viezerikquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn DM over die massage
Ik heb geen DM gehad over n massage pannekoek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn DM over die massage
Na het eten gaan de tongen altijd wat losser zitten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Oh nu iftar is geweest begint de praat over wie wie zou doen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Daar heb ik nooit geheimzinnig over gedaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:16 schreef Peunage het volgende:
Ik scheer me weg voordat ik met jullie zondes bevuiligd word!
wat schafte de pot?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:19 schreef Peunage het volgende:
Ik heb best weinig gegeten eigenlijk. Wel 3 glazen Ayran gedronken
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:19 schreef Peunage het volgende:
Ik heb best weinig gegeten eigenlijk. Wel 3 glazen Ayran gedronken
rghaif voor mijquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef Peunage het volgende:
Misschien eet ik straks wel fruit of zo.
Oh oh oh, ik heb nu zo'n goede opmerking in gedachten. Wel hard en wellicht kwetsend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:16 schreef Peunage het volgende:
Ik scheer me weg voordat ik met jullie zondes bevuiligd(?) word!
maak je gevoelens bespreekbaar met mamsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:36 schreef Dibble het volgende:
Die Mustafa Karatas elke nacht op Show Tv met de ramadan progammering. Die gast heeft het elke maar over hoe erg de hel is. Dat je om water gaat schreeuwen maar een soort van zuur in plaats krijgt waardoor je nog harder gaat schreeuwen. Dat er 7 soorten hel zijn en de onwetenden in de onderste laag zullen belanden en daar wacht hun een miserable lijdensweg. Dat je armen eraf worden gerukt en je rug met je eigen botten word opengereten.
___! En dat achterland volk er ook bij wat schaapachtig voor zich uitstaard. Het ergste is nog dat we èèn tv hebben en mijn moeder dit kijkt. Dus moet op mijn beurt wachten tot deze onzin voorbij is.
Nee joh, zo erg is het daar allemaal niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:36 schreef Dibble het volgende:
Die Mustafa Karatas elke nacht op Show Tv met de ramadan progammering. Die gast heeft het elke maar over hoe erg de hel is. Dat je om water gaat schreeuwen maar een soort van zuur in plaats krijgt waardoor je nog harder gaat schreeuwen. Dat er 7 soorten hel zijn en de onwetenden in de onderste laag zullen belanden en daar wacht hun een miserable lijdensweg. Dat je armen eraf worden gerukt en je rug met je eigen botten word opengereten.
___! En dat achterland volk er ook bij wat schaapachtig voor zich uitstaard. Het ergste is nog dat we èèn tv hebben en mijn moeder dit kijkt. Dus moet op mijn beurt wachten tot deze onzin voorbij is.
Snel bidden voor vergeving mannetje!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:36 schreef Dibble het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Alsof alles in de koran moet staan...
Ik wil hier later op terugkomen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:04 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Het niet in de Koran, het staat in Hadith (Bukhari):
`There will be people of my Ummah who will seek to make lawful; fornication, wine-drinking and the use of ma`aazif ( musical instruments ).`
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 2 verslagen voor mn scriptiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 06:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Pfff nog 2 tentamens voor m'n P. Eentje om 09:00 uur en de ander om 19:00 uur..![]()
Stresssss
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 04:30 schreef Bortecinem het volgende:
Op een stuk na een hele vega pizza op.Wat. Wrm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop een TV. Deze verhalen zijn voor de hersenloze peepz die in Hem geloven uit angst ipv liefde. Leuk tochquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:36 schreef Dibble het volgende:
InşAllah hepimiz alırız 🙏quote:Op vrijdag 4 juli 2014 06:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog 2 verslagen voor mn scriptieGoddank ben ik toch levenloos en heb ik alle tijd.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 04:30 schreef Bortecinem het volgende:
Op een stuk na een hele vega pizza op.You didntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt het, heel veel succes! !!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 06:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Pfff nog 2 tentamens voor m'n P. Eentje om 09:00 uur en de ander om 19:00 uur..![]()
Stresssss
hoe besef je dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:07 schreef Che_ het volgende:
Opstaan en dan gelijk beseffen dat je te weinig hebt gedronken
En het wordt warm
Oh, dan heb ik die vraag gemist. Sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik die vraag gemist. Sorry.![]()
Gewoon, omdat het kan.Het is voor mij erg lang geleden dat ik heb gevast, en wil gewoon weten of ik het nog aankan.Vooral nu de tijd tussen zonsondergang en zonsopkomst best kort is.
Dus niet uit geloofsoverwegingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan een fase zijn. Ik was in 2012 bijna afvalligquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik sta in het Turkentopic bekend als dé ongelovige (na Weissman dan).
In 2012 was je ongeveer net zo oud als ik nu.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan een fase zijn. Ik was in 2012 bijna afvallig
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In 2012 was je ongeveer net zo oud als ik nu.
Tisjeboi Weiss aka The Gavur.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik sta in het Turkentopic bekend als dé ongelovige (na Weissman dan).
De jongeren in dit topic dachten je te kunnen versiren, maar je bent te oud en te wijs (voor hen).quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De jongeren in dit topic dachten je te kunnen versiren, maar je bent te oud en te wijs (voor hen).Oud kan, wijs niet en ik val op jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas zijn de meeste allochtonen <1.85![]()
Als ik mijn nette schoenen aan heb ben ik volgens mij nét 1,85m.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oud kan, wijs niet en ik val op jong.
Helaas zijn de meeste allochtonen <1.85
1.90 master race reporting in.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet op mij vallenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent 15quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Niet op mij vallen
187 en nog in de groei jwz
Ik ben net zo wijs als een 20+-er en heb bovendien al een terrorbaard allesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent 1525 minimaal om legaal te leven togggg
Ik puber niet, ik ben zo wijs als een 20 plusserquote:
Ik zou je lief over je hoofd em dan een verhaal voorlezen tot je in slaap valtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben net zo wijs als een 20+-er en heb bovendien al een terrorbaard alles
Met jequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou je lief over je hoofd em dan een verhaal voorlezen tot je in slaap valt
WOW FOAKKING STOER MANGquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben net zo wijs als een 20+-er en heb bovendien al een terrorbaard alles
Afwassen en schoonmaken zul je... Je wil toch zo graag bij me zijn? SCHOONMAKEN HOOR JE ME!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou je lief over je hoofd em dan een verhaal voorlezen tot je in slaap valt
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met jegeef je 'm valse hoop. Doe dat nou niet.
Ik geef niemand valse hoop a mattie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met jegeef je 'm valse hoop. Doe dat nou niet.
Ik zou zelfs de voeten wassen van de man die mij met respect behandeld en mij goed behandeld.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Afwassen en schoonmaken zul je... Je wil toch zo graag bij me zijn? SCHOONMAKEN HOOR JE ME!!
Rare gassies zijn 't niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geef niemand valse hoop a mattie.
Living on the edge enzo jwttttt
Volgens mij ben jij best dominant daar houden die vrouwtjes wel vanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Afwassen en schoonmaken zul je... Je wil toch zo graag bij me zijn? SCHOONMAKEN HOOR JE ME!!
Ik wens jou een beste man die je met respect behandelt en je liefhebt tot je doodquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou zelfs de voeten wassen van de man die mij met respect behandeld en mij goed behandeld.
Schoonmaken dus ook. Want daar bakken mannen toch niets van.
Algemeen Arabische mannen kennis en zoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best dominant daar houden die vrouwtjes wel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |