In mijn ogen is hij niet hoe een man hoort te zijn. Is dat een aanval?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En je valt hem nu persoonlijk aan.
Ik ken anders een grote groep mensen die wel een award verdient voor de 'beste slachtofferrol'. Nou ja, meerdere groepen eigenlijk.
HEY HEY LET OP JE WOORDEN!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Really, jíj noemt míj een zeikwijf? De 30-er met de mentale capaciteiten van een 14-jarig puberjongetje?
Really, ik jou ja. Ga lekker zeuren over je tinderdates vetklep.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Really, jíj noemt míj een zeikwijf? De 30-er met de mentale capaciteiten van een 14-jarig puberjongetje?
BITCHFIGHT!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wehehehehquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
BITCHFIGHT!
*pakt popcorn*
shit, ben aan het vasten.
Zal ik binnenkort doen, aangezien je blijkbaar meeleest. Is je eigen leven niet interessant genoeg, labieltje?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Really, ik jou ja. Ga lekker zeuren over je tinderdates vetklep.
Jij bent zeker niet aan 't vasten merk ik?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort doen, aangezien je blijkbaar meeleest. Is je eigen leven niet interessant genoeg, labieltje?.
Nee, ik kan niet zo lang zonder een frikandel in m'n bekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:02 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet aan 't vasten merk ik?
Moet jij niet op dieet? Misschien hossel je dan wel iets, voor je echt afgeschreven bent liefjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort doen, aangezien je blijkbaar meeleest. Is je eigen leven niet interessant genoeg, labieltje?.
Insallahquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wapenstilstand tot vanavond dan maar? Please????
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zo lang zonder een frikandel in m'n bek.
En ik dacht "Kijken of de oude garde er nog zit", maar dat valt dus tegen.
De oude garde heeft onderhand een leven gevonden denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kappen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij niet op dieet? Misschien hossel je dan wel iets, voor je echt afgeschreven bent liefje![]()
Geen worst?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zo lang zonder een frikandel in m'n bek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Again. Dertiger. Gefrustreerd. Kansloos op zoek. Zodanig labiel dat zelfs een usernameverandering je niet onherkenbaar maakt. Ik denk niet dat je recht van spreken hebt, pop.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij niet op dieet? Misschien hossel je dan wel iets, voor je echt afgeschreven bent liefje![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen worst?Moet zeggen dat ik jouw UI bijzonder vervelend vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je boort je imago echt naar beneden met 't nutteloze gewicht van deze tekst.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Again. Dertiger. Gefrustreerd. Kansloos op zoek. Zodanig labiel dat zelfs een usernameverandering je niet onherkenbaar maakt. Ik denk niet dat je recht van spreken hebt, pop.
Ik heb genoeg aandacht, maar misschien moet jij even je best doen om een keer flink doorgesmeerd te worden. De zure bocht druipt uit je vast wel superslanke kut.
Turkai altijd bir lan, altijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
OI! Spreek ik Nederlands ofzo dat jullie het niet snappen?.
Humor heeft zich gemeld...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Gezellig topicje zo zeg.
Doe eens normaal.
Dit ís normaal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Wat fijn dat je herkenning vindt, fat ass.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Again. Dertiger. Gefrustreerd. Kansloos op zoek. Zodanig labiel dat zelfs een usernameverandering je niet onherkenbaar maakt. Ik denk niet dat je recht van spreken hebt, pop.
Ik heb genoeg aandacht, maar misschien moet jij even je best doen om een keer flink doorgesmeerd te worden. De zure bocht druipt uit je vast wel superslanke kut.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:
Deze manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat fijn dat je herkenning vindt, fat ass.
Wellicht kun je minder eten maar jij lijkt mij een typische emotie eter. Douw die frikandel maar diep in je mond schat. Komt er toch nog iets in.
Ik laat het graag hierbij, wil de anderen niet wegjagen. Doe je ding.
Dit is heel normaal. Is cultuur. Jij weet dat toch altijd zo goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Gezellig topicje zo zeg.
Doe eens normaal.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is heel normaal. Is cultuur. Jij weet dat toch altijd zo goed.
Há, kijk, oude garde. Hoe heettie die Turkse gozert nou ook alweer, die ook op de meet was? Ehm. G.Fawkes. Loopt die ook nog ergens rond?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is heel normaal. Is cultuur. Jij weet dat toch altijd zo goed.
Agree. Weg met die Turken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe dan ook, laat de Turkjes verdwijnen, maken de Mocro's er een gezellig topicje van, samen met de Egyptenaren en Iraniërs.
Klopt, zie hier je gelijk. Je hebt mij helemaal om nu. Moslims zijn kut, Islam is kut - het bewijs stond al die tijd voor mijn ogen. Ik ga vandaag beginnen met eten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]! All you want, jij beweert altijd het tegendeel.
Tel ik niet mee of zo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe dan ook, laat de Turkjes verdwijnen, maken de Mocro's er een gezellig topicje van, samen met de Egyptenaren en Iraniërs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel. Onze bebaarde stoppelmans. Weet niet zeker hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Há, kijk, oude garde. Hoe heettie die Turkse gozert nou ook alweer, die ook op de meet was? Ehm. G.Fawkes. Loopt die ook nog ergens rond?
Those were the days Mutantje, those were the days. Toen iftar nog op schappelijke tijden viel en een stel Fokkers samen aan de dadels gingen. Heeft iemand ondertussen al een keer Trigger gemeet, of weten we nog steeds niet of die jongen wel echt bestaat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Onze bebaarde stoppelmans.
Racistquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, zie hier je gelijk. Je hebt mij helemaal om nu. Moslims zijn kut, Islam is kut - het bewijs stond al die tijd voor mijn ogen. Ik ga vandaag beginnen met eten.
Triggershot is een soort van geest volgens mij. Iemand die nooit zijn ware identiteit toont. Je weet ook nooit wat je aan hem hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Those were the days Mutantje, those were the days. Toen iftar nog op schappelijke tijden viel en een stel Fokkers samen aan de dadels gingen. Heeft iemand ondertussen al een keer Trigger gemeet, of weten we nog steeds niet of die jongen wel echt bestaat?
Beetje bitchfight is wel leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Racist.
Maar serieus, een beetje aardiger tegen elkaar mag best hier.
Zoals het een echte mythe betaamt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Triggershot is een soort van geest volgens mij. Iemand die nooit zijn ware identiteit toont. Je weet ook nooit wat je aan hem hebt.
Ik was ook op de meet, als je die bij de Sultan bedoelt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zoals het een echte mythe betaamt.
Wie waren er eigenlijk nog meer bij? Ik heb echt geen idee meer. Yvonne en Iteejer, en... god.... hoe heette "ze" nou? Die toen nog mannen ging hosselen bij de waterpijpen.
Wacht. Jij was toch ook op die meet?Voordat ik een ander voor me heb
Ja, die! Was nog best een aardige groep, ik kan me alleen niet meer herinneren wie erbij was. Behalve "zij" dus, dat staat me nog wel levendig bij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik was ook op de meet, als je die bij de Sultan bedoelt.
Je had Brechtje, nog twee andere Turkse dames dacht ik, KlowJow was er en Reya en iets met Alice ofzo, username ben ik even kwijt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, die! Was nog best een aardige groep, ik kan me alleen niet meer herinneren wie erbij was. Behalve "zij" dus, dat staat me nog wel levendig bij.
Oh kut Reya jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je had Brechtje, nog twee andere Turkse dames dacht ik, KlowJow was er en Reya en iets met Alice ofzo, username ben ik even kwijt.
Is toch ook weer een jaartje of 8 ofzo terug denk ik?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kut Reya ja. En ja, we bedoelen dezelfde. Ik weet wel nog dat ze halverwege moest kotsen omdat de drank verkeerd viel. Mooi was dat
.
KJ was ook leuk, ff sherlocken of die nog leeft.
Bestaat deze reeks al 8 jaar? wowquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is toch ook weer een jaartje of 8 ofzo terug denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |