Amin/Insallah/CokBeklerim.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik wens jou een beste man die je met respect behandelt en je liefhebt tot je dood
Slaan die hun vrouwen ook?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Algemeen Arabische mannen kennis en zo
Je bent niet veeleisend.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou zelfs de voeten wassen van de man die mij met respect behandeld en mij goed behandeld.
Schoonmaken dus ook. Want daar bakken mannen toch niets van.
Het doet je wel veel aangezien je toch telkens blijft terugkomen en plakken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks mis met deze reeks. Gew maash'7eallah toch
> 1.85quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent niet veeleisend.
Alhoewel, met respect en goed behandelen van vrouwen is (tegenwoordig) niet vanzelfsprekend.
Ja man diep van binnen ben ik nog steeds moslim en bid ik elke dag. Ik voel me best wel verbonden met jullie moslims enzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het doet je wel veel aangezien je toch telkens blijft terugkomen en plakken.
Waarom kom je in dit topic?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja man diep van binnen ben ik nog steeds moslim en bid ik elke dag. Ik voel me best wel verbonden met jullie moslims enzo
Bidden is bewegingen maken. Hoe wil je stiekem/diep van binnen bidden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja man diep van binnen ben ik nog steeds moslim en bid ik elke dag. Ik voel me best wel verbonden met jullie moslims enzo
Je zou je minachting eens voor je kunnen houden. We hebben door dat we minderwaardig zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ga hem uitlachen als ie in 't hellevuur brandt, om vervolgens te genieten voor zijn neus van het hemelse ijsje dat hij nooit zal proevenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zou je minachting eens voor je kunnen houden. We hebben door dat we minderwaardig zijn.
Je kan tijdens het bidden ook squatten. Nou ja, een soort van.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is wat ik zo kan waarderen bij moslimsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ga hem uitlachen als ie in 't hellevuur brandt, om vervolgens te genieten voor zijn neus van het hemese ijsje dat hij nooit zal proeven
Doe niet zo... Allah bepaalt. Misschien is t wel andersom.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ga hem uitlachen als ie in 't hellevuur brandt, om vervolgens te genieten voor zijn neus van het hemelse ijsje dat hij nooit zal proeven
Dat werkt dus niet hè. Mensen proberen te bekeren tot de islam (of binnen de islam proberen te houden) door angst te zaaien...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ga hem uitlachen als ie in 't hellevuur brandt, om vervolgens te genieten voor zijn neus van het hemelse ijsje dat hij nooit zal proeven
Ik heb geen minachting tegen over gelovigen. Echt niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zou je minachting eens voor je kunnen houden. We hebben door dat we minderwaardig zijn.
Je mag wel een hapje döner met engelen vlees heurquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is wat ik zo kan waarderen bij moslims![]()
Hij heeft een baard dus hij zal het vast beter wetenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet hè. Mensen proberen te bekeren tot de islam (of binnen de islam proberen te houden) door angst te zaaien...
Maar goed, je bent nog jong enzo. Het is je vergeven.
Waarom lok je mensen dan continu uit? Het is een Ramadan topic.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb geen minachting tegen over gelovigen. Echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |