Te laat binnen, dat ie blauw is?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
Morgen komt mijn blauwe aardappelchips binnen. Eindelijk rustig zitten, series kijken en eten.
Voor erg veel moslims is de islam niets speciaals hoor en is de ramadan nu eenmaal iets dat ze moeten doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:17 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Ooit overwogen om moslim te worden? Überhaupt wel eens verdiept in de Islam? Ik raad het je aan, als je je er in verdiept is het echt heel anders dan de media je doet geloven.
is dat lekker?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, gewoon chips gemaakt van blauwe aardappelen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Voor erg veel moslims is de islam niets speciaals hoor en is de ramadan nu eenmaal iets dat ze moeten doen.
Geen spiritualiteit, niets. Jammer wel eigenlijk.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
Voor erg veel moslims is de islam niets speciaals hoor en is de ramadan nu eenmaal iets dat ze moeten doen.
30 dagen lang vasten en nu in NL bijna 18(??) uur kan je echt niet volhouden als je geen ene flikker om de ramadan geeft. In dat geval vreet je gewoon stiekem wat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of je slaapt de helft van de tijdquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
30 dagen lang vasten en nu in NL bijna 18(??) uur kan je echt niet volhouden als je geen ene flikker om de ramadan geeft. In dat geval vreet je gewoon stiekem wat.
Denken dat niemand je zietquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
30 dagen lang vasten en nu in NL bijna 18(??) uur kan je echt niet volhouden als je geen ene flikker om de ramadan geeft. In dat geval vreet je gewoon stiekem wat.
Je geeft er wel om, het is gewoon iets dat moeten volgens de opvoeding van veel moslims in Nederland.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Begin je nu ook al in deze reeks..quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je geeft er wel om, het is gewoon iets dat moeten volgens de opvoeding van veel moslims in Nederland.
Maar er zit geen spiritualiteit of heiliggedrag bij hoor. Veel Marokkaanse jongeren zeggen nog steeds "pssstt, pssstt, he meisje" tijdens de ramadan.
did is toch dé ramadan slowchat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Begin je nu ook al in deze reeks..
Voor zo'n discussie kan je beter een aparte topic aanmaken.
Jij bent ook geobsedeerd door MsMessy blijkbaar, elke keer begin je over haar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent wel geobsedeerd, elke keer moet je benadrukken hoe moslims volgens jou zijn.
Echt elke dag ja, 24/7.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent ook geobsedeerd door MsMessy blijkbaar, elke keer begin je over haar.
Je hebt gelijk. Ik ben verlicht. Het heeft toch geen zin, ik verbreek het vasten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je geeft er wel om, het is gewoon iets dat moeten volgens de opvoeding van veel moslims in Nederland.
Maar er zit geen spiritualiteit of heiliggedrag bij hoor. Veel Marokkaanse jongeren zeggen nog steeds "pssstt, pssstt, he meisje" tijdens de ramadan.
En wat is dat trouwens voor gelul dat je het anders niet kan volhouden?
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben verlicht. Het heeft toch geen zin, ik verbreek het vasten.
Ah dat bedoel je. Dat klopt, maar dat geldt voor elke religie in het algemeen als je het over de hele massa bekijkt. Aan de andere kant blijven het mensen en dus imperfect, "dushi dushi" met een droge bek uitkramen en hongerige maag bijv. Of geilen op een oude lerares van de middelbare school terwijl je vast.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef theunderdog het volgende:
Probeer het anders eens zelf voor de volle maand?quote:En wat is dat trouwens voor gelul dat je het anders niet kan volhouden?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben verlicht. Het heeft toch geen zin, ik verbreek het vasten.
1: Ik zeg dan ook nergens dat dit typisch iets is voor de islam..quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ah dat bedoel je. Dat klopt, maar dat geldt voor elke religie in het algemeen als je het over de hele massa bekijkt. Aan de andere kant blijven het mensen en dus imperfect, "dushi dushi" met een droge bek uitkramen en hongerige maag bijv. Of geilen op een oude lerares van de middelbare school terwijl je vast.
[..]
Probeer het anders eens zelf voor de volle maand?
Genoeg Moslims die niet vasten omdat ze het "teveel gedoe vinden", het is immers een hele maand en niet een of twee dagen. Of omdat ze gewoon niet er veel mee hebben. Meesten die wel vasten hechten enigzins waarde aan de ramadan. Hetzij vanuit cultureel of religieus besef. Of beiden.
Ben je moslim?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ik zeg dan ook nergens dat dit typisch iets is voor de islam..
Integendeel, je ziet het inderdaad bij elke religie.
2: Ik doe op dit moment aan vasten ..
Intermittent fasting, ik eet vanaf ik wakker word (ongeveer 9 uur) tot savonds 6 uur niets. Drinken doe ik wel, aangezien ik er ook veel bij sport.
IF en dan een fasting window van maar 9 uur?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Intermittent fasting, ik eet vanaf ik wakker word (ongeveer 9 uur) tot savonds 6 uur niets. Drinken doe ik wel, aangezien ik er ook veel bij sport.
Stoer manquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk, jij bent het perfecte voorbeeld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
IF en dan een fasting window van maar 9 uur?![]()
Doe eens volledig mee? Ik geloof gewoon niet dat mensen die geen flikker om ramadan geven een hele maand meevasten. Daarvoor vraagt het net iets teveel opoffering.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
Dan vind ik het een fantastisch idee om een beetje mee te vasten! Respect.quote:
Je gaat er niet dood van hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:24 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Doe eens volledig mee? Ik geloof gewoon niet dat mensen die geen flikker om ramadan geven een hele maand meevasten. Daarvoor vraagt het net iets teveel opoffering.
Ik vast niet. Ik ben niet gelovig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk, jij bent het perfecte voorbeeld.
Vasten is stoer ! jij doet het van zonsopgang tot zonsondergang he? en dat zonder drinken !
![]()
Oh, dat doe ik niet uit respect voor jullie hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Dan vind ik het een fantastisch idee om een beetje mee te vasten! Respect.
Het stelt ook geen moer voor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vast niet. Ik ben niet gelovig.
Ik heb me gew goed ingelezen over IF. Een fasting window van 9 uur stelt niks voor.
Dat weet ik wel. Maar ik vind het gewoon een mooi idee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik niet uit respect voor jullie hoor.
Maak je geen illusies.
Uhh... want?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Maar ik vind het gewoon een mooi idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |