en zo
Je bent niet veeleisend.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou zelfs de voeten wassen van de man die mij met respect behandeld en mij goed behandeld.
Schoonmaken dus ook. Want daar bakken mannen toch niets van.
Het doet je wel veel aangezien je toch telkens blijft terugkomen en plakken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks mis met deze reeks. Gew maash'7eallah toch
> 1.85quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent niet veeleisend.
Alhoewel, met respect en goed behandelen van vrouwen is (tegenwoordig) niet vanzelfsprekend.
Ja man diep van binnen ben ik nog steeds moslim en bid ik elke dag. Ik voel me best wel verbonden met jullie moslims enzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het doet je wel veel aangezien je toch telkens blijft terugkomen en plakken.
Waarom kom je in dit topic?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja man diep van binnen ben ik nog steeds moslim en bid ik elke dag. Ik voel me best wel verbonden met jullie moslims enzo
Bidden is bewegingen maken. Hoe wil je stiekem/diep van binnen bidden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja man diep van binnen ben ik nog steeds moslim en bid ik elke dag. Ik voel me best wel verbonden met jullie moslims enzo
Je zou je minachting eens voor je kunnen houden. We hebben door dat we minderwaardig zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ga hem uitlachen als ie in 't hellevuur brandt, om vervolgens te genieten voor zijn neus van het hemelse ijsje dat hij nooit zal proevenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zou je minachting eens voor je kunnen houden. We hebben door dat we minderwaardig zijn.
Je kan tijdens het bidden ook squatten. Nou ja, een soort van.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is wat ik zo kan waarderen bij moslimsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ga hem uitlachen als ie in 't hellevuur brandt, om vervolgens te genieten voor zijn neus van het hemese ijsje dat hij nooit zal proeven
Doe niet zo... Allah bepaalt. Misschien is t wel andersom.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ga hem uitlachen als ie in 't hellevuur brandt, om vervolgens te genieten voor zijn neus van het hemelse ijsje dat hij nooit zal proeven
Dat werkt dus niet hè. Mensen proberen te bekeren tot de islam (of binnen de islam proberen te houden) door angst te zaaien...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ga hem uitlachen als ie in 't hellevuur brandt, om vervolgens te genieten voor zijn neus van het hemelse ijsje dat hij nooit zal proeven
Ik heb geen minachting tegen over gelovigen. Echt niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zou je minachting eens voor je kunnen houden. We hebben door dat we minderwaardig zijn.
Je mag wel een hapje döner met engelen vlees heurquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is wat ik zo kan waarderen bij moslims![]()
Hij heeft een baard dus hij zal het vast beter wetenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet hè. Mensen proberen te bekeren tot de islam (of binnen de islam proberen te houden) door angst te zaaien...
Maar goed, je bent nog jong enzo. Het is je vergeven.
Waarom lok je mensen dan continu uit? Het is een Ramadan topic.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb geen minachting tegen over gelovigen. Echt niet.
Hij hoopt op zijn 18e een volle baard te hebben. Die paar haartjes die hij op z'n wangen heeft noemt hij al een baard.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij heeft een baard dus hij zal het vast beter weten
Ik probeer echt niemand te bekerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet hè. Mensen proberen te bekeren tot de islam (of binnen de islam proberen te houden) door angst te zaaien...
Maar goed, je bent nog jong enzo. Het is je vergeven.
"Ik voel me beledigd door wat je zegt dus dan heb ik het recht om je aan te vallen."quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom lok je mensen dan continu uit? Het is een Ramadan topic.
Je kunt niet mensen pakken op iets en straks zeuren/janken dat ze over je chick beginnen.
Niet paar haartjes hoor. Nek, kin, snor, wangen, bakkebaarden... Allemaal geen dunne haartjes meer maar het moet nog voller worden een beetje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij hoopt op zijn 18e een volle baard te hebben. Die paar haartjes die hij op z'n wangen heeft noemt hij al een baard.
Ken ik nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar wat heb jij met MsMessy dan?
Serieus.
Ik denk dat als je de eis "> 1.85" bijstelt je meer mannen kan vinden. Alhoewel, "Moet me niet benauwen" kan ook lastig worden met je eis/wens voor een jongere man (afhankelijk van wat je onder jong verstaat).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
> 1.85
Donkere haar en ogen
Baard
Blanke huid
Moet me niet benauwen
Goede behandeling
En toch onvindbaar
Moet denk net als andere wijven andere dingen eisen.
Je hoeft geen moslim te zijn, maar wees een beetje een goed mens. Geen mensen bashen in een ramadan topicquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
"Ik voel me beledigd door wat je zegt dus dan heb ik het recht om je aan te vallen."
Fuck logic
What's next mensen vermoorden vanwege een tekening?
Oh, wacht...
Aanvalt zegt iequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
"Ik voel me beledigd door wat je zegt dus dan heb ik het recht om je aan te vallen."
Fuck logic
Oh, wacht...
Ik val niemand persoonlijk aanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je hoeft geen moslim te zijn, maar wees een beetje een goed mens. Geen mensen bashen in een ramadan topic
True, wellicht heb ik het onhandig geformuleerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:51 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik probeer echt niemand te bekerenWie interesse heeft in de islam zal van zichzelf wel op onderzoek uitgaan toch?
Yahdi man yasha'o illa sirratin mostakim...
Sommon, bokmon 3omyon fa'hom la yash3urun.
Toch? Als hij een moslim wil zijn moet ie daar vooral zelf achteraan gaan
Dit bedoel ik Weissmeneer. Gedraag je gewoon, je bent bijna 30.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fuck logic
Oh, wacht...
Ik lach je toe vanwege je arrogantiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je lacht mij een beetje uit om m'n baard
En je valt hem nu persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aanvalt zegt ie
Deze 'man' verdient 3 oscars voor zijn slachtofferrol.
Ik ben 1.80 manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de eis "> 1.85" bijstelt je meer mannen kan vinden. Alhoewel, "Moet me niet benauwen" kan ook lastig worden met je eis/wens voor een jongere man (afhankelijk van wat je onder jong verstaat).
Heb je mevrouw zeikwijf ook weer. Omg ey.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een kansloos gezeik dit. Vroeger was het jaarlijks een supergezellig topic, nog leuke meets aan overgehouden ook.
Je vast zelf ook niet, waarom post jij mee hier?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit bedoel ik Weissmeneer. Gedraag je gewoon, je bent bijna 30.
Zeik niet, post leuk mee of hou je bek voor een maandje
Organiseer anders een meet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een kansloos gezeik dit. Vroeger was het jaarlijks een supergezellig topic, nog leuke meets aan overgehouden ook.
Je spiegelt je eigen arrogantie naar mij toe en noemt mij vervolgens arrogant.quote:
Om boys te hosselen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je vast zelf ook niet, waarom post jij mee hier?
Really, jíj noemt míj een zeikwijf? De 30-er met de mentale capaciteiten van een 14-jarig puberjongetje?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je mevrouw zeikwijf ook weer. Omg ey.
Dan maar geen hakken voor jou en moet de man maar nette schoenen aan (scheelt weer een paar centimeter).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben 1.80 manwil hakken dragen soms..
In mijn ogen is hij niet hoe een man hoort te zijn. Is dat een aanval?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En je valt hem nu persoonlijk aan.
Ik ken anders een grote groep mensen die wel een award verdient voor de 'beste slachtofferrol'. Nou ja, meerdere groepen eigenlijk.
HEY HEY LET OP JE WOORDEN!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Really, jíj noemt míj een zeikwijf? De 30-er met de mentale capaciteiten van een 14-jarig puberjongetje?
Really, ik jou ja. Ga lekker zeuren over je tinderdates vetklep.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Really, jíj noemt míj een zeikwijf? De 30-er met de mentale capaciteiten van een 14-jarig puberjongetje?
BITCHFIGHT!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wehehehehquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
BITCHFIGHT!
*pakt popcorn*
shit, ben aan het vasten.
Zal ik binnenkort doen, aangezien je blijkbaar meeleest. Is je eigen leven niet interessant genoeg, labieltje?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Really, ik jou ja. Ga lekker zeuren over je tinderdates vetklep.
Jij bent zeker niet aan 't vasten merk ik?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort doen, aangezien je blijkbaar meeleest. Is je eigen leven niet interessant genoeg, labieltje?.
Nee, ik kan niet zo lang zonder een frikandel in m'n bekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:02 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet aan 't vasten merk ik?
Moet jij niet op dieet? Misschien hossel je dan wel iets, voor je echt afgeschreven bent liefjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort doen, aangezien je blijkbaar meeleest. Is je eigen leven niet interessant genoeg, labieltje?.
Insallahquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wapenstilstand tot vanavond dan maar? Please????
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zo lang zonder een frikandel in m'n bek.
En ik dacht "Kijken of de oude garde er nog zit", maar dat valt dus tegen.
De oude garde heeft onderhand een leven gevonden denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kappen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij niet op dieet? Misschien hossel je dan wel iets, voor je echt afgeschreven bent liefje![]()
Geen worst?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zo lang zonder een frikandel in m'n bek.
Again. Dertiger. Gefrustreerd. Kansloos op zoek. Zodanig labiel dat zelfs een usernameverandering je niet onherkenbaar maakt. Ik denk niet dat je recht van spreken hebt, pop.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij niet op dieet? Misschien hossel je dan wel iets, voor je echt afgeschreven bent liefje![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen worst?Moet zeggen dat ik jouw UI bijzonder vervelend vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je boort je imago echt naar beneden met 't nutteloze gewicht van deze tekst.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Again. Dertiger. Gefrustreerd. Kansloos op zoek. Zodanig labiel dat zelfs een usernameverandering je niet onherkenbaar maakt. Ik denk niet dat je recht van spreken hebt, pop.
Ik heb genoeg aandacht, maar misschien moet jij even je best doen om een keer flink doorgesmeerd te worden. De zure bocht druipt uit je vast wel superslanke kut.
Turkai altijd bir lan, altijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
OI! Spreek ik Nederlands ofzo dat jullie het niet snappen?.
Humor heeft zich gemeld...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Gezellig topicje zo zeg.
Doe eens normaal.
Dit ís normaal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Wat fijn dat je herkenning vindt, fat ass.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Again. Dertiger. Gefrustreerd. Kansloos op zoek. Zodanig labiel dat zelfs een usernameverandering je niet onherkenbaar maakt. Ik denk niet dat je recht van spreken hebt, pop.
Ik heb genoeg aandacht, maar misschien moet jij even je best doen om een keer flink doorgesmeerd te worden. De zure bocht druipt uit je vast wel superslanke kut.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:
Deze manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat fijn dat je herkenning vindt, fat ass.
Wellicht kun je minder eten maar jij lijkt mij een typische emotie eter. Douw die frikandel maar diep in je mond schat. Komt er toch nog iets in.
Ik laat het graag hierbij, wil de anderen niet wegjagen. Doe je ding.
Dit is heel normaal. Is cultuur. Jij weet dat toch altijd zo goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Gezellig topicje zo zeg.
Doe eens normaal.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is heel normaal. Is cultuur. Jij weet dat toch altijd zo goed.
Há, kijk, oude garde. Hoe heettie die Turkse gozert nou ook alweer, die ook op de meet was? Ehm. G.Fawkes. Loopt die ook nog ergens rond?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is heel normaal. Is cultuur. Jij weet dat toch altijd zo goed.
Agree. Weg met die Turken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe dan ook, laat de Turkjes verdwijnen, maken de Mocro's er een gezellig topicje van, samen met de Egyptenaren en Iraniërs.
Klopt, zie hier je gelijk. Je hebt mij helemaal om nu. Moslims zijn kut, Islam is kut - het bewijs stond al die tijd voor mijn ogen. Ik ga vandaag beginnen met eten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]! All you want, jij beweert altijd het tegendeel.
Tel ik niet mee of zo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe dan ook, laat de Turkjes verdwijnen, maken de Mocro's er een gezellig topicje van, samen met de Egyptenaren en Iraniërs.
Volgens mij wel. Onze bebaarde stoppelmans. Weet niet zeker hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Há, kijk, oude garde. Hoe heettie die Turkse gozert nou ook alweer, die ook op de meet was? Ehm. G.Fawkes. Loopt die ook nog ergens rond?
Those were the days Mutantje, those were the days. Toen iftar nog op schappelijke tijden viel en een stel Fokkers samen aan de dadels gingen. Heeft iemand ondertussen al een keer Trigger gemeet, of weten we nog steeds niet of die jongen wel echt bestaat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Onze bebaarde stoppelmans.
Racistquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, zie hier je gelijk. Je hebt mij helemaal om nu. Moslims zijn kut, Islam is kut - het bewijs stond al die tijd voor mijn ogen. Ik ga vandaag beginnen met eten.
Triggershot is een soort van geest volgens mij. Iemand die nooit zijn ware identiteit toont. Je weet ook nooit wat je aan hem hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Those were the days Mutantje, those were the days. Toen iftar nog op schappelijke tijden viel en een stel Fokkers samen aan de dadels gingen. Heeft iemand ondertussen al een keer Trigger gemeet, of weten we nog steeds niet of die jongen wel echt bestaat?
Beetje bitchfight is wel leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Racist.
Maar serieus, een beetje aardiger tegen elkaar mag best hier.
Zoals het een echte mythe betaamt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Triggershot is een soort van geest volgens mij. Iemand die nooit zijn ware identiteit toont. Je weet ook nooit wat je aan hem hebt.
Ik was ook op de meet, als je die bij de Sultan bedoelt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zoals het een echte mythe betaamt.
Wie waren er eigenlijk nog meer bij? Ik heb echt geen idee meer. Yvonne en Iteejer, en... god.... hoe heette "ze" nou? Die toen nog mannen ging hosselen bij de waterpijpen.
Wacht. Jij was toch ook op die meet?Voordat ik een ander voor me heb
Ja, die! Was nog best een aardige groep, ik kan me alleen niet meer herinneren wie erbij was. Behalve "zij" dus, dat staat me nog wel levendig bij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik was ook op de meet, als je die bij de Sultan bedoelt.
Je had Brechtje, nog twee andere Turkse dames dacht ik, KlowJow was er en Reya en iets met Alice ofzo, username ben ik even kwijt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, die! Was nog best een aardige groep, ik kan me alleen niet meer herinneren wie erbij was. Behalve "zij" dus, dat staat me nog wel levendig bij.
Oh kut Reya jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je had Brechtje, nog twee andere Turkse dames dacht ik, KlowJow was er en Reya en iets met Alice ofzo, username ben ik even kwijt.
Is toch ook weer een jaartje of 8 ofzo terug denk ik?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kut Reya ja. En ja, we bedoelen dezelfde. Ik weet wel nog dat ze halverwege moest kotsen omdat de drank verkeerd viel. Mooi was dat
.
KJ was ook leuk, ff sherlocken of die nog leeft.
Bestaat deze reeks al 8 jaar? wowquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is toch ook weer een jaartje of 8 ofzo terug denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |