Hij hoopt op zijn 18e een volle baard te hebben. Die paar haartjes die hij op z'n wangen heeft noemt hij al een baard.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij heeft een baard dus hij zal het vast beter weten
Ik probeer echt niemand te bekerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet hè. Mensen proberen te bekeren tot de islam (of binnen de islam proberen te houden) door angst te zaaien...
Maar goed, je bent nog jong enzo. Het is je vergeven.
"Ik voel me beledigd door wat je zegt dus dan heb ik het recht om je aan te vallen."quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom lok je mensen dan continu uit? Het is een Ramadan topic.
Je kunt niet mensen pakken op iets en straks zeuren/janken dat ze over je chick beginnen.
Niet paar haartjes hoor. Nek, kin, snor, wangen, bakkebaarden... Allemaal geen dunne haartjes meer maar het moet nog voller worden een beetje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij hoopt op zijn 18e een volle baard te hebben. Die paar haartjes die hij op z'n wangen heeft noemt hij al een baard.
Ken ik nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar wat heb jij met MsMessy dan?
Serieus.
Ik denk dat als je de eis "> 1.85" bijstelt je meer mannen kan vinden. Alhoewel, "Moet me niet benauwen" kan ook lastig worden met je eis/wens voor een jongere man (afhankelijk van wat je onder jong verstaat).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
> 1.85
Donkere haar en ogen
Baard
Blanke huid
Moet me niet benauwen
Goede behandeling
En toch onvindbaar
Moet denk net als andere wijven andere dingen eisen.
Je hoeft geen moslim te zijn, maar wees een beetje een goed mens. Geen mensen bashen in een ramadan topicquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
"Ik voel me beledigd door wat je zegt dus dan heb ik het recht om je aan te vallen."
Fuck logic
What's next mensen vermoorden vanwege een tekening?
Oh, wacht...
Aanvalt zegt iequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
"Ik voel me beledigd door wat je zegt dus dan heb ik het recht om je aan te vallen."
Fuck logic
Oh, wacht...
Ik val niemand persoonlijk aanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je hoeft geen moslim te zijn, maar wees een beetje een goed mens. Geen mensen bashen in een ramadan topic
True, wellicht heb ik het onhandig geformuleerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:51 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik probeer echt niemand te bekerenWie interesse heeft in de islam zal van zichzelf wel op onderzoek uitgaan toch?
Yahdi man yasha'o illa sirratin mostakim...
Sommon, bokmon 3omyon fa'hom la yash3urun.
Toch? Als hij een moslim wil zijn moet ie daar vooral zelf achteraan gaan
Dit bedoel ik Weissmeneer. Gedraag je gewoon, je bent bijna 30.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fuck logic
Oh, wacht...
Ik lach je toe vanwege je arrogantiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je lacht mij een beetje uit om m'n baard
En je valt hem nu persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aanvalt zegt ie
Deze 'man' verdient 3 oscars voor zijn slachtofferrol.
Ik ben 1.80 manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de eis "> 1.85" bijstelt je meer mannen kan vinden. Alhoewel, "Moet me niet benauwen" kan ook lastig worden met je eis/wens voor een jongere man (afhankelijk van wat je onder jong verstaat).
Heb je mevrouw zeikwijf ook weer. Omg ey.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een kansloos gezeik dit. Vroeger was het jaarlijks een supergezellig topic, nog leuke meets aan overgehouden ook.
Je vast zelf ook niet, waarom post jij mee hier?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit bedoel ik Weissmeneer. Gedraag je gewoon, je bent bijna 30.
Zeik niet, post leuk mee of hou je bek voor een maandje
Organiseer anders een meet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een kansloos gezeik dit. Vroeger was het jaarlijks een supergezellig topic, nog leuke meets aan overgehouden ook.
Je spiegelt je eigen arrogantie naar mij toe en noemt mij vervolgens arrogant.quote:
Om boys te hosselen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je vast zelf ook niet, waarom post jij mee hier?
Really, jíj noemt míj een zeikwijf? De 30-er met de mentale capaciteiten van een 14-jarig puberjongetje?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je mevrouw zeikwijf ook weer. Omg ey.
Dan maar geen hakken voor jou en moet de man maar nette schoenen aan (scheelt weer een paar centimeter).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben 1.80 manwil hakken dragen soms..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |