In mijn ogen is hij niet hoe een man hoort te zijn. Is dat een aanval?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En je valt hem nu persoonlijk aan.
Ik ken anders een grote groep mensen die wel een award verdient voor de 'beste slachtofferrol'. Nou ja, meerdere groepen eigenlijk.
HEY HEY LET OP JE WOORDEN!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Really, jíj noemt míj een zeikwijf? De 30-er met de mentale capaciteiten van een 14-jarig puberjongetje?
Really, ik jou ja. Ga lekker zeuren over je tinderdates vetklep.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Really, jíj noemt míj een zeikwijf? De 30-er met de mentale capaciteiten van een 14-jarig puberjongetje?
BITCHFIGHT!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wehehehehquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
BITCHFIGHT!
*pakt popcorn*
shit, ben aan het vasten.
Zal ik binnenkort doen, aangezien je blijkbaar meeleest. Is je eigen leven niet interessant genoeg, labieltje?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Really, ik jou ja. Ga lekker zeuren over je tinderdates vetklep.
Jij bent zeker niet aan 't vasten merk ik?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort doen, aangezien je blijkbaar meeleest. Is je eigen leven niet interessant genoeg, labieltje?.
Nee, ik kan niet zo lang zonder een frikandel in m'n bekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:02 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet aan 't vasten merk ik?
Moet jij niet op dieet? Misschien hossel je dan wel iets, voor je echt afgeschreven bent liefjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort doen, aangezien je blijkbaar meeleest. Is je eigen leven niet interessant genoeg, labieltje?.
Insallahquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wapenstilstand tot vanavond dan maar? Please????
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zo lang zonder een frikandel in m'n bek.
En ik dacht "Kijken of de oude garde er nog zit", maar dat valt dus tegen.
De oude garde heeft onderhand een leven gevonden denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kappen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij niet op dieet? Misschien hossel je dan wel iets, voor je echt afgeschreven bent liefje![]()
Geen worst?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zo lang zonder een frikandel in m'n bek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Again. Dertiger. Gefrustreerd. Kansloos op zoek. Zodanig labiel dat zelfs een usernameverandering je niet onherkenbaar maakt. Ik denk niet dat je recht van spreken hebt, pop.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij niet op dieet? Misschien hossel je dan wel iets, voor je echt afgeschreven bent liefje![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen worst?Moet zeggen dat ik jouw UI bijzonder vervelend vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je boort je imago echt naar beneden met 't nutteloze gewicht van deze tekst.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Again. Dertiger. Gefrustreerd. Kansloos op zoek. Zodanig labiel dat zelfs een usernameverandering je niet onherkenbaar maakt. Ik denk niet dat je recht van spreken hebt, pop.
Ik heb genoeg aandacht, maar misschien moet jij even je best doen om een keer flink doorgesmeerd te worden. De zure bocht druipt uit je vast wel superslanke kut.
Turkai altijd bir lan, altijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
OI! Spreek ik Nederlands ofzo dat jullie het niet snappen?.
Humor heeft zich gemeld...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Gezellig topicje zo zeg.
Doe eens normaal.
Dit ís normaal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Wat fijn dat je herkenning vindt, fat ass.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Again. Dertiger. Gefrustreerd. Kansloos op zoek. Zodanig labiel dat zelfs een usernameverandering je niet onherkenbaar maakt. Ik denk niet dat je recht van spreken hebt, pop.
Ik heb genoeg aandacht, maar misschien moet jij even je best doen om een keer flink doorgesmeerd te worden. De zure bocht druipt uit je vast wel superslanke kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |