quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Che_ het volgende:
theunderdog, je hebt gelijk. Morgen zal ik mediteren voor meer spiritualiteit tijdens Ramadan.
Whooosa
Je bent gewoon volslagen idioot als je niet gaat drinken, zeker als je ook nog relatief veel sport.quote:
Niks mis mee. Een stabiele geest is het beste wat een mens kan hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Che_ het volgende:
theunderdog, je hebt gelijk. Morgen zal ik mediteren voor meer spiritualiteit tijdens Ramadan.
Whooosa
Geen ervaring.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis mee. Een stabiele geest is het beste wat een mens kan hebben.
Dit bedoel ik. Kom gaan we samen beginnen met mediteren en detox en yoga. Yalla.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen ervaring.
Labiliteit represent.
Pffff ik ga zo lui op bed liggen hoor schatje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Kom gaan we samen beginnen met mediteren en detox en yoga. Yalla.
Join je?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis mee. Een stabiele geest is het beste wat een mens kan hebben.
begin van rustquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pffff ik ga zo lui op bed liggen hoor schatje.
Maar natuurlijk.quote:
Heb net gegeten en met kindje gespeeld. Bin kapoet. Would die for a massagequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
begin van rustje pakt dingen snel op x
[..]
Maar natuurlijk.
Met kindje van vriendin. Kids totally adore me.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef Peunage het volgende:
Met wie z'n kind heb je nou weer gespeeld?
Ik heb net ff zo'n opdracht gefixt die ik in januari had moeten inleveren. Kijken of ze het nog accepteren.
tot ze groot worden en jou in een rusthuis dumpenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met kindje van vriendin. Kids totally adore me.
Ik werd door de moeder gevraagd om elke zaterdag op te passen voor cash. zo goed ben ik dus.
Tijd voor eigen kids
Dat is hun schande.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
tot ze groot worden en jou in een rusthuis dumpen
zo hoort het ook. geven en nemenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is hun schande.
Zou mn (schoon)ouders zelf verzorgen.
Wil je wel masseren hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb net gegeten en met kindje gespeeld. Bin kapoet. Would die for a massage
viezerikquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn DM over die massage
Ik heb geen DM gehad over n massage pannekoek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn DM over die massage
Na het eten gaan de tongen altijd wat losser zitten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Oh nu iftar is geweest begint de praat over wie wie zou doen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Daar heb ik nooit geheimzinnig over gedaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |